truste Muissiequote:Op maandag 29 december 2025 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij gaan naar bed na dit nummer.
Daag mensjes
Heb voor oud & nieuw een zuur/wild bier staan waar ik naar benieuwd ben.quote:Op maandag 29 december 2025 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er op nieuwjaarsdag eens eentje opentrekken met de naam "Piña Colada". Dat schept verwachtingen
Dat kan bijna niet mis. Ik heb wel eens pina colada pastry sours op en dat was goddelijkquote:Op maandag 29 december 2025 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er op nieuwjaarsdag eens eentje opentrekken met de naam "Piña Colada". Dat schept verwachtingen
daar is @Diaan73 enorm fan vanquote:
Fijne nachtquote:Op maandag 29 december 2025 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Daag mensjes
Alles beter dan champagnequote:Op maandag 29 december 2025 22:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb voor oud & nieuw een zuur/wild bier staan waar ik naar benieuwd ben.
Hopelijk een mooi alternatief voor de champagne
Die is toch van Rupert Holmes?quote:Op maandag 29 december 2025 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Waar smaakt dat dan naar? Ik vind pina colada erg lekker en ben wel benieuwd naar deze combinatie.quote:Op maandag 29 december 2025 22:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet mis. Ik heb wel eens pina colada pastry sours op en dat was goddelijk
Tonijn!quote:Op maandag 29 december 2025 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al besproken.
Of moet je toevallig nog echt iets hebben?
quote:Op maandag 29 december 2025 22:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat is ABBA toch eigenlijk verschrikkelijk fantastisch goed
Nee, de Albert Heijn. Dat is ter compensatie voor dat ze even naar de Spar gaan.quote:
Moet zeggen dat ik nooit dure champagne op heb dus ik kan geen eerlijke vergelijking maken, maar ja, geef mij maar een goed wild gefermenteerd biertje ofzoquote:
Ja het is bier maar smaakt niet naar bier. Dus kokos,quote:Op maandag 29 december 2025 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waar smaakt dat dan naar? Ik vind pina colada erg lekker en ben wel benieuwd naar deze combinatie.
Slaapze met jullie tweetjesquote:Op maandag 29 december 2025 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Daag mensjes
Vind mijn moeder erbij horen, ik ben dan verder degene die dan die fles praktisch leegdrinkt om met een basisje aan drank op de stad in te fietsen.quote:
Remix van Take On Me en Take a Chance On Me had best gekund.quote:Op maandag 29 december 2025 22:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Openbare aanvraag voor een collab, dat was het!
Dit snap ik nietquote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja het is bier maar smaakt niet naar bier. Dus kokos,
Je moet wat op die leeftijdquote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Er staat wel een hele rits hitsige middelbare huisvrouwen in het café
Prima basis dat wel.quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vind mijn moeder erbij horen, ik ben dan verder degene die dan die fles praktisch leegdrinkt om met een basisje aan drank op de stad in te fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |