Ja dat doen ze wel prima tegenwoordig he!quote:Op donderdag 18 december 2025 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Kerstlunch bij Vd Valk gehad. En zit nog vol.
Er was naast brood en koude vis- en vleesgerechten en salades ook een warm buffet. Lasagne, warme groenten, saté, spareribs, rijst, soep, gebakken zalm en garnalen. En fruitsalade + zoete broodjes.
Was leuk en had 1 bord koud, 1 bord warm en 1 bord toetje
Klinkt gezellig, zonder formeel gelul.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat doen ze wel prima tegenwoordig he!
Hier onderweg om pizza's en bier te klappen in Rotterdam
Ook soort van kerstdiner, maar dan voor pauperaso's![]()
quote:Op woensdag 17 december 2025 17:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
+ prachtige sushi kwaliteit rode tonijn gekocht
- 67 Euro de kilo
Ik hou er wel van, enorm goeie pizza gegeten met speciaalbiertjes erbij en ouwehoeren. Zaligquote:Op donderdag 18 december 2025 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, zonder formeel gelul.
Gelukkig was het bij mij ook niet formeel, iedereen viel gewoon lekker aan
Of ik het kan betalen heeft niets te maken dat een prijzige luxe is.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maal jij daar om?
Dacht dat jij die luxe je wel kon permiteren..
Klopt ook.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Of ik het kan betalen heeft niets te maken dat een prijzige luxe is.
Ben wel benieuwd of het gaat bevallen vanavondquote:Op donderdag 18 december 2025 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, enorm goeie pizza gegeten met speciaalbiertjes erbij en ouwehoeren. Zalig
Morgen stomtoevallig naar sterrenrestaurant toe. Wel benieuwd naar maar gezelschap vandaag was sowieso leuker en dat maakt de avond wel
quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:13 schreef Karzai het volgende:
Een tip voor de cullers met het nieuwe jaar
https://www.jacovuurwerk.nl/vuurwerk/Kesbeke-Pack-pakket
[ afbeelding ]
Ja ben ik ook benieuwd naarquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of het gaat bevallen vanavond![]()
Ik kreeg 2 cappuccino's, koekje en mon cheri.
Lunch wordt een broodje gezond.
Sjiek! Ben benieuwdquote:Op donderdag 18 december 2025 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, enorm goeie pizza gegeten met speciaalbiertjes erbij en ouwehoeren. Zalig
Morgen stomtoevallig naar sterrenrestaurant toe. Wel benieuwd naar maar gezelschap vandaag was sowieso leuker en dat maakt de avond wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |