Fijne nacht Deco!quote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, de rest van dit uur is vrij bout en ik ben ook wel moe, dus ik taai af
Om een shotje te nemenquote:Op maandag 29 december 2025 23:15 schreef hihohaswessam het volgende:
waarom moet ik van mezelf het volhouden tot de wals
The Dude had gewoon meerdere CCR tapes in zijn autoquote:Op maandag 29 december 2025 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een greatest hits van CCR op mijn usb-stick in de auto. Het is geweldig maar na 12 nummers ofzo heb je het wel gehoord. En er staan 24 nummers op.
Ooooh, 2011. Nou ja, dat waren wel the years hahaquote:Op maandag 29 december 2025 23:15 schreef Raceneus het volgende:
[..]
Het nummer komt uit 2011, haha
Overigens was dat ook mijn havo tijd.
Sleep well Decoquote:Op maandag 29 december 2025 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, de rest van dit uur is vrij bout en ik ben ook wel moe, dus ik taai af
En het feit dat Kjeld misschien niet zo'n leuk persoon is maakt zijn mening over de kwalificatie methode voor de spelen minder relevant?quote:Op maandag 29 december 2025 23:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En daarom is Kjeld Nuis gewoon een boerenlul wiens mening nul relevantie heeft in deze.
Ik vind Avond wel beter.quote:Op maandag 29 december 2025 23:16 schreef hihohaswessam het volgende:
blauwe dag is denk ik wel mijn minst onfavoriete suzan en freek
Je kunt beter vrijgesproken worden dan terminaal zijn, Top 2000-technisch.quote:Op maandag 29 december 2025 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ergens geeft t me hoop dat zelfs in dit jaar Blauwe dag niet zn hoogste positie ooit behaalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |