Oscar Mopperkont heb ik vandaag nog niet gespot hierquote:
Oscar, is that you?quote:
Die heeft vandaag zn jaarlijkse vuilnisbak-uitruimdagquote:Op maandag 29 december 2025 23:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oscar Mopperkont heb ik vandaag nog niet gespot hier
Dat deed Kjeld alquote:Op maandag 29 december 2025 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
regels zijn raar, maar dat gezeik achteraf als het misgaat vind ik wel een beetje stom. Ga dan vooraf zeiken.
Jaquote:Op maandag 29 december 2025 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben jullie goedverzorgde voeten?
Wie?quote:Op maandag 29 december 2025 23:05 schreef Gretzl het volgende:
Brandi Carlisle heeft deze gecoverd. Eén van de beste concerten van het jaar [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja gegarandeerd lol.quote:Op maandag 29 december 2025 23:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Fout nummer maar altijd wel genot
Lijkt me ook wel een mooie voor de karaoke
Opzich mee eens, maar als zijn vriendin het wél goed had gedaan dan had je hem niet gehoord natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2025 23:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind hem ergens wel een punt hebben, laat dat OKT lekker zitten en kijk naar de prestaties over het hele seizoen in de world cups.
Dit probeerde ik dus ook te posten.quote:Op maandag 29 december 2025 23:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is echt YouTube goud
Bekijk deze YouTube-video
Dat blijft lom te zien ja.quote:Op maandag 29 december 2025 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Aangevraagd door heel veel hondeneigenaren met een tiktok-account
Nooit geweest.quote:
Die had de atlas niet goed gelezenquote:Op maandag 29 december 2025 23:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Moest laatst heel hard lachen toen ik het optreden van Pommelien Thijs tijdens Serious Request op 3FM terughoorde; middenin haar live set werd er een spookrijder gesignaleerd
Praag is een prachtige stad! Ik was er dit jaar nog bijna heen gegaan. Al staan ze niet per se bekend om hun goede bier, toch?quote:Op maandag 29 december 2025 23:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ik kan op zich niet klagen verder, genoeg bezoek hier en altijd wel gezellig
Maar ja, Praag zou ook wel leuk zijn geweest. Of ergens in een huisje in Denemarken
Veel zingwerk. Nogal een lange songtekst kwam ik net achter.quote:Op maandag 29 december 2025 23:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Fout nummer maar altijd wel genot
Lijkt me ook wel een mooie voor de karaoke
Kjeld Nuis heeft bij mij afgedaan nadat ie bij tv-opnames in het vreselijke programma 'De Curling Quiz' eens bijna de publieksgangers direct achter hem met een veel te lange bezem bijna de ogen uitstak omdat meneer interessant wilde doen bij de intro van het programma.quote:Op maandag 29 december 2025 23:06 schreef PippenScottie het volgende:
Kjeld Nuis geeft wel altijd goede interviews
quote:Op maandag 29 december 2025 23:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is echt YouTube goud
Bekijk deze YouTube-video
Ja maar die ene maat en ik zouden vermoedelijk het nodige gebracht hebbenquote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Praag is een prachtige stad! Ik was er dit jaar nog bijna heen gegaan. Al staan ze niet per se bekend om hun goede bier, toch?
En bakte er vrij weinig van.quote:Op maandag 29 december 2025 23:04 schreef Cee het volgende:
Deze vrouw heeft samen met Anouk op het ESF gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |