Scheepsbeschuitgenot.quote:Op maandag 29 december 2025 23:16 schreef EDMAN- het volgende:
Pfff, de hapjes zijn op. Droge crackers... alsof ik op een fokking VOC schip zit
Heb je hem op je negeerlijst geplempt?quote:Op maandag 29 december 2025 23:17 schreef Gretzl het volgende:
Ben ik de enige die de posts van @:Decoaoeste niet goed zichtbaar heeft?
[ link | afbeelding ]
Het draait meer en meer om timing. Freek had zn ziekte beter nog ff voor zich kunnen houdenquote:Op maandag 29 december 2025 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt beter vrijgesproken worden dan terminaal zijn, Top 2000-technisch.
Daarom is hij The Dude en ik niet.quote:Op maandag 29 december 2025 23:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
The Dude had gewoon meerdere CCR tapes in zijn auto
Mooi verwoordquote:Op maandag 29 december 2025 23:16 schreef alopio het volgende:
Suzan en Freek zijn het fysieke manifest van een wooninspiratiebord. Alles aan hen is op elkaar afgestemd: hun stemmen, hun outfits, hun meningen — zelfs hun ruzies zijn in harmonie. Ze ademen latte-tonen en communiceren uitsluitend in termen als “warm wit” en “zacht contrast”. Hun woonkamer lijkt ontworpen door een algoritme dat gevoelens omzet in linnen texturen.
Ze drinken cappuccino’s met een schuimkraag die precíes past bij de bank, en elke plant in huis heeft een naam én een backstory. Hun spontaniteit is strak gestyled; hun imperfectie zorgvuldig gepland. Als er ooit iets misgaat, is dat alleen omdat de diffuser leeg is.
Suzan en Freek zijn niet gewoon een stel — ze zijn een zorgvuldig gecureerde lifestyle. Een stille reminder dat sommige mensen geboren worden als koppel... en anderen als interieurcollectie.
Daag Nederland niet uitquote:Op maandag 29 december 2025 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit kan alleen maar omlaag zou je denken
Ook leuk voor de geografische spreiding. Nu moet Azië het doen met een samenwerking van bts en coldplay uit 1862.quote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een jaartje Anak had in de lijst niet misstaan
Blue Monday nog een stuk beter.quote:Op maandag 29 december 2025 23:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Mr. Blue Sky nog wat beter
Er staat een blokkeericoon voor. Misschien per ongeluk geblokkeerd met je abo?quote:Op maandag 29 december 2025 23:17 schreef Gretzl het volgende:
Ben ik de enige die de posts van @:Decoaoeste niet goed zichtbaar heeft?
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |