Jij weet echt wat goed eten is! Voel me altijd een barbaar bij jouquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gaan zo een plat fruit de mer eten, oesters, kreeft, Krab, mosselen, gamba’s wulken, coquilles etc met champagne
La France!
😘quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:29 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh, ik was een beetje droevig en het clipje van Karzai vrolijkte mij weer op
Dat dus
Bedoel je genoeg gehad aan je kop thee en chocolaatje?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij weet echt wat goed eten is! Voel me altijd een barbaar bij jou
OT: kopje Earl Grey thee met een bonbon
Edit: nog geen brood met salade gehad. Aan bovenstaande even genoeg
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bedoel je genoeg gehad aan je kop thee en chocolaatje?
Ja die zijn lekker! Een aantal smaken, maar zeker deze. En fromage de Jura is ook echt topquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef Karzai het volgende:
Zakkie chips gehaald, ze hadden wel meer aparte smaken van dit merk, stuk of 20 verschillende
[ afbeelding ]
https://www.bing.com/vide(...)A3B6478330&FORM=VIRE
Ohhhhhh, ja dat snap ikquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:29 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh, ik was een beetje droevig en het clipje van Karzai vrolijkte mij weer op
Dat dus![]()
Hoop dat je later nog even lekker wat kunt etenquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
(Mijn meds zijn niet lekker gevallen. Niks raars aan de hand hoor. Later krijg ik vast wel trek)
Jij ook al.....komt goedquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
😘
Ik vandaag weer moeilijk, maar daarna uit lunchen genomen![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jij ook al.....komt goed
Altijd Blijven Lachen
Zo dat klinkt goed.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef golfer het volgende:
Wij laten vandaag een Shared Dining Borrelbox|Happy Newyear bezorgen.
Daarin zit rustiek brood met fleur de sel, olijfolie en beurre noisette, makreel pepesan ikan, tempura gamba's met rouille, karaage kip met sojalak, empenadas met chilisaus, buikspek in teryiakisaus, Iberico pata negra, rendang met mango/pepercompote, bisque d'homard en een dessert met mousse van abrikoos en pistachecake.
oh niet naar een feestjequote:Op woensdag 31 december 2025 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Jaar afsluiten bij de enige tent in de omgeving die vandaag geopend is; Bregje. En zin in
Ben niet zo gek op feestjesquote:
Hier oliebollenparty bij vrienden thuis. Iedereen slaapt vervolgens overal, tot aan de woonkamer en gang toe.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben niet zo gek op feestjesJij wel een (oliebollen)feestje vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |