dan snijd je toch zelf een prei, wortel en een uitjequote:Op donderdag 25 december 2025 12:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag moet ik er toch echt aan geloven: bami.
Dus geen AVG.
Vorige keer kon ik ook al de vertrouwde bamigroentepakken niet vinden en wat er wel was vond ik echt niet lekker in mijn bami. Ik sprak de vakkenvuller en die wist mij te vertellen dat die lekkere groentepakketten uit het assortiment waren gehaald. Tja, daar sta je dan. Ik moest toch wat meenemen maar of dat lekker is…
Zelf ui, kool, tauge uitzoeken ?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag moet ik er toch echt aan geloven: bami.
Dus geen AVG.
Vorige keer kon ik ook al de vertrouwde bamigroentepakken niet vinden en wat er wel was vond ik echt niet lekker in mijn bami. Ik sprak de vakkenvuller en die wist mij te vertellen dat die lekkere groentepakketten uit het assortiment waren gehaald. Tja, daar sta je dan. Ik moest toch wat meenemen maar of dat lekker is…
Ik weet niet precies wat er in het pakket zat, plus dat ik dan met teveel groente bleef zitten. Maar in theorie had het gekundquote:Op donderdag 25 december 2025 13:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan snijd je toch zelf een prei, wortel en een uitje
Zie hierbovenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zelf ui, kool, tauge uitzoeken ?
quote:Op donderdag 25 december 2025 14:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond: voor B. een Zwitserse kaasfondue met stukken groenten en ciabatta om er in te dopen en voor mijzelf 2 halve kreeftenstaarten uit de oven met citroenboter en daarbij wat pasta met truffelroomsaus en zeewiersalade.
En dat was?quote:
Saucijzenbroodje ziet er lekker uitquote:
Vegetarisch, erg lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Saucijzenbroodje ziet er lekker uit
Lunch was met fam. Er was stol en koffiebroodjes/croissants, veel ander brood, beleg, taart, tomatensoep en ik had cha siu gisteravond gemaakt en vandaag meegenomen.
Ik heb soep, taart en broodje zalm en avocado gegeten.
Heb zo wel trek. Ga maar eens kijken wat er thuisbezorgd wordt![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gekonfijte eendenbouten in ganzenvet uit de oven, hasselback-aardappels met zeezout (ook in ganzenvet uit de oven) en een frisse komkommersalade met een vinaigrette.![]()
Ben nu al bezig om het ganzenvet au bain marie te smelten om de eendenbouten uit het vet te kunnen halen:
[ link | afbeelding ]
Dan stond die kachel wel erg hoog, lekker zeg!quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:49 schreef Blues het volgende:
Vanmiddag zat ik na een strandwandeling in de zon bij een lekkere warme buitenhoutkachel, jazzmuziekje erbij, thee met de lekkerste zelfgemaakte appeltaart sinds jaren![]()
Gewoon met mijn jas open hè![]()
[ [url=https://i.ibb.co/fzswq9hk/20251226-140556.jpg]afbeelding ][/url]
Hahaha niet normaalquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vegetarisch, erg lekker
Nu wordt het Indonesisch eten opgewarmd, oom heeft een beetje veel gehaald
[ afbeelding ]
was wel voor 14 mensen, toch nog veel over.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan stond die kachel wel erg hoog, lekker zeg!
[..]
Hahaha niet normaal![]()
Vriend kwam vanavond dus heb New York Pizza voor ons laten bezorgen. Totaal niet kerstig maar wel lekker. Voor hem Korean Chicken, voor mij Old Amsterdam truffel. Toe nog de laatste stoofperen. Ik vond de truffel lekker, hoop dat ie nog wel even blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |