Zou ik makkelijk doen hoor, kan niks gebeuren. Gewoon op laag/warm zetten gedurende de nachtquote:Op zondag 21 december 2025 23:33 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Durf je dat aan te laten in de nacht
Vanavond dus, met rijst en komkommersla.quote:Op zondag 21 december 2025 21:20 schreef golfer het volgende:
Het nieuwe speeltje, de slowcooker, staat voor het eerst te slowcooken voor dit recept van Indonesische rendang.
quote:Op zondag 21 december 2025 21:20 schreef golfer het volgende:
Het nieuwe speeltje, de slowcooker, staat voor het eerst te slowcooken voor dit recept van Indonesische rendang.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2025 13:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond dus, met rijst en komkommersla.
Beterschap gewenstquote:Op maandag 22 december 2025 18:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Tja, ben ziekig dus geen avondeten. Wel een halve liter bouillon van kippenblokjes gehad. Oh ja, en vier sinaasappels.
Goed gelukt dus, lekker hoor en handig zo'n pannetjequote:
Dit recept is ook heerlijk. https://www.cookincanuck.(...)ken-recipe-crockpot/quote:
Je inspireert me weer eensquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag weer als vanouds maar morgen, mķrgen ga ik bami maken als de spullen nog in de winkel zijn. Bami met kip en sambal en een pakje bamikruiden en -groenten. Ik zou het wel vaker willen maken maar omdat het prutje in de vriezer wat verpietert doe ik het niet. Is zonde.
Sambal bij?quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je inspireert me weer eens
Die komt na de kerst hier op het menu
Sambal vind ik bahquote:
Doe je er ook geen bami inquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sambal vind ik bah
En geen vleesch
Bami heb ik denk ik voor het laatst gehad toen ik nog thuis woonde
Bami zijn die lekkere sliertjesquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond: vooraf gekarameliseerde coquilles.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:37 schreef golfer het volgende:
Daarna pasteitjes met kalfsragout met daarbij eerste geblancheerde en daarna gegrilde groene asperges.
Ja hoor dat kan zeker!quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker amaretto
Weet niet of je die los hoort te drinken, maar het is lekker
Witlofsoep klinkt heerlijk zeg!quote:Op woensdag 24 december 2025 06:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kop koffie en een plakje knolskoek uit het kerstpakket.
Grunniger pakket gekregen van mijn vrijwilligerswerk
Koek en een kookboek met Groninge recepten. Echt een dik boek met allerlei gemakkelijke en goedkope en gezonde recepten. Volgende week wil ik de witlofsoep maken.
Leuk zo'n koek! Website bekeken en is echt een leuk winkeltje met bakkerijquote:Op woensdag 24 december 2025 06:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kop koffie en een plakje knolskoek uit het kerstpakket.
Grunniger pakket gekregen van mijn vrijwilligerswerk
Koek en een kookboek met Groninge recepten. Echt een dik boek met allerlei gemakkelijke en goedkope en gezonde recepten. Volgende week wil ik de witlofsoep maken.
Graag!quote:Op woensdag 24 december 2025 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zal je op de hoogte houden of het lekker is
Golfer, wat is een botersla?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:58 schreef golfer het volgende:
Vanavond: escargots met kruidenboter uit de oven, carpaccio van Black Angus rund en hasselback-aardappels uit de oven. Samen met een botersla.
Gewoon een soort kropsla:quote:
De meest onderschatte maar een van de lekkerste slaquote:Op woensdag 24 december 2025 15:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon een soort kropsla:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:58 schreef golfer het volgende:
Vanavond: escargots met kruidenboter uit de oven, carpaccio van Black Angus rund en hasselback-aardappels uit de oven. Samen met een botersla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |