Slaap lekker en tot morgenavondquote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Wil niet. Moet wel. Bah. Vervelend. Ik stel het uit. Nog even dan. Nee. Ja. Zucht. Ik ga. Tot morgenavond!
Dat ie die Kinder Bueno van 'm lekker in z'n hol steekt, dan.quote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Kjeld heeft jn mijn woonplaats gewoond. Onze kinderen gingen naar dezelfde school. Hij wilde heel graag laten merken dat hij Kjeld Nuis is. Houden we hier niet van.
Jammer wel. Dit smaakte naar meerquote:Op maandag 29 december 2025 23:10 schreef ok01 het volgende:
Een lange tijd kon je niet ontsnappen aan dit nummer
Nu hoor je helemaal niks meer van Gotye
quote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Wil niet. Moet wel. Bah. Vervelend. Ik stel het uit. Nog even dan. Nee. Ja. Zucht. Ik ga. Tot morgenavond!
wel van Doechiiquote:Op maandag 29 december 2025 23:10 schreef ok01 het volgende:
Latersquote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef 4-elements het volgende:
probeer dat nog eens zodat ik je begrijpquote:
Self fulfilling prophecy genotquote:Op maandag 29 december 2025 23:10 schreef Hamlapjes het volgende:
Bijzonder hoe Gotye somebody that we used to know is geworden
Die rijdt minimaal twee afstanden.quote:Op maandag 29 december 2025 23:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja ze moet toch iets nu ze de Spelen mist.
Jutta wordt nu vooral geleefd doordat Jake Paul en zij wat hebben.quote:
Wat deze situatie extra spicy maakt is dat zijn ploeggenote Femke Kok zijn vriendin een startbewijs kost. Diezelfde Femke Kok waarover hele sterke geruchten gingen dat Kjeld met haar op de vorige Spelen een scheef schaatsje reed terwijl Joy in Nederland zat.quote:Op maandag 29 december 2025 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar hij rijgt wel Joy Beune aan zn sateprikker
quote:Op maandag 29 december 2025 23:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vind enkel het nummer dat gesandwicht is tussen Joost GOD en Meau GODIN erg vervelend Maar ja, mijn bescheiden mening [ afbeelding ]
Jutta wordt voroal uitgeleefd door holbewoner Jake Paulquote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jutta wordt nu vooral geleefd doordat Jake Paul en zij wat hebben.
Gotye is somebody that I used to know.quote:Op maandag 29 december 2025 23:10 schreef ok01 het volgende:
Nu is ze wel somebody that I used to know :/quote:Op maandag 29 december 2025 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Klinkt als emotionele chantage
Bij de achternamen wordt het nog leuker. Exterkate, Duizendstraal en nog veel meer.quote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Wat een debiele namen eigenlijk als ik zo naar kijk.
Toen was Femke nog zowat minderjarigquote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat deze situatie extra spicy maakt is dat zijn ploeggenote Femke Kok zijn vriendin een startbewijs kost. Diezelfde Femke Kok waarover hele sterke geruchten gingen dat Kjeld met haar op de vorige Spelen een scheef schaatsje reed terwijl Joy in Nederland zat.
Klinkt als een goede whiskyquote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Learnalilgivinanlovin is ook een lekkere Gotye trouwens
quote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat deze situatie extra spicy maakt is dat zijn ploeggenote Femke Kok zijn vriendin een startbewijs kost. Diezelfde Femke Kok waarover hele sterke geruchten gingen dat Kjeld met haar op de vorige Spelen een scheef schaatsje reed terwijl Joy in Nederland zat.
Dat ID kut is?quote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is wel zo.
Zij is na al die jaren nog steeds een lekker wijf in die clip. Geen idee wie ze verder is.quote:
Hier ging iets mis. Godsamme.quote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is wel zo.
neujquote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef ShinyStar het volgende:
Niemand vraagt zich af of Kimbra nog leeft?
Welke?quote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, nog even op de valreep een bordspelletje gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |