abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219674817
Flap gaat logeren 🤔 ben ik zo makkelijk of maakt ze er echt een veel te groot drama van? Voorop gesteld dat mijn kinderen ook enkel logeren waar ik volledig vertrouwen erin heb dus geen vage kennis ofzo 😂
Die foto erbij vond ik grappig.. ik zag flap pas na 3x kijken..
pi_219675108
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:27 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Er is geen instantie die controleert of een erfenis eerlijk, dus volgens het testament of als dat er niet is volgens het erfrecht, afgehandeld wordt. Dat moet je als erfgenaam zelf doen. En dat is echt niet eenvoudig helaas. Al snel moet je dan een advocaat in de arm nemen en dat kost veel geld. Weet er helaas een en ander vanaf omdat wij in de familie ook een erfeniskwestie hebben gehad.
Klopt! Er is helaas geen erfenis/testament-politie heb ik ooit iemand horen zeggen.

Zou Sanneke volgens de wet, bij geen testament, niet het recht hebben op het kindsdeel van haar vader, dat hij van zijn moeder zou erven? Zelfs bij een testament is volledig onterven toch niet mogelijk?
pi_219675193
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:00 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Klopt! Er is helaas geen erfenis/testament-politie heb ik ooit iemand horen zeggen.

Zou Sanneke volgens de wet, bij geen testament, niet het recht hebben op het kindsdeel van haar vader, dat hij van zijn moeder zou erven? Zelfs bij een testament is volledig onterven toch niet mogelijk?
Dat ligt denk ik aan hoe haar ouders getrouwd waren, misschien gaat zijn deel over op de langst levende, dus haar moeder?
Ik zit er niet zo diep in hoor, maar dit was mijn eerste gedachte.
  Moderator dinsdag 30 december 2025 @ 16:11:17 #54
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219675319
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat ligt denk ik aan hoe haar ouders getrouwd waren, misschien gaat zijn deel over op de langst levende, dus haar moeder?
Alleen, zou je het dan hebben over een gestolen erfenis?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219675325
Ik ben benieuwd wat voor mooie beelden Sanneke gaat maken daar in Borger. Als ze daar echt als samenwerking zit. Anders is het op voorhand al geen reclame.
Dit staat in de faq;
We vinden het heel leuk om samen te werken met content-creators waarvan het publiek past bij onze doelgroep. Heeft jouw following een demografie van 30+ met een bovengemiddelde interesse in natuur, toerisme, duurzaamheid en/of kunst? Leuk, kom vooral eens bij ons slapen!

Mooie foto's van Slaaphuisje Chutzpah zijn altijd welkom. Wil jij een mooie set foto's ruilen tegen een verblijf? Daar staan wij zeker voor open!

Het aangaan van een barterdeal kost ons aanvankelijk inkomsten, want we kunnen het huisje die nacht(en) niet verhuren. Per kwartaal hebben we een maximaal aantal nachten beschikbaar voor content-creators. Daarom weten we vooraf graag waar we aan toe zijn. Stuur ons op Instagram (@slaaphuisjechutzpah) vanuit jouw creator-account vooral een berichtje met je plannen qua content.
pi_219675429
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, Chat GPT kort gevraagd en die zei dat moeder geen deel hierin had. Dus of naar Sanneke of naar haar moeder (met of zonder testament).
pi_219675526
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:11 schreef Meke het volgende:

[..]
Nou, nee 🥴 maar de hersenbrij van Sanneke werkt op een mysterieuze manier. Wie is de dief?
pi_219675709
quote:

[..]
Tenzij er niets te erven was en het bij leven en welzijn van haar oma al (bijna) was opgemaakt of verdeeld?
pi_219675716
quote:

[..]
Heb je een goed punt idd
pi_219675723
Ondertussen wordt fluflu Nederlandweer even gratis op vakantie gestuurd. Want ja, na de 5e gratis vakantie dit jaar kan de 6e er ook nog wel op de valreep bij. (Esmee v Leijden én Patricia Boudewijns)

[ Bericht 6% gewijzigd door Moedervan4kids op 30-12-2025 16:28:05 (Aanvulling) ]
pi_219675731
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:19 schreef Cattolica het volgende:
AM en Maarten hebben ook samen genoten; bootje varen, lekker eten, misschien een overnachting. Leuk om te zien dat ze samen op pad gaan; dat is de content die ze meer zou moeten laten zien.
Huh waar zie je dat?
pi_219675743
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:27 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Huh waar zie je dat?
Zou ze niet weer online komen op het betaalde account?
pi_219675815
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:11 schreef papierentas het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor mooie beelden Sanneke gaat maken daar in Borger. Als ze daar echt als samenwerking zit. Anders is het op voorhand al geen reclame.
Dit staat in de faq;
We vinden het heel leuk om samen te werken met content-creators waarvan het publiek past bij onze doelgroep. Heeft jouw following een demografie van 30+ met een bovengemiddelde interesse in natuur, toerisme, duurzaamheid en/of kunst? Leuk, kom vooral eens bij ons slapen!

Mooie foto's van Slaaphuisje Chutzpah zijn altijd welkom. Wil jij een mooie set foto's ruilen tegen een verblijf? Daar staan wij zeker voor open!

Het aangaan van een barterdeal kost ons aanvankelijk inkomsten, want we kunnen het huisje die nacht(en) niet verhuren. Per kwartaal hebben we een maximaal aantal nachten beschikbaar voor content-creators. Daarom weten we vooraf graag waar we aan toe zijn. Stuur ons op Instagram (@:slaaphuisjechutzpah) vanuit jouw creator-account vooral een berichtje met je plannen qua content.

Past helemaal in Sanneke haar straatje! 😂
pi_219675905
Waarom filmt Kim(vier van Kim) zichzelf terwijl ze naar de wc gaat? We snappen allemaal dat naar de wc gaan tijd kost met 23 lagen kleding aan 🤷‍♀️
pi_219675950
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zou ze niet weer online komen op het betaalde account?
Zou idd kunnen maar ik betaal er niet voor haha
pi_219675966
Iemand noemde hier dat een erfenis altijd goed wordt afgehandeld en eerlijk verdeeld. Dan vraag ik
me echt af of mensen hier soms in lalaland leven. Er zijn zat familiedrama’s omdat er iemand met een erfenis vandoor is gegaan. Ik ken dit persoonlijk ook helaas. Dus ik snap de wrok van Sanneke heel goed. In de context van een familieauto is het wat misplaatst, sure. Maar die gekkigheid van Sanneke is toch niet meer verbazingwekkend toch? 😅
pi_219676018
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:38 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Zou idd kunnen maar ik betaal er niet voor haha
Hahaha ik ook niet, maar ik meen dat ze van de week een aantal stories had gedeeld en daarin zei dat ze online zou komen voor de betalers voor o.a. het weekmenu (toen dacht ik nog; ja, want dat hebben we echt nodig, want niemand heeft Google om op allerhande te kijken)
pi_219676296
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Iemand noemde hier dat een erfenis altijd goed wordt afgehandeld en eerlijk verdeeld. Dan vraag ik
me echt af of mensen hier soms in lalaland leven. Er zijn zat familiedrama’s omdat er iemand met een erfenis vandoor is gegaan. Ik ken dit persoonlijk ook helaas. Dus ik snap de wrok van Sanneke heel goed. In de context van een familieauto is het wat misplaatst, sure. Maar die gekkigheid van Sanneke is toch niet meer verbazingwekkend toch? 😅
Mijn schoonvader is vorig jaar overleden. Hij en zijn vrouw hadden een testament opgesteld, deze lag bij de notaris. Er zijn meer erfgenamen, er is nu een akte waarin vermeld staat welk deel zijn kinderen en zijn weduwe ontvangen met bedragen uit zijn nalatenschap. Is dat niet de normale gang van zaken? Of is het goed geregeld omdat zij dat zelf goed geregeld hebben? Beetje off-topic en naïef van mij dat ik niet weet dat het niet overal zo geregeld is
pi_219676371
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:00 schreef Cattolica het volgende:

[..]

In Sanneke haar geval is er sprake van plaatsvervulling en dit kan in een testament uitgesloten worden. Ook de koude kant kan uitgesloten worden.
pi_219676400
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ondertussen wordt fluflu Nederlandweer even gratis op vakantie gestuurd. Want ja, na de 5e gratis vakantie dit jaar kan de 6e er ook nog wel op de valreep bij. (Esmee v Leijden én Patricia Boudewijns)
Volgens mij gaan J&V binnenkort ook weer.
pi_219676453
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 17:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij gaan J&V binnenkort ook weer.
Wie zijn J&V?
pi_219676662
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:12 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith deelt trots, want waarom zou ze het anders delen, dat haar zoon tegen haar zei dat zij zijn leven niet bepaalt!!
Die ging bij mij dus echt niet naar het museum.
Zij vind die lekker autonoom, ik vind het brutaal
pi_219676851
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 17:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In Sanneke haar geval is er sprake van plaatsvervulling en dit kan in een testament uitgesloten worden. Ook de koude kant kan uitgesloten worden.
Van deze uitsluiting heb ik nog nooit gehoord; weer wat geleerd! Het is natuurlijk een beslissing van de erflater, maar dit is toch wel zuur als het je overkomt (algemeen gesproken).
pi_219677083
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:54 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik zou daar Debbie aan willen toevoegen. Iemand anders leest met afschuw mijn aannames over de poly en ik zit met heel veel ongemak de aannames over Debbie te lezen.
Je hebt gelijk, het hangt hier van aannames aan elkaar( en ja daar doe ik zelf ook vaak aan mee)
pi_219677177
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:12 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith deelt trots, want waarom zou ze het anders delen, dat haar zoon tegen haar zei dat zij zijn leven niet bepaalt!!
Die ging bij mij dus echt niet naar het museum.
Tsja, autonoom opvoeden heeft ook nadelen😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')