Zou ik makkelijk doen hoor, kan niks gebeuren. Gewoon op laag/warm zetten gedurende de nachtquote:Op zondag 21 december 2025 23:33 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Durf je dat aan te laten in de nacht
Vanavond dus, met rijst en komkommersla.quote:Op zondag 21 december 2025 21:20 schreef golfer het volgende:
Het nieuwe speeltje, de slowcooker, staat voor het eerst te slowcooken voor dit recept van Indonesische rendang.
quote:Op zondag 21 december 2025 21:20 schreef golfer het volgende:
Het nieuwe speeltje, de slowcooker, staat voor het eerst te slowcooken voor dit recept van Indonesische rendang.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2025 13:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond dus, met rijst en komkommersla.
Beterschap gewenstquote:Op maandag 22 december 2025 18:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Tja, ben ziekig dus geen avondeten. Wel een halve liter bouillon van kippenblokjes gehad. Oh ja, en vier sinaasappels.
Goed gelukt dus, lekker hoor en handig zo'n pannetjequote:
Dit recept is ook heerlijk. https://www.cookincanuck.(...)ken-recipe-crockpot/quote:
Je inspireert me weer eensquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag weer als vanouds maar morgen, mórgen ga ik bami maken als de spullen nog in de winkel zijn. Bami met kip en sambal en een pakje bamikruiden en -groenten. Ik zou het wel vaker willen maken maar omdat het prutje in de vriezer wat verpietert doe ik het niet. Is zonde.
Sambal bij?quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je inspireert me weer eens
Die komt na de kerst hier op het menu
Sambal vind ik bahquote:
Doe je er ook geen bami inquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sambal vind ik bah
En geen vleesch
Bami heb ik denk ik voor het laatst gehad toen ik nog thuis woonde
Bami zijn die lekkere sliertjesquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond: vooraf gekarameliseerde coquilles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |