So, die familie buit hun succes goed uit zegquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:13 schreef Karzai het volgende:
Een tip voor de cullers met het nieuwe jaar
https://www.jacovuurwerk.nl/vuurwerk/Kesbeke-Pack-pakket
[ afbeelding ]
Ik was een tijdje terug bij de IKEA, had toch wel weer eens trek in het balletjes menu. Helaas was het heel erg afgekoeld, had eigenlijk terug moeten gaan maar niet gedaan. Zo jammer.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben bij Ikea beland. Ga hier ook maar eten straks. Hoop warm.
Heb het recept opgezocht, ziet er niet enorm bijzonder uit, is het de wodka die het maakt?quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:47 schreef Mikeytt het volgende:
De wereldberoemde Gigi Hadid pasta gemaakt. Nog nooit zoiets lekkers gehad.
[ afbeelding ]
Heb t nog niet zonder wodka geprobeerd, maar hij smaakt wel erg vol. Mss dat de wodka de smaak nog rijker maakt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:09 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Heb het recept opgezocht, ziet er niet enorm bijzonder uit, is het de wodka die het maakt?
Dat is zeker jammer. Die kleine balletjes koelen al snel af ook.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:50 schreef foodlover het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug bij de IKEA, had toch wel weer eens trek in het balletjes menu. Helaas was het heel erg afgekoeld, had eigenlijk terug moeten gaan maar niet gedaan. Zo jammer.
Zo een pizza (4 kazen) eten hier om de hoek.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 20 december 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
Ik ben nu in Duitsland:
[ link | afbeelding ]
Bijzonder sterrestaurantquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:12 schreef Molo het volgende:
Lekkere hapjesssss
Michelin gisteren viel behoorlijk tegen
RIJKS, mix van echt goede gerechtjes, goede wijnen, matige tot slechte gerechtjes. Dessert heeft de helft van de mensen bij ons na een hapje laten staan want was echt niet lekker (bremzoute mole met specerijen waaronder zwaar overheersend kruidnagel, gerijpte geitenkaas en kweepeer die veel te hard was). Werd niks van gezegd of naar gevraagd en gewoon afgeruimd![]()
![]()
En de clientčle is ook wel bijzonder, van galajurk tot doorzichtige Russische tietenjurken, foute kersttruien en joggingpakken![]()
Typisch Amsterdams zal ik maar zeggen. Een eenmalige ervaring voor mij iig
Vanmorgen thuis lekker begonnen met koffie en zuurdesembrood, prrrrrima maaltijd
Jammer dat het tegenvielquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:12 schreef Molo het volgende:
Lekkere hapjesssss
Michelin gisteren viel behoorlijk tegen
RIJKS, mix van echt goede gerechtjes, goede wijnen, matige tot slechte gerechtjes. Dessert heeft de helft van de mensen bij ons na een hapje laten staan want was echt niet lekker (bremzoute mole met specerijen waaronder zwaar overheersend kruidnagel, gerijpte geitenkaas en kweepeer die veel te hard was). Werd niks van gezegd of naar gevraagd en gewoon afgeruimd![]()
![]()
En de clientčle is ook wel bijzonder, van galajurk tot doorzichtige Russische tietenjurken, foute kersttruien en joggingpakken![]()
Typisch Amsterdams zal ik maar zeggen. Een eenmalige ervaring voor mij iig
Vanmorgen thuis lekker begonnen met koffie en zuurdesembrood, prrrrrima maaltijd
Ik vond het ook echt een hele andere ervaring dan ooit (ben wel vaker in sterrenrestaurants geweest). Ook echt om bestek moeten vragen omdat het er niet lag bij sommige borden, vergeten welk gerecht uitgeserveerd wordt, dat soort dingen horen echt nietquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bijzonder sterrestaurantDie kunnen hun ster inleveren zo te lezen, slecht zeg.
Ik word meegenomen naar (onbeperkt) sushirestaurant vanavond
Ja hequote:Op zaterdag 20 december 2025 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jammer dat het tegenviel
Al moest ik grinniken door je beschrijving van de andere gasten
Jaaaa, maar (als culinair barbaar) vind met uiteten de helft van de lol de andere gasten bekijkenquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja he
En yes, het was een mix van sjiek, verwende snotjeugd en criminelen leek het wel
Heb jij alweer je favoriete potje kunnen klaarmaken? Hoop dat het iets beter met je gaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |