Wat is het geworden? Alleen de aardappel? of de schotel met broccoli, bloemkool en aardappelen?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:36 schreef RedShoe het volgende:
Aardappel anders schotel met broccoli, bloemkool en aardappelen
Hihahoquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat is het geworden? Alleen de aardappel? of de schotel met broccoli, bloemkool en aardappelen?
Gore zooi in een potje, maar de bacon/ui is stiekem toch wel heel lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Hihaho
Overigens al jaren geleden dat iemand aardappel anders at, waar ik van hoorde. Wist niet dat ze dat nog verkochten joh
Hier stukje tarte tatin, en kruidenthee
Lekker, eend. Wat is Hongkong komkommersalade?quote:Op woensdag 17 december 2025 08:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gisteren een eend gebraden, met hongkong komkommer salade
Komkommer wassen en een paar flinke meppen verkopen met een rondgaat of deeg rollerquote:Op woensdag 17 december 2025 09:53 schreef Smallish het volgende:
[..]
Lekker, eend. Wat is Hongkong komkommersalade?
Lekker. Het is overigens tartare de thon.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik ga zo kijken of tonijn kan scoren, dan wordt het tartar du thon
Heb net de pagina doorgenomen. Ziet er ook echt leuk uit!quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:51 schreef Kanaroe het volgende:
https://www.queenofmykitc(...)-roasted-red-onions/
Wat een briljant idee!
Dit ga ik vandaag maken too impress mijn moeder want zij komt eten![]()
Met een biefstukje met rode wijnsaus en gestoomde spruitjes
Als toetje een gratis verkregen Viennetta-ding
Oh ja, heb daar weleens Instagram filmpjes van gezienquote:Op woensdag 17 december 2025 12:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Komkommer wassen en een paar flinke meppen verkopen met een rondgaat of deeg roller
Aan stukjes snijden en de zaadlijsten verwijderen
Met lichte sojasaus en crispy chili marineren. Afsmaken met wat azijn en sesamolie, om het mooi te maken, lepel geroosterd sesamzaad en wat verse rode
Chili
Wellicht, maar we hadden Maandag’s al rode kool gegetenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, heb daar weleens Instagram filmpjes van gezien
Klinkt goed, wel beetje zomers misschien maar dat is wellicht mijn beleving
Hier nu Buldak noodles, met kwart van het zakje saus erdoor ofzo want anders veel te pittig
Ja, het resultaat was erg mooi om te zien!quote:Op woensdag 17 december 2025 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb net de pagina doorgenomen. Ziet er ook echt leuk uit!
Hoe zijn ze geworden? Had de truc ook echt geholpen? Benieuwd
Haha, das balen van de nootmuskaatquote:Op woensdag 17 december 2025 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laatste maaltje in de kliniek:
Aardappels (met nootmuskaat)
Boontjes uit blik (met nootmuskaat)
Een soort lap vlees, geen flauw idee, was wel lekker denk ik
(oh ja, ik lust geen nootmuskaat)
Op zich niks mis mee, alleen niet mijn smaak. Geeft niet. Morgen weer lekker zelf koken met verse groente, peulvruchten en even geen aardappels voorlopig
Dit wasquote:Op woensdag 17 december 2025 13:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik spaghetti met Ragù alla Bolognese.
Topwijffiequote:Op woensdag 17 december 2025 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laatste maaltje in de kliniek:
Aardappels (met nootmuskaat)
Boontjes uit blik (met nootmuskaat)
Een soort lap vlees, geen flauw idee, was wel lekker denk ik
(oh ja, ik lust geen nootmuskaat)
Op zich niks mis mee, alleen niet mijn smaak. Geeft niet. Morgen weer lekker zelf koken met verse groente, peulvruchten en even geen aardappels voorlopig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |