abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219692201
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:08 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En dat ze voortijdig ging kolven terwijl ze al kans had op een vroeggeboorte, dus het risico vergrote.
Waarom gaat iemand in vredesnaam vroegtijdig kolven?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219692219
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja! En haar telefoon van geluid af en ‘s ochtends wakker worden en zien dat ze meerdere appjes en gemiste oproepen had🤡
Precies, wat een 🤡. En op threads zeggen "dat ze al 16 jaar voor haar broer op Two Unlimited stemt bij de Top 2000". En maar "huilen over papS". Maar mamS krijgt haar dochter niet te pakken, in tijd van nood, middenin de nacht.
pi_219692264
Sanne is heel blij dat ze volgend jaar huurtoeslag kunnen krijgen. Huurtoeslag voor een recreatiewoning is meestal niet mogelijk. Het is ook nog eens een mobile home/stacaravan. Ben heel benieuwd, maar schat de kans dat ze er recht op heeft klein, aangezien ze ook geen huurdersbescherming heeft.
pi_219692353
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:20 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Is zij Nira "bevallen als een baas"? Ik heb dat gezien, volgens mij 🤣. Ik had het vanochtend bij het uitpakken van de boodschappen, dacht een kilo variant van iets besteld te hebben en dan haal ik zo'n klein lullig pakje uit de tas. Ook zo'n "ik ben toch niet gek" moment 🥴.
Klopt ja! Ik vind haar verder niet zo boeiend, wacht tot het moment dat ze weer naar het buitenland gaan. Dat vind ik wel leuk om te zien.
pi_219692373
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:49 schreef Moedervan4kids het volgende:
BINGO!!!!🏆 mijn bingokaart is vol; DBM is weer bij de huisarts geweest. Wat is m’n prijs?
Je mag kiezen;
- Samen met DBM naar de Miniso winkel in Groningen om een troetelbeer uit te zoeken.
- Diddl spullen uitzoeken bij Debbie op zolder
- Een zuigdweilmachine zoals van AM
- Een ritje met Sanneke in de bakfiets
- Een maximale oud&nieuw party op de boerderij in Uden
pi_219692388
quote:
BINGO!!!!🏆 mijn bingokaart is vol; DBM is weer bij de huisarts geweest. Wat is m’n prijs?
Kon nog net! Zou ze voor middernacht ook nog naar de hap gaan?
pi_219692408
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:06 schreef papierentas het volgende:

[..]
Je mag kiezen;
- Samen met DBM naar de Miniso winkel in Groningen om een troetelbeer uit te zoeken.
Dat is toch onmogelijk om uit te kiezen?! Allemaal goede opties!

Kunnen we naar dansles met KC ook toevoegen?
pi_219692508
quote:
17s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:40 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Oeh wie? Namen en rugnummers zijn welkom! 😉
mayralouise in de hoofdrol, met niet onbelangrijke bijrollen van stefanoloswijk en carmenpolitan.

Een soortgelijke liefdesintrige is marokkaanseindo_. Ik volg haar nu zo'n 5 jaar, heeft 3 jongens (de oudste en jongste van de ene man, de middelste van een andere man 🫠). Toen ik haar begon te volgen, was ze bij baby (1&3) daddy, baby daddy (2) heeft/had ze goed contact mee, toen ging ze over naar (geen babby daddies) man #2 (een jeugdvriend waar de liefde niet meer tegen te vechten was) en was helemaal hoteldebotel en opeens was ze met man #3. Compleet uit het niets, leek het wel, en op deze man is ze nóg meer maximaal hoteldebotel (refereert ook regelmatig "dat ze een dochtertje van hem wil" 🥴).
pi_219692639
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:07 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Kon nog net! Zou ze voor middernacht ook nog naar de hap gaan?
Zo te horen wel, want pijn in haar 'flank'. Ze heeft nog niet bedacht dat het een rib kan zijn die verkeerd zit, of een spier die loopt te klooien, wat heel goed kan door ongetraind steeds zwaardere gewichten te tillen. Maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn, ik wacht in spanning af.
pi_219692660
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:05 schreef Jannetje91 het volgende:

[..]
Klopt ja! Ik vind haar verder niet zo boeiend, wacht tot het moment dat ze weer naar het buitenland gaan. Dat vind ik wel leuk om te zien.
Ze is een beetje bitcherig een klager; ook in haar hiephoi bui, kun je wachten op een sneer naar iets of iemand (ook in haar comments). Dat buitenland vind ik leuk om naar te kijken. Ik heb wel het idee dat ze niet zo goed weet wat ze daarmee wilt, want wat ze eigenlijk wilt, lijkt ze niet te kunnen betalen 😉. Heel veel praten over emigreren, maar in een jaar tijd, is ze al twee keer teruggekomen naar NL en niet, denk ik, omdat ze dat wil.
pi_219692967
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:06 schreef papierentas het volgende:

[..]
Je mag kiezen;
Oh wat een nachtmerrie deze prijzen! Ik ga toch voor maximaal oud en nieuw vieren. Even juice verzamelen voor m’n FOK vriendinnen ❤ vraag wel of Sanneke me met de bakfiets wil brengen en halen.
  roze woensdag 31 december 2025 @ 11:38:50 #212
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219693087
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:59 schreef Manuela007 het volgende:
Sanne is heel blij dat ze volgend jaar huurtoeslag kunnen krijgen. Huurtoeslag voor een recreatiewoning is meestal niet mogelijk. Het is ook nog eens een mobile home/stacaravan. Ben heel benieuwd, maar schat de kans dat ze er recht op heeft klein, aangezien ze ook geen huurdersbescherming heeft.
Even voor deze noob.. is Sanne ook Sanneke in dit verhaal of zijn er 2?
Your beauty never ever scared me.
pi_219693151
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:38 schreef Ama het volgende:

[..]
Even voor deze noob.. is Sanne ook Sanneke in dit verhaal of zijn er 2?
Klopt!
Haar Insta is Sanneke nog wat 91 ofzo?
Ze heet Sanne.
  roze woensdag 31 december 2025 @ 11:42:01 #214
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219693177
quote:
17s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Klopt!
Haar Insta is Sanneke nog wat 91 ofzo?
Ze heet Sanne.
Sanneke89 :+ ik weet dat ze Sanne heet inderdaad maar ik wist niet of er twee zijn die besproken worden hier.
pi_219693259
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:14 schreef Cattolica het volgende:

[..]
mayralouise in de hoofdrol, met niet onbelangrijke bijrollen van stefanoloswijk en carmenpolitan.

Een soortgelijke liefdesintrige is marokkaanseindo_. Ik volg haar nu zo'n 5 jaar, heeft 3 jongens (de oudste en jongste van de ene man, de middelste van een andere man 🫠). Toen ik haar begon te volgen, was ze bij baby (1&3) daddy, baby daddy (2) heeft/had ze goed contact mee, toen ging ze over naar (geen babby daddies) man #2 (een jeugdvriend waar de liefde niet meer tegen te vechten was) en was helemaal hoteldebotel en opeens was ze met man #3. Compleet uit het niets, leek het wel, en op deze man is ze nóg meer maximaal hoteldebotel (refereert ook regelmatig "dat ze een dochtertje van hem wil" 🥴).
Voor Mayra vind ik dit verhaal wel sneu, want zij had volgens mij best wel een tweede kindje willen krijgen
pi_219693265
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:22 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ze is een beetje bitcherig een klager; ook in haar hiephoi bui, kun je wachten op een sneer naar iets of iemand (ook in haar comments). Dat buitenland vind ik leuk om naar te kijken. Ik heb wel het idee dat ze niet zo goed weet wat ze daarmee wilt, want wat ze eigenlijk wilt, lijkt ze niet te kunnen betalen 😉. Heel veel praten over emigreren, maar in een jaar tijd, is ze al twee keer teruggekomen naar NL en niet, denk ik, omdat ze dat wil.
Ergens dit jaar nog in Noorwegen, volgde ik haar nog. Homeschoolde ze haar dochter maar kwam ze er toch achter dat ze daar beter naar school kon enzo. Stopte ook met namen van kids noemen. Lekker knussig gezinsleven waar ze van genoot. Maar ook te saai om te blijven kijken, heb daarom ontvolgd.

Qua werk hoeft zij niet in NL te zijn. Dat is allemaal digitaal. Dat ze terug zijn in NL verbaast me!
Maar goed iedereen die vertrekt klaagt over NL om toch weer terug te komen door de goede voorzieningen?
pi_219693300
quote:
Jouw prijs is een nachtje weg in een blokhut zonder verwarming in het mistroostige laagseizoen. ( anders lopen we inkomsten mis) of tussen Sinterklaas en Kerst ( want dat is thuis helemaal geen tijd vol prikkels enzo)

Als welkomstkado liggen er gevulde eieren voor je klaar. We hebben wel een voorwaarde; Je moet al je kinderen steeds filmen. Dat is volgens experts niet oké, maar wij zien dat anders
pi_219693306
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Waarom gaat iemand in vredesnaam vroegtijdig kolven?
Om alvast een voorraadje op te bouwen, zodat je niet hoeft te stressen na de bevalling
pi_219693314
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:42 schreef Ama het volgende:

[..]
Sanneke89 :+ ik weet dat ze Sanne heet inderdaad maar ik wist niet of er twee zijn die besproken worden hier.
Soms een andere Sanne, van @onsgezinvanhierendaar
Die werd een paar posts terug genoemd. Overleden zoontje, man ging vreemd met Curlymom.
Maar in dit geval was het Sanneke89
  roze woensdag 31 december 2025 @ 11:48:07 #220
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219693337
quote:
17s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:46 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Soms een andere Sanne, van @:onsgezinvanhierendaar
Die werd een paar posts terug genoemd. Overleden zoontje, man ging vreemd met Curlymom.
Maar in dit geval was het Sanneke89
Die ken ik niet. :@ Sanneke ken ik nog van toen ze ooit begon op internet.
pi_219693375
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:46 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Jouw prijs is een nachtje weg in een blokhut zonder verwarming in het mistroostige laagseizoen. ( anders lopen we inkomsten mis) of tussen Sinterklaas en Kerst ( want dat is thuis helemaal geen tijd vol prikkels enzo)

Als welkomstkado liggen er gevulde eieren voor je klaar. We hebben wel een voorwaarde; Je moet al je kinderen steeds filmen. Dat is volgens experts niet oké, maar wij zien dat anders
Ja! Want wij willen L/J/B/M/Z en het verdere alfabet wel op zien groeien hè? Want het zijn ook een beetje ‘onze kinderen’.
pi_219693476
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:22 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ja eens. Kan ook niet zo goed tegen haar blik in combinatie met het trekken met haar lip, kan het niet zo goed uitleggen. Maar die Noorwegen content vond ik echt prachtig.
pi_219693602
Sanne is mogelijk al haar inschrijfjaren kwijt 😱
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 12:27:51 #224
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219694128
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:59 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Dit zou ik oprecht wel kut voor hun vinden, en belachelijk als dat zo gaat.

(Ik zat wel nog te denken tijdens die filmpjes; kan er niet een keer iemand van de gemeente met ze meekijken of het allemaal goed geregeld is, en ze uitleggen hoe het werkt etc? Zou een heleboel rust daar geven denk ik :D )
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219694187
quote:
Ik mag hopen dat ze het niet krijgen. Zo irritant dat Dion minder is gaan werken zodat ze meer toeslagen houden. Ik gun alle fluflu's een echte baan.
pi_219694216
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Voor Mayra vind ik dit verhaal wel sneu, want zij had volgens mij best wel een tweede kindje willen krijgen
Eens! En de relatie leek sowieso knipperlicht, dus dubbel sneu want ze heeft heel wat jaren aan hem verprutst.
pi_219694218
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:08 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En dat ze voortijdig ging kolven terwijl ze al kans had op een vroeggeboorte, dus het risico vergrote.
En dat ze ondanks alle risicos gewoon gezellig door de Efteling heen wandelde. I said what I said. 🤷♀
Gelukkig 2026 allemaal
pi_219694235
Dat blije hoofd van DBM met die strip antibioticapillen. Die gaat echt het lekkerst op ziekten en pillen lijkt het wel. Aandacht aandacht aandacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maremare op 31-12-2025 13:01:06 ]
pi_219694375
S en D zullen ook wel geen rechtsbijstandsverzekering hebben die ze kunnen benaderen voor het inschrijvingsgedoe. En niemand zal ze vast verteld hebben dat er in bibliotheken oid soms juridische spreekuren zijn.

Ik vind het een heel raar verhaal. Hoop dat ze het kunnen (laten) corrigeren.

Maar gelukkig redden ze het prima met het salaris van D en haar opdrachten af en toe. 🥳

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 31-12-2025 12:48:08 ]
pi_219694595
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
S en D zullen ook wel geen rechtsbijstandsverzejering hebben die ze kunnen benaderen voor het inschrijvingsgedoe. En niemand zal ze vast verteld hebben dat er in bibliotheken oid soms juridische spreekuren zijn.

Maar gelukkig redden ze het prima met het salaris van D en haar opdrachten af en toe. 🥳
Ik heb het idee dat dat en beetje grootspraak is. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat je in deze tijd als medewerker groenvoorziening een gezin kunt onderhouden.

Overigens niks mis met medewerkers groenvoorziening!
pi_219694671
quote:
Volgens mij bedoelde ze voor het geval ze een woning krijgen. Ook bij huren boven de eerdere huurgrens is er vanaf 2026 recht op huurtoeslag, wel afhankelijk van inkomen.
pi_219694701
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:42 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik noem haar hier altijd Sanneke, er wordt af en toe ook een andere fluflu besproken en zij heet ook Sanne en wordt hier Sanne genoemd of haar insta naam: onsgezinvanhierendaar
pi_219694758
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef morningsunshine het volgende:
Het is hier al vaker voorbij gekomen; de goorheid van het huis van Joost en Viora. Echt mijn God hoe krijgen die mensen hun huis zo ranzig? Het is bijna knap.
Ze wonen volgens mij echt nog niet zolang in deze woning en ze lieten zien hoe vies hun vaatwasser is. Ik wist niet eens dat een vaatwasser zo vies kon worden?
Van alle mensen in mijn omgeving ben ik denk ik de minst schone maar mijn vaatwasser ziet er bij lange na niet zo ranzig uit. En dat met kleine kindjes waarvan er eentje nog tot niet zolang geleden flesjes dronk, die dan in die vaatwasser stonden?
Ik voel me ineens niet zo’n loser meer als het gaat om schoonmaken, haha.
Mijn oog viel op die bank. Zo goor, vieze vlekken.. met schoenen op de bank. Echt echt smerig
pi_219694926
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
S en D zullen ook wel geen rechtsbijstandsverzekering hebben die ze kunnen benaderen voor het inschrijvingsgedoe. En niemand zal ze vast verteld hebben dat er in bibliotheken oid soms juridische spreekuren zijn.

Ik vind het maar een vaag verhaal bij Sanneke, snapt ze het wel goed wat ze haar vertellen?

Als het echt zo is vind ik het oprecht sneu voor haar
pi_219695036
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:52 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat dat en beetje grootspraak is. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat je in deze tijd als medewerker groenvoorziening een gezin kunt onderhouden.

.. die ook niet fulltime werkt.
pi_219695072
[quote]0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:46 schreef slowie het volgende:

[..]
Om alvast een voorraadje op te bouwen, zodat je niet hoeft te stressen na de bevalling
[/ ], maar de melk gaat toch pas harder doordat je de baby hoort en zo , krijg je er dan nog veel uit? Voor die tijd ?
Echt raar dit , ik zal wel te oud zijn 55+, dat ik dit niet wist dat er mensen zijn die dit doen .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219695126
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:03 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Mijn oog viel op die bank. Zo goor, vieze vlekken.. met schoenen op de bank. Echt echt smerig
Ze blinken niet uit in schoonmaken😬 Toen ze de nieuwe keuken net hadden ging ze een lade indelen met nieuwe kruidenpotjes. Die lade was hartstikke smerig en daar kwam geen doekje door toen ze hem opnieuw indeelde.
pi_219695135
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:52 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld en hij werkt ook nog geen 40 uur?
pi_219695158
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:34 schreef Maremare het volgende:
Dat blije hoofd van DBM met die strip antibioticapillen. Die gaat echt het lekkerst op ziekten en pillen lijkt het wel. Aandacht aandacht aandacht.
Ik heb denk ik 3 keer in mijn leven en antibioticakuur gehad en vind het eerder irritant, elke keer aan denken en kuur afmaken. Bijzondere foto/filmpje maakt ze er weer bij.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219695274
Bij drielingmama Julia staat die zus die net een baby heeft verloren breedlachend op de foto , is het raar dat ik dat raar vind ?
Ik kan mij niet voorstellen dat ik zo snel weer kon lachen
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 13:24:06 #241
184769 crew  Deisyy
pi_219695278
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:59 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Maar je raakt toch niet zomaar je inschrijfjaren kwijt :o
Heeft ze wel op tijd verlengd dan?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219695304
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:10 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Inderdaad leuke vraag! Eerste wat in me opkomt zijn twee dingen; een memorabel moment én een memorabele fluflu.

Het moment is denken te zien dat de ex van een fluflu, waar ze een kind mee heeft, een nieuw kind krijgt met zijn vorige ex, met wie hij, volgens zeggen, is vreemdgegaan (en een eerste kind mee kreeg) nadat hij en de fluflu uit elkaar zijn gegaan. En de fluflu en de huidige baby mama (ook fluflu) volgden elkaar, toen baby daddy de huidige baby mama via IG ontmoette. Na het vreemdgaan (incl. kind) kwam hij terug bij de fluflu, toch weer uit elkaar en nu dus weer bij de huidige baby mama (met tweede kind). Een soap is er niets bij.

En fluflu is toch wel Marketingvrouw. Rode vlaggen zie ik en alarmbellen hoor ik.
Wacht even. Ik volg Mayra al heel lang maar dit heb ik even gemist (wel de break meegemaakt). Maar hij is dus vreemdgegaan met iemand die zij ook kende, daar een kind mee, toen weer terug naar Mayra? En Mayra raakte zwanger en dat werd helaas een miskraam. Uiteindelijk zijn ze weer uitelkaar gegaan en is hij weer terug naar die andere vrouw? En daar dan hun tweede kind gekregen?

Wow.
pi_219695309
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind het maar een vaag verhaal bij Sanneke, snapt ze het wel goed wat ze haar vertellen?

Als het echt zo is vind ik het oprecht sneu voor haar
Ik snap ook niks van het verhaal. Ik sta een jaar of 20 ingeschreven en ben tussendoor meerdere keren verhuisd, ook naar een andere gemeente. Ben nooit mijn inschrijfduur kwijtgeraakt.

Het enige wat ik kan bedenken is dat zij kortgeleden, misschien nadat de site vernieuwd was, hun adres hebben aangepast naar het adres van het vakantiepark en dat daar iets mis is gegaan. Tot die tijd hadden ze regelmatig een bezichtiging en dus voldoende inschrijfduur.

Sinds de site is veranderd mag ze toch ook alleen reageren op huizen in de gemeente waar ze woont? En dat is volgens de site niet Hellevoetsluis.

Hoe dan ook, als het zo is, is het echt heel zuur.
pi_219695333
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:24 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat is wel een ding inderdaad. Maar dan wel toevallig dat dit samenvalt met de nieuwe website.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 13:29:14 #245
184769 crew  Deisyy
pi_219695402
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik snap ook niks van het verhaal. Ik sta een jaar of 20 ingeschreven en ben tussendoor meerdere keren verhuisd, ook naar een andere gemeente. Ben nooit mijn inschrijfduur kwijtgeraakt.

Het enige wat ik kan bedenken is dat zij kortgeleden, misschien nadat de site vernieuwd was, hun adres hebben aangepast naar het adres van het vakantiepark en dat daar iets mis is gegaan. Tot die tijd hadden ze regelmatig een bezichtiging en dus voldoende inschrijfduur.

Sinds de site is veranderd mag ze toch ook alleen reageren op huizen in de gemeente waar ze woont? En dat is volgens de site niet Hellevoetsluis.

Hoe dan ook, als het zo is, is het echt heel zuur.
Maar Sanneke woont toch al een tijdje op dat vakantiepark, die nieuwe website is pas in november de lucht in gegaan en je bij jou is het toch ook geen probleem geweest na je verhuizingen.

En volgens mij mag je op WoonnetRijnmond ook reageren op woningen buiten de gemeente waar je woont, tenzij dat anders staat aangegeven, maar dan is dat echt een uitzondering.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 13:30:05 #246
184769 crew  Deisyy
pi_219695419
En als het dan te maken heeft met de nieuwe website, dan zou dit ook terug te draaien moeten zijn en moeten ze Sanneke die inschrijfjaren weer terug geven.
pi_219695500
quote:

[..]
De woningcorporatie zegt dat het komt omdat ze haar adres gewijzigd heeft (maar dat ontkent ze). Ik heb het idee dat ze niet het achterste van haar tong laat zien...
pi_219695535
quote:

[..]
Als je verhuisd dan raak je in regio Rijnmond inderdaad je inschrijfjaren kwijt.
pi_219695589
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar Sanneke woont toch al een tijdje op dat vakantiepark, die nieuwe website is pas in november de lucht in gegaan en je bij jou is het toch ook geen probleem geweest na je verhuizingen.

En volgens mij mag je op WoonnetRijnmond ook reageren op woningen buiten de gemeente waar je woont, tenzij dat anders staat aangegeven, maar dan is dat echt een uitzondering.
Het adres bij je inschrijving moet je zelf aanpassen. Dat gebeurt niet op basis van de BRP.

Het enige wat ik kan bedenken is dat zij haar adres nog op een vorig adres had staan en dat kortgeleden heeft aangepast naar Hellevoetsluis. Wat zou anders de reden geweest kunnen zijn dat ze niet meer kon reageren op huizen in Hellevoetsluis? Sanneke heeft verteld dat je, sinds de site is veranderd, alleen nog mag reageren op huizen in de gemeente waar je woont.
Ik denk dan dat ze misschien pas net haar adres heeft aangepast omdat ze op huizen in Hellevoetsluis wil reageren. En dat daar iets mis is gegaan.
pi_219695638
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:35 schreef Lostit het volgende:

[..]
Als je verhuisd dan raak je in regio Rijnmond inderdaad je inschrijfjaren kwijt.
Is dat niet alleen wanneer je naar een woning gaat waar je voor ingeschreven moet staan? Mijn inschrijfduur is nooit vervallen omdat ik alleen naar koophuizen ben verhuisd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')