abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219687564
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 23:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maximaal zuipen
Tim had fotodienst vandaag. Verschillende outfitjes, fles glas wijn in de hand en filosofisch kijken.

Op een eerder filmpje zag ik Tim aan de cola, die kan dat gezuip nooit bijhouden.

Er wordt weer flink geswifferd in de reacties zie ik.

De mega oud en nieuw zuip party moet nog komen, ik verwacht veel klef en bef van Mies en maximaal geluk en gejank.
pi_219687724
Heeft sanneke op threads nu een hoop posts gewist? Of is mijn threads in de war?
pi_219687846
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 23:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Waarom zou haar moeder een bedje moeten hebben ook? Ze komt er nooit (met of zonder Mijan).
Mijn (schoon) ouders hebben allemaal een ledikant of campingbed voor de kleinkinderen staan, want ze slapen er regelmatig (logeren/middagslaapje etc). Dat vond ik altijd heel fijn, want scheelde gesleep met die bedjes haha. Maar die halve keer dat Sanne daar is met Mijan? Dan had ik t ook niet aangeschaft hoor.
Nee volgens mij komt ze vrijwel niet bij haar moeder. Dus ik snap haar moeder wel. Toen haar moeder zo slecht was, was ze er ook amper. Ook te druk met op de bank zitten en zwelgen in zelfmedelijden. Vóór Dion had ze waarschijnlijk haar moeders nieuwe appartementje vaker gezien dan nu. Ze heeft zélf haar moeder sinds Dion zo hard laten vallen, zelfs toen haar moeder haar waarschijnlijk het hardste nodig had. Dat haar moeder voor haar eigen geluk kiest en lekker veel reist met haar nieuwe partner vind ik ook alleen maar mooi. Vroeger werdt Sanneke op snoepreisjes meegenomen vóór Dion en nu doet haar moeder het zonder Sanneke. Wat heeft ze ook aan haar mantelzorgende dochter die dit vanaf de bank doet? :')

Ik gun die moeder echt nog vele heerlijke reizen zonder Sanneke!

Overigens snap ik daarintegen wel dat het misschien lastig is voor Sanneke dat ze haar ouderlijk huis niet meer heeft, Misschien vanwege de herinneringen aan haar broer en vader. Maar goed het leven gaat door en haar moeder moet kiezen wat voor haarzelf het beste is. Dan had Sanneke misschien vaker op de bakfiets moeten stappen om voor haar moeder te mantelzorgen. En vóór Mijan gewoon op een normale fiets. Maarja vastgezogen aan de bank he. Je zal maar moeten fietsen daar in Hellevoetsluis, doodeng met die wind. :')
pi_219689650
Ik vraag me af waar Occhi is (de hond van Sanneke). Ik wist trouwens helemaal niet dat haar moeder was verhuisd naar een appartement.
pi_219689702
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 06:02 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik vraag me af waar Occhi is (de hond van Sanneke). Ik wist trouwens helemaal niet dat haar moeder was verhuisd naar een appartement.
Toen Sanneke vertelde dat haar moeder op vakantie zou gaan, zei ze volgens mij "dat Occhi ook *lang* op vakantie zou gaan". Omdat haar moeder een maand weg is, is ie misschien met haar mee (alhoewel, ze had wel een lange vlucht) of anders wellicht ergens anders ondergebracht.

Ik had ook geen idee dat ze was verhuisd. Het ziet er qua inrichting (smaak) ook compleet anders uit, dan hiervoor.
pi_219689710
Hond en kind gingen niet goed (meer) samen en hij blafte veel, ook ‘s nachts. Dus misschien is hij naar een andere huis toe waar hij wel lekker uit wandelen kan en zijn energie kwijt kan en er geen kleine kinderen zijn.
pi_219689719
iemand op threads:
Waarom maakt iedereen zich druk om hoeveel een ander aan vuurwerk uitgeeft? Anderen stoppen elke maand voor ¤500 in hun winkelmand op Zalando, who gives a shit?

sanneke89
12 u
Anderen hebben niet honderden euro’s per maand over om aan van alles te besteden. Daarom.

Het zal haar autisme wel zijn en daarom die reactie geven, maar ik vind het een vreemd antwoord op die poster.
En zij spreekt voor alle anderen?
Ze betrekt zoveel op haarzelf, wat er helemaal niet toe doet.
pi_219689741
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 06:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
iemand op threads:
Waarom maakt iedereen zich druk om hoeveel een ander aan vuurwerk uitgeeft? Anderen stoppen elke maand voor ¤500 in hun winkelmand op Zalando, who gives a shit?

sanneke89
12 u
Anderen hebben niet honderden euro’s per maand over om aan van alles te besteden. Daarom.

Het zal haar autisme wel zijn en daarom die reactie geven, maar ik vind het een vreemd antwoord op die poster.
En zij spreekt voor alle anderen?
Ze betrekt zoveel op haarzelf, wat er helemaal niet toe doet.
Haar reactie raakt kant nog wal. Daarnaast geven ze genoeg geld uit aan vakanties etc, dus het is niet alsof ze armlastig zijn.
Ook nu al zin in wanneer Mijan leerplichtig is, want dan kan ze gaan zeuren dat vakanties alleen nog in t hoogseizoen kunnen en dus duurder zijn 🤭
pi_219689870
threads: de.blije.mama
12 u
Pfoe die aflevering van bureau utrecht met die vrouw die een suïcide poging deed en ze net optijd vonden. Die triggerde me enorm. In 2013 was ik dat.

Heftig.
pi_219689878
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 07:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
threads: de.blije.mama
12 u
Pfoe die aflevering van bureau utrecht met die vrouw die een suïcide poging deed en ze net optijd vonden. Die triggerde me enorm. In 2013 was ik dat.

Heftig.
Ik vind het vervelend om te denken maar ik twijfel of dat echt zo was, gezien haar enorme overdrijftalent.
pi_219689883
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 07:58 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik vind het vervelend om te denken maar ik twijfel of dat echt zo was, gezien haar enorme overdrijftalent.
Dit was ook mijn eerste gedachte.
pi_219689885
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 23:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
Facebook is ook online toch, social media?
Exact.
pi_219689912
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 18:51 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik snap bij mensen zoals Sanneke gewoon vooral niet dat het afhankelijk is van een erfenis of je een andere auto aan kunt schaffen, je afhankelijk bent van tikkies/bedelactie om een bakfiets aan te kunnen schaffen enz.

Het zijn twee volwassen mensen (die mijns inziens al dan niet fulltime kunnen werken) ze hebben slechts 1 kindje. Mens dan doe je toch echt iets verkeerd. Of je wensen zijn buitenproportioneel of je leeft boven je stand of je kunt gewoon niet met geld omgaan.
Heb je dan al die jaren dat je vrijgezel was allebei helemaal niets opgebouwd?
Ze heeft ondekt dat ze makkelijk aan geld kan komen , gewoon vragen aan mensen , ze heeft dus geen enkele schaamte , maar de mensen die geld geven zijn nog veel erger
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219689916
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 07:58 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Dit dus idd... overdrijven voor aandacht is niet nieuw bij haar..
pi_219689980
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef Lostit het volgende:
Deviervankim heeft haar eigen frituurpan meegenomen naar Oostenrijk. Heel bijzonder.
Echt waar? De kinderen van mij zijn nu 26 en 25 maar ik heb in geen 26 jaar aan de frituurpan gedacht , toen ik met ze op vakantie ging . 😂🙈
Kun je geen patat kopen in Oostenrijk?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219690015
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:26 schreef LeSage het volgende:

[..]
Helemaal waar dit, vooral omdat ze ook geen koophuis hebben waar waarde in zit of verbouwingen aan gedaan zijn. Dat laatste is bij ons wel de grootste kostenpost.
Maar met 2 mensen zo weinig werken en toch allerlei wensen hebben vind ik ook wel ver van de werkelijkheid af.
Zij denkt dus echt dat ze niet in staat is om nog te werken , dat vindt ik raar, ik zou denken ik ga werken , dan krijg ik daar geld voor.
pi_219690071
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik lees net die post van DBM over het logeren van haar dochter. Ze zegt dat haar zoon al meerdere keren bij vriendinnetjes heeft gelogeerd. Ik vind het lastig te geloven. Zij is werkelijk nog bang dat ze stikken in hun grote teen.. Logeren bij vriendjes op die leeftijd zou ik zelf nooit doen, hier alleen bij opa/oma en oom/tante 🫢
Mijn dochter had vanaf groep 1 een meisje waar ze in de vakanties sliepen en vice versa , als het goed klikt waarom niet?
Mijn dochter kon het altijd goed vertellen hoe het bij het vrindinnetje ging , dus waarom niet?
pi_219690085
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:46 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja maar je hebt offline in zelf niets meer plaatsen in je eigen stories over je leven en op je tijdlijn. Betekend natuurlijk niet dat ze niet met haar account in een Facebook groep mag reageren.
Ze zal wel niets meer mogen verkopen of krijgen ind
pi_219690091
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 08:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Zij denkt dus echt dat ze niet in staat is om nog te werken , dat vindt ik raar, ik zou denken ik ga werken , dan krijg ik daar geld voor.
Idd probeer iets te vinden wat wel haalbaar is voor jezelf!
pi_219690097
Tienvanwil die in haar post over 2025 schrijft dat ze soms midden in de nacht bij een brug stond, met mist in haar hoofd en kijkend naar het donkere water, zichzelf afvragend voor wie ze het allemaal nog deed.

Ik ken zulke gevoelens niet, gelukkig, maar waarom zou je zoiets posten?

Ik heb bij haar trouwens ook altijd het idee dat alles heel intens is. Het is hi ha ho of ze zit heel diep. En hoelang is ze al bezig met die scheiding? Moet wel heel ingewikkeld zijn dat dat nu nog zo wordt benoemd.

[ Bericht 27% gewijzigd door JaNeeDan op 31-12-2025 08:38:48 ]
pi_219690106
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef Lostit het volgende:
Deviervankim heeft haar eigen frituurpan meegenomen naar Oostenrijk. Heel bijzonder.
Dat is nog raarder dan die kaiserbroodjes :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219690159
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:29 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Mijn ouders hebben de koude kant volledig laten uitsluiten ook al zou ik trouwen en zoveel jaar met mijn vriend zijn. Hun hardwerkende centen willen ze echt voor ons nalaten!
Maar als je hypothetisch dan in een relatie zit met een man die jou verplicht om dat geld te gebruiken , dan denk ik dat dat wel gebruikt gaat worden ,
Dus het idee is goed , maar alleen niet helemaal 100 procent uitvoerbaar .
pi_219690177
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 08:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Maar als je hypothetisch dan in een relatie zit met een man die jou verplicht om dat geld te gebruiken , dan denk ik dat dat wel gebruikt gaat worden ,
Dus het idee is goed , maar alleen niet helemaal 100 procent uitvoerbaar .
Het is vooral bedoeld voor het geval die relatie zou eindigen. Dat het dan bij de eigen kinderen blijft.
pi_219690234
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 08:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is vooral bedoeld voor het geval die relatie zou eindigen. Dat het dan bij de eigen kinderen blijft.
Oh ja het is nog vroeg he🙈
pi_219690664
Wat was voor jullie het meest memorabele fluflu moment van 2025?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')