Wat is het geworden? Alleen de aardappel? of de schotel met broccoli, bloemkool en aardappelen?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:36 schreef RedShoe het volgende:
Aardappel anders schotel met broccoli, bloemkool en aardappelen
Hihahoquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat is het geworden? Alleen de aardappel? of de schotel met broccoli, bloemkool en aardappelen?
Gore zooi in een potje, maar de bacon/ui is stiekem toch wel heel lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Hihaho
Overigens al jaren geleden dat iemand aardappel anders at, waar ik van hoorde. Wist niet dat ze dat nog verkochten joh
Hier stukje tarte tatin, en kruidenthee
Lekker, eend. Wat is Hongkong komkommersalade?quote:Op woensdag 17 december 2025 08:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gisteren een eend gebraden, met hongkong komkommer salade
Komkommer wassen en een paar flinke meppen verkopen met een rondgaat of deeg rollerquote:Op woensdag 17 december 2025 09:53 schreef Smallish het volgende:
[..]
Lekker, eend. Wat is Hongkong komkommersalade?
Lekker. Het is overigens tartare de thon.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik ga zo kijken of tonijn kan scoren, dan wordt het tartar du thon
Heb net de pagina doorgenomen. Ziet er ook echt leuk uit!quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:51 schreef Kanaroe het volgende:
https://www.queenofmykitc(...)-roasted-red-onions/
Wat een briljant idee!
Dit ga ik vandaag maken too impress mijn moeder want zij komt eten![]()
Met een biefstukje met rode wijnsaus en gestoomde spruitjes
Als toetje een gratis verkregen Viennetta-ding
Oh ja, heb daar weleens Instagram filmpjes van gezienquote:Op woensdag 17 december 2025 12:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Komkommer wassen en een paar flinke meppen verkopen met een rondgaat of deeg roller
Aan stukjes snijden en de zaadlijsten verwijderen
Met lichte sojasaus en crispy chili marineren. Afsmaken met wat azijn en sesamolie, om het mooi te maken, lepel geroosterd sesamzaad en wat verse rode
Chili
Wellicht, maar we hadden Maandag’s al rode kool gegetenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, heb daar weleens Instagram filmpjes van gezien
Klinkt goed, wel beetje zomers misschien maar dat is wellicht mijn beleving
Hier nu Buldak noodles, met kwart van het zakje saus erdoor ofzo want anders veel te pittig
Ja, het resultaat was erg mooi om te zien!quote:Op woensdag 17 december 2025 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb net de pagina doorgenomen. Ziet er ook echt leuk uit!
Hoe zijn ze geworden? Had de truc ook echt geholpen? Benieuwd
Haha, das balen van de nootmuskaatquote:Op woensdag 17 december 2025 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laatste maaltje in de kliniek:
Aardappels (met nootmuskaat)
Boontjes uit blik (met nootmuskaat)
Een soort lap vlees, geen flauw idee, was wel lekker denk ik
(oh ja, ik lust geen nootmuskaat)
Op zich niks mis mee, alleen niet mijn smaak. Geeft niet. Morgen weer lekker zelf koken met verse groente, peulvruchten en even geen aardappels voorlopig
Dit wasquote:Op woensdag 17 december 2025 13:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik spaghetti met Ragù alla Bolognese.
Topwijffiequote:Op woensdag 17 december 2025 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laatste maaltje in de kliniek:
Aardappels (met nootmuskaat)
Boontjes uit blik (met nootmuskaat)
Een soort lap vlees, geen flauw idee, was wel lekker denk ik
(oh ja, ik lust geen nootmuskaat)
Op zich niks mis mee, alleen niet mijn smaak. Geeft niet. Morgen weer lekker zelf koken met verse groente, peulvruchten en even geen aardappels voorlopig
Ja dat doen ze wel prima tegenwoordig he!quote:Op donderdag 18 december 2025 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Kerstlunch bij Vd Valk gehad. En zit nog vol.
Er was naast brood en koude vis- en vleesgerechten en salades ook een warm buffet. Lasagne, warme groenten, saté, spareribs, rijst, soep, gebakken zalm en garnalen. En fruitsalade + zoete broodjes.
Was leuk en had 1 bord koud, 1 bord warm en 1 bord toetje
Klinkt gezellig, zonder formeel gelul.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat doen ze wel prima tegenwoordig he!
Hier onderweg om pizza's en bier te klappen in Rotterdam
Ook soort van kerstdiner, maar dan voor pauperaso's![]()
quote:Op woensdag 17 december 2025 17:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
+ prachtige sushi kwaliteit rode tonijn gekocht
- 67 Euro de kilo
Ik hou er wel van, enorm goeie pizza gegeten met speciaalbiertjes erbij en ouwehoeren. Zaligquote:Op donderdag 18 december 2025 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, zonder formeel gelul.
Gelukkig was het bij mij ook niet formeel, iedereen viel gewoon lekker aan
Of ik het kan betalen heeft niets te maken dat een prijzige luxe is.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maal jij daar om?
Dacht dat jij die luxe je wel kon permiteren..
Klopt ook.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Of ik het kan betalen heeft niets te maken dat een prijzige luxe is.
Ben wel benieuwd of het gaat bevallen vanavondquote:Op donderdag 18 december 2025 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, enorm goeie pizza gegeten met speciaalbiertjes erbij en ouwehoeren. Zalig
Morgen stomtoevallig naar sterrenrestaurant toe. Wel benieuwd naar maar gezelschap vandaag was sowieso leuker en dat maakt de avond wel
quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:13 schreef Karzai het volgende:
Een tip voor de cullers met het nieuwe jaar
https://www.jacovuurwerk.nl/vuurwerk/Kesbeke-Pack-pakket
[ afbeelding ]
Ja ben ik ook benieuwd naarquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of het gaat bevallen vanavond![]()
Ik kreeg 2 cappuccino's, koekje en mon cheri.
Lunch wordt een broodje gezond.
Sjiek! Ben benieuwdquote:Op donderdag 18 december 2025 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, enorm goeie pizza gegeten met speciaalbiertjes erbij en ouwehoeren. Zalig
Morgen stomtoevallig naar sterrenrestaurant toe. Wel benieuwd naar maar gezelschap vandaag was sowieso leuker en dat maakt de avond wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |