Eens! En de relatie leek sowieso knipperlicht, dus dubbel sneu want ze heeft heel wat jaren aan hem verprutst.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Voor Mayra vind ik dit verhaal wel sneu, want zij had volgens mij best wel een tweede kindje willen krijgen
En dat ze ondanks alle risicos gewoon gezellig door de Efteling heen wandelde. I said what I said. 🤷♀quote:Op woensdag 31 december 2025 10:08 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En dat ze voortijdig ging kolven terwijl ze al kans had op een vroeggeboorte, dus het risico vergrote.
Ik heb het idee dat dat en beetje grootspraak is. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat je in deze tijd als medewerker groenvoorziening een gezin kunt onderhouden.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
S en D zullen ook wel geen rechtsbijstandsverzejering hebben die ze kunnen benaderen voor het inschrijvingsgedoe. En niemand zal ze vast verteld hebben dat er in bibliotheken oid soms juridische spreekuren zijn.
Ik vind het een heel raar verhaal. Hoop dat ze het kunnen (laten) corrigeren.
Maar gelukkig redden ze het prima met het salaris van D en haar opdrachten af en toe. 🥳
Volgens mij bedoelde ze voor het geval ze een woning krijgen. Ook bij huren boven de eerdere huurgrens is er vanaf 2026 recht op huurtoeslag, wel afhankelijk van inkomen.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:59 schreef Manuela007 het volgende:
Sanne is heel blij dat ze volgend jaar huurtoeslag kunnen krijgen. Huurtoeslag voor een recreatiewoning is meestal niet mogelijk. Het is ook nog eens een mobile home/stacaravan. Ben heel benieuwd, maar schat de kans dat ze er recht op heeft klein, aangezien ze ook geen huurdersbescherming heeft.
Ik noem haar hier altijd Sanneke, er wordt af en toe ook een andere fluflu besproken en zij heet ook Sanne en wordt hier Sanne genoemd of haar insta naam: onsgezinvanhierendaarquote:Op woensdag 31 december 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Sanneke89ik weet dat ze Sanne heet inderdaad maar ik wist niet of er twee zijn die besproken worden hier.
Mijn oog viel op die bank. Zo goor, vieze vlekken.. met schoenen op de bank. Echt echt smerigquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef morningsunshine het volgende:
Het is hier al vaker voorbij gekomen; de goorheid van het huis van Joost en Viora. Echt mijn God hoe krijgen die mensen hun huis zo ranzig? Het is bijna knap.
Ze wonen volgens mij echt nog niet zolang in deze woning en ze lieten zien hoe vies hun vaatwasser is. Ik wist niet eens dat een vaatwasser zo vies kon worden?
Van alle mensen in mijn omgeving ben ik denk ik de minst schone maar mijn vaatwasser ziet er bij lange na niet zo ranzig uit. En dat met kleine kindjes waarvan er eentje nog tot niet zolang geleden flesjes dronk, die dan in die vaatwasser stonden?
Ik voel me ineens niet zo’n loser meer als het gaat om schoonmaken, haha.
Ik vind het maar een vaag verhaal bij Sanneke, snapt ze het wel goed wat ze haar vertellen?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
S en D zullen ook wel geen rechtsbijstandsverzekering hebben die ze kunnen benaderen voor het inschrijvingsgedoe. En niemand zal ze vast verteld hebben dat er in bibliotheken oid soms juridische spreekuren zijn.
Ik vind het een heel raar verhaal. Hoop dat ze het kunnen (laten) corrigeren.
Maar gelukkig redden ze het prima met het salaris van D en haar opdrachten af en toe. 🥳
.. die ook niet fulltime werkt.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:52 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat en beetje grootspraak is. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat je in deze tijd als medewerker groenvoorziening een gezin kunt onderhouden.
Overigens niks mis met medewerkers groenvoorziening!
Op woensdag 31 december 2025 11:46 schreef slowie het volgende:
Ze blinken niet uit in schoonmaken😬 Toen ze de nieuwe keuken net hadden ging ze een lade indelen met nieuwe kruidenpotjes. Die lade was hartstikke smerig en daar kwam geen doekje door toen ze hem opnieuw indeelde.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:03 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Mijn oog viel op die bank. Zo goor, vieze vlekken.. met schoenen op de bank. Echt echt smerig
Ik snap wat je bedoeld en hij werkt ook nog geen 40 uur?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:52 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat en beetje grootspraak is. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat je in deze tijd als medewerker groenvoorziening een gezin kunt onderhouden.
Overigens niks mis met medewerkers groenvoorziening!
Ik heb denk ik 3 keer in mijn leven en antibioticakuur gehad en vind het eerder irritant, elke keer aan denken en kuur afmaken. Bijzondere foto/filmpje maakt ze er weer bij.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:34 schreef Maremare het volgende:
Dat blije hoofd van DBM met die strip antibioticapillen. Die gaat echt het lekkerst op ziekten en pillen lijkt het wel. Aandacht aandacht aandacht.
Maar je raakt toch niet zomaar je inschrijfjaren kwijtquote:Op woensdag 31 december 2025 11:59 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Sanne is mogelijk al haar inschrijfjaren kwijt 😱
Wacht even. Ik volg Mayra al heel lang maar dit heb ik even gemist (wel de break meegemaakt). Maar hij is dus vreemdgegaan met iemand die zij ook kende, daar een kind mee, toen weer terug naar Mayra? En Mayra raakte zwanger en dat werd helaas een miskraam. Uiteindelijk zijn ze weer uitelkaar gegaan en is hij weer terug naar die andere vrouw? En daar dan hun tweede kind gekregen?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:10 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Inderdaad leuke vraag! Eerste wat in me opkomt zijn twee dingen; een memorabel moment én een memorabele fluflu.
Het moment is denken te zien dat de ex van een fluflu, waar ze een kind mee heeft, een nieuw kind krijgt met zijn vorige ex, met wie hij, volgens zeggen, is vreemdgegaan (en een eerste kind mee kreeg) nadat hij en de fluflu uit elkaar zijn gegaan. En de fluflu en de huidige baby mama (ook fluflu) volgden elkaar, toen baby daddy de huidige baby mama via IG ontmoette. Na het vreemdgaan (incl. kind) kwam hij terug bij de fluflu, toch weer uit elkaar en nu dus weer bij de huidige baby mama (met tweede kind). Een soap is er niets bij.
En fluflu is toch wel Marketingvrouw. Rode vlaggen zie ik en alarmbellen hoor ik.
Ik snap ook niks van het verhaal. Ik sta een jaar of 20 ingeschreven en ben tussendoor meerdere keren verhuisd, ook naar een andere gemeente. Ben nooit mijn inschrijfduur kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vaag verhaal bij Sanneke, snapt ze het wel goed wat ze haar vertellen?
Als het echt zo is vind ik het oprecht sneu voor haar
Dat is wel een ding inderdaad. Maar dan wel toevallig dat dit samenvalt met de nieuwe website.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je raakt toch niet zomaar je inschrijfjaren kwijt
Heeft ze wel op tijd verlengd dan?
Maar Sanneke woont toch al een tijdje op dat vakantiepark, die nieuwe website is pas in november de lucht in gegaan en je bij jou is het toch ook geen probleem geweest na je verhuizingen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap ook niks van het verhaal. Ik sta een jaar of 20 ingeschreven en ben tussendoor meerdere keren verhuisd, ook naar een andere gemeente. Ben nooit mijn inschrijfduur kwijtgeraakt.
Het enige wat ik kan bedenken is dat zij kortgeleden, misschien nadat de site vernieuwd was, hun adres hebben aangepast naar het adres van het vakantiepark en dat daar iets mis is gegaan. Tot die tijd hadden ze regelmatig een bezichtiging en dus voldoende inschrijfduur.
Sinds de site is veranderd mag ze toch ook alleen reageren op huizen in de gemeente waar ze woont? En dat is volgens de site niet Hellevoetsluis.
Hoe dan ook, als het zo is, is het echt heel zuur.
De woningcorporatie zegt dat het komt omdat ze haar adres gewijzigd heeft (maar dat ontkent ze). Ik heb het idee dat ze niet het achterste van haar tong laat zien...quote:Op woensdag 31 december 2025 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je verhuisd dan raak je in regio Rijnmond inderdaad je inschrijfjaren kwijt.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het adres bij je inschrijving moet je zelf aanpassen. Dat gebeurt niet op basis van de BRP.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Sanneke woont toch al een tijdje op dat vakantiepark, die nieuwe website is pas in november de lucht in gegaan en je bij jou is het toch ook geen probleem geweest na je verhuizingen.
En volgens mij mag je op WoonnetRijnmond ook reageren op woningen buiten de gemeente waar je woont, tenzij dat anders staat aangegeven, maar dan is dat echt een uitzondering.
Is dat niet alleen wanneer je naar een woning gaat waar je voor ingeschreven moet staan? Mijn inschrijfduur is nooit vervallen omdat ik alleen naar koophuizen ben verhuisd.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:35 schreef Lostit het volgende:
[..]
Als je verhuisd dan raak je in regio Rijnmond inderdaad je inschrijfjaren kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |