Ow dat lijkt me lekker. Hoe heet dat? Dan kijk ik of en waar ik dat kan kopenquote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja het is bier maar smaakt niet naar bier. Dus kokos,
is dat je toekomstbeeld?quote:
Ik had een paar jaar geleden Jopen Brut Uiteinde gehaald. Dat was enerzijds een goed idee, want lekker. Aan de andere kant niet, want iedereen wilde dat ipv de alcoholische champagnequote:Op maandag 29 december 2025 22:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb voor oud & nieuw een zuur/wild bier staan waar ik naar benieuwd ben.
Hopelijk een mooi alternatief voor de champagne
quote:Op maandag 29 december 2025 22:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat is ABBA toch eigenlijk verschrikkelijk fantastisch goed
en schoonmakenquote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon gaan koken
Ja een smoothie, met de smaak van Pina Colada, maar de basis is een wheat beer. Is ook gewoon gebrouwen als bierquote:
hij gaat net te lang door iddquote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit nummer mag in een iets kortere versie van mij.
Daarom stiekem voor jezelf houden. Ik heb nu ook een brut bier voor dit jaar staanquote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden Jopen Brut Uiteinde gehaald. Dat was enerzijds een goed idee, want lekker. Aan de andere kant niet, want iedereen wilde dat ipv de alcoholische champagne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |