Fijne nacht Deco!quote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, de rest van dit uur is vrij bout en ik ben ook wel moe, dus ik taai af
Om een shotje te nemenquote:Op maandag 29 december 2025 23:15 schreef hihohaswessam het volgende:
waarom moet ik van mezelf het volhouden tot de wals
The Dude had gewoon meerdere CCR tapes in zijn autoquote:Op maandag 29 december 2025 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een greatest hits van CCR op mijn usb-stick in de auto. Het is geweldig maar na 12 nummers ofzo heb je het wel gehoord. En er staan 24 nummers op.
Ooooh, 2011. Nou ja, dat waren wel the years hahaquote:Op maandag 29 december 2025 23:15 schreef Raceneus het volgende:
[..]
Het nummer komt uit 2011, haha
Overigens was dat ook mijn havo tijd.
Sleep well Decoquote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, de rest van dit uur is vrij bout en ik ben ook wel moe, dus ik taai af
En het feit dat Kjeld misschien niet zo'n leuk persoon is maakt zijn mening over de kwalificatie methode voor de spelen minder relevant?quote:Op maandag 29 december 2025 23:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En daarom is Kjeld Nuis gewoon een boerenlul wiens mening nul relevantie heeft in deze.
Ik vind Avond wel beter.quote:Op maandag 29 december 2025 23:16 schreef hihohaswessam het volgende:
blauwe dag is denk ik wel mijn minst onfavoriete suzan en freek
Je kunt beter vrijgesproken worden dan terminaal zijn, Top 2000-technisch.quote:Op maandag 29 december 2025 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ergens geeft t me hoop dat zelfs in dit jaar Blauwe dag niet zn hoogste positie ooit behaalt
Scheepsbeschuitgenot.quote:Op maandag 29 december 2025 23:16 schreef EDMAN- het volgende:
Pfff, de hapjes zijn op. Droge crackers... alsof ik op een fokking VOC schip zit
Heb je hem op je negeerlijst geplempt?quote:Op maandag 29 december 2025 23:17 schreef Gretzl het volgende:
Ben ik de enige die de posts van @:Decoaoeste niet goed zichtbaar heeft?
[ link | afbeelding ]
Het draait meer en meer om timing. Freek had zn ziekte beter nog ff voor zich kunnen houdenquote:Op maandag 29 december 2025 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt beter vrijgesproken worden dan terminaal zijn, Top 2000-technisch.
Daarom is hij The Dude en ik niet.quote:Op maandag 29 december 2025 23:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
The Dude had gewoon meerdere CCR tapes in zijn auto
Mooi verwoordquote:Op maandag 29 december 2025 23:16 schreef alopio het volgende:
Suzan en Freek zijn het fysieke manifest van een wooninspiratiebord. Alles aan hen is op elkaar afgestemd: hun stemmen, hun outfits, hun meningen — zelfs hun ruzies zijn in harmonie. Ze ademen latte-tonen en communiceren uitsluitend in termen als “warm wit” en “zacht contrast”. Hun woonkamer lijkt ontworpen door een algoritme dat gevoelens omzet in linnen texturen.
Ze drinken cappuccino’s met een schuimkraag die precíes past bij de bank, en elke plant in huis heeft een naam én een backstory. Hun spontaniteit is strak gestyled; hun imperfectie zorgvuldig gepland. Als er ooit iets misgaat, is dat alleen omdat de diffuser leeg is.
Suzan en Freek zijn niet gewoon een stel — ze zijn een zorgvuldig gecureerde lifestyle. Een stille reminder dat sommige mensen geboren worden als koppel... en anderen als interieurcollectie.
Daag Nederland niet uitquote:Op maandag 29 december 2025 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit kan alleen maar omlaag zou je denken
Ook leuk voor de geografische spreiding. Nu moet Azië het doen met een samenwerking van bts en coldplay uit 1862.quote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een jaartje Anak had in de lijst niet misstaan
Blue Monday nog een stuk beter.quote:Op maandag 29 december 2025 23:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Mr. Blue Sky nog wat beter
Er staat een blokkeericoon voor. Misschien per ongeluk geblokkeerd met je abo?quote:Op maandag 29 december 2025 23:17 schreef Gretzl het volgende:
Ben ik de enige die de posts van @:Decoaoeste niet goed zichtbaar heeft?
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |