abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219690672
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 07:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Haar reactie raakt kant nog wal. Daarnaast geven ze genoeg geld uit aan vakanties etc, dus het is niet alsof ze armlastig zijn.
Ook nu al zin in wanneer Mijan leerplichtig is, want dan kan ze gaan zeuren dat vakanties alleen nog in t hoogseizoen kunnen en dus duurder zijn 🤭
Het is vast allemaal weer heel oneerlijk. Maar komend weekend zit madam weer in restaurants, of met bezorgde maaltijden op de bank. Geld zat dus.
pi_219690720
Sanneke als reactie op iemand op threads;

Ik ervaar er veel overlast van. Het is al weken gaande. Hond van slag en die houdt onze kleine vervolgens wakker. Echt prima als het die paar uurtjes en legaal is. Maar velen verpesten het totaal.

Dezelfde Sanneke die al een paar weken geen hond meer heeft en nu speciaal in het huis van haar moeder zit om vuurwerk te kijken. Wat een zeurdoos is het toch.
pi_219690739
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 09:31 schreef funkyfabulous het volgende:
Wat was voor jullie het meest memorabele fluflu moment van 2025?
Leuke vraag! Wat mij nu het eerst naar binnen schiet is de afvalspuitenreclame van Debbie waarin ze zegt meer energie te krijgen als lc patiënt van die prikken, terwijl ze in realiteit tig uren per dag slaapt en een rolstoel nodig heeft
pi_219690773
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze hebben vast niet meegedaan aan taaktober dan 🤭
Ze zijn aan het sparen voor Taaktober 2026!
pi_219690967
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 09:37 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Leuke vraag! Wat mij nu het eerst naar binnen schiet is de afvalspuitenreclame van Debbie waarin ze zegt meer energie te krijgen als lc patiënt van die prikken, terwijl ze in realiteit tig uren per dag slaapt en een rolstoel nodig heeft
Ze zegt dat ze dit doet en dat ze die rolstoel nodig heeft. Ik geloof het nog steeds niet.
pi_219690976
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 09:36 schreef papierentas het volgende:
Sanneke als reactie op iemand op threads;

Ik ervaar er veel overlast van. Het is al weken gaande. Hond van slag en die houdt onze kleine vervolgens wakker. Echt prima als het die paar uurtjes en legaal is. Maar velen verpesten het totaal.

Dezelfde Sanneke die al een paar weken geen hond meer heeft en nu speciaal in het huis van haar moeder zit om vuurwerk te kijken. Wat een zeurdoos is het toch.
Ik geloof ook niet dat er zoveel mensen op dat vakantiepark verblijven waardoor ze er zoveel overlast van heeft (gehad)
pi_219691044
quote:
Debbie: de blijdschap die ze had toen ze haar elektrische bolide kreeg en het daarbij geplaatste filmpje en het muziekje wat ze daaronder zette: do I get your attention. Echt, hoe kreeg ze het bedacht?

Sanneke: buiten haar geklaag om ga ik voor de vele kruis en neusgaten shots. Op naar meer van dat in 2026.

J&V: toch wel de ranzigheid ondanks 24/7 thuis.

De poly: de lange aanloop naar de overduidelijke break up.

Maar het meest memorabel vind ik niet zozeer de fluflu’s maar dan toch de goedgelovigheid en de adoratie van hun volgers.
pi_219691050
quote:
Het gesprek van Tim met AM. Na hem weken te hebben getagd, en dat hij vragen stelde waar ze hakkelend antwoord op gaf, die vaak geen antwoord op de vraag was.
En dat Tim de vinger op de zere plek legde.

En dat haar familie het een positief interview vond 😂
pi_219691052
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 09:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het gesprek van Tim met AM. Na hem weken te hebben getagd, en dat hij vragen stelde waar ze hakkelend antwoord op gaf, die vaak geen antwoord op de vraag was.

Zei ze.
pi_219691092
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Maar het meest memorabel vind ik niet zozeer de fluflu’s maar dan toch de goedgelovigheid en de adoratie van hun volgers.
Ja! Af en toe heb ik het idee dat insta een soort AI versies maakt, waardoor sommige mensen wat anders te zien krijgen en dan reageren met ‘wat ben je toch positief! Wat errug allemaal!’ Enzo.
pi_219691114
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 09:54 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Zei ze.
Uiteraard. Bij heel veel fluflus heb ik twijfels over (de heftigheid van) wat ze schrijven.

Maarja, alles voor de hartjes/likes/veren in de reet.
pi_219691117
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 09:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Hahah jaa geweldig was dat ook 😂. Leuk om zo terug te lezen, we hebben dit jaar toch weer heel wat virtueel met ze mee gemaakt
pi_219691144
En toch ook wel een memorabel moment is dat Kyra al jaaaaaren zegt onvruchtbaar te zijn en ze dit jaar hun derde wondertje mochten verwelkomen. De manier waarop was natuurlijk heel sneu (te vroeg geboren etc) maar toch ook wel heel wat om drie dochters te hebben voor iemand die onvruchtbaar is
pi_219691249
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:00 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
En toch ook wel een memorabel moment is dat Kyra al jaaaaaren zegt onvruchtbaar te zijn en ze dit jaar hun derde wondertje mochten verwelkomen. De manier waarop was natuurlijk heel sneu (te vroeg geboren etc) maar toch ook wel heel wat om drie dochters te hebben voor iemand die onvruchtbaar is
En dat ze voortijdig ging kolven terwijl ze al kans had op een vroeggeboorte, dus het risico vergrote.
pi_219691272
quote:
Inderdaad leuke vraag! Eerste wat in me opkomt zijn twee dingen; een memorabel moment én een memorabele fluflu.

Het moment is denken te zien dat de ex van een fluflu, waar ze een kind mee heeft, een nieuw kind krijgt met zijn vorige ex, met wie hij, volgens zeggen, is vreemdgegaan (en een eerste kind mee kreeg) nadat hij en de fluflu uit elkaar zijn gegaan. En de fluflu en de huidige baby mama (ook fluflu) volgden elkaar, toen baby daddy de huidige baby mama via IG ontmoette. Na het vreemdgaan (incl. kind) kwam hij terug bij de fluflu, toch weer uit elkaar en nu dus weer bij de huidige baby mama (met tweede kind). Een soap is er niets bij.

En fluflu is toch wel Marketingvrouw. Rode vlaggen zie ik en alarmbellen hoor ik.
pi_219691299
Heb net hardop gelachen om Nira. Dat formaat van die pan 😂😂 Zo herkenbaar, heb ik ook vaak. Gister kwam er een poefje binnen wat ik besteld had voor bij de bank. Ik dacht nog, wat een rare grote doos.... poef blijkt bijna groter dan de bank😅
pi_219691338
Sanneke die rustig ging slapen terwijl ze haar moeder verward vond overkomen. Mantelzorger en dochter van het jaar hoor! 🏆🏅 Zij had dus waarschijnlijk kunnen voorkomen dat haar moeder haar enkel brak..
pi_219691370
De blije mutti had zo'n zin om te gaan sporten, maar helaas een pijntje in dr keel. Zou ze daarom vanochtend weer bij de huisarts zijn geweest? Zou ze vanavond nog een rondje HAP doen om het jaar in stijl af te sluiten?
pi_219691450
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:12 schreef Jannetje91 het volgende:
Heb net hardop gelachen om Nira. Dat formaat van die pan 😂😂 Zo herkenbaar, heb ik ook vaak. Gister kwam er een poefje binnen wat ik besteld had voor bij de bank. Ik dacht nog, wat een rare grote doos.... poef blijkt bijna groter dan de bank😅
Is zij Nira "bevallen als een baas"? Ik heb dat gezien, volgens mij 🤣. Ik had het vanochtend bij het uitpakken van de boodschappen, dacht een kilo variant van iets besteld te hebben en dan haal ik zo'n klein lullig pakje uit de tas. Ook zo'n "ik ben toch niet gek" moment 🥴.
pi_219691574
Ik snap ook niet dat Dion met de boodschappen elke keer alles doet. Sanneke zit weer met kind in de auto, en hij staat in de rij voor oliebollen. Zelfs in zijn vakantie heeft hij geen tijd alleen met M, want sanneke is er of altijd bij. Of hij moet vanalles doen en is zij weer alleen met M.
pi_219691766
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:14 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke die rustig ging slapen terwijl ze haar moeder verward vond overkomen. Mantelzorger en dochter van het jaar hoor! 🏆🏅 Zij had dus waarschijnlijk kunnen voorkomen dat haar moeder haar enkel brak..
Ja! En haar telefoon van geluid af en ‘s ochtends wakker worden en zien dat ze meerdere appjes en gemiste oproepen had🤡
pi_219691868
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:10 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Inderdaad leuke vraag! Eerste wat in me opkomt zijn twee dingen; een memorabel moment én een memorabele fluflu.

Het moment is denken te zien dat de ex van een fluflu, waar ze een kind mee heeft, een nieuw kind krijgt met zijn vorige ex, met wie hij, volgens zeggen, is vreemdgegaan (en een eerste kind mee kreeg) nadat hij en de fluflu uit elkaar zijn gegaan. En de fluflu en de huidige baby mama (ook fluflu) volgden elkaar, toen baby daddy de huidige baby mama via IG ontmoette. Na het vreemdgaan (incl. kind) kwam hij terug bij de fluflu, toch weer uit elkaar en nu dus weer bij de huidige baby mama (met tweede kind). Een soap is er niets bij.

En fluflu is toch wel Marketingvrouw. Rode vlaggen zie ik en alarmbellen hoor ik.
Oeh wie? Namen en rugnummers zijn welkom! 😉
pi_219691900
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Debbie: de blijdschap die ze had toen ze haar elektrische bolide kreeg en het daarbij geplaatste filmpje en het muziekje wat ze daaronder zette: do I get your attention. Echt, hoe kreeg ze het bedacht?

Sanneke: buiten haar geklaag om ga ik voor de vele kruis en neusgaten shots. Op naar meer van dat in 2026.

J&V: toch wel de ranzigheid ondanks 24/7 thuis.

De poly: de lange aanloop naar de overduidelijke break up.

Echt, dit
pi_219691912
Sanneke die maar weer eens de nadelen van de keet benoemt. Is ze nou echt zo dom dat ze dit niet kon bedenken toen ze haar huis opgaf voor een keet?
pi_219692072
BINGO!!!!🏆 mijn bingokaart is vol; DBM is weer bij de huisarts geweest. Wat is m’n prijs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')