hahahahquote:Op maandag 29 december 2025 22:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In tegenstelling tot Nicki Minaj ergens afgelopen weekend.
Er zijn er meerderen vanquote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat lijkt me lekker. Hoe heet dat? Dan kijk ik of en waar ik dat kan kopen
Vier het dit jaar met familie want mijn budget was op om naar vrienden in het buitenland te gaanquote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden Jopen Brut Uiteinde gehaald. Dat was enerzijds een goed idee, want lekker. Aan de andere kant niet, want iedereen wilde dat ipv de alcoholische champagne
Vaak is het geen standaard assortiment van een brouwerij. Grote brouwers maken dat niet. Je moet er echt voor naar een bierspeciaalzaak en er dan om vragen welke ze hebben staan. Je hebt meerdere smakenquote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat lijkt me lekker. Hoe heet dat? Dan kijk ik of en waar ik dat kan kopen
Dat heb jij gedaanquote:Op maandag 29 december 2025 22:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Zo lekker als dit uur eindigt, zo kut eindigt het volgende uur![]()
Samequote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Pina Coladamijn favoriete cocktail
Van mij ookquote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Pina Coladamijn favoriete cocktail
Ow haha. Ik ga gewoon eens googlen deze week. Kom ik vast wel eentje tegen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:59 sc hreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er zijn er meerderen vanIk heb de mijne uit de Poolse supermarkt gehaald, dus heb niet hele hoge verwachtingen..
Maar dat heb jij gedaan he.quote:Op maandag 29 december 2025 22:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Zo lekker als dit uur eindigt, zo kut eindigt het volgende uur![]()
Dat laatste klinkt heel erg goed. Dat eerste misschien ook wel. Gewoon lekker een paar biertjes drinkenquote:Op maandag 29 december 2025 22:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vier het dit jaar met familie want mijn budget was op om naar vrienden in het buitenland te gaanen daar zit eigenlijk niemand tussen die er om geeft
Als ik met een vriend van mij in het buitenland was geweest hadden we vast weer belachelijk veel goede bieren gedeeld, dat loopt altijd uit de hand![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik mis The Sun Always Shines on TV
Nee ze werd tegengewerkt door amper goed kunnen horen.quote:Op maandag 29 december 2025 23:00 schreef houdjemond het volgende:
Mehhh ehhh ehhh ehhh ehhhh. Ik wil ook nieuwslezer worden.
Doe eens solliciteren. Word wel leuk denk ik, als jij het gaat voorlezen.quote:Op maandag 29 december 2025 23:00 schreef houdjemond het volgende:
Mehhh ehhh ehhh ehhh ehhhh. Ik wil ook nieuwslezer worden.
Ik ga eens op speurtochtquote:Op maandag 29 december 2025 23:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Vaak is het geen standaard assortiment van een brouwerij. Grote brouwers maken dat niet. Je moet er echt voor naar een bierspeciaalzaak en er dan om vragen welke ze hebben staan. Je hebt meerdere smaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |