Dat van de Efteling is een winactie.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:26 schreef Missinglink24 het volgende:
HVK heeft het goed voor elkaar met de gesponsorde uitjes deze vakantie.
Amsterdamse Winter, musical en ook nog het efteling hotel.
Ik denk dat Sanneke, Mijan of Dion “ziek” wordt. En zij dus weer slachtoffer van het leven. Achteraf klagen dat ze weer niet kon doen wat ze wilden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:46 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft echt de ene bank voor de andere ingeruild vandaag. En dan lekker filmen hoe Dion dat campingbed neerzet. Ik ben echt benieuwd naar haar duurzame, actieve, toeristische bezigheden komend weekend. Ik denk niet dat ze het Sprokkelspoor gaan lopen, denk dat het boomkroonpad al niet gaat lukken.
Op het boomkroonpad waait het ook. Hoge bomen vangen veel wind, zeg maar. 😉quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:46 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft echt de ene bank voor de andere ingeruild vandaag. En dan lekker filmen hoe Dion dat campingbed neerzet. Ik ben echt benieuwd naar haar duurzame, actieve, toeristische bezigheden komend weekend. Ik denk niet dat ze het Sprokkelspoor gaan lopen, denk dat het boomkroonpad al niet gaat lukken.
Ze komen waarschijnlijk weer alleen buiten voor boodschappen en om uit eten te gaan. Ze geven niet echt lekker weer op dus het zal wel weer een klaagzang worden dat ze zogenaamd niks kunnen ondernemen. Is er wel thuisbezorgd in Borger??? 😱quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:46 schreef papierentas het volgende:
🤡 Leugen nr. zoveelquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het offline van Debbie is nog niet ingegaan. Of nog niet. Of ze doet het vanaf haar tablet/laptop en niet vanaf haar leeggehaalde telefoon.
Want Celinecharlotte (ofzo) deelde 39 minuten geleden een reel en DL heeft hem al geliked.
Je verwacht het niet he... o wacht toch wel 🤣quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het offline van Debbie is nog niet ingegaan. Of nog niet. Of ze doet het vanaf haar tablet/laptop en niet vanaf haar leeggehaalde telefoon.
Want Celinecharlotte (ofzo) deelde 39 minuten geleden een reel en DL heeft hem al geliked.
Ze kunnen ook beneden blijven, in het speelbos, waait ze ook niet weg.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:03 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Op het boomkroonpad waait het ook. Hoge bomen vangen veel wind, zeg maar. 😉
Zie MB😬quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:57 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik word nu al moe van iedereen die dit massaal deelt: “and with that, the 2025 season has come to an end….”
👏🏻 zo orgineel 👏🏻
Op het forum op Facebook ook nog actiefquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
Helemaal waar dit, vooral omdat ze ook geen koophuis hebben waar waarde in zit of verbouwingen aan gedaan zijn. Dat laatste is bij ons wel de grootste kostenpost.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:51 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik snap bij mensen zoals Sanneke gewoon vooral niet dat het afhankelijk is van een erfenis of je een andere auto aan kunt schaffen, je afhankelijk bent van tikkies/bedelactie om een bakfiets aan te kunnen schaffen enz.
Het zijn twee volwassen mensen (die mijns inziens al dan niet fulltime kunnen werken) ze hebben slechts 1 kindje. Mens dan doe je toch echt iets verkeerd. Of je wensen zijn buitenproportioneel of je leeft boven je stand of je kunt gewoon niet met geld omgaan.
Heb je dan al die jaren dat je vrijgezel was allebei helemaal niets opgebouwd?
Doet me beetje denken aan een aflevering van dat kampeer programma met die bejaarde mensen op max... ooit 1x gezien en toen liet een man zien dat hij allemaal blikken eten mee had in de caravan omdat hij die buitenlandse troep niet most 🤣 en dan blikken ravioli en foe Yong hai mee hadquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef Lostit het volgende:
Deviervankim heeft haar eigen frituurpan meegenomen naar Oostenrijk. Heel bijzonder.
Ik nam toch echt niet zo'n vetpan mee in de auto. Als je hard moet remmen 🫣quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef Lostit het volgende:
Deviervankim heeft haar eigen frituurpan meegenomen naar Oostenrijk. Heel bijzonder.
Jaaaa dat is “We zijn er bijna”, geweldig programma!quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan een aflevering van dat kampeer programma met die bejaarde mensen op max... ooit 1x gezien en toen liet een man zien dat hij allemaal blikken eten mee had in de caravan omdat hij die buitenlandse troep niet most 🤣 en dan blikken ravioli en foe Yong hai mee had
Voorspelbaarquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ja echte ransbakken. Die badkamer was echt oranje van het schimmel en de kinderstoel was ook al beschimmeld.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef morningsunshine het volgende:
Het is hier al vaker voorbij gekomen; de goorheid van het huis van Joost en Viora. Echt mijn God hoe krijgen die mensen hun huis zo ranzig? Het is bijna knap.
Ze wonen volgens mij echt nog niet zolang in deze woning en ze lieten zien hoe vies hun vaatwasser is. Ik wist niet eens dat een vaatwasser zo vies kon worden?
Van alle mensen in mijn omgeving ben ik denk ik de minst schone maar mijn vaatwasser ziet er bij lange na niet zo ranzig uit. En dat met kleine kindjes waarvan er eentje nog tot niet zolang geleden flesjes dronk, die dan in die vaatwasser stonden?
Ik voel me ineens niet zo’n loser meer als het gaat om schoonmaken, haha.
Ja maar je hebt offline in zelf niets meer plaatsen in je eigen stories over je leven en op je tijdlijn. Betekend natuurlijk niet dat ze niet met haar account in een Facebook groep mag reageren.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Op het forum op Facebook ook nog actief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |