Die vaatwasser dat kan toch bijna niet? Dat ding is nog helemaal niet zo oud. Echt te goor!!!quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef morningsunshine het volgende:
Het is hier al vaker voorbij gekomen; de goorheid van het huis van Joost en Viora. Echt mijn God hoe krijgen die mensen hun huis zo ranzig? Het is bijna knap.
Ze wonen volgens mij echt nog niet zolang in deze woning en ze lieten zien hoe vies hun vaatwasser is. Ik wist niet eens dat een vaatwasser zo vies kon worden?
Van alle mensen in mijn omgeving ben ik denk ik de minst schone maar mijn vaatwasser ziet er bij lange na niet zo ranzig uit. En dat met kleine kindjes waarvan er eentje nog tot niet zolang geleden flesjes dronk, die dan in die vaatwasser stonden?
Ik voel me ineens niet zo’n loser meer als het gaat om schoonmaken, haha.
Nu maar hopen dat iemand haar dat ook vertelt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:17 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze kunnen ook beneden blijven, in het speelbos, waait ze ook niet weg.
Ik zie ze vooral op TT.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:28 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou die niet alleen heb er al 3 gezien.
Kunnen die flu flus geen Nederlands meer
En dan te bedenken dat ze 24/7 met z’n tweeën thuis zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef morningsunshine het volgende:
Het is hier al vaker voorbij gekomen; de goorheid van het huis van Joost en Viora. Echt mijn God hoe krijgen die mensen hun huis zo ranzig? Het is bijna knap.
Ze wonen volgens mij echt nog niet zolang in deze woning en ze lieten zien hoe vies hun vaatwasser is. Ik wist niet eens dat een vaatwasser zo vies kon worden?
Van alle mensen in mijn omgeving ben ik denk ik de minst schone maar mijn vaatwasser ziet er bij lange na niet zo ranzig uit. En dat met kleine kindjes waarvan er eentje nog tot niet zolang geleden flesjes dronk, die dan in die vaatwasser stonden?
Ik voel me ineens niet zo’n loser meer als het gaat om schoonmaken, haha.
Onze vaatwasser van +- 15 jaar oud ziet er zelfs zo niet uit.. snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt en ik maak hem echt niet maandelijks schoon HAHA...quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:00 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Die vaatwasser dat kan toch bijna niet? Dat ding is nog helemaal niet zo oud. Echt te goor!!!
Ze gebruikt vast geen vloeibaar vet. Maar inderdaad een bijzondere actie.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:30 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik nam toch echt niet zo'n vetpan mee in de auto. Als je hard moet remmen 🫣
Mijn ouders hebben de koude kant volledig laten uitsluiten ook al zou ik trouwen en zoveel jaar met mijn vriend zijn. Hun hardwerkende centen willen ze echt voor ons nalaten!quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:24 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Van deze uitsluiting heb ik nog nooit gehoord; weer wat geleerd! Het is natuurlijk een beslissing van de erflater, maar dit is toch wel zuur als het je overkomt (algemeen gesproken).
De familie auto kost per maand ook maar. Duurder in onderhoud maar dat heeft niemand gezegd😂quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:51 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik snap bij mensen zoals Sanneke gewoon vooral niet dat het afhankelijk is van een erfenis of je een andere auto aan kunt schaffen, je afhankelijk bent van tikkies/bedelactie om een bakfiets aan te kunnen schaffen enz.
Het zijn twee volwassen mensen (die mijns inziens al dan niet fulltime kunnen werken) ze hebben slechts 1 kindje. Mens dan doe je toch echt iets verkeerd. Of je wensen zijn buitenproportioneel of je leeft boven je stand of je kunt gewoon niet met geld omgaan.
Heb je dan al die jaren dat je vrijgezel was allebei helemaal niets opgebouwd?
Zo hebben wij het ook vastgelegd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:29 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben de koude kant volledig laten uitsluiten ook al zou ik trouwen en zoveel jaar met mijn vriend zijn. Hun hardwerkende centen willen ze echt voor ons nalaten!
En wegenbelasting, verzekering, vaak in verbruik ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:33 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
De familie auto kost per maand ook maar. Duurder in onderhoud maar dat heeft niemand gezegd😂
Ze hebben vast niet meegedaan aan taaktober dan 🤭quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:00 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Die vaatwasser dat kan toch bijna niet? Dat ding is nog helemaal niet zo oud. Echt te goor!!!
Dan blijft ze actief op social media en dat was nou net waar ze geen energie meer aan zou besteden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:46 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja maar je hebt offline in zelf niets meer plaatsen in je eigen stories over je leven en op je tijdlijn. Betekend natuurlijk niet dat ze niet met haar account in een Facebook groep mag reageren.
Ze mag natuurlijk van alles 👍 maar "na dit bericht verwijder ik alle socials van mijn telefoon en tablet" is toch iets anders dan overal gewoon nog aanwezig zijn en reagerenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:46 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja maar je hebt offline in zelf niets meer plaatsen in je eigen stories over je leven en op je tijdlijn. Betekend natuurlijk niet dat ze niet met haar account in een Facebook groep mag reageren.
Als een huis vrij is krijgt ze vast ergens een hypotheek. Banken lopen dan nauwelijks risico.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:55 schreef AppelsEieren het volgende:
Wat betreft Sanne en erven snap ik het idee van het ouderlijk huis niet.
Als moeder overlijdt en ze is enige erfgenaam dient er gewoon over het huis erfbelasting betaald te worden toch? Hoe gaat Sanneke dat doen zonder dat ze nu ook maar een euro heeft?
Hoe had ze dat huis willen behouden dan? Of kan je over dat deel een mini hypotheek afsluiten?
Ze baalt dus vermoedelijk van een hypothetische situatie.
Als het huis volgende week was afgebrand was het ook huilen om verlies van toekomst idee, wonen in het huis. En niet huilen om moeder die alles dan verloor.
😆quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze hebben vast niet meegedaan aan taaktober dan 🤭
Ik denk hetzelfdequote:Op dinsdag 30 december 2025 21:40 schreef Barbamamaatje het volgende:
Ik denk dat Debbie haar offline gaan geen keuze is..... het moet.... ofwel van haar omgeving, ofwel van een zorgverlener en misschien wel van een instantie.....
Dit komt onmogelijk uit haar zelf.... en in plaats van eerlijk te zijn gooit ze het op pesters....
Facebook is ook online toch, social media?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan blijft ze actief op social media en dat was nou net waar ze geen energie meer aan zou besteden.
Drankgebruik is al vaker besproken, dit lijkt inderdaad buitensporig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef Weerikier het volgende:
Bij de nieuwste post van Michelle had iemand gezegd; "let je wel een beetje op jezelf wat een alcohol gooi jij naar binnen zeg" De reactie is nu natuurlijk weg want de waarheid is hard.
Ik ging even opletten maar idd , op zoveel fotos een glas een wijn in dr hand. En echt niet overal hetzelfde wijntje want andere glazen, outfits en tijdstippen.
En die Tim dronk niet maar ze vertelde in een podcast toch helemaal blij dat ze hem er toch aan had gekregen als ik het goed heb?
Ik vind haar alcohol gebruik best een beetje verontrustend als ik eerlijk ben.
Maximaal zuipenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef Weerikier het volgende:
Bij de nieuwste post van Michelle had iemand gezegd; "let je wel een beetje op jezelf wat een alcohol gooi jij naar binnen zeg" De reactie is nu natuurlijk weg want de waarheid is hard.
Ik ging even opletten maar idd , op zoveel fotos een glas een wijn in dr hand. En echt niet overal hetzelfde wijntje want andere glazen, outfits en tijdstippen.
En die Tim dronk niet maar ze vertelde in een podcast toch helemaal blij dat ze hem er toch aan had gekregen als ik het goed heb?
Ik vind haar alcohol gebruik best een beetje verontrustend als ik eerlijk ben.
Waarom zou haar moeder een bedje moeten hebben ook? Ze komt er nooit (met of zonder Mijan).quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:02 schreef Beertjeteddy het volgende:
Jeetje ik ben bijna een dag offline kijk ik op instagram en schrik er gewoon van wat Sanneke allemaal zegt.
Dit soort dingen zeg je toch niet? Schaamteloos stuk vreten is het.
Maar goed, bedankt Sanneke om nogmaals ons punt uit te lichten dat je aast op een erfenis.
Misselijkmakend. Ik gok dat ze ook jaloers is op haar moeders nieuwe huis. En het haat dat er nu waarschijnlijk minder erfenis ia voor haar, en ik gok geen plek om te wonen als ze die keet wordt uitgegooid. Het ziet er kleiner uit als het vorige huis. Lijkt een appartementje te zijn. Ik gok omdat haar moeder nog minder mobiel is geworden deze keuze noodgedwongen heeft moeten maken. Maar Sanneke zal het wel weer zien als een sneer richting haar en dat haar moeder dat met voorbedachte raden heeft gedaan. Zodat als zij hun keet worden uitgezet, kan zeggen dat haar moeder geen rekening met haar heeft gehouden. 😬
Ergens hoop ik dat haar moeder Sanneke's eventuele erfenis helemaal uitgeeft aan reisjes en eigenlijk haar hele erfenis zal nalaten aan een goed doel ipv haar eigen dochter. Bah, dat je zo in elkaar kan steken... Dan moet je toch mentaal echt een flinke kronkel hebben. Ook die indirecte sneer naar haar moeder met dat ze geen bedje voor Mijan heeft.
Sanneke is altijd het grote slachtoffer maar ik ben vooral blij voor haar moeder dat ze een beetje van Sanneke is losgekomen en eindelijk een beetje kan gaan genieten!
En Sanneke, ga je koelkast lekker reinigen... vieze smeerlap. 🤢
En ga eens zelf wat doen voor je geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |