Nee, de zon stond hoog, ik zat uit de wind en het houtkacheltje links van mequote:Op vrijdag 26 december 2025 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Dan stond die kachel wel erg hoog, lekker zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik las braakstukquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een chocolade eclair met een kopje koffie
Vanavond een braadstuk van varken met aardappelgratin en peultjes
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee, de zon stond hoog, ik zat uit de wind en het houtkacheltje links van me
Fijn! Klinkt ook alsof het lekker isquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:06 schreef Kanaroe het volgende:
Man had zin in pasteitjes met kippenragout uit zijn kerstpakket, ik vind daar niks aan dus de koelkast ingedoken.
Heb een paar schijven flespompoen en knolselderij in de oven liggen
Olijfolie, zwarte peper en rozemarijn en omwikkeld met een plakje spek
Straks nog een plakje (oude) brie erop en hopen dat het experiment geslaagd is
Edit:
Met nog wat pecannoten erbij is het experiment geslaagd! Vooral de knolselderij smaakt erg lekker icm spek![]()
Jep, restverwerking kan heerlijk zijnquote:[..]
Fijn! Klinkt ook alsof het lekker is![]()
Ik heb friet gemaakt van aardappels met schil. Eerste keer. Nest een werk met 2x bakken maar heel lekker. Met een salade met kimchi en een kaassoufflé.
En wat is daarop jouw antwoord?quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 16:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kip tartaartjes, patat en appelmoescompote.
quote:Op zondag 28 december 2025 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd
Zelf gekookt of uit eten geweest?quote:Op zondag 28 december 2025 21:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Graved Lachs (was geweldig)
Entrecote met eekhoorntjesbrood, puree en gemengde groentes (goed klaargemaakt, had wat meer mogen zijn )
Mousse au chocolat perfect
Daarbij een fles Poulli Fumee (Jummie)
Bij het dessert een cognac (had beter een armagnac genomen)
quote:Op maandag 29 december 2025 13:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond Beef Shanghai.
Ik precies hetzelfdequote:Op maandag 29 december 2025 21:48 schreef Kanaroe het volgende:
Hardop gelachen, had ik precies ff nodig
Ik snap m nietquote:Op maandag 29 december 2025 21:48 schreef Kanaroe het volgende:
Hardop gelachen, had ik precies ff nodig
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:23 schreef golfer het volgende:
Straks wordt het pastasalade met venkel en krokante kip.
Heurlijk, ben een tikje jaloers op julliequote:Op dinsdag 30 december 2025 18:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gaan zo een plat fruit de mer eten, oesters, kreeft, Krab, mosselen, gamba’s wulken, coquilles etc met champagne
La France!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |