Geldt dat niet alleen voor verhuizingen naar woningen die op WoonnetRijnmond zijn aangeboden?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:35 schreef Lostit het volgende:
[..]
Als je verhuisd dan raak je in regio Rijnmond inderdaad je inschrijfjaren kwijt.
Ik denk dat ze dit toch heel goed uit moet (laten) zoeken.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het adres bij je inschrijving moet je zelf aanpassen. Dat gebeurt niet op basis van de BRP.
Het enige wat ik kan bedenken is dat zij haar adres nog op een vorig adres had staan en dat kortgeleden heeft aangepast naar Hellevoetsluis. Wat zou anders de reden geweest kunnen zijn dat ze niet meer kon reageren op huizen in Hellevoetsluis? Sanneke heeft verteld dat je, sinds de site is veranderd, alleen nog mag reageren op huizen in de gemeente waar je woont.
Ik denk dan dat ze misschien pas net haar adres heeft aangepast omdat ze op huizen in Hellevoetsluis wil reageren. En dat daar iets mis is gegaan.
Dat denk ik ook. In elk geval eerst eens samen met iemand bellen die het snapt. Naar mijn idee ontbreekt het daar ook aan. En aan Dion heeft ze, in dit geval, ook weinig volgens mij. Ik weet het, dikke aanname van mij.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit toch heel goed uit moet (laten) zoeken.
Het is vaak best ingewikkeld en als haar snappertje en dat van Dion niet zo groot is is dat best wel een probleem.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. In elk geval eerst eens samen met iemand bellen die het snapt. Naar mijn idee ontbreekt het daar ook aan. En aan Dion heeft ze, in dit geval, ook weinig volgens mij. Ik weet het, dikke aanname van mij.
Yup 🥴. En hij heeft nog (vóór Mayra) meer kinderen (volgens mij twee bij 1 of 2 andere vrouwen). Ik vind het sneu voor haar, maar aan de andere kant moet je als vrouw toch ook wel heel wanhopig zijn, om überhaupt met zo'n man het steeds weer opnieuw te willen proberen. Ik denk dat ze er nu wel klaar mee is; alhoewel blijft ze het regelmatig over haar ex hebben en noemt/fotografeert ze hem indirect (uitjes met hun dochter, thuis gourmetten). Maar ja, het is natuurlijk ook content.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:25 schreef Lostit het volgende:
[..]
Wacht even. Ik volg Mayra al heel lang maar dit heb ik even gemist (wel de break meegemaakt). Maar hij is dus vreemdgegaan met iemand die zij ook kende, daar een kind mee, toen weer terug naar Mayra? En Mayra raakte zwanger en dat werd helaas een miskraam. Uiteindelijk zijn ze weer uitelkaar gegaan en is hij weer terug naar die andere vrouw? En daar dan hun tweede kind gekregen?
Wow.
Bij ons kan je ook gewoon inschrijven ook als je niet in de gemeente woont (iedereen die ingeschreven staat betaald hiervoor). Alleen wanneer je een x-aantal jaar aaneengesloten binnen deze gemeente woont krijg je voorrang op mensen die reageren en niet in de afgelopen x-jaar aaneengesloten hebben gewoon in deze gemeente. Maar het maakt qua inschrijfduur, zo ver ik weet, niet uit waar je woont, zolang je maar betaald voor de inschrijving. Het lijkt mij dat ze niet op tijd betaald heeft voor verlenging van haar inschrijving. Hier vervalt je inschrijving alleen wanneer je niet betaald bij verlenging óf een huis accepteert binnen de gemeente.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Is dat niet alleen wanneer je naar een woning gaat waar je voor ingeschreven moet staan? Mijn inschrijfduur is nooit vervallen omdat ik alleen naar koophuizen ben verhuisd.
Of als experiment een adres in een andere gemeente ingevuld om te kijken hoe hoog ze dan zouden eindigen?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het adres bij je inschrijving moet je zelf aanpassen. Dat gebeurt niet op basis van de BRP.
Het enige wat ik kan bedenken is dat zij haar adres nog op een vorig adres had staan en dat kortgeleden heeft aangepast naar Hellevoetsluis. Wat zou anders de reden geweest kunnen zijn dat ze niet meer kon reageren op huizen in Hellevoetsluis? Sanneke heeft verteld dat je, sinds de site is veranderd, alleen nog mag reageren op huizen in de gemeente waar je woont.
Ik denk dan dat ze misschien pas net haar adres heeft aangepast omdat ze op huizen in Hellevoetsluis wil reageren. En dat daar iets mis is gegaan.
Zo werkt het hier ook. M.u.v. die voorrangsregel wanneer je langer in een gemeente woont. Ik sta ingeschreven in een stad en heb met mijn 20 jaar inschrijving net zoveel kans als ieder ander met dat aantal inschrijfjaren. En ik woon er nu niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:54 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Bij ons kan je ook gewoon inschrijven ook als je niet in de gemeente woont (iedereen die ingeschreven staat betaald hiervoor). Alleen wanneer je een x-aantal jaar aaneengesloten binnen deze gemeente woont krijg je voorrang op mensen die reageren en niet in de afgelopen x-jaar aaneengesloten hebben gewoon in deze gemeente. Maar het maakt qua inschrijfduur, zo ver ik weet, niet uit waar je woont, zolang je maar betaald voor de inschrijving. Het lijkt mij dat ze niet op tijd betaald heeft voor verlenging van haar inschrijving. Hier vervalt je inschrijving alleen wanneer je niet betaald bij verlenging óf een huis accepteert binnen de gemeente.
Ik denk dat we er nooit achter gaan komen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:54 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Of als experiment een adres in een andere gemeente ingevuld om te kijken hoe hoog ze dan zouden eindigen?
Nee volgens mij voor alle woningen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Is dat niet alleen wanneer je naar een woning gaat waar je voor ingeschreven moet staan? Mijn inschrijfduur is nooit vervallen omdat ik alleen naar koophuizen ben verhuisd.
Klopt dat is bij onze woningbouw ook zo. Je inschrijfjaren gaan terug naar 5 jaar na acceptatie van andere huurwoning.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:35 schreef Lostit het volgende:
[..]
Als je verhuisd dan raak je in regio Rijnmond inderdaad je inschrijfjaren kwijt.
Een vent die bij zoveel verschillende vrouwen kinderen heeft vind ik wat van (vrouwen ook trouwens, kijk naar Mirthe)quote:Op woensdag 31 december 2025 13:51 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Yup 🥴. En hij heeft nog (vóór Mayra) meer kinderen (volgens mij twee bij 1 of 2 andere vrouwen). Ik vind het sneu voor haar, maar aan de andere kant moet je als vrouw toch ook wel heel wanhopig zijn, om überhaupt met zo'n man het steeds weer opnieuw te willen proberen. Ik denk dat ze er nu wel klaar mee is; alhoewel blijft ze het regelmatig over haar ex hebben en noemt/fotografeert ze hem indirect (uitjes met hun dochter, thuis gourmetten). Maar ja, het is natuurlijk ook content.
Dus tochquote:Op woensdag 31 december 2025 14:02 schreef Lostit het volgende:
[..]
Nee volgens mij voor alle woningen.
Dit staat er op de website:
Je inschrijfdatum verandert als je aan ons doorgeeft dat je naar een zelfstandige huur- of koopwoning bent verhuisd. De dag dat je adres wijzigt, wordt je nieuwe inschrijfdatum. Je moet je dan opnieuw inschrijven omdat na een verhuizing je inschrijving vervalt.
Als ze op woonnet rijnmond zitten zijn ze de inschrijftermijn niet kwijt. Daar is iets van 2 weken geleden een nieuwe site gelanceerd en je moet dus opnieuw inloggen. Alles werkt net wel even wat anders en je ziet alleen nog huizen waar je kans op maakt. Dus het kan zijn dat ze niks meer zien omdat er niks is voor hun. Zit zelf namelijk ook op die site. Het is echt wel even wennen en uitvogelen. Maar ga er gewoon even rustig voor zitten samen. Het is geen hogere wiskunde om dat te ontdekkenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
S en D zullen ook wel geen rechtsbijstandsverzekering hebben die ze kunnen benaderen voor het inschrijvingsgedoe. En niemand zal ze vast verteld hebben dat er in bibliotheken oid soms juridische spreekuren zijn.
Ik vind het een heel raar verhaal. Hoop dat ze het kunnen (laten) corrigeren.
Maar gelukkig redden ze het prima met het salaris van D en haar opdrachten af en toe. 🥳
Ja klopt. Ik snap het ook nog niet helemaal. Maar zo willen ze juist meer gelijkheid creëren. De regio is hier zo groot en er zo’n tekort aan huurwoningen dat je anders als starter nooit een woning kunt krijgen.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus tochBest bijzonder, want die caravan mobile home is toch ook maar een tijdelijke oplossing.
Oei… dan zou het dus zomaar kunnen zijn dat ze echt pas haar adres heeft aangepast toen het voor de nieuwe site nodig bleek te zijn omdat je sindsdien alleen kunt reageren op huizen in de gemeente waar je woont. En ze wil natuurlijk een huis in Hellevoetsluis. Voor de keet woonde ze daar niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:02 schreef Lostit het volgende:
[..]
Nee volgens mij voor alle woningen.
Dit staat er op de website:
Je inschrijfdatum verandert als je aan ons doorgeeft dat je naar een zelfstandige huur- of koopwoning bent verhuisd. De dag dat je adres wijzigt, wordt je nieuwe inschrijfdatum. Je moet je dan opnieuw inschrijven omdat na een verhuizing je inschrijving vervalt.
Vergeet niet dat ze daarvoor gewoon een huis had😬.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus tochBest bijzonder, want die caravan mobile home is toch ook maar een tijdelijke oplossing.
Ze zijn gebeld dat ze hun jaren kwijt zijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:12 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Als ze op woonnet rijnmond zitten zijn ze de inschrijftermijn niet kwijt. Daar is iets van 2 weken geleden een nieuwe site gelanceerd en je moet dus opnieuw inloggen. Alles werkt net wel even wat anders en je ziet alleen nog huizen waar je kans op maakt. Dus het kan zijn dat ze niks meer zien omdat er niks is voor hun. Zit zelf namelijk ook op die site. Het is echt wel even wennen en uitvogelen. Maar ga er gewoon even rustig voor zitten samen. Het is geen hogere wiskunde om dat te ontdekken
Ik weet het, ik woon in dezelfde regioquote:Op woensdag 31 december 2025 14:13 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik snap het ook nog niet helemaal. Maar zo willen ze juist meer gelijkheid creëren. De regio is hier zo groot en er zo’n tekort aan huurwoningen dat je anders als starter nooit een woning kunt krijgen.
Poeh heftig hoor. Ik kan me er ook niks bij voorstellen maar ja, liefde maakt blind. En als je al samen 1 kind hebt en je hebt zo’n beeld van een gezin dan wil je daar denk ik ook alles aan en voor doen om dat te realiseren.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:51 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Yup 🥴. En hij heeft nog (vóór Mayra) meer kinderen (volgens mij twee bij 1 of 2 andere vrouwen). Ik vind het sneu voor haar, maar aan de andere kant moet je als vrouw toch ook wel heel wanhopig zijn, om überhaupt met zo'n man het steeds weer opnieuw te willen proberen. Ik denk dat ze er nu wel klaar mee is; alhoewel blijft ze het regelmatig over haar ex hebben en noemt/fotografeert ze hem indirect (uitjes met hun dochter, thuis gourmetten). Maar ja, het is natuurlijk ook content.
Ik weet het, ik woon in dezelfde regioquote:Op woensdag 31 december 2025 14:13 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik snap het ook nog niet helemaal. Maar zo willen ze juist meer gelijkheid creëren. De regio is hier zo groot en er zo’n tekort aan huurwoningen dat je anders als starter nooit een woning kunt krijgen.
Ik deel die aanname volledig. En ik denk ook dat Dion nóg eigenwijzer is dan Sanneke; hij denkt dat het allemaal wel goedkomt of hij is gewoon niet zo'n slimmerik doortastend type. Die twee zie ik continue van hetzelfde kastje naar dezelfde muur gaan en zij raakt meer instabiel en hij reageert alsof het hem geen ene mallemoer kan schelen 🤡. Dion is compleet uitgecheckt in deze relatie is mijn maximale aanname.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. In elk geval eerst eens samen met iemand bellen die het snapt. Naar mijn idee ontbreekt het daar ook aan. En aan Dion heeft ze, in dit geval, ook weinig volgens mij. Ik weet het, dikke aanname van mij.
Oh haha! Ik heb zelf geen ervaringen met woonnet maar wel met werk zijdelings mee te maken.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het, ik woon in dezelfde regio
Nee joh dat wist ik nietquote:Op woensdag 31 december 2025 14:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze daarvoor gewoon een huis had😬.
Is de caravan niet al verkocht?quote:Op woensdag 31 december 2025 14:19 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik deel die aanname volledig. En ik denk ook dat Dion nóg eigenwijzer is dan Sanneke; hij denkt dat het allemaal wel goedkomt of hij is gewoon niet zo'n slimmerik doortastend type. Die twee zie ik continue van hetzelfde kastje naar dezelfde muur gaan en zij raakt meer instabiel en hij reageert alsof het hem geen ene mallemoer kan schelen 🤡. Dion is compleet uitgecheckt in deze relatie is mijn maximale aanname.
Mijn hersenspinsels.
Volgens mij huurde Sanneke hiervoor particulier (niet via woningbouw). Volgens mij heeft ze altijd particulier gehuurd en wellicht daardoor niet bekend met de regels. Tevens dachten ze toentertijd officieel het gehele jaar (ingeschreven) in die caravan te mogen wonen, maar niet zo lang geleden dacht ik van haar te horen, dat ze dit verkeerd begrepen hebben. Daarbij het is een mobile home (zoals ze vandaag zegt); waar is die mobile home ingeschreven is mijn vraag.
Ergens is het mis gegaan, denk ik, door S&D een fout gemaakt (bewust of onbewust) en dat is bij de nieuwe website rechtgetrokken. Ik hoor Sanneke nu al een hele tijd "ze snappen me niet" maar ik denk dat dat ze haar continue hetzelfde vertellen maar het kwartje valt niet. En Dion is ook de snuggerste niet.
Tenslotte, de eigenaar wil hun eruit hebben want wil die caravan verkopen.
Een oliebol, bij Dbm af te halen , iets anders eten ze daar vandaag niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:49 schreef Moedervan4kids het volgende:
BINGO!!!!🏆 mijn bingokaart is vol; DBM is weer bij de huisarts geweest. Wat is m’n prijs?
Dit! Ik heb het idee dat Dion ook geen idee meer heeft wat hij met de situatie moet.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:19 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik deel die aanname volledig. En ik denk ook dat Dion nóg eigenwijzer is dan Sanneke; hij denkt dat het allemaal wel goedkomt of hij is gewoon niet zo'n slimmerik doortastend type. Die twee zie ik continue van hetzelfde kastje naar dezelfde muur gaan en zij raakt meer instabiel en hij reageert alsof het hem geen ene mallemoer kan schelen 🤡. Dion is compleet uitgecheckt in deze relatie is mijn maximale aanname.
Mijn hersenspinsels.
Volgens mij huurde Sanneke hiervoor particulier (niet via woningbouw). Volgens mij heeft ze altijd particulier gehuurd en wellicht daardoor niet bekend met de regels. Tevens dachten ze toentertijd officieel het gehele jaar (ingeschreven) in die caravan te mogen wonen, maar niet zo lang geleden dacht ik van haar te horen, dat ze dit verkeerd begrepen hebben. Daarbij het is een mobile home (zoals ze vandaag zegt); waar is die mobile home ingeschreven is mijn vraag.
Ergens is het mis gegaan, denk ik, door S&D een fout gemaakt (bewust of onbewust) en dat is bij de nieuwe website rechtgetrokken. Ik hoor Sanneke nu al een hele tijd "ze snappen me niet" maar ik denk dat dat ze haar continue hetzelfde vertellen maar het kwartje valt niet. En Dion is ook de snuggerste niet.
Tenslotte, de eigenaar wil hun eruit hebben want wil die caravan verkopen.
Dion en Sanneke hadden beiden een huis. Hij gaf z’n huis op om bij Sanneke te gaan wonen en vervolgens is Sanneke haar huis opgezegd om naar de keet in Hellevoetsluis te gaan.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh dat wist ik nietik ken niet de hele historie. Dat is best een beetje dommig met de huidige woningmarkt
Vraag me niet waarom dit steeds zo in mijn achterhoofd blijft rond malen, maar "in het kader van uitgecheckt zijn" (off-topic); M is zijn zoon maar heeft niet zijn achternaam en dat was zijn idee (heeft Sanneke zelf gezegd).quote:Op woensdag 31 december 2025 14:26 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit! Ik heb het idee dat Dion ook geen idee meer heeft wat hij met de situatie moet.
Het moet bijna wel dat Sanneke hiervoor particulier hoorde, anders was haar inschrijfduur sowieso niet zo lang.
En ik denk toch echt, zeker nadat hier een tekst van de website is gedeeld, dat ze pas heel kortgeleden hun adres hebben aangepast en daardoor de inschrijfduur kwijt zijn.
Geen idee of dit kan, maar niet via een woningbouwvereniging, staat me bij. Ik heb de verhuizing daarvoor meegemaakt en die was ook niet via een woningbouw. Anders heb ik het mis ✌️!quote:Op woensdag 31 december 2025 14:32 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar het huis in Rotterdam Zuid was volgens mij wel sociale huur hoor
Wat een stelletje 🤡🤡. Ik zat er naar te kijken en het was maximale ramptoerisme.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dion en Sanneke hadden beiden een huis. Hij gaf z’n huis op om bij Sanneke te gaan wonen en vervolgens is Sanneke haar huis opgezegd om naar de keet in Hellevoetsluis te gaan.
Ik ga heel slecht op dit soort comments. Het laatste wat die vrouw nodig heeft is dat een of andere Gerda op een forum haar gaat wijsmaken dat ze niet genoeg verdriet tentoonstelt. Hoe iemand eruit ziet zegt niks over of ze van binnen kapot gaat. Ik wil er verder niet teveel over kwijt maar het is duidelijk dat je zelf nooit zoiets hebt meegemaakt. Doe normaal.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Bij drielingmama Julia staat die zus die net een baby heeft verloren breedlachend op de foto , is het raar dat ik dat raar vind ?
Ik kan mij niet voorstellen dat ik zo snel weer kon lachen
Wat is hier mee? Ik ken tal van mensen die hun achternaam niet willen doorgeven vanwege moeilijke familierelaties bijvoorbeeld. Of omdat ze hun eigen naam niet mooi vinden en die van hun partner wel.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:32 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom dit steeds zo in mijn achterhoofd blijft rond malen, maar "in het kader van uitgecheckt zijn" (off-topic); M is zijn zoon maar heeft niet zijn achternaam en dat was zijn idee (heeft Sanneke zelf gezegd).
Koekoekquote:Op woensdag 31 december 2025 14:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dion en Sanneke hadden beiden een huis. Hij gaf z’n huis op om bij Sanneke te gaan wonen en vervolgens is Sanneke haar huis opgezegd om naar de keet in Hellevoetsluis te gaan.
Kan wel hoor. Je kan gewoon particulier huren en toch binnen de huurgrenzen voor sociale huur zitten.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:36 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Geen idee of dit kan, maar niet via een woningbouwvereniging, staat me bij. Ik heb de verhuizing daarvoor meegemaakt en die was ook niet via een woningbouw. Anders heb ik het mis ✌️!
Volgens mij nog niet verkocht, maar de eigenaar zal niet alles tegen Sanneke vertellen en zij vertelt ons niet alles. Verder helemaal met je eens, maar zij is niet meer in staat om helder na te denken want ze hoort herhaaldelijk niet wat er tegen haar gezegd wordt. Bizar ook dat Dion niet veel eerder zijn telefoonnummer heeft doorgegeven, hebben ze nu pas een paar dagen geleden gedaan. Als (schoon-) moeder zit je hier toch met hartkloppingen naar te kijken.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Is de caravan niet al verkocht?
Ze zijn allebei niet per se het scherpte mes uit de la denk ik.
Ik denk dat de woningbouw het best prima aan haar heeft uitgelegd, maar dat zij het niet wil begrijpen en denkt op van alles recht te hebben waar ze geen recht op heeft.
Zo mee eens..quote:Op woensdag 31 december 2025 14:38 schreef Zeeschelp het volgende:
[..]
Ik ga heel slecht op dit soort comments. Het laatste wat die vrouw nodig heeft is dat een of andere Gerda op een forum haar gaat wijsmaken dat ze niet genoeg verdriet tentoonstelt. Hoe iemand eruit ziet zegt niks over of ze van binnen kapot gaat. Ik wil er verder niet teveel over kwijt maar het is duidelijk dat je zelf nooit zoiets hebt meegemaakt. Doe normaal.
In dat geval blijf ik bij mijn aanname dat Sanneke alleen maar particulier heeft gehuurd. En die laatste etagewoning (1 hoog) in Rotterdam was prima, klein maar fijn en een leuke, levendige omgeving.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Kan wel hoor. Je kan gewoon particulier huren en tich binnen de huurgrenzen voor sociale huur zitten.
Dat moet ook wel particulier geweest zijn. Anders had ze nu nooit zo’n lange inschrijfduur kunnen hebben dat ze al zo hoog eindigden.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:49 schreef Cattolica het volgende:
[..]
In dat geval blijf ik bij mijn aanname dat Sanneke alleen maar particulier heeft gehuurd. En die laatste etagewoning (1 hoog) in Rotterdam was prima, klein maar fijn en een leuke, levendige omgeving.
Hier helaas wel vaker een kuur gehad helaas. Naast het op gezette tijden innemen en afmaken had ik er altijd extra cadeautjes van. Als ik de kuur ophaalde kocht ik er meteen standaard Canesten gyno bij. Bloedirritant.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:20 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 3 keer in mijn leven en antibioticakuur gehad en vind het eerder irritant, elke keer aan denken en kuur afmaken. Bijzondere foto/filmpje maakt ze er weer bij.
Zoals ik al zei, vraag me niet waarom. Het zit al een tijdje in mijn achterhoofd en dat deel ik hier. Ik heb er verder geen mening over noch er verder iets over te zeggen.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:39 schreef Lostit het volgende:
[..]
Wat is hier mee? Ik ken tal van mensen die hun achternaam niet willen doorgeven vanwege moeilijke familierelaties bijvoorbeeld. Of omdat ze hun eigen naam niet mooi vinden en die van hun partner wel.
Amen!!! Zo met je eens!quote:Op woensdag 31 december 2025 14:38 schreef Zeeschelp het volgende:
[..]
Ik ga heel slecht op dit soort comments. Het laatste wat die vrouw nodig heeft is dat een of andere Gerda op een forum haar gaat wijsmaken dat ze niet genoeg verdriet tentoonstelt. Hoe iemand eruit ziet zegt niks over of ze van binnen kapot gaat. Ik wil er verder niet teveel over kwijt maar het is duidelijk dat je zelf nooit zoiets hebt meegemaakt. Doe normaal.
Dat kwartje valt niet bij mij (geen weet ervan). Wat heeft particulier met duur inschrijfduur te maken?quote:Op woensdag 31 december 2025 14:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat moet ook wel particulier geweest zijn. Anders had ze nu nooit zo’n lange inschrijfduur kunnen hebben dat ze al zo hoog eindigden.
Laten we idd iemand niet afbranden omdat ze lachend op de foto staat. Een baby verliezen is erg genoeg.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:38 schreef Zeeschelp het volgende:
[..]
Dit. Mijn handen jeuken echt. Net zoals die comments over Elise Joanne en die foto van haar overleden dochter op de kerstfoto. "Ik zou dat nooit zo doen." Ik hoop van ganserharte dat je dit nooit HOEFT te doen. Echt, mensen hebben geen idee hoe het is om je kind te verliezen. (En dat iedereen dan vervolgens een mening heeft hoe je daar mee om zou moeten gaan.)quote:Op woensdag 31 december 2025 14:38 schreef Zeeschelp het volgende:
[..]
Beeldschoon, vooral in de wintermaanden dat ze daar woonden. Ik denk dat ze daar wel (langer) had willen blijven, maar het voelde alsof misschien de levensstandaard iets te prijzig was en het leek moeilijk te zijn met het vinden van aansluiting bij mensen in de buurt.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:54 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
Ja eens. Kan ook niet zo goed tegen haar blik in combinatie met het trekken met haar lip, kan het niet zo goed uitleggen. Maar die Noorwegen content vond ik echt prachtig.
Naar mijn idee heeft Sanneke regelmatig een ander huis gehad. En als ze steeds naar een huis van een woningbouw is verhuisd zou haar inschrijfduur steeds weer vervallen en begint ze steeds weer opnieuw.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:57 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dat kwartje valt niet bij mij (geen weet ervan). Wat heeft particulier met duur inschrijfduur te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |