Dat heb je mooi verwoord. Helemaal waar en pardoxaal genoeg lijkt het ook alsof "de influencer" dat juist wil; zo min mogelijke informatie met zoveel mogelijk reacties in hun inbox, onder hun posts en wellicht ook op een forum (waar ze mee kunnen lezen). En dan vervolgens een reden hebben om te klagen, dat mensen nieuwsgierig zijn, aannames doen en hun misgunnen. We houden elkaar op die manier in stand.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:35 schreef Meke het volgende:
Ik had eerst een hele post getypt over de hypothetische mogelijkheden over die erfenis van Sanneke, maar eigenlijk is het achterlijk hè, dat ze dan net weinig genoeg zegt dat wij hier helemaal los kunnen over een best gevoelige familiesituatie van mensen die we helemaal niet kennen.
Maar waarom nu een gezinsauto, ik bedoel ze hoeven geen kinderwagenbak meer mee en een simpele buggy neemt weinig plek in. Tot ik zwanger was van mijn 2e reden wij in een vw lupo, niet heel praktisch maar 1 kindje op de achterbank en de bank kon gelukkig in 2en plat zodat de kinderwagenbak in het gein ook mee kon. Toen wij later een grotere auto kregen (was het maar krijgenquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:26 schreef Latteanais het volgende:
Als Sanneke dus een erfenis nodig heeft voor de aanschaf van een gezinsauto hoe wil zij dan ooit een huis inrichten?
Zit zelf buiten de wolk maar kan hem wel zien vanuit mijn huis 😨 is echt een flinkequote:Op dinsdag 30 december 2025 14:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet je mechanische ventilatie niet uit te zetten, mocht je in de buurt wonen.
Ik zou daar Debbie aan willen toevoegen. Iemand anders leest met afschuw mijn aannames over de poly en ik zit met heel veel ongemak de aannames over Debbie te lezen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:39 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij de poly niet anders
Met 1 kind reden wij een Opel corsa, onze wagen paste precies in de achterbak (ook daarop gekocht). En alles ging prima mee met weekendjes weg e.d. dus ik begrijp niet wat Sanneke nu te zeiken heeft dat ze een gezinsauto moet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:48 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar waarom nu een gezinsauto, ik bedoel ze hoeven geen kinderwagenbak meer mee en een simpele buggy neemt weinig plek in. Tot ik zwanger was van mijn 2e reden wij in een vw lupo, niet heel praktisch maar 1 kindje op de achterbank en de bank kon gelukkig in 2en plat zodat de kinderwagenbak in het gein ook mee kon. Toen wij later een grotere auto kregen (was het maar krijgen) was dat wel veel makkelijker maar als het gaat dan gaat het.
Ja kloptquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:54 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik zou daar Debbie aan willen toevoegen. Iemand anders leest met afschuw mijn aannames over de poly en ik zit met heel veel ongemak de aannames over Debbie te lezen.
Oh helemaal mee eens, het ging ook meer over wat het met mij doetquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:39 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij de poly niet anders
Een tijdje terug had Sanneke het over iets wat invloed zou hebben op hun toekomst. Ze kon of wilde er toen nog niets over delen. Zou dat de verhuizing geweest zijn? Dat haar moeder het huis heeft verkocht en dat Sanneke daardoor het huis aan haar neus voorbij zag gaan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:12 schreef Manuela007 het volgende:
[..]
Sanne haar moeder zou gaan verhuizen naar een appartement. Sanne was daar verdrietig over want dat zou betekenen dat haar ouderlijk huis verkocht werd en ze had altijd gedacht het ooit te erven en er dan te kunnen gaan wonen.... Sanne en Dion konden het niet kopen van haar moeder vertelde ze. Zo te zien is haar moeder dus al verhuisd. Misschien is Sanne haar ouderlijk huis al verkocht en is haar moeder van dat geld nu een maand op vakantie. Lekker de erfenis verbrassen 🤪
Als je dit serieus denkt vind ik dat prima! Veel plezier met hoi zeggen "naar mij"quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:43 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Snap wel dat je nu herkenbaar bent he? Naast Sanneke en jij fietst er niemand op een bakfiets daar en Sanneke herkennen we wel de andere ben jij dus 😆
Dat ging om een ander familielid, daar heeft ze al eerder iets over laten vallen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:25 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dank je wel voor de update; compleet langs me heen gegaan! Zag wel ergens een keer foto's voorbij komen "dat haar moeder zei dat de tuin klaar was". Ik kan me herinneren dat Sanneke ooit (lang geleden) heeft gezegd dat de hypotheek van haar moeder's huis was afbetaald. Ik vind het een opmerkelijke uitspraak vandaag "dat iemand haar erfenis gejat zou hebben". Wie anders kan dit zijn, dan haar moeder?
Ik las het inderdaad hierboven over het familielid. Absoluut mee eens over haar moeder; lekker genieten!quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat ging om een ander familielid, daar heeft ze al eerder iets over laten vallen.
Als haar moeder haar huis heeft verkocht en lekker leeft van het geld is dat haar goed recht.
Dat zou goed kunnen 👀quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een tijdje terug had Sanneke het over iets wat invloed zou hebben op hun toekomst. Ze kon of wilde er toen nog niets over delen. Zou dat de verhuizing geweest zijn? Dat haar moeder het huis heeft verkocht en dat Sanneke daardoor het huis aan haar neus voorbij zag gaan?
Maar kan dat juridisch dan? Een erfenis ligt toch vast? Of je moet mensen uitsluiten in je testament.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:42 schreef Manuela007 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over een oom, een broer van haar vader. Meestal is het zo dat als je vader al is overleden voor je oma, jij dan erfgenaam bent. Tenzij dat per testament is uitgesloten. Als die oom Sanne haar erfdeel in zijn zak heeft gestoken vind ik dat een ongelooflijke lul. Snap dat ze daar erg kwaad over is. Maar het is natuurlijk niet de reden dat ze geen gezinsauto kan kopen. Dat komt omdat ze niet met geld kunnen omgaan
Je kan een kleinkind inderdaad uitsluiten. Misschien was oma niet zo gek op Sanneke.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:12 schreef LeSage het volgende:
[..]
Maar kan dat juridisch dan? Een erfenis ligt toch vast? Of je moet mensen uitsluiten in je testament.
Dat weet ik inderdaad, maar dan is de erfenis niet ‘gestolen’quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je kan een kleinkind inderdaad uitsluiten. Misschien was oma niet zo gek op Sanneke.
Wellicht wel volgens de logica van Sanneke 🥴.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:15 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dat weet ik inderdaad, maar dan is de erfenis niet ‘gestolen’
Nou, dat riep die van mij al toen ze kon pratenquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:09 schreef Miepje77 het volgende:
Judith. 'jij bepaalt mijn leven niet!!!' zou Bob gezegd hebben. Bijzondere uitspraak weer voor een kind van zes. Zal Ju wel weer aangedikt hebben.
🤣quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als je dit serieus denkt vind ik dat prima! Veel plezier met hoi zeggen "naar mij"
Er is geen instantie die controleert of een erfenis eerlijk, dus volgens het testament of als dat er niet is volgens het erfrecht, afgehandeld wordt. Dat moet je als erfgenaam zelf doen. En dat is echt niet eenvoudig helaas. Al snel moet je dan een advocaat in de arm nemen en dat kost veel geld. Weet er helaas een en ander vanaf omdat wij in de familie ook een erfeniskwestie hebben gehad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:12 schreef LeSage het volgende:
[..]
Maar kan dat juridisch dan? Een erfenis ligt toch vast? Of je moet mensen uitsluiten in je testament.
😂🤣 dit dus echt .... wedden dat ik grotendeels wel bepaal!quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:12 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith deelt trots, want waarom zou ze het anders delen, dat haar zoon tegen haar zei dat zij zijn leven niet bepaalt!!
Die ging bij mij dus echt niet naar het museum.
Dat weten jij en ik. In Sannekes wereld gaat dat anders.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:15 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dat weet ik inderdaad, maar dan is de erfenis niet ‘gestolen’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |