Wat is het geworden? Alleen de aardappel? of de schotel met broccoli, bloemkool en aardappelen?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:36 schreef RedShoe het volgende:
Aardappel anders schotel met broccoli, bloemkool en aardappelen
Hihahoquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat is het geworden? Alleen de aardappel? of de schotel met broccoli, bloemkool en aardappelen?
Gore zooi in een potje, maar de bacon/ui is stiekem toch wel heel lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Hihaho
Overigens al jaren geleden dat iemand aardappel anders at, waar ik van hoorde. Wist niet dat ze dat nog verkochten joh
Hier stukje tarte tatin, en kruidenthee
Lekker, eend. Wat is Hongkong komkommersalade?quote:Op woensdag 17 december 2025 08:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gisteren een eend gebraden, met hongkong komkommer salade
Komkommer wassen en een paar flinke meppen verkopen met een rondgaat of deeg rollerquote:Op woensdag 17 december 2025 09:53 schreef Smallish het volgende:
[..]
Lekker, eend. Wat is Hongkong komkommersalade?
Lekker. Het is overigens tartare de thon.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik ga zo kijken of tonijn kan scoren, dan wordt het tartar du thon
Heb net de pagina doorgenomen. Ziet er ook echt leuk uit!quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:51 schreef Kanaroe het volgende:
https://www.queenofmykitc(...)-roasted-red-onions/
Wat een briljant idee!
Dit ga ik vandaag maken too impress mijn moeder want zij komt eten![]()
Met een biefstukje met rode wijnsaus en gestoomde spruitjes
Als toetje een gratis verkregen Viennetta-ding
Oh ja, heb daar weleens Instagram filmpjes van gezienquote:Op woensdag 17 december 2025 12:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Komkommer wassen en een paar flinke meppen verkopen met een rondgaat of deeg roller
Aan stukjes snijden en de zaadlijsten verwijderen
Met lichte sojasaus en crispy chili marineren. Afsmaken met wat azijn en sesamolie, om het mooi te maken, lepel geroosterd sesamzaad en wat verse rode
Chili
Wellicht, maar we hadden Maandag’s al rode kool gegetenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, heb daar weleens Instagram filmpjes van gezien
Klinkt goed, wel beetje zomers misschien maar dat is wellicht mijn beleving
Hier nu Buldak noodles, met kwart van het zakje saus erdoor ofzo want anders veel te pittig
Ja, het resultaat was erg mooi om te zien!quote:Op woensdag 17 december 2025 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb net de pagina doorgenomen. Ziet er ook echt leuk uit!
Hoe zijn ze geworden? Had de truc ook echt geholpen? Benieuwd
Haha, das balen van de nootmuskaatquote:Op woensdag 17 december 2025 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laatste maaltje in de kliniek:
Aardappels (met nootmuskaat)
Boontjes uit blik (met nootmuskaat)
Een soort lap vlees, geen flauw idee, was wel lekker denk ik
(oh ja, ik lust geen nootmuskaat)
Op zich niks mis mee, alleen niet mijn smaak. Geeft niet. Morgen weer lekker zelf koken met verse groente, peulvruchten en even geen aardappels voorlopig
Dit wasquote:Op woensdag 17 december 2025 13:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik spaghetti met Ragù alla Bolognese.
Topwijffiequote:Op woensdag 17 december 2025 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laatste maaltje in de kliniek:
Aardappels (met nootmuskaat)
Boontjes uit blik (met nootmuskaat)
Een soort lap vlees, geen flauw idee, was wel lekker denk ik
(oh ja, ik lust geen nootmuskaat)
Op zich niks mis mee, alleen niet mijn smaak. Geeft niet. Morgen weer lekker zelf koken met verse groente, peulvruchten en even geen aardappels voorlopig
Ja dat doen ze wel prima tegenwoordig he!quote:Op donderdag 18 december 2025 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Kerstlunch bij Vd Valk gehad. En zit nog vol.
Er was naast brood en koude vis- en vleesgerechten en salades ook een warm buffet. Lasagne, warme groenten, saté, spareribs, rijst, soep, gebakken zalm en garnalen. En fruitsalade + zoete broodjes.
Was leuk en had 1 bord koud, 1 bord warm en 1 bord toetje
Klinkt gezellig, zonder formeel gelul.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat doen ze wel prima tegenwoordig he!
Hier onderweg om pizza's en bier te klappen in Rotterdam
Ook soort van kerstdiner, maar dan voor pauperaso's![]()
quote:Op woensdag 17 december 2025 17:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
+ prachtige sushi kwaliteit rode tonijn gekocht
- 67 Euro de kilo
Ik hou er wel van, enorm goeie pizza gegeten met speciaalbiertjes erbij en ouwehoeren. Zaligquote:Op donderdag 18 december 2025 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, zonder formeel gelul.
Gelukkig was het bij mij ook niet formeel, iedereen viel gewoon lekker aan
Of ik het kan betalen heeft niets te maken dat een prijzige luxe is.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maal jij daar om?
Dacht dat jij die luxe je wel kon permiteren..
Klopt ook.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Of ik het kan betalen heeft niets te maken dat een prijzige luxe is.
Ben wel benieuwd of het gaat bevallen vanavondquote:Op donderdag 18 december 2025 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, enorm goeie pizza gegeten met speciaalbiertjes erbij en ouwehoeren. Zalig
Morgen stomtoevallig naar sterrenrestaurant toe. Wel benieuwd naar maar gezelschap vandaag was sowieso leuker en dat maakt de avond wel
quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:13 schreef Karzai het volgende:
Een tip voor de cullers met het nieuwe jaar
https://www.jacovuurwerk.nl/vuurwerk/Kesbeke-Pack-pakket
[ afbeelding ]
Ja ben ik ook benieuwd naarquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of het gaat bevallen vanavond![]()
Ik kreeg 2 cappuccino's, koekje en mon cheri.
Lunch wordt een broodje gezond.
Sjiek! Ben benieuwdquote:Op donderdag 18 december 2025 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, enorm goeie pizza gegeten met speciaalbiertjes erbij en ouwehoeren. Zalig
Morgen stomtoevallig naar sterrenrestaurant toe. Wel benieuwd naar maar gezelschap vandaag was sowieso leuker en dat maakt de avond wel
So, die familie buit hun succes goed uit zegquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:13 schreef Karzai het volgende:
Een tip voor de cullers met het nieuwe jaar
https://www.jacovuurwerk.nl/vuurwerk/Kesbeke-Pack-pakket
[ afbeelding ]
Ik was een tijdje terug bij de IKEA, had toch wel weer eens trek in het balletjes menu. Helaas was het heel erg afgekoeld, had eigenlijk terug moeten gaan maar niet gedaan. Zo jammer.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben bij Ikea beland. Ga hier ook maar eten straks. Hoop warm.
Heb het recept opgezocht, ziet er niet enorm bijzonder uit, is het de wodka die het maakt?quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:47 schreef Mikeytt het volgende:
De wereldberoemde Gigi Hadid pasta gemaakt. Nog nooit zoiets lekkers gehad.
[ afbeelding ]
Heb t nog niet zonder wodka geprobeerd, maar hij smaakt wel erg vol. Mss dat de wodka de smaak nog rijker maakt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:09 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Heb het recept opgezocht, ziet er niet enorm bijzonder uit, is het de wodka die het maakt?
Dat is zeker jammer. Die kleine balletjes koelen al snel af ook.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:50 schreef foodlover het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug bij de IKEA, had toch wel weer eens trek in het balletjes menu. Helaas was het heel erg afgekoeld, had eigenlijk terug moeten gaan maar niet gedaan. Zo jammer.
Zo een pizza (4 kazen) eten hier om de hoek.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 20 december 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
Ik ben nu in Duitsland:
[ link | afbeelding ]
Bijzonder sterrestaurantquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:12 schreef Molo het volgende:
Lekkere hapjesssss
Michelin gisteren viel behoorlijk tegen
RIJKS, mix van echt goede gerechtjes, goede wijnen, matige tot slechte gerechtjes. Dessert heeft de helft van de mensen bij ons na een hapje laten staan want was echt niet lekker (bremzoute mole met specerijen waaronder zwaar overheersend kruidnagel, gerijpte geitenkaas en kweepeer die veel te hard was). Werd niks van gezegd of naar gevraagd en gewoon afgeruimd![]()
![]()
En de clientèle is ook wel bijzonder, van galajurk tot doorzichtige Russische tietenjurken, foute kersttruien en joggingpakken![]()
Typisch Amsterdams zal ik maar zeggen. Een eenmalige ervaring voor mij iig
Vanmorgen thuis lekker begonnen met koffie en zuurdesembrood, prrrrrima maaltijd
Jammer dat het tegenvielquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:12 schreef Molo het volgende:
Lekkere hapjesssss
RIJKS, mix van echt goede gerechtjes, goede wijnen, matige tot slechte gerechtjes. Dessert heeft de helft van de mensen bij ons na een hapje laten staan want was echt niet lekker (bremzoute mole met specerijen waaronder zwaar overheersend kruidnagel, gerijpte geitenkaas en kweepeer die veel te hard was). Werd niks van gezegd of naar gevraagd en gewoon afgeruimd![]()
![]()
En de clientèle is ook wel bijzonder, van galajurk tot doorzichtige Russische tietenjurken, foute kersttruien en joggingpakken![]()
Vanmorgen thuis lekker begonnen met koffie en zuurdesembrood, prrrrrima maaltijd
Ik vond het ook echt een hele andere ervaring dan ooit (ben wel vaker in sterrenrestaurants geweest). Ook echt om bestek moeten vragen omdat het er niet lag bij sommige borden, vergeten welk gerecht uitgeserveerd wordt, dat soort dingen horen echt nietquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bijzonder sterrestaurantDie kunnen hun ster inleveren zo te lezen, slecht zeg.
Ik word meegenomen naar (onbeperkt) sushirestaurant vanavond
Ja hequote:Op zaterdag 20 december 2025 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jammer dat het tegenviel
Al moest ik grinniken door je beschrijving van de andere gasten
Jaaaa, maar (als culinair barbaar) vind met uiteten de helft van de lol de andere gasten bekijkenquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja he
En yes, het was een mix van sjiek, verwende snotjeugd en criminelen leek het wel
Heb jij alweer je favoriete potje kunnen klaarmaken? Hoop dat het iets beter met je gaat![]()
Geen bestek bij de Beren zou al slecht zijn, laat staan daar. Unglaublich.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt een hele andere ervaring dan ooit (ben wel vaker in sterrenrestaurants geweest). Ook echt om bestek moeten vragen omdat het er niet lag bij sommige borden, vergeten welk gerecht uitgeserveerd wordt, dat soort dingen horen echt niet
Lekker man, sushi! Vanmorgen met dochter afgesproken dat we dat deze kerstvakantie lekker een dagje zelf gaan maken. Zin in
Eet smakelijk vanavond!
Tjonge wat een sofquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:12 schreef Molo het volgende:
Lekkere hapjesssss
![]()
Vooral afgedoft idd, mooi woord welquote:Op zondag 21 december 2025 00:50 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Tjonge wat een sof![]()
Wel lekker op- en/of afgedofte mensen kijken gelukkig
Wat tof! Helemaal verdiendquote:Op zondag 21 december 2025 13:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iemand, geen flauw idee wie, heeft twee repen van de kerstchocolade van Toni Chocolonie in de brievenbus gegooid.
Dus nu een stuk pure chocolade met munt
Geen afzender en geen idee van wie
Ja! Heel bijzonder en heel lekker. Gisteravond al een blokje van de mint gepakt, zo lekkerquote:Op zondag 21 december 2025 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat tof! Helemaal verdiend![]()
Geniet er lekker van
quote:Op zondag 21 december 2025 17:34 schreef golfer het volgende:
Restant paella van eerder vorige week met daarbij weer lekkere grote gebakken garnalen.
Lekker hoor!quote:Op zondag 21 december 2025 21:20 schreef golfer het volgende:
Het nieuwe speeltje, de slowcooker, staat voor het eerst te slowcooken voor dit recept van Indonesische rendang.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Welk recept is dat?quote:Op zondag 21 december 2025 21:53 schreef Molo het volgende:
Ik maak het recept van RobinOok met kerst als mini hapje
Durf je dat aan te laten in de nachtquote:Op zondag 21 december 2025 21:20 schreef golfer het volgende:
Het nieuwe speeltje, de slowcooker, staat voor het eerst te slowcooken voor dit recept van Indonesische rendang.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee. Morgen nog 6 uur slowcooken.quote:Op zondag 21 december 2025 23:33 schreef Watmoetjenou het volgende:
Durf je dat aan te laten in de nacht
https://www.aziatische-ingredienten.nl/rendang-recept/quote:
Zou ik makkelijk doen hoor, kan niks gebeuren. Gewoon op laag/warm zetten gedurende de nachtquote:Op zondag 21 december 2025 23:33 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Durf je dat aan te laten in de nacht
Vanavond dus, met rijst en komkommersla.quote:Op zondag 21 december 2025 21:20 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2025 21:20 schreef golfer het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2025 13:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond dus, met rijst en komkommersla.
Beterschap gewenstquote:Op maandag 22 december 2025 18:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Tja, ben ziekig dus geen avondeten. Wel een halve liter bouillon van kippenblokjes gehad. Oh ja, en vier sinaasappels.
Goed gelukt dus, lekker hoor en handig zo'n pannetjequote:
Dit recept is ook heerlijk. https://www.cookincanuck.(...)ken-recipe-crockpot/quote:
Je inspireert me weer eensquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag weer als vanouds maar morgen, mórgen ga ik bami maken als de spullen nog in de winkel zijn. Bami met kip en sambal en een pakje bamikruiden en -groenten. Ik zou het wel vaker willen maken maar omdat het prutje in de vriezer wat verpietert doe ik het niet. Is zonde.
Sambal bij?quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je inspireert me weer eens
Die komt na de kerst hier op het menu
Sambal vind ik bahquote:
Doe je er ook geen bami inquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sambal vind ik bah
En geen vleesch
Bami heb ik denk ik voor het laatst gehad toen ik nog thuis woonde
Bami zijn die lekkere sliertjesquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond: vooraf gekarameliseerde coquilles.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:37 schreef golfer het volgende:
Daarna pasteitjes met kalfsragout met daarbij eerste geblancheerde en daarna gegrilde groene asperges.
Ja hoor dat kan zeker!quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker amaretto
Weet niet of je die los hoort te drinken, maar het is lekker
Witlofsoep klinkt heerlijk zeg!quote:Op woensdag 24 december 2025 06:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kop koffie en een plakje knolskoek uit het kerstpakket.
Grunniger pakket gekregen van mijn vrijwilligerswerk
Koek en een kookboek met Groninge recepten. Echt een dik boek met allerlei gemakkelijke en goedkope en gezonde recepten. Volgende week wil ik de witlofsoep maken.
Leuk zo'n koek! Website bekeken en is echt een leuk winkeltje met bakkerijquote:Op woensdag 24 december 2025 06:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kop koffie en een plakje knolskoek uit het kerstpakket.
Grunniger pakket gekregen van mijn vrijwilligerswerk
Koek en een kookboek met Groninge recepten. Echt een dik boek met allerlei gemakkelijke en goedkope en gezonde recepten. Volgende week wil ik de witlofsoep maken.
Graag!quote:Op woensdag 24 december 2025 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zal je op de hoogte houden of het lekker is
Golfer, wat is een botersla?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:58 schreef golfer het volgende:
Vanavond: escargots met kruidenboter uit de oven, carpaccio van Black Angus rund en hasselback-aardappels uit de oven. Samen met een botersla.
Gewoon een soort kropsla:quote:
De meest onderschatte maar een van de lekkerste slaquote:Op woensdag 24 december 2025 15:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon een soort kropsla:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:58 schreef golfer het volgende:
Vanavond: escargots met kruidenboter uit de oven, carpaccio van Black Angus rund en hasselback-aardappels uit de oven. Samen met een botersla.
dan snijd je toch zelf een prei, wortel en een uitjequote:Op donderdag 25 december 2025 12:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag moet ik er toch echt aan geloven: bami.
Dus geen AVG.
Vorige keer kon ik ook al de vertrouwde bamigroentepakken niet vinden en wat er wel was vond ik echt niet lekker in mijn bami. Ik sprak de vakkenvuller en die wist mij te vertellen dat die lekkere groentepakketten uit het assortiment waren gehaald. Tja, daar sta je dan. Ik moest toch wat meenemen maar of dat lekker is…
Zelf ui, kool, tauge uitzoeken ?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag moet ik er toch echt aan geloven: bami.
Dus geen AVG.
Vorige keer kon ik ook al de vertrouwde bamigroentepakken niet vinden en wat er wel was vond ik echt niet lekker in mijn bami. Ik sprak de vakkenvuller en die wist mij te vertellen dat die lekkere groentepakketten uit het assortiment waren gehaald. Tja, daar sta je dan. Ik moest toch wat meenemen maar of dat lekker is…
Ik weet niet precies wat er in het pakket zat, plus dat ik dan met teveel groente bleef zitten. Maar in theorie had het gekundquote:Op donderdag 25 december 2025 13:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan snijd je toch zelf een prei, wortel en een uitje
Zie hierbovenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zelf ui, kool, tauge uitzoeken ?
quote:Op donderdag 25 december 2025 14:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond: voor B. een Zwitserse kaasfondue met stukken groenten en ciabatta om er in te dopen en voor mijzelf 2 halve kreeftenstaarten uit de oven met citroenboter en daarbij wat pasta met truffelroomsaus en zeewiersalade.
En dat was?quote:
Saucijzenbroodje ziet er lekker uitquote:
Vegetarisch, erg lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Saucijzenbroodje ziet er lekker uit
Lunch was met fam. Er was stol en koffiebroodjes/croissants, veel ander brood, beleg, taart, tomatensoep en ik had cha siu gisteravond gemaakt en vandaag meegenomen.
Ik heb soep, taart en broodje zalm en avocado gegeten.
Heb zo wel trek. Ga maar eens kijken wat er thuisbezorgd wordt![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gekonfijte eendenbouten in ganzenvet uit de oven, hasselback-aardappels met zeezout (ook in ganzenvet uit de oven) en een frisse komkommersalade met een vinaigrette.![]()
Ben nu al bezig om het ganzenvet au bain marie te smelten om de eendenbouten uit het vet te kunnen halen:
[ link | afbeelding ]
Dan stond die kachel wel erg hoog, lekker zeg!quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:49 schreef Blues het volgende:
Vanmiddag zat ik na een strandwandeling in de zon bij een lekkere warme buitenhoutkachel, jazzmuziekje erbij, thee met de lekkerste zelfgemaakte appeltaart sinds jaren![]()
Gewoon met mijn jas open hè![]()
[ [url=https://i.ibb.co/fzswq9hk/20251226-140556.jpg]afbeelding ][/url]
Hahaha niet normaalquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vegetarisch, erg lekker
Nu wordt het Indonesisch eten opgewarmd, oom heeft een beetje veel gehaald
[ afbeelding ]
was wel voor 14 mensen, toch nog veel over.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan stond die kachel wel erg hoog, lekker zeg!
[..]
Hahaha niet normaal![]()
Vriend kwam vanavond dus heb New York Pizza voor ons laten bezorgen. Totaal niet kerstig maar wel lekker. Voor hem Korean Chicken, voor mij Old Amsterdam truffel. Toe nog de laatste stoofperen. Ik vond de truffel lekker, hoop dat ie nog wel even blijft.
Nee, de zon stond hoog, ik zat uit de wind en het houtkacheltje links van mequote:Op vrijdag 26 december 2025 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Dan stond die kachel wel erg hoog, lekker zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik las braakstukquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een chocolade eclair met een kopje koffie
Vanavond een braadstuk van varken met aardappelgratin en peultjes
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee, de zon stond hoog, ik zat uit de wind en het houtkacheltje links van me
Fijn! Klinkt ook alsof het lekker isquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:06 schreef Kanaroe het volgende:
Man had zin in pasteitjes met kippenragout uit zijn kerstpakket, ik vind daar niks aan dus de koelkast ingedoken.
Heb een paar schijven flespompoen en knolselderij in de oven liggen
Olijfolie, zwarte peper en rozemarijn en omwikkeld met een plakje spek
Straks nog een plakje (oude) brie erop en hopen dat het experiment geslaagd is
Edit:
Met nog wat pecannoten erbij is het experiment geslaagd! Vooral de knolselderij smaakt erg lekker icm spek![]()
Jep, restverwerking kan heerlijk zijnquote:[..]
Fijn! Klinkt ook alsof het lekker is![]()
Ik heb friet gemaakt van aardappels met schil. Eerste keer. Nest een werk met 2x bakken maar heel lekker. Met een salade met kimchi en een kaassoufflé.
En wat is daarop jouw antwoord?quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 16:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kip tartaartjes, patat en appelmoescompote.
quote:Op zondag 28 december 2025 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd
Zelf gekookt of uit eten geweest?quote:Op zondag 28 december 2025 21:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Graved Lachs (was geweldig)
Entrecote met eekhoorntjesbrood, puree en gemengde groentes (goed klaargemaakt, had wat meer mogen zijn )
Mousse au chocolat perfect
Daarbij een fles Poulli Fumee (Jummie)
Bij het dessert een cognac (had beter een armagnac genomen)
quote:Op maandag 29 december 2025 13:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond Beef Shanghai.
Ik precies hetzelfdequote:Op maandag 29 december 2025 21:48 schreef Kanaroe het volgende:
Hardop gelachen, had ik precies ff nodig
Ik snap m nietquote:Op maandag 29 december 2025 21:48 schreef Kanaroe het volgende:
Hardop gelachen, had ik precies ff nodig
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:23 schreef golfer het volgende:
Straks wordt het pastasalade met venkel en krokante kip.
Heurlijk, ben een tikje jaloers op julliequote:Op dinsdag 30 december 2025 18:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gaan zo een plat fruit de mer eten, oesters, kreeft, Krab, mosselen, gamba’s wulken, coquilles etc met champagne
La France!
Jij weet echt wat goed eten is! Voel me altijd een barbaar bij jouquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gaan zo een plat fruit de mer eten, oesters, kreeft, Krab, mosselen, gamba’s wulken, coquilles etc met champagne
La France!
😘quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:29 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh, ik was een beetje droevig en het clipje van Karzai vrolijkte mij weer op
Dat dus
Bedoel je genoeg gehad aan je kop thee en chocolaatje?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij weet echt wat goed eten is! Voel me altijd een barbaar bij jou
OT: kopje Earl Grey thee met een bonbon
Edit: nog geen brood met salade gehad. Aan bovenstaande even genoeg
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bedoel je genoeg gehad aan je kop thee en chocolaatje?
Ja die zijn lekker! Een aantal smaken, maar zeker deze. En fromage de Jura is ook echt topquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef Karzai het volgende:
Zakkie chips gehaald, ze hadden wel meer aparte smaken van dit merk, stuk of 20 verschillende
[ afbeelding ]
https://www.bing.com/vide(...)A3B6478330&FORM=VIRE
Ohhhhhh, ja dat snap ikquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:29 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh, ik was een beetje droevig en het clipje van Karzai vrolijkte mij weer op
Dat dus![]()
Hoop dat je later nog even lekker wat kunt etenquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
(Mijn meds zijn niet lekker gevallen. Niks raars aan de hand hoor. Later krijg ik vast wel trek)
Jij ook al.....komt goedquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
😘
Ik vandaag weer moeilijk, maar daarna uit lunchen genomen![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jij ook al.....komt goed
Altijd Blijven Lachen
Zo dat klinkt goed.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef golfer het volgende:
Wij laten vandaag een Shared Dining Borrelbox|Happy Newyear bezorgen.
Daarin zit rustiek brood met fleur de sel, olijfolie en beurre noisette, makreel pepesan ikan, tempura gamba's met rouille, karaage kip met sojalak, empenadas met chilisaus, buikspek in teryiakisaus, Iberico pata negra, rendang met mango/pepercompote, bisque d'homard en een dessert met mousse van abrikoos en pistachecake.
oh niet naar een feestjequote:Op woensdag 31 december 2025 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Jaar afsluiten bij de enige tent in de omgeving die vandaag geopend is; Bregje. En zin in
Ben niet zo gek op feestjesquote:
Hier oliebollenparty bij vrienden thuis. Iedereen slaapt vervolgens overal, tot aan de woonkamer en gang toe.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben niet zo gek op feestjesJij wel een (oliebollen)feestje vanavond?
Word al moe als ik dit leesquote:Op woensdag 31 december 2025 14:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier oliebollenparty bij vrienden thuis. Iedereen slaapt vervolgens overal, tot aan de woonkamer en gang toe.
Krijg je met steeds meer kinderen overal![]()
Georganiseerde chaos, love it
Er is een nog onbekend avondeten, veel oliebollen dus, en pavlova en moelleux toe. Veel gin tonic en champagne en lekkere vuurwerkjes![]()
Zin in
Goede jaarwisseling gewenst allen. Op naar vooral fijn, gezellig en goed eten en drinken in 2026![]()
Vrienden hebbenquote:Op woensdag 31 december 2025 14:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier oliebollenparty bij vrienden thuis. Iedereen slaapt vervolgens overal, tot aan de woonkamer en gang toe.
Krijg je met steeds meer kinderen overal![]()
Georganiseerde chaos, love it
nee beetje last van mijn rug, mij vertild gisteren op het werkquote:Op woensdag 31 december 2025 13:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben niet zo gek op feestjesJij wel een (oliebollen)feestje vanavond?
Nee joh niks raars aan.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker koffietje
Dadelijk hapjes op tafel zetten. Misschien raar als je alleen bentmaar stiekem is het in je eentje ook gezellig
Ja... Anders zou je alleen nooit meer een feestje hebbenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee joh niks raars aan.Heb ik ook hoor en ben nu ook alleen. Je mag jezelf best verwennen op dit soort dagen.
Geniet ervan.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... Anders zou je alleen nooit meer een feestje hebben
Straks baileys met chocoladesmaak
En gevulde pepertjes en dadels gevuld met geitenkaas en olijven
Ai, hoop dat je snel herstelt. Zal wel lastig slapen zijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee beetje last van mijn rug, mij vertild gisteren op het werk
Dat vind ik helemaal knap. Voor je hier kans maakt om in slaap te kunnen vallen is het 2.45u, tot die tijd non stop vuurwerk (geen seconde stil).quote:Op woensdag 31 december 2025 15:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vrienden hebben
Lekker heel de dag alleen hier en om 22:00 naar bed, heerlijk
Leuk juist! Jij verdient ook gezelligheid, en dat kan ook alleen met lekkere hapjesquote:Op woensdag 31 december 2025 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker koffietje
Dadelijk hapjes op tafel zetten. Misschien raar als je alleen bentmaar stiekem is het in je eentje ook gezellig
Ja daar heb je gelijk in, ben wel moe maar kan toch niet slapen door alle knalletjesquote:Op woensdag 31 december 2025 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat vind ik helemaal knap. Voor je hier kans maakt om in slaap te kunnen vallen is het 2.45u, tot die tijd non stop vuurwerk (geen seconde stil).
Zet je dit ook in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #35quote:Op woensdag 31 december 2025 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Bregje was prima. Geen hoogstandjes verwachten (veel zelfde als Cubanita maar dan groter en net wat anders) maar wel lekker eten en Dorpse gezelligheid met dito medewerkers.
19,95 voor 3 gangen, excl extra's.
Carpaccio royaal (2,50 extra).
[ link | afbeelding ]
Voor mij gamba's pil pil.
[ link | afbeelding ]
Bregje burger met friet. Salade (2,95 extra). Burger was niet boeiend.
[ link | afbeelding ]
Kippenpoot voor mij, superzacht! Geen mes nodig. Zonder tijmsaus besteld.
Met lekker wat groenten en aardappelen die in zelfde vet als de kip waren gebakken.
[ link | afbeelding ]
Warme appeltaart met kaneelijs voor mij.
[ link | afbeelding ]
Affogato.
[ link | afbeelding ]
Vanavond hapjes thuis; verse mango, paprika chips, kleine kaasjes en karamel zeezout pretzels. Texels 0,0 bier (niet voor mij) en advocaat met slagroom (wel voor mij)
Welke wijn?quote:
Een witte dit keerquote:
Een wijnglasquote:
19,95? dat is spotgoedkoop en het ziet er goed uitquote:Op woensdag 31 december 2025 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Bregje was prima. Geen hoogstandjes verwachten (veel zelfde als Cubanita maar dan groter en net wat anders) maar wel lekker eten en Dorpse gezelligheid met dito medewerkers.
19,95 voor 3 gangen, excl extra's.
Carpaccio royaal (2,50 extra).
[ link | afbeelding ]
Voor mij gamba's pil pil.
[ link | afbeelding ]
Bregje burger met friet. Salade (2,95 extra). Burger was niet boeiend.
[ link | afbeelding ]
Kippenpoot voor mij, superzacht! Geen mes nodig. Zonder tijmsaus besteld.
Met lekker wat groenten en aardappelen die in zelfde vet als de kip waren gebakken.
[ link | afbeelding ]
Warme appeltaart met kaneelijs voor mij.
[ link | afbeelding ]
Affogato.
[ link | afbeelding ]
Vanavond hapjes thuis; verse mango, paprika chips, kleine kaasjes en karamel zeezout pretzels. Texels 0,0 bier (niet voor mij) en advocaat met slagroom (wel voor mij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |