Word al moe als ik dit leesquote:Op woensdag 31 december 2025 14:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier oliebollenparty bij vrienden thuis. Iedereen slaapt vervolgens overal, tot aan de woonkamer en gang toe.
Krijg je met steeds meer kinderen overal![]()
Georganiseerde chaos, love it
Er is een nog onbekend avondeten, veel oliebollen dus, en pavlova en moelleux toe. Veel gin tonic en champagne en lekkere vuurwerkjes![]()
Zin in
Goede jaarwisseling gewenst allen. Op naar vooral fijn, gezellig en goed eten en drinken in 2026![]()
Vrienden hebbenquote:Op woensdag 31 december 2025 14:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier oliebollenparty bij vrienden thuis. Iedereen slaapt vervolgens overal, tot aan de woonkamer en gang toe.
Krijg je met steeds meer kinderen overal![]()
Georganiseerde chaos, love it
nee beetje last van mijn rug, mij vertild gisteren op het werkquote:Op woensdag 31 december 2025 13:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben niet zo gek op feestjesJij wel een (oliebollen)feestje vanavond?
Nee joh niks raars aan.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker koffietje
Dadelijk hapjes op tafel zetten. Misschien raar als je alleen bentmaar stiekem is het in je eentje ook gezellig
Ja... Anders zou je alleen nooit meer een feestje hebbenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee joh niks raars aan.Heb ik ook hoor en ben nu ook alleen. Je mag jezelf best verwennen op dit soort dagen.
Geniet ervan.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... Anders zou je alleen nooit meer een feestje hebben
Straks baileys met chocoladesmaak
En gevulde pepertjes en dadels gevuld met geitenkaas en olijven
Ai, hoop dat je snel herstelt. Zal wel lastig slapen zijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee beetje last van mijn rug, mij vertild gisteren op het werk
Dat vind ik helemaal knap. Voor je hier kans maakt om in slaap te kunnen vallen is het 2.45u, tot die tijd non stop vuurwerk (geen seconde stil).quote:Op woensdag 31 december 2025 15:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vrienden hebben
Lekker heel de dag alleen hier en om 22:00 naar bed, heerlijk
Leuk juist! Jij verdient ook gezelligheid, en dat kan ook alleen met lekkere hapjesquote:Op woensdag 31 december 2025 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker koffietje
Dadelijk hapjes op tafel zetten. Misschien raar als je alleen bentmaar stiekem is het in je eentje ook gezellig
Ja daar heb je gelijk in, ben wel moe maar kan toch niet slapen door alle knalletjesquote:Op woensdag 31 december 2025 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat vind ik helemaal knap. Voor je hier kans maakt om in slaap te kunnen vallen is het 2.45u, tot die tijd non stop vuurwerk (geen seconde stil).
Zet je dit ook in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #35quote:Op woensdag 31 december 2025 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Bregje was prima. Geen hoogstandjes verwachten (veel zelfde als Cubanita maar dan groter en net wat anders) maar wel lekker eten en Dorpse gezelligheid met dito medewerkers.
19,95 voor 3 gangen, excl extra's.
Carpaccio royaal (2,50 extra).
[ link | afbeelding ]
Voor mij gamba's pil pil.
[ link | afbeelding ]
Bregje burger met friet. Salade (2,95 extra). Burger was niet boeiend.
[ link | afbeelding ]
Kippenpoot voor mij, superzacht! Geen mes nodig. Zonder tijmsaus besteld.
Met lekker wat groenten en aardappelen die in zelfde vet als de kip waren gebakken.
[ link | afbeelding ]
Warme appeltaart met kaneelijs voor mij.
[ link | afbeelding ]
Affogato.
[ link | afbeelding ]
Vanavond hapjes thuis; verse mango, paprika chips, kleine kaasjes en karamel zeezout pretzels. Texels 0,0 bier (niet voor mij) en advocaat met slagroom (wel voor mij)
Welke wijn?quote:
Een witte dit keerquote:
Een wijnglasquote:
19,95? dat is spotgoedkoop en het ziet er goed uitquote:Op woensdag 31 december 2025 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Bregje was prima. Geen hoogstandjes verwachten (veel zelfde als Cubanita maar dan groter en net wat anders) maar wel lekker eten en Dorpse gezelligheid met dito medewerkers.
19,95 voor 3 gangen, excl extra's.
Carpaccio royaal (2,50 extra).
[ link | afbeelding ]
Voor mij gamba's pil pil.
[ link | afbeelding ]
Bregje burger met friet. Salade (2,95 extra). Burger was niet boeiend.
[ link | afbeelding ]
Kippenpoot voor mij, superzacht! Geen mes nodig. Zonder tijmsaus besteld.
Met lekker wat groenten en aardappelen die in zelfde vet als de kip waren gebakken.
[ link | afbeelding ]
Warme appeltaart met kaneelijs voor mij.
[ link | afbeelding ]
Affogato.
[ link | afbeelding ]
Vanavond hapjes thuis; verse mango, paprika chips, kleine kaasjes en karamel zeezout pretzels. Texels 0,0 bier (niet voor mij) en advocaat met slagroom (wel voor mij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |