White knight @Gretzlquote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hier ging iets mis. Godsamme.
[ afbeelding ]
quote:
De verdwenen ruïnes van Arnak.quote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Welke is het geworden?
Klopt al vind ik Joy nou niet zo'n gekke naam.quote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Achternaam kan je natuurlijk weinig aan doen. Als ouder kan je wel betere voornamen kiezen.
Een jaartje Anak had in de lijst niet misstaanquote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
De verdwenen ruïnes van Arnak.
quote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, de rest van dit uur is vrij bout en ik ben ook wel moe, dus ik taai af
Het nummer komt uit 2011, hahaquote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit nummer is misschien wel het anthem van mijn HAVO-tijd (2009-ish, 2010?). Er hing een TV in de kantine waar ALTIJD dit nummer afspeelde als MTV (of zelfs nog TMF, oh mijn fucking god) aanstond.
quote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat is ook een verdwenen ruïne.quote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een jaartje Anak had in de lijst niet misstaan
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
En daarom is Kjeld Nuis gewoon een boerenlul wiens mening nul relevantie heeft in deze.quote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat deze situatie extra spicy maakt is dat zijn ploeggenote Femke Kok zijn vriendin een startbewijs kost. Diezelfde Femke Kok waarover hele sterke geruchten gingen dat Kjeld met haar op de vorige Spelen een scheef schaatsje reed terwijl Joy in Nederland zat.
Nou zeg.quote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah ja, die heeft mijn zus ook. Wilden we een keer gaan spelen met ons pa erbij, maar voor hem is zoiets te lastig.quote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
De verdwenen ruïnes van Arnak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |