SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een kwestie van deze 35 even kopiëren, en je hebt een stemlijst waar het gepruts in de Vinexwijk of bij NCRV-families bij zal verbleken. Maar ook een enkeling uit deze lijst een reddingsstem gunnen zou de lijst al enorm laten opfleuren.
Voor degenen die nog wat meer inspiratie willen welke platen ze op hun lijstje kunnen zetten:
- @Cassa95 maakte zoals ieder jaar weer een analyse welke nummers er nieuw zijn op de keuzelijst: Klik
- @DecoAoreste maakte vorig jaar een overzicht van welke goed scorende platen in alternatieve muzieklijsten nog ontbreken in de Top 2000: Klik
Staat ie in de top 2000?
Wil jij weten of de tracks waarop jij hebt gestemd in de NPO Radio 2 Top 2000 staan? Je kunt het vanaf 11 december checken via staatieindetop2000.nl
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2025, inclusief statistieken
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Tim Op het Broek
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
DAB+:
Op een DAB+-radio kun je NPO Radio 2 ontvangen via kanaal 12 C / 227,36 MHz.
FM-etherfrequenties
https://www.nporadio2.nl/frequenties
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Terugluisteren kan via de site van Radio 2.
De Top 2000 in beeld
NPO 1 Extra:
Vanaf 24 december 23:00 uur kan er gekeken worden naar jolige mensen in het café.
NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus nog steeds niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Historie van de Radio 2 Top 2000
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino blijft een held!
De Magie van 25x Top 2000:
https://npo.nl/start/seri(...)izoen-1/25x-top-2000
De eerste Top 2000 op Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:SPOILER: met getallenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2025
@PippenScottie & @ok01 stelden samen: FOK!2000 2022
@Mexicanobakker gebruikte het jaar 2025 om alle 4851 platen die ooit in de Top 2000 stonden te reviewen. Van Johnny Reggae tot A Forest, allemaal kwamen ze aan de beurt. De eerste episode van deze monsterklus is hier te vinden.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GretzlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
536 Total Eclipse Of The Heart Bonnie Tyler
535 Somebody That I Used To Know Gotye ft. Kimbra
534 Who'll Stop The Rain Creedence Clearwater Revival![]()
![]()
533 Blauwe Dag Suzan & Freek
532 La Grange ZZ Top
531 Gangsta's Paradise Coolio
530 Scar Tissue Red Hot Chili Peppers
529 Sweet Dreams Eurythmics![]()
![]()
528 How My Heart Was Won DI-RECT![]()
527 Ain't No Sunshine Bill Withers
526 No Woman No Cry (Live) Bob Marley & The Wailers![]()
525 Kom Terug Spinvis![]()
524 Europapa Joost![]()
![]()
![]()
523 Believer Imagine Dragons
522 Dat Heb Jij Gedaan Meau![]()
Ik vind dit een goed uurtje.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ja ik kan op zich niet klagen verder, genoeg bezoek hier en altijd wel gezelligquote:Op maandag 29 december 2025 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt heel erg goed. Dat eerste misschien ook wel. Gewoon lekker een paar biertjes drinken
Maar ja, Praag zou ook wel leuk zijn geweest. Of ergens in een huisje in Denemarken
I am not lost, it's just I've no idea where I am![]()
Gras is groenquote:Op maandag 29 december 2025 23:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
OKT altijd een garantie voor gezeik, je verwacht het niet![]()
Ik vind enkel het nummer dat gesandwicht is tussen Joost GOD en Meau GODIN erg vervelend Maar ja, mijn bescheiden meningquote:Op maandag 29 december 2025 22:59 schreef Hamlapjes het volgende: Zo lekker als dit uur eindigt, zo kut eindigt het volgende uur
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
dank ik had het niet doorI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik vind zijn reactie zo rondom de race vrij begrijpelijk.quote:Op maandag 29 december 2025 23:02 schreef ShinyStar het volgende:
Gejank van Kjeld Nuis omdat het nu toevallig om zijn vriendin gaatBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Vind hem ergens wel een punt hebben, laat dat OKT lekker zitten en kijk naar de prestaties over het hele seizoen in de world cups.quote:Op maandag 29 december 2025 23:02 schreef ShinyStar het volgende:
Gejank van Kjeld Nuis omdat het nu toevallig om zijn vriendin gaat"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Leo XIII is katholiekquote:Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ik heb het idee dat ze last had van feedback op d'r koptelefoon (hoorde in het begin een héle harde brom), en later publiek van buiten.quote:Op maandag 29 december 2025 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwslezeres mag wel even in de leer bij Annemieke en Emmely voor wat chatgpt-tekstenNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Kunnen we allemaal op tijd naar bed, doen ze bewustquote:Op maandag 29 december 2025 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Komend uur begint goed, maar het karretje rijdt langzaam in de poep.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Ik als nieuwslezer;
Vandaag werden er "hahahahaha *proest* " 50 man neerge- *whoehaaa binnenpretje*
In...
Nee dat wordt niks
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Levert altijd ja. En dan is de 0.005 waarmee Prins de Spelen op deze afstand mist nog even vergeten.quote:Op maandag 29 december 2025 23:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
OKT altijd een garantie voor gezeik, je verwacht het nietBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
regels zijn raar, maar dat gezeik achteraf als het misgaat vind ik wel een beetje stom. Ga dan vooraf zeiken.quote:Op maandag 29 december 2025 23:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
OKT altijd een garantie voor gezeik, je verwacht het nietI love music |Ajax forever
Nee, maar ik ben dan ook #viesdik dus mijn voeten hebben het flink te verdurenquote:Op maandag 29 december 2025 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben jullie goedverzorgde voeten?
Fijn dat het zo ook kan, wil niet hunten om het huntenquote:![]()
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 29 december 2025 23:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind hem ergens wel een punt hebben, laat dat OKT lekker zitten en kijk naar de prestaties over het hele seizoen in de world cups.
Make love, not war ☮![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 23:03 schreef houdjemond het volgende:
Ik als nieuwslezer;
Vandaag werden er "hahahahaha *proest* " 50 man neerge- *whoehaaa binnenpretje*
In...
Nee dat wordt niks
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Een spookrijder![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat dan ook weer niet, dat deden ze vroeger waardoor ze dan weer niet echt piekten op de OS.quote:Op maandag 29 december 2025 23:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind hem ergens wel een punt hebben, laat dat OKT lekker zitten en kijk naar de prestaties over het hele seizoen in de world cups.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
_____
Every now and then I get a little bit lonely
And you're never coming round
(Turn around)
Every now and then I get a little bit tired
Of listening to the sound of my tears
(Turn around)
Every now and then I get a little bit nervous
That the best of all the years have gone by
(Turn around)
Every now and then I get a little bit terrified
And then I see the look in your eyes
(Turn around)
Every now and then I get a little bit restless
And I dream of something wild
(Turn around)
Every now and then I get a little bit helpless
And you're lying like a child in my arms
(Turn around)
Every now and then I get a little bit angry
And I know I have to get out and cry
(Turn around)
Every now and then I get a little bit terrified
And then I see the look in your eyes
(Turn around, bright eyes)
Every now and then I fall apart
And I need you now tonight
And I need you more than ever
And if you only hold me tight
We'll be holding on forever
And we'll only be making it right
'Cause we'll never be wrong together
Once upon a time I was falling in love
Now I'm only falling apart
There's nothing I can do
A total eclipse of the heart
There's nothing I can do
Turn around, turn around
Turn around, turn around
(Turn around)
Every now and then
I know you'll never be the boy you always wanted to be
(Turn around)
Every now and then
I know you'll always be the only one
Who wanted me the way that I am
(Turn around)
Every now and then
I know there's no one in the universe
As magical and wondrous as you
(Turn around)
Every now and then I know there's nothing any better
There's nothing that I just wouldn't do
But every now and then I fall apart
And if you'll only hold me tight
'Cause we'll never be wrong
Together we can take it to the end of the line
Love is like a shadow on me all of the time (all of the time)
I don't know what to do, I'm always in the dark
We're living in a powder keg and giving off sparks
I really need you tonight
Forever's gonna start tonight
Forever's gonna start
(Once upon a time I was falling in love
But now I'm only falling apart)
And there's nothing I can do
But every now and then I fall apart
And if you'll only hold me tight
'Cause we'll never be wrong
Together we can take it to the end of the line
Love is like a shadow on me all of the time (all of the time)
I don't know what to do, I'm always in the dark
We're living in a powder keg and giving off sparks
I really need you tonight
Forever's gonna start tonight
Forever's gonna start
(Once upon a time I was falling in love
But now I'm only falling apart)
Nothing I can say
Once upon a time there was light in my life
But now there's only love in the dark
Nothing I can say
Nothing I can say
En nu kap ik er mee.
Murray Walker![]()
Jaaaaaaaaaaaa BONNIE GODIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Aangevraagd door heel veel hondeneigenaren met een tiktok-accountOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Volgende keer pak ik jequote:Op maandag 29 december 2025 23:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Fijn dat het zo ook kan, wil niet hunten om het hunten![]()
I love music |Ajax forever
Jim Steinman genotNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
De opbouw van deze powerballad is zooo magnifiek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moest laatst heel hard lachen toen ik het optreden van Pommelien Thijs tijdens Serious Request op 3FM terughoorde; middenin haar live set werd er een spookrijder gesignaleerdquote:
Toen Bonnie haar noten nog wel zuiver zong.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Oscar Mopperkont heb ik vandaag nog niet gespot hierquote:
Oscar, is that you?quote:That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Die heeft vandaag zn jaarlijkse vuilnisbak-uitruimdagquote:Op maandag 29 december 2025 23:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oscar Mopperkont heb ik vandaag nog niet gespot hierHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dat deed Kjeld alquote:Op maandag 29 december 2025 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
regels zijn raar, maar dat gezeik achteraf als het misgaat vind ik wel een beetje stom. Ga dan vooraf zeiken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Jaquote:Op maandag 29 december 2025 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben jullie goedverzorgde voeten?Ik ga elke 6 weken naar pedicure.
Brandi Carlisle heeft deze gecoverd. Eén van de beste concerten van het jaar
Total Eclipse Of The Heart
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Fout nummer maar altijd wel genot
Lijkt me ook wel een mooie voor de karaoke
Wie?quote:Op maandag 29 december 2025 23:05 schreef Gretzl het volgende:
Brandi Carlisle heeft deze gecoverd. Eén van de beste concerten van het jaar [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ja gegarandeerd lol.quote:Op maandag 29 december 2025 23:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Lijkt me ook wel een mooie voor de karaokeAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Opzich mee eens, maar als zijn vriendin het wél goed had gedaan dan had je hem niet gehoord natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2025 23:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind hem ergens wel een punt hebben, laat dat OKT lekker zitten en kijk naar de prestaties over het hele seizoen in de world cups.![]()
Lijkt wel Oekraïne in dat liedGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Dit probeerde ik dus ook te posten.quote:Op maandag 29 december 2025 23:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is echt YouTube goud
Bekijk deze YouTube-video
Briljant idd. Zeker aan te raden om dit te kijken als je straks toch iets aan het muten bent![]()
Dat blijft lom te zien ja.quote:Op maandag 29 december 2025 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Aangevraagd door heel veel hondeneigenaren met een tiktok-account![]()
Nooit geweest.quote:
Turnnnnn arounnnnnddddddT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Die had de atlas niet goed gelezenquote:Op maandag 29 december 2025 23:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Moest laatst heel hard lachen toen ik het optreden van Pommelien Thijs tijdens Serious Request op 3FM terughoorde; middenin haar live set werd er een spookrijder gesignaleerdOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Lekkere meebrul plaat
_____
Praag is een prachtige stad! Ik was er dit jaar nog bijna heen gegaan. Al staan ze niet per se bekend om hun goede bier, toch?quote:Op maandag 29 december 2025 23:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ik kan op zich niet klagen verder, genoeg bezoek hier en altijd wel gezellig
Maar ja, Praag zou ook wel leuk zijn geweest. Of ergens in een huisje in Denemarken![]()
Veel zingwerk. Nogal een lange songtekst kwam ik net achter.quote:Op maandag 29 december 2025 23:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Lijkt me ook wel een mooie voor de karaoke
Murray Walker![]()
Kjeld Nuis heeft bij mij afgedaan nadat ie bij tv-opnames in het vreselijke programma 'De Curling Quiz' eens bijna de publieksgangers direct achter hem met een veel te lange bezem bijna de ogen uitstak omdat meneer interessant wilde doen bij de intro van het programma.quote:Op maandag 29 december 2025 23:06 schreef PippenScottie het volgende:
Kjeld Nuis geeft wel altijd goede interviews
Kjeld Nuis is een lul.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 23:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is echt YouTube goud
Bekijk deze YouTube-video
Ja maar die ene maat en ik zouden vermoedelijk het nodige gebracht hebbenquote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Praag is een prachtige stad! Ik was er dit jaar nog bijna heen gegaan. Al staan ze niet per se bekend om hun goede bier, toch?
En bakte er vrij weinig van.quote:Op maandag 29 december 2025 23:04 schreef Cee het volgende:
Deze vrouw heeft samen met Anouk op het ESF gestaan.![]()
Dudequote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef alopio het volgende:
Dit is ook wel een lekker karaoke nummerMy friends all drive horses![]()
Ik zit sta vaaaaaast op de A2quote:Op maandag 29 december 2025 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die had de atlas niet goed gelezen
Maar hij rijgt wel Joy Beune aan zn sateprikkerquote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kjeld Nuis heeft bij mij afgedaan nadat ie bij tv-opnames in het vreselijke programma 'De Curling Quiz' eens bijna de publieksgangers direct achter hem met een veel te lange bezem bijna de ogen uitstak omdat meneer interessant wilde doen bij de intro van het programma.
Kjeld Nuis is een lul.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ook veel te laat. Doe het dan als de regels bekend gemaakt worden in plaats van een week voor het OKT.quote:No Dyson Barrier is going to stop me!
Heeeeerlijkquote:Op maandag 29 december 2025 23:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hoe bombastisch wilt u uw ballad?
Jim: Ja![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef alopio het volgende:
Dit is ook wel een lekker karaoke nummerNice.quote:![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar hij rijgt wel Joy Beune aan zn sateprikker
I love music |Ajax forever
Proberen gaat niet lukken. Je zit er nu al niet lekker in.quote:Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
Maar die mist ze niet? ze heeft zich alleen niet geplaatst voor de 1500 toch?quote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja ze moet toch iets nu ze de Spelen mist."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Joy Beune is een lekker wijf, maar inwisselbaar voor een ander lekker wijf.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Die gaat wel voor de 3 en TP johquote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja ze moet toch iets nu ze de Spelen mist.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh. Ik heb geen ideequote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar die mist ze niet? ze heeft zich alleen niet geplaatst voor de 1500 toch?
Kjeld heeft jn mijn woonplaats gewoond. Onze kinderen gingen naar dezelfde school. Hij wilde heel graag laten merken dat hij Kjeld Nuis is. Houden we hier niet van.quote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kjeld Nuis heeft bij mij afgedaan nadat ie bij tv-opnames in het vreselijke programma 'De Curling Quiz' eens bijna de publieksgangers direct achter hem met een veel te lange bezem bijna de ogen uitstak omdat meneer interessant wilde doen bij de intro van het programma.
Kjeld Nuis is een lul.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Beter dan helemaal geen lekker wijfquote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Joy Beune is een lekker wijf, maar inwisselbaar voor een ander lekker wijf.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Die schaatsers neuken elkaar allemaal toch?quote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar hij rijgt wel Joy Beune aan zn sateprikker![]()
Dat wordt dringen voor de microfoon de 11e bij Bonnie TylerRemember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Vincent van Goghed[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De 1500m bedoel je.quote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja ze moet toch iets nu ze de Spelen mist.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ik ga maar eens slapen. Wil niet. Moet wel. Bah. Vervelend. Ik stel het uit. Nog even dan. Nee. Ja. Zucht. Ik ga. Tot morgenavond!
Murray Walker![]()
Joost en Meau allebei te hard gezakt imo. Heimwee naar de tijd dat we ze nog op 31 of 30 december konden horenBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Hitje hoor.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Somebody That I Used To Know
_____
Joy > Juttaquote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Joy Beune is een lekker wijf, maar inwisselbaar voor een ander lekker wijf."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Yes. Een grote inteeltbende daarquote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die schaatsers neuken elkaar allemaal toch?My friends all drive horses![]()
slaap wel.quote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Wil niet. Moet wel. Bah. Vervelend. Ik stel het uit. Nog even dan. Nee. Ja. Zucht. Ik ga. Tot morgenavond!I love music |Ajax forever
Ik ben ZO BLIJ dat die afschuwelijke verkrachting van dit nummer dat viral ging op de socials dit jaar de lijst niet heeft gehaald.
Daar had ik nogal wat Anxiety voor.![]()
Je bedoelt vorig jaarquote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef Gretzl het volgende:
Joost en Meau allebei te hard gezakt imo. Heimwee naar de tijd dat we ze nog op 31 of 30 december konden horenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Kennen jullie de anekdote van Gotye die niks aan deze wereldhit heeft overgehouden?Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Gotye. Nummer die te vroeg uitkwam
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Sleep well 4-equote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Wil niet. Moet wel. Bah. Vervelend. Ik stel het uit. Nog even dan. Nee. Ja. Zucht. Ik ga. Tot morgenavond!
Jutta is een raar mensquote:I love music |Ajax forever
De verkrachting van dit nummer is trouwens wel 1 van de redenen waarom ik geen StuBru meer luister
_____
quote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Wil niet. Moet wel. Bah. Vervelend. Ik stel het uit. Nog even dan. Nee. Ja. Zucht. Ik ga. Tot morgenavond!slaap lekker
![]()
Slaap lekker en tot morgenavondquote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef 4-elements het volgende:
Dat ie die Kinder Bueno van 'm lekker in z'n hol steekt, dan.quote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Kjeld heeft jn mijn woonplaats gewoond. Onze kinderen gingen naar dezelfde school. Hij wilde heel graag laten merken dat hij Kjeld Nuis is. Houden we hier niet van.
Jammer wel. Dit smaakte naar meerquote:Op maandag 29 december 2025 23:10 schreef ok01 het volgende:
Een lange tijd kon je niet ontsnappen aan dit nummer
Nu hoor je helemaal niks meer van GotyeRemember the jester that showed you tears
quote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef 4-elements het volgende:
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
wel van Doechiiquote:Op maandag 29 december 2025 23:10 schreef ok01 het volgende:
Nu hoor je helemaal niks meer van GotyeHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Latersquote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef 4-elements het volgende:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
probeer dat nog eens zodat ik je begrijpquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Self fulfilling prophecy genotquote:Op maandag 29 december 2025 23:10 schreef Hamlapjes het volgende:
Bijzonder hoe Gotye somebody that we used to know is geworden![]()
Die rijdt minimaal twee afstanden.quote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja ze moet toch iets nu ze de Spelen mist.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Jutta wordt nu vooral geleefd doordat Jake Paul en zij wat hebben.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Wat deze situatie extra spicy maakt is dat zijn ploeggenote Femke Kok zijn vriendin een startbewijs kost. Diezelfde Femke Kok waarover hele sterke geruchten gingen dat Kjeld met haar op de vorige Spelen een scheef schaatsje reed terwijl Joy in Nederland zat.quote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar hij rijgt wel Joy Beune aan zn sateprikker
quote:Op maandag 29 december 2025 23:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vind enkel het nummer dat gesandwicht is tussen Joost GOD en Meau GODIN erg vervelend Maar ja, mijn bescheiden mening [ afbeelding ]
Het is wel zo.![]()
Jutta wordt voroal uitgeleefd door holbewoner Jake Paulquote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jutta wordt nu vooral geleefd doordat Jake Paul en zij wat hebben.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Gotye is somebody that I used to know.quote:Op maandag 29 december 2025 23:10 schreef ok01 het volgende:
Nu hoor je helemaal niks meer van GotyeNo Dyson Barrier is going to stop me!
Nu is ze wel somebody that I used to know :/quote:Op maandag 29 december 2025 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Klinkt als emotionele chantageIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
Deze plaat wordt trouwens met het jaar vervelenderOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Bij de achternamen wordt het nog leuker. Exterkate, Duizendstraal en nog veel meer.quote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Wat een debiele namen eigenlijk als ik zo naar kijk.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Fijn dat NPO Radio 2 Kimbra wel de credits geeft, in tegenstelling tot Kink![]()
Toen was Femke nog zowat minderjarigquote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat deze situatie extra spicy maakt is dat zijn ploeggenote Femke Kok zijn vriendin een startbewijs kost. Diezelfde Femke Kok waarover hele sterke geruchten gingen dat Kjeld met haar op de vorige Spelen een scheef schaatsje reed terwijl Joy in Nederland zat.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dit nummer is misschien wel het anthem van mijn HAVO-tijd (2009-ish, 2010?). Er hing een TV in de kantine waar ALTIJD dit nummer afspeelde als MTV (of zelfs nog TMF, oh mijn fucking god) aanstond.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
De uithalen in dit nummer zijn zo fijn he
_____
Klinkt als een goede whiskyquote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Learnalilgivinanlovin is ook een lekkere Gotye trouwensMy friends all drive horses![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat deze situatie extra spicy maakt is dat zijn ploeggenote Femke Kok zijn vriendin een startbewijs kost. Diezelfde Femke Kok waarover hele sterke geruchten gingen dat Kjeld met haar op de vorige Spelen een scheef schaatsje reed terwijl Joy in Nederland zat.![]()
Dit is zo'n nummer wat geen pijn doet aan de oren, maar ik nou ook weer niet voor mijn plezier zou opzetten.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat ID kut is?quote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is wel zo.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Zo, nog even op de valreep een bordspelletje gekocht.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zij is na al die jaren nog steeds een lekker wijf in die clip. Geen idee wie ze verder is.quote:
Hier ging iets mis. Godsamme.quote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is wel zo.![]()
![]()
neujquote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef ShinyStar het volgende:
Niemand vraagt zich af of Kimbra nog leeft?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik CCR al aankomen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Welke?quote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, nog even op de valreep een bordspelletje gekocht.No Dyson Barrier is going to stop me!
Welke is het geworden?quote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, nog even op de valreep een bordspelletje gekocht.I am not lost, it's just I've no idea where I am![]()
Ik wist niet dat Marco ook schaatstequote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen was Femke nog zowat minderjarig![]()
Leeft Kimbra nog? Ik zeg net dat ze een lekker wijf was, maar geen idee wie of hoe of wat.quote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef ShinyStar het volgende:
Niemand vraagt zich af of Kimbra nog leeft?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
gotya!quote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef ShinyStar het volgende:
Niemand vraagt zich af of Kimbra nog leeft?Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
Zou Gotye zelf niet opzetten maar leuk om een keertje per jaar weer te horen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wie?quote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef ShinyStar het volgende:
Niemand vraagt zich af of Kimbra nog leeft?
My friends all drive horses![]()
Tbh, ergens had ik wel verwacht dat je fan was van hun, aangezien we like 99% van de muzikale meningen niet delenquote:![]()
![]()
![]()
Destijds is dit wel overal helemaal kapot gedraaid dat ik het een tijdje beu was, tegenwoordig wel weer fijn om zo nu en dan te horenquote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef Redefine het volgende:
Dit is zo'n nummer wat geen pijn doet aan de oren, maar ik nou ook weer niet voor mijn plezier zou opzetten.
_____
Toch wel weer een gemiste kans dat Harder dan ik hebben kan niet hiervoor was.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Kjeld had toestemming van Marcoquote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen was Femke nog zowat minderjarigOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Heb ik die ooit gekendquote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef ShinyStar het volgende:
Niemand vraagt zich af of Kimbra nog leeft?
Achternaam kan je natuurlijk weinig aan doen. Als ouder kan je wel betere voornamen kiezen.quote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de achternamen wordt het nog leuker. Exterkate, Duizendstraal en nog veel meer.![]()
CCR
quote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat deze situatie extra spicy maakt is dat zijn ploeggenote Femke Kok zijn vriendin een startbewijs kost. Diezelfde Femke Kok waarover hele sterke geruchten gingen dat Kjeld met haar op de vorige Spelen een scheef schaatsje reed terwijl Joy in Nederland zat.✅quote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die schaatsers neuken elkaar allemaal toch?![]()
White knight @Gretzlquote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hier ging iets mis. Godsamme.
[ afbeelding ]Remember the jester that showed you tears
quote:De verdwenen ruïnes van Arnak.quote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Welke is het geworden?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Klopt al vind ik Joy nou niet zo'n gekke naam.quote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Achternaam kan je natuurlijk weinig aan doen. Als ouder kan je wel betere voornamen kiezen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Oh is dit Creedence Clearwater Revival?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Een jaartje Anak had in de lijst niet misstaanquote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
De verdwenen ruïnes van Arnak.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, de rest van dit uur is vrij bout en ik ben ook wel moe, dus ik taai aftot de volgende
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb een greatest hits van CCR op mijn usb-stick in de auto. Het is geweldig maar na 12 nummers ofzo heb je het wel gehoord. En er staan 24 nummers op.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het nummer komt uit 2011, hahaquote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit nummer is misschien wel het anthem van mijn HAVO-tijd (2009-ish, 2010?). Er hing een TV in de kantine waar ALTIJD dit nummer afspeelde als MTV (of zelfs nog TMF, oh mijn fucking god) aanstond.
Overigens was dat ook mijn havo tijd.![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, de rest van dit uur is vrij bout en ik ben ook wel moe, dus ik taai af![]()
Dat is ook een verdwenen ruïne.quote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een jaartje Anak had in de lijst niet misstaan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, de rest van dit uur is vrij bout en ik ben ook wel moe, dus ik taai af![]()
![]()
En daarom is Kjeld Nuis gewoon een boerenlul wiens mening nul relevantie heeft in deze.quote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat deze situatie extra spicy maakt is dat zijn ploeggenote Femke Kok zijn vriendin een startbewijs kost. Diezelfde Femke Kok waarover hele sterke geruchten gingen dat Kjeld met haar op de vorige Spelen een scheef schaatsje reed terwijl Joy in Nederland zat.
Nou zeg.quote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, de rest van dit uur is vrij bout en ik ben ook wel moe, dus ik taai af
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ah ja, die heeft mijn zus ook. Wilden we een keer gaan spelen met ons pa erbij, maar voor hem is zoiets te lastig.quote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
De verdwenen ruïnes van Arnak.
Geen idee wat we uiteindelijk gespeeld hebben
Mooi moment voor een toiletbezoekOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ergens geeft t me hoop dat zelfs in dit jaar Blauwe dag niet zn hoogste positie ooit behaaltHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Fijne nacht Deco!quote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Om een shotje te nemenquote:Op maandag 29 december 2025 23:15 schreef hihohaswessam het volgende:
waarom moet ik van mezelf het volhouden tot de wals
The Dude had gewoon meerdere CCR tapes in zijn autoquote:Op maandag 29 december 2025 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een greatest hits van CCR op mijn usb-stick in de auto. Het is geweldig maar na 12 nummers ofzo heb je het wel gehoord. En er staan 24 nummers op.![]()
![]()
Veel meer zin in Europapa dan in die 2 muppetsRemember the jester that showed you tears
Ooooh, 2011. Nou ja, dat waren wel the years hahaquote:Op maandag 29 december 2025 23:15 schreef Raceneus het volgende:
[..]
Het nummer komt uit 2011, haha
Overigens was dat ook mijn havo tijd.
Bij CCR zijn ze ook wel van anderen al het werk laten doen he. Hadden ook zelf iets aan de regen kunnen doen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Pfff, de hapjes zijn op. Droge crackers... alsof ik op een fokking VOC schip zitIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
Ik heb liever Sef van Tijdmachine.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sleep well Decoquote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, de rest van dit uur is vrij bout en ik ben ook wel moe, dus ik taai af
En het feit dat Kjeld misschien niet zo'n leuk persoon is maakt zijn mening over de kwalificatie methode voor de spelen minder relevant?quote:Op maandag 29 december 2025 23:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En daarom is Kjeld Nuis gewoon een boerenlul wiens mening nul relevantie heeft in deze.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ik vind Avond wel beter.quote:Op maandag 29 december 2025 23:16 schreef hihohaswessam het volgende:
blauwe dag is denk ik wel mijn minst onfavoriete suzan en freekBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Suzan en Freek zijn het fysieke manifest van een wooninspiratiebord. Alles aan hen is op elkaar afgestemd: hun stemmen, hun outfits, hun meningen — zelfs hun ruzies zijn in harmonie. Ze ademen latte-tonen en communiceren uitsluitend in termen als “warm wit” en “zacht contrast”. Hun woonkamer lijkt ontworpen door een algoritme dat gevoelens omzet in linnen texturen.
Ze drinken cappuccino’s met een schuimkraag die precíes past bij de bank, en elke plant in huis heeft een naam én een backstory. Hun spontaniteit is strak gestyled; hun imperfectie zorgvuldig gepland. Als er ooit iets misgaat, is dat alleen omdat de diffuser leeg is.
Suzan en Freek zijn niet gewoon een stel — ze zijn een zorgvuldig gecureerde lifestyle. Een stille reminder dat sommige mensen geboren worden als koppel... en anderen als interieurcollectie.![]()
Doe mij maar Blauwe Ruis.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je kunt beter vrijgesproken worden dan terminaal zijn, Top 2000-technisch.quote:Op maandag 29 december 2025 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ergens geeft t me hoop dat zelfs in dit jaar Blauwe dag niet zn hoogste positie ooit behaalt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
CCR
Vond toen ik nog een jonge Alchemist was het allemaal wat ouderwets.
Maar nu snap ik dat het ouderwets verdomd goed is
alhoewel er ook wel tussen zitten die wat oubollig aandoen, maar ben blij dat ze er nog in staan
Dit is wel een van de betere S&FOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Scheepsbeschuitgenot.quote:Op maandag 29 december 2025 23:16 schreef EDMAN- het volgende:
Pfff, de hapjes zijn op. Droge crackers... alsof ik op een fokking VOC schip zit|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heb je hem op je negeerlijst geplempt?quote:Op maandag 29 december 2025 23:17 schreef Gretzl het volgende:
Ben ik de enige die de posts van @:Decoaoeste niet goed zichtbaar heeft?
[ link | afbeelding ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het draait meer en meer om timing. Freek had zn ziekte beter nog ff voor zich kunnen houdenquote:Op maandag 29 december 2025 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt beter vrijgesproken worden dan terminaal zijn, Top 2000-technisch.
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Daarom is hij The Dude en ik niet.quote:Op maandag 29 december 2025 23:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
The Dude had gewoon meerdere CCR tapes in zijn auto|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Suzan en FreekGodGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Mooi verwoordquote:Op maandag 29 december 2025 23:16 schreef alopio het volgende:
Suzan en Freek zijn het fysieke manifest van een wooninspiratiebord. Alles aan hen is op elkaar afgestemd: hun stemmen, hun outfits, hun meningen — zelfs hun ruzies zijn in harmonie. Ze ademen latte-tonen en communiceren uitsluitend in termen als “warm wit” en “zacht contrast”. Hun woonkamer lijkt ontworpen door een algoritme dat gevoelens omzet in linnen texturen.
Ze drinken cappuccino’s met een schuimkraag die precíes past bij de bank, en elke plant in huis heeft een naam én een backstory. Hun spontaniteit is strak gestyled; hun imperfectie zorgvuldig gepland. Als er ooit iets misgaat, is dat alleen omdat de diffuser leeg is.
Suzan en Freek zijn niet gewoon een stel — ze zijn een zorgvuldig gecureerde lifestyle. Een stille reminder dat sommige mensen geboren worden als koppel... en anderen als interieurcollectie.
Aww. Okay, de verhalen rondom dit nummer vind ik wel mooi om te horen. Niet mijn muziek, maar mooi dat deze mensen troost halen uit de muziek. Welke muziek dan ook.
En Freek ongeneeslijk ziek is natuurlijk gewoon kut voor ze, dat gun je niemand.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Daag Nederland niet uitquote:Op maandag 29 december 2025 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit kan alleen maar omlaag zou je denkenMy friends all drive horses![]()
Ook leuk voor de geografische spreiding. Nu moet Azië het doen met een samenwerking van bts en coldplay uit 1862.quote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een jaartje Anak had in de lijst niet misstaan![]()
Blue Monday nog een stuk beter.quote:Op maandag 29 december 2025 23:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Mr. Blue Sky nog wat beter|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Er staat een blokkeericoon voor. Misschien per ongeluk geblokkeerd met je abo?quote:Op maandag 29 december 2025 23:17 schreef Gretzl het volgende:
Ben ik de enige die de posts van @:Decoaoeste niet goed zichtbaar heeft?
[ link | afbeelding ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ik weet niet waar dit vandaan komt, maar het is maar goed dat mijn bier al op wasquote:Op maandag 29 december 2025 23:16 schreef alopio het volgende:
Suzan en Freek zijn niet gewoon een stel — ze zijn een zorgvuldig gecureerde lifestyle. Een stille reminder dat sommige mensen geboren worden als koppel... en anderen als interieurcollectie.
dit heb je al eerder eens gemeldquote:Op maandag 29 december 2025 23:16 schreef alopio het volgende:
Suzan en Freek zijn niet gewoon een stel — ze zijn een zorgvuldig gecureerde lifestyle. Een stille reminder dat sommige mensen geboren worden als koppel... en anderen als interieurcollectie.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: