De 1500m bedoel je.quote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja ze moet toch iets nu ze de Spelen mist.
Joy > Juttaquote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Joy Beune is een lekker wijf, maar inwisselbaar voor een ander lekker wijf.
Yes. Een grote inteeltbende daarquote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die schaatsers neuken elkaar allemaal toch?
slaap wel.quote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Wil niet. Moet wel. Bah. Vervelend. Ik stel het uit. Nog even dan. Nee. Ja. Zucht. Ik ga. Tot morgenavond!
Je bedoelt vorig jaarquote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef Gretzl het volgende:
Joost en Meau allebei te hard gezakt imo. Heimwee naar de tijd dat we ze nog op 31 of 30 december konden horen
Sleep well 4-equote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Wil niet. Moet wel. Bah. Vervelend. Ik stel het uit. Nog even dan. Nee. Ja. Zucht. Ik ga. Tot morgenavond!
Jutta is een raar mensquote:
quote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef 4-elements het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |