Dudequote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef alopio het volgende:
Dit is ook wel een lekker karaoke nummer
Ik zit sta vaaaaaast op de A2quote:Op maandag 29 december 2025 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die had de atlas niet goed gelezen
Maar hij rijgt wel Joy Beune aan zn sateprikkerquote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kjeld Nuis heeft bij mij afgedaan nadat ie bij tv-opnames in het vreselijke programma 'De Curling Quiz' eens bijna de publieksgangers direct achter hem met een veel te lange bezem bijna de ogen uitstak omdat meneer interessant wilde doen bij de intro van het programma.
Kjeld Nuis is een lul.
Ook veel te laat. Doe het dan als de regels bekend gemaakt worden in plaats van een week voor het OKT.quote:
Heeeeerlijkquote:Op maandag 29 december 2025 23:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hoe bombastisch wilt u uw ballad?
Jim: Ja
quote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef alopio het volgende:
Dit is ook wel een lekker karaoke nummer
Nice.quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar hij rijgt wel Joy Beune aan zn sateprikker
Proberen gaat niet lukken. Je zit er nu al niet lekker in.quote:
Maar die mist ze niet? ze heeft zich alleen niet geplaatst voor de 1500 toch?quote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja ze moet toch iets nu ze de Spelen mist.
Die gaat wel voor de 3 en TP johquote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh. Ik heb geen ideequote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar die mist ze niet? ze heeft zich alleen niet geplaatst voor de 1500 toch?
Kjeld heeft jn mijn woonplaats gewoond. Onze kinderen gingen naar dezelfde school. Hij wilde heel graag laten merken dat hij Kjeld Nuis is. Houden we hier niet van.quote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kjeld Nuis heeft bij mij afgedaan nadat ie bij tv-opnames in het vreselijke programma 'De Curling Quiz' eens bijna de publieksgangers direct achter hem met een veel te lange bezem bijna de ogen uitstak omdat meneer interessant wilde doen bij de intro van het programma.
Kjeld Nuis is een lul.
Beter dan helemaal geen lekker wijfquote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Joy Beune is een lekker wijf, maar inwisselbaar voor een ander lekker wijf.
Die schaatsers neuken elkaar allemaal toch?quote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar hij rijgt wel Joy Beune aan zn sateprikker
De 1500m bedoel je.quote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joy > Juttaquote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Joy Beune is een lekker wijf, maar inwisselbaar voor een ander lekker wijf.
Yes. Een grote inteeltbende daarquote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die schaatsers neuken elkaar allemaal toch?
slaap wel.quote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Wil niet. Moet wel. Bah. Vervelend. Ik stel het uit. Nog even dan. Nee. Ja. Zucht. Ik ga. Tot morgenavond!
Je bedoelt vorig jaarquote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef Gretzl het volgende:
Joost en Meau allebei te hard gezakt imo. Heimwee naar de tijd dat we ze nog op 31 of 30 december konden horen
Sleep well 4-equote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Wil niet. Moet wel. Bah. Vervelend. Ik stel het uit. Nog even dan. Nee. Ja. Zucht. Ik ga. Tot morgenavond!
Jutta is een raar mensquote:
quote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef 4-elements het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |