quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:37 schreef golfer het volgende:
Daarna pasteitjes met kalfsragout met daarbij eerste geblancheerde en daarna gegrilde groene asperges.
Ja hoor dat kan zeker!quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker amaretto
Weet niet of je die los hoort te drinken, maar het is lekker
Witlofsoep klinkt heerlijk zeg!quote:Op woensdag 24 december 2025 06:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kop koffie en een plakje knolskoek uit het kerstpakket.
Grunniger pakket gekregen van mijn vrijwilligerswerk
Koek en een kookboek met Groninge recepten. Echt een dik boek met allerlei gemakkelijke en goedkope en gezonde recepten. Volgende week wil ik de witlofsoep maken.
Leuk zo'n koek! Website bekeken en is echt een leuk winkeltje met bakkerijquote:Op woensdag 24 december 2025 06:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kop koffie en een plakje knolskoek uit het kerstpakket.
Grunniger pakket gekregen van mijn vrijwilligerswerk
Koek en een kookboek met Groninge recepten. Echt een dik boek met allerlei gemakkelijke en goedkope en gezonde recepten. Volgende week wil ik de witlofsoep maken.
Graag!quote:Op woensdag 24 december 2025 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zal je op de hoogte houden of het lekker is
Golfer, wat is een botersla?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:58 schreef golfer het volgende:
Vanavond: escargots met kruidenboter uit de oven, carpaccio van Black Angus rund en hasselback-aardappels uit de oven. Samen met een botersla.
Gewoon een soort kropsla:quote:
De meest onderschatte maar een van de lekkerste slaquote:Op woensdag 24 december 2025 15:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon een soort kropsla:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:58 schreef golfer het volgende:
Vanavond: escargots met kruidenboter uit de oven, carpaccio van Black Angus rund en hasselback-aardappels uit de oven. Samen met een botersla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |