Welke is het geworden?quote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, nog even op de valreep een bordspelletje gekocht.
Ik wist niet dat Marco ook schaatstequote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen was Femke nog zowat minderjarig
Leeft Kimbra nog? Ik zeg net dat ze een lekker wijf was, maar geen idee wie of hoe of wat.quote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef ShinyStar het volgende:
Niemand vraagt zich af of Kimbra nog leeft?
gotya!quote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef ShinyStar het volgende:
Wie?quote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef ShinyStar het volgende:
Tbh, ergens had ik wel verwacht dat je fan was van hun, aangezien we like 99% van de muzikale meningen niet delenquote:
Destijds is dit wel overal helemaal kapot gedraaid dat ik het een tijdje beu was, tegenwoordig wel weer fijn om zo nu en dan te horenquote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef Redefine het volgende:
Dit is zo'n nummer wat geen pijn doet aan de oren, maar ik nou ook weer niet voor mijn plezier zou opzetten.
Kjeld had toestemming van Marcoquote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen was Femke nog zowat minderjarig
Heb ik die ooit gekendquote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef ShinyStar het volgende:
Achternaam kan je natuurlijk weinig aan doen. Als ouder kan je wel betere voornamen kiezen.quote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de achternamen wordt het nog leuker. Exterkate, Duizendstraal en nog veel meer.
quote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat deze situatie extra spicy maakt is dat zijn ploeggenote Femke Kok zijn vriendin een startbewijs kost. Diezelfde Femke Kok waarover hele sterke geruchten gingen dat Kjeld met haar op de vorige Spelen een scheef schaatsje reed terwijl Joy in Nederland zat.
✅quote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die schaatsers neuken elkaar allemaal toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |