abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219449551
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219449554
Hoezo doet Judith nooit onderhoud aan de auto? Raar mens.

Debbie is wel erg koest de afgelopen dagen 🤔
pi_219449628
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 14:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

Leven met risico’s 🤣
pi_219449645
Oh ik moet zó lachen… Judith had geen goedkope bf deal bij de kwikfit en toen … kwam ze erachter dat haar eigen garage een wachttijd had! Halló, garages hebben het al jaren druk. Denk even na…
pi_219449659
Haha ja. Het was geen slechte planning maar gewoon gierigheid, zoals altijd...
pi_219449675
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 14:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

Ja, dat valt wel erg op inderdaad...
pi_219449722
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 14:17 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze heeft er gewoon geen zin meer in
Daarom gaan L en J ook maar 1 keer per week in bad; zo hoorde ik nog in het boek.
pi_219449765
quote]0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 14:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
De vuilafstotende spray die AM promoot werkt volgens mij niet bijster goed: ze moet zeer regelmatig de bank reinigen met het Fantastische Gesponsorde apparaat.
[/quote]

Ik begrijp überhaupt niet hoe je die bank zo smerig krijgt. Ze zei toch dat er niet gegeten en gedronken mag worden op die bank. Of dat nu wel of niet mag, je zou denken dat de kinderen toch oud genoeg zijn om er niet zo’n puinhoop van te maken.
Verder met je eens dat dat gesponsorde spul dus voor geen meter werkt.
pi_219449774
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 13:55 schreef ElizaR het volgende:

[..]
Ik heb dit dus ook pas meegemaakt in mijn naaste omgeving. Had grote vraagtekens, maar blijkt hyperlexie te zijn. Vaak gelinkt aan autistisch spectrum 'aandoeningen'.
Even moeten googelen, maar zoiets zou het eventueel wel kunnen verklaren idd.. Uit het niets lange woorden leggen leek me wat vreemd gezien zijn verhaal en leeftijd, maar wie weet speelt er zoiets.
Ze is in elk geval wel heel lief met hem en ook op tijd met hulp, fijn om te zien.
pi_219450152
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 14:53 schreef Danielle_ het volgende:
Oh ik moet zó lachen… Judith had geen goedkope bf deal bij de kwikfit en toen … kwam ze erachter dat haar eigen garage een wachttijd had! Halló, garages hebben het al jaren druk. Denk even na…
Dat had niemand haar verteld 🫣
pi_219450156
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 14:57 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ja, dat valt wel erg op inderdaad...
Ze reageert zelfs niet op een reactie op haar laatste Tiktok 🫣
pi_219450159
AM weer met haar gelul over mensen verzamelen. Zelf is ze snel klaar, ze dondert iedereen uit haar leven.
pi_219450168
Ben ik de enige die de storie van Debbie weer totaal ongepast vind? Ze heeft het boek van Jaimy besteld. Ze plaats de tekst ',daar ben je dan Jaimy'. Vind ik heel raar om te zeggen over een overleden iemand. Ze tagt ook de man van Jaimy in het bericht🙈
pi_219450194
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 16:32 schreef opwegnaar het volgende:
Ben ik de enige die de storie van Debbie weer totaal ongepast vind? Ze heeft het boek van Jaimy besteld. Ze plaats de tekst ',daar ben je dan Jaimy'. Vind ik heel raar om te zeggen over een overleden iemand. Ze tagt ook de man van Jaimy in het bericht🙈
Nee, je bent niet de enige.
Alsof ze vriendinnen waren.
pi_219450223
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 16:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nee, je bent niet de enige.
Alsof ze vriendinnen waren.
Heeft ze afgekeken van haar bestie, over lijken gaan
pi_219450282
quote:
Volgens mij had Debbie precies niets met Jaimy. Dus ja, ik vind het ook weer bijzonder.

Ik heb het e-book trouwens ook besteld. Ik ben wel heel benieuwd naar het boek.
pi_219450309
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 16:44 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Heeft ze afgekeken van haar bestie, over lijken gaan
Ziek. Net als toen met het boek van Eva Kroot. Debbie noemde dat een leuk boek.
pi_219450359
quote:
‘Daar ben je dan Jaimy’? Mens, je kende haar niet eens. How can I makes this about me
pi_219450361
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 17:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ziek. Net als toen met het boek van Eva Kroot. Debbie noemde dat een leuk boek.
Dat was helemaal bizar
pi_219450482
Typisch Debbie om er weer zo mee aan de haal te gaan...
Ze heeft wel een flinke les te leren van Jaimy, dus in die zin goed dat ze het boek gaat lezen. ;)
pi_219450696
😂 naast dat Debbie de plank mis slaat met haar daar ben je jaimy bericht (🤦‍♂️echt hoe bedenkt ze het?) Deelt ze een bericht over dat je mensen lekker over je moet laten praten want jij leeft je beste leven 🤔
Ze beweert steeds dat ze nog net niet afsterft... maar dit is wel haar "living your best life" 😂👌👍
Ze zal het filmpje wel weer niet begrepen hebben
pi_219450741
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 18:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂 naast dat Debbie de plank mis slaat met haar daar ben je jaimy bericht (🤦‍♂️echt hoe bedenkt ze het?) Deelt ze een bericht over dat je mensen lekker over je moet laten praten want jij leeft je beste leven 🤔
Ze beweert steeds dat ze nog net niet afsterft... maar dit is wel haar "living your best life" 😂👌👍
Poeh de opmerkingen van Debbie raken mij...

'daar ben je dan Jaimy'. Nee, Jaimy is er niet, Jaimy is overleden, f****** veel te vroeg...

En dat ze dan nu zegt dat ze dr beste leven leeft wordt ik echt even onpasselijk van....had Jaimy ook graag gewild, haar beste leven leven...

Sorry, het raakt mij echt even. Wat een zelfingenomen, sociaal onhandig mens is het toch. Zeg dan gewoon helemaal niks...Je hóeft niet te posten dat je dat boek gekocht hebt...
pi_219450878
Debbie heeft de plank al zo vaak misgeslagen met haar teksten, uitspraken, gedeelde berichten etc.

Zo vaak dat ik er bijna respect voor krijg dat ze actief durft te blijven op social media.
pi_219450945
Sanneke met een hoop gezeur over tips voor een gezond ontbijt en de storie starten met een bakje chips 8)7
pi_219450947
Hoe kan het dat Iris zegt Michelle allen maar in haar verliefde staat te kennen ??!! Hoelang speelt dit dan al zeg
pi_219451039
Er komt op FB steeds een Owen Short voorbij met filmpjes en het is precies Kelly Beukers met kids of vriend...
Heel raar
pi_219451168
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 18:58 schreef Lovelii2026 het volgende:
Hoe kan het dat Iris zegt Michelle allen maar in haar verliefde staat te kennen ??!! Hoelang speelt dit dan al zeg
Wanneer zijn de beelden uit het PSV stadion uitgelekt? Volgens mij al zeker zo’n 1,5 jaar geleden. Misschien zelfs al langer geleden.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 09-12-2025 19:36:16 ]
pi_219451195
DBM is toch maar uit eten gegaan. Goh dat ze haar derde kind dit toevertrouwt, zij moest toch zelf altijd alles doen voor flipflap?
Als ze toch naar ziekenhuis moet ben ik dichtbij zegt ze nog. Wat een dramaqueen!
pi_219451296
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 19:28 schreef Earring het volgende:
DBM is toch maar uit eten gegaan. Goh dat ze haar derde kind dit toevertrouwt, zij moest toch zelf altijd alles doen voor flipflap?
Als ze toch naar ziekenhuis moet ben ik dichtbij zegt ze nog. Wat een dramaqueen!
Morgen alles vast weer op karakter.
pi_219451374
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 18:58 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ik denk dat ze bedoelt dat mb destijds zo verliefd was op kb
pi_219451415
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 19:28 schreef Earring het volgende:
Als je kind toch zo ziek is als zij beweert ga je toch niet uiteten?
Ik vertrouw mijn man 100%, maar als er een kans bestaat dat mijn kind opgenomen moet worden dan wil ik niet eerst vanaf het restaurant nog naar huis moeten 🤷‍♀️
pi_219451442
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 19:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vertrouw mijn man 100%, maar als er een kans bestaat dat mijn kind opgenomen moet worden dan wil ik niet eerst vanaf het restaurant nog naar huis moeten 🤷‍♀️
Haar dochter is altijd ziek en eerder bleef ze altijd thuis maar raakte ze in een sociaal isolement en dus nu kiest ze voor zichzelf.. 🤪
pi_219451476
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 18:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Haar beste leven, met haar luie reet op de bank
pi_219451487
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 19:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Precies. Daarom geloof ik al die drama stories van haar niet zo. Verkoudheid en hoesten, dat doen zoveel kinderen nu. Maar zij moest weer naar de HAP. En omdat haar arts weet dat flapje liever niet opgenomen wordt ( goh anderen wel?) mag ze thuis blijven. Tuuuuuurlijk
pi_219451522
AM komt met de twee jongsten de deur in en zegt op de drempel ‘Julia heeft een cadeautje voor je J’

Waarom moet dat weer gezegd worden, waarom mag Julia haar niet gewoon verrassen?

En ‘zij van Mijn mueslireep was ziek dus had ik niks meer (..) en dat goedkope spul van de appie is ook prima en doet ook zijn werk (..) maar deze heeft toch wel mijn voorkeur’
Ja, natuurlijk want je hoopt weer het een en ander aan rete-dure kokers te slijten aan de volgmoekes zodat jij er weer aan verdient.
pi_219451584
Kind: ‘we eten elke dag stamppot..’

AM: ‘omdat het winter is’

Eh.. ze eten het hele jaar olvarit stamppot.
pi_219451671
Lotte en Joeri hebben samen best heel veel kinderen. En dat past niet zo makkelijk in een huis.
Vraag me dan af hoeveel kinderen hij heeft.

Wel goed dat ze niet alles direct samenvoegen.
pi_219451796
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Lotte en Joeri hebben samen best heel veel kinderen. En dat past niet zo makkelijk in een huis.

Volgens zijn Threads heeft hij er 4.
pi_219451883
AM begint weer eens over de periode dat ze ‘te dik’. Zij praat daarover of dat echt jaaaaaren was. Maar volgens mij is bijna 30 jaar geleden en een hele korte periode.
pi_219451991
Zijn Lotte en Joerie weer samen dan, of ben ik in de war met iemand anders?

Waarom heeft Jet niet gewoon verlichting op haar fiets (AM)?

En Judith..tja. ik heb er geen woorden voor hoe zij omgaat met het innemen van haar medicatie.
pi_219452026
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:

Ik heb zijn Instagram bekeken en ik kom op minimaal 3 uit, twijfel over de laatste. Zijn oudste is een jongetje Milo uit 2008, daarna een meisje Jula (uit 2011 ofzo) dan een jongetje Borre denk uit 2013, en nog eentje uit 2019 Nua Lou.
pi_219452073
Hoop dat ze in
quote:
ieder geval wat leert van het boek, jaimy was altijd positief hoe zwaar het voor haar ook aas, zoveel respect voor haar
pi_219452094
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:45 schreef Miepje77 het volgende:

Ja ik ben in de war.
pi_219452114
Jan en Sofie weer samen naar Parijs. Opa en Oma moeten zeker weer voor de kinderen zorgen
pi_219452168
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jan en Sofie weer samen naar Parijs. Opa en Oma moeten zeker weer voor de kinderen zorgen
Zakenreis, champagne en kaas inkopen. Kunnen ze de romantische borrels en het hotel bij de belasting indienen als business trip
pi_219452171
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:26 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Volgens zijn Threads heeft hij er 4.
Dank je! Ik vind hem echt heel raar overkomen, nog nooit op zijn account gekeken.
pi_219452184
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:45 schreef Miepje77 het volgende:

Waarom heeft Jet niet gewoon verlichting op haar fiets (AM)?

En Judith..tja. ik heb er geen woorden voor hoe zij omgaat met het innemen van haar medicatie.
Waren die uit elkaar dan?
  dinsdag 9 december 2025 @ 21:15:55 #48
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219452285
Ik zag het boek van Jaimy in de boekwinkel liggen vandaag en heb het even doorgebladerd. Heb staan twijfelen om het mee te nemen, toch niet gedaan omdat het verhaal me niet echt nieuw lijkt vergeleken met als je haar jaren op Instagram hebt gevolgd. Maar ik twijfel nog steeds nu. Dus als iemand het binnenkort gelezen heeft en kan delen of het boek meerwaarde heeft, graag!

Het boek van AM trouwens nog steeds niet gespot. Al in meerdere winkels in meerdere steden geweest. Wil die ook even doorbladeren uit nieuwsgierigheid.
Graag verwijderen
  dinsdag 9 december 2025 @ 21:16:30 #49
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_219452292
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

En zij van Mijn mueslireep was ziek dus had ik niks meer (..) en dat goedkope spul van de appie is ook prima en doet ook zijn werk (..) maar deze heeft toch wel mijn voorkeur’

echt he dat zij van mijn muesli klinkt echt zo denigrerend.
en dan die anti reclame door te zeggen dat het goedkope spul van de appie ook prima is, dat klint toch raar als je reclame maakt voor een ander merk :?
W
Z
E
pi_219452451
Positief: ik zie broccoli op de bordjes bij hvk!
pi_219452615
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 19:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wanneer zijn de beelden uit het PSV stadion uitgelekt? Volgens mij al zeker zo’n 1,5 jaar geleden. Misschien zelfs al langer geleden.
2 jaar
pi_219452641
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 21:15 schreef NineMilka het volgende:
Ik zag het boek van Jaimy in de boekwinkel liggen vandaag en heb het even doorgebladerd. Heb staan twijfelen om het mee te nemen, toch niet gedaan omdat het verhaal me niet echt nieuw lijkt vergeleken met als je haar jaren op Instagram hebt gevolgd. Maar ik twijfel nog steeds nu. Dus als iemand het binnenkort gelezen heeft en kan delen of het boek meerwaarde heeft, graag!

Het boek van AM trouwens nog steeds niet gespot. Al in meerdere winkels in meerdere steden geweest. Wil die ook even doorbladeren uit nieuwsgierigheid.
Ik heb vandaag het boek van Jaimy binnen gekregen. Hoop dat ik er komend weekend in kan beginnen. Even getwijfeld of ik het boek meeneem op mijn zakenreisje de komende dagen, maar de e-reader is toch makkelijker meenemen. Zal iets laten weten als ik wat hoofdstukken heb gelezen.
pi_219452710
Celinecharlotte heeft het ook over het boek van Jaimy, dat het nu te koop is.
Maar niet ‘daar ben je dan Jaimy’ en J heeft voor haar gewerkt, dus ze vond het fijn weer wat terug te lezen van haar.

Toch wat anders dan DL.
pi_219452747
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 21:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Celinecharlotte heeft het ook over het boek van Jaimy, dat het nu te koop is.
Maar niet ‘daar ben je dan Jaimy’ en J heeft voor haar gewerkt, dus ze vond het fijn weer wat terug te lezen van haar.

Toch wat anders dan DL.
Joep was ook blij met de stories van Celinecharlotte inderdaad
pi_219452976
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
En met zo'n achterlijke smoes. Ze gaan in Frankrijk kaas kopen.
Waar Am te weinig spaties gebruikt, gooit Sofietje overal een spatie tussen kerst mens, kerst sfeer etc.
pi_219453069
De lampjes aan de kant van Judith doen het niet, waarschijnlijk moet de elektriciteit ook nog van de buurman komen.
pi_219453184
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 22:36 schreef Farfallefalle het volgende:
De lampjes aan de kant van Judith doen het niet, waarschijnlijk moet de elektriciteit ook nog van de buurman komen.
Twee jaar geleden ook al niet. Bij mij wordt zoiets dan vervangen. Maar het potje voor kerstverlichting zal wel leeg zijn.
pi_219453324
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 22:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Twee jaar geleden ook al niet. Bij mij wordt zoiets dan vervangen. Maar het potje voor kerstverlichting zal wel leeg zijn.
Dat is naar de trampoline, Nintendo en APK gegaan denk ik.

Ik had het niet eens opgehangen. Had vorig jaar in de sale een nieuw snoer gekocht, scheelt aanzienlijk.
pi_219453347
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat is naar de trampoline, Nintendo en APK gegaan denk ik.

Ik had het niet eens opgehangen. Had vorig jaar in de sale een nieuw snoer gekocht, scheelt aanzienlijk.
Maar twee jaar geleden deden de lampjes het na een week opeens! Zolang die kans aanwezig is gaat zij geen geld uitgeven aan nieuwe lampjes.
pi_219453372
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 22:36 schreef Farfallefalle het volgende:
Je controleert de lampjes toch voor je ze op gaat hangen, ongeacht wie de elektriciteit moet regelen?
pi_219453869
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:15 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Je controleert de lampjes toch voor je ze op gaat hangen, ongeacht wie de elektriciteit moet regelen?
Dit... echt 🤦‍♂️ maar het is Judith dus wie weet deed de buurman dit ook en heeft Judith gezegd dat hij ze gewoon op mag hangen wie weet doen ze het straks toch 🤷
pi_219453923
Nagelkerke hebben fijne reisjes die ze kunnen afschrijven als werkbezoek.

Je zou maar naast HVK wonen, wat een geschreeuw zo vroeg in de ochtend
pi_219453966
6.54 en een van de terror twins bij HVK gilt om het gillen.

Moeders filmt en laat het gebeuren.
Uiteraard 🙄
pi_219454018
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 07:29 schreef Huisopdehoek het volgende:

Uiteraard 🙄
Buurvrouw is toch altijd vroeg wakker!
pi_219454090
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 07:46 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Buurvrouw is toch altijd vroeg wakker!
En dat is precies haar verkeerde opvatting: zij heeft voor alles een excuus maar pakt nooit het probleem aan.
Zwemles dus een droge pasta
Louay slaapt slecht , middagslaapje of niet.
Buurvrouw is toch vroeg wakker
Spugende kinderen, zij trekt ze schone kleren aan.
Iedere vorm van opvoeden ontloopt ze, het is haar te veel. Daarom natuurlijk steeds die bieb, dekunderen mee naar buiten want dan mogen ze "los"en is het makkelijker.
Thuis altijd voor de tablets, moeder weet bij god niet wat ze er op doen en kijken.
pi_219454168
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 07:29 schreef Huisopdehoek het volgende:

Uiteraard 🙄
Arme buren
pi_219454226
Milou haar doel dit jaar was 60.000 volgers. Wat fijn dat je dan tegenwoordig volgers kan kopen, dan haal je dat nog ook!
pi_219454257
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 08:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
En dat is precies haar verkeerde opvatting: zij heeft voor alles een excuus maar pakt nooit het probleem aan.
Zwemles dus een droge pasta
Louay slaapt slecht , middagslaapje of niet.
Buurvrouw is toch vroeg wakker
Spugende kinderen, zij trekt ze schone kleren aan.
Iedere vorm van opvoeden ontloopt ze, het is haar te veel. Daarom natuurlijk steeds die bieb, dekunderen mee naar buiten want dan mogen ze "los"en is het makkelijker.
Thuis altijd voor de tablets, moeder weet bij god niet wat ze er op doen en kijken.
Ik denk als Louay eens de kans krijgt om overdag fatsoenlijk te slapen dat hij beter gaat slapen maargoed hij is een slechte slaper punt.

Ik zou mijn huis te koop zetten mocht ik hiernaast wonen, dan ga ik nog liever onder een brug zitten.
Maar zonder grappen, als dit mijn buurvrouw was had ik echt allang bepaalde instanties gebeld.
pi_219454278
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 08:45 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Ik denk als Louay eens de kans krijgt om overdag fatsoenlijk te slapen dat hij beter gaat slapen maargoed hij is een slechte slaper punt.

Ik zou mijn huis te koop zetten mocht ik hiernaast wonen, dan ga ik nog liever onder een brug zitten.
Maar zonder grappen, als dit mijn buurvrouw was had ik echt allang bepaalde instanties gebeld.
Ze probeert hem dan een dagje overdag in bed te leggen en dat werkt dan niet dus roept ze "zie je wel werkt niet" en klaar... net als eet patronen.. ze blijft hangen in een patroon wat lekker makkelijk is maar niet perse goed voor de kinderen.. een nieuw gezonder patroon moet je ze aanleren en dat heeft tijd en herhaling nodig
pi_219454280
MB in de podcast over haar ex en de papa . Zo afstandelijk
pi_219454290
AM hoeft de denktank niet voor te bereiden ‘want ze zit er als ervaringsdeskundige ‘. Wel wil ze nadenken wat ze er voor zichzelf wil uithalen 🙄

En er zitten ook mensen bij die bij BOOs waren betrokken. Ben benieuwd!
pi_219454299
quote:

[..]
Ze woont in een sociale huurwoning. Kleine kans dat het huis er naast een koopwoning is.
pi_219454301
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 08:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze probeert hem dan een dagje overdag in bed te leggen en dat werkt dan niet dus roept ze "zie je wel werkt niet" en klaar... net als eet patronen.. ze blijft hangen in een patroon wat lekker makkelijk is maar niet perse goed voor de kinderen.. een nieuw gezonder patroon moet je ze aanleren en dat heeft tijd en herhaling nodig
Die tijd heeft ze niet he, want druk druk druk. Ritme en regelmaat daar in het gezin, en dan langere tijd. Dan wordt het daar een stuk rustiger, voor zowel haar als de kinderen.
pi_219454336
Verrassend. Debbie benoemt ergens dat het er-attach programma niet voor haar lijkt te werken. Ze doet er waarschijnlijk ook wel alles aan om het niet re laten werken.
pi_219454345
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Verrassend. Debbie benoemt ergens dat het er-attach programma niet voor haar lijkt te werken. Ze doet er waarschijnlijk ook wel alles aan om het niet re laten werken.
Wat is/was dat voor programma?
pi_219454349
Am noemt zichzelf een ervaringsdeskundige, naar mij weten ben je dat pas met een certificaat en een opleiding en ben je nu gewoon vrijwillig ervaringsdeskundige.. daarbij is ze gewoon een familie vlogger en niet opeens ervaringsdeskundige 😂
pi_219454356
En AM zegt toch HBO te hebben gedaan?
Waarom zijn een paar simpele woorden Engels dan zo moeilijk uit te spreken, dan heb je toch al vele jaren Engels gehad?
pi_219454357
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 08:41 schreef Mirp het volgende:
Milou haar doel dit jaar was 60.000 volgers. Wat fijn dat je dan tegenwoordig volgers kan kopen, dan haal je dat nog ook!
Zou ze die recente volgers ook weer gekocht hebben?
pi_219454360
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 08:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja precies! Iedereen met kinderen heeft wel eens dagen gehad dat slaapjes minder makkelijk gingen/strijd waren. Hetzelfde met eten. Maar om het dan maar gewoon te laten is gemakzuchtig inderdaad. Ik heb het echt te doen met die kinderen want ze weten ook niet echt beter.

En zij is gewoon niet intelligent genoeg om te begrijpen dat ze door haar gebrek aan enige vorm van opvoeding het alleen maar moeilijker maakt voor zowel haarzelf als haar kinderen.
pi_219454364
AM; Maarten zomaar een avondje op stap met zijn oudste 3 kinderen. Maar wel op tijd thuis komen om wijn te drinken met zijn werkgeefster natuurlijk.
pi_219454366
AM vindt het spannend maar ook leuk ‘omdat ze nu wel haar kant van het verhaal kan vertellen’

Dat heeft ze toch al gedaan in het interview met BOOS? Wat haar kinderen zo positief vonden?

En als ik de samenstelling van de denktank zie, kon ze nog wel eens aangepakt kunnen worden.
pi_219454367
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou ze die recente volgers ook weer gekocht hebben?
Nou ja Milou kennende.. :+
pi_219454368
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 08:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze woont in een sociale huurwoning. Kleine kans dat het huis er naast een koopwoning is.
Nee dat denk ik ook niet haha. Maar bij wijze van spreken.
Desalniettemin had ik wel echt voorzichtig geïnformeerd her en der omdat het toch een zorgwekkend huishouden is daar.
Maar misschien dat de buurvrouw een beetje op hetzelfde niveau zit.
pi_219454369
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:06 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Ja precies! Iedereen met kinderen heeft wel eens dagen gehad dat slaapjes minder makkelijk gingen/strijd waren. Hetzelfde met eten. Maar om het dan maar gewoon te laten is gemakzuchtig inderdaad. Ik heb het echt te doen met die kinderen want ze weten ook niet echt beter.

En zij is gewoon niet intelligent genoeg om te begrijpen dat ze door haar gebrek aan enige vorm van opvoeding het alleen maar moeilijker maakt voor zowel haarzelf als haar kinderen.
Ik denk dat ze het allemaal veel te veel moeite vindt. Dat ze verwacht dat het vanzelf allemaal wel goed komt.
pi_219454379
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM vindt het spannend maar ook leuk ‘omdat ze nu wel haar kant van het verhaal kan vertellen’

Dat heeft ze toch al gedaan in het interview met BOOS? Wat haar kinderen zo positief vonden?

En als ik de samenstelling van de denktank zie, kon ze nog wel eens aangepakt kunnen worden.
Misschien leert ze er nog wat van
pi_219454443
quote:

Ik hoop dat ze aangepakt gaat worden. Was leuk geweest als Tim ook was uitgenodigd haha.
pi_219454459
Hoorde ik MB nou zeggen dat haar oudste de podcast luistert?
In de laatste podcast zei ze dat ze hoopte dat zoon de podcast nog niet zou luisteren omdat zij daarin iets zegt over een gezamenlijk cadeau (iets met Disney). Hopelijk heeft hij niet de podcast geluisterd waarin z’n moeder haar voorkeuren op het gebied van seks bespreekt.
pi_219454467
Onze arme Sanneke is helemaal overprikkeld. Snap ik wel, met zo'n druk leven ja
pi_219454477
quote:

Wat ze in de uitzending van BOOS deed was inderdaad haar mening vertellen, en vooral niet antwoorden op de gestelde vragen. Dat zal ze bij de denktank ook wel doen.

Ik ga er wel vanuit dat ze echte deskundigen (behalve AM dan) bij de denktank hebben. Ik heb zo het vermoeden dat ze wel eens flink in de hoek gezet kan gaan worden. Het kan toch niet zijn dat men vindt dat ze haar kinderen niet inzet voor geld, online niet in gevaar brengt en dat ze zo goed voor hun privacy zorgt.

Als het niet positief verloopt zal ze er wel weinig over loslaten volgende week.
pi_219454492
Wat kan ze lullen niet, onze AM. Echt niet te doen. Neem je verantwoordelijkheid!
  woensdag 10 december 2025 @ 09:43:23 #91
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219454535
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarom zijn een paar simpele woorden Engels dan zo moeilijk uit te spreken, dan heb je toch al vele jaren Engels gehad?
Ik heb ook hbo gedaan, maar in 4 jaar tijd slechts één module Engels gehad. Dus dat hoeft niet perse zo te zijn.
pi_219454572
quote:

[..]

Ja precies, geen garantie dat hij dan doorslaapt maar het valt te proberen.
Het kind moet altijd in de drukte slapen of tegen alles in wakker blijven..
pi_219454589
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het zoveelste dat ze een blauwe maandag probeert. Zij roept gelijk dat het niet werkt, ze zal eens verbetering zien, dat kan natuurlijk niet want dan is haar sprookje uit.
pi_219454602
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 22:26 schreef Snaky het volgende:

[..]
En met zo'n achterlijke smoes. Ze gaan in Frankrijk kaas kopen.
Waar Am te weinig spaties gebruikt, gooit Sofietje overal een spatie tussen kerst mens, kerst sfeer etc.

Iemand vroeg het weekend of zij, Sofie, wel eens wat zelf/alleen doet, werd niet in dank afgenomen. Snibbig antwoord.

Ze hadden weer heerlijk gesnoosd in bed met z'n tweeen het weekend. Wie wil dat weten.
pi_219454607
Wat neuzelt AM weer. "Nu wel mijn kant van het verhaal kan vertellen".
Dat doet ze toch in vrijwel alle interviews, lezingen en haar boeken?
Maar Tim zat niet te wachten op haar standaard praatje. En ik hoop de rest van de denktank ook niet.

Ik begrijp werkelijk niet ze blijft blaten over Ik heb fouten gemaakt, we moeten mom-fluencers en bedrijven voorlichten bla bla bla en tegelijkertijd nog steeds doorgaan met haar kinderen 24/7 inzetten voor geld.
Ik hoop dat ze flink op haar nummer gezet wordt.
pi_219454608
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:43 schreef LALAA het volgende:

[..]
Ik heb ook hbo gedaan, maar in 4 jaar tijd slechts één module Engels gehad. Dus dat hoeft niet perse zo te zijn.
Maar dan heb je op het mbo toch al 3 of 4 jaar Engels gehad? Of op de mavo/havo?
pi_219454617
quote:
88s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:54 schreef Harper het volgende:
Maar Tim zat niet te wachten op haar standaard praatje. En ik hoop de rest van de denktank ook niet.

Ik begrijp werkelijk niet ze blijft blaten over Ik heb fouten gemaakt, we moeten mom-fluencers en bedrijven voorlichten bla bla bla en tegelijkertijd nog steeds doorgaan met haar kinderen 24/7 inzetten voor geld.
En de bedrijven die haar sponsoren en voor wie ze content moeten maken moeten aangepakt worden hè? Niet zij. Zij doet alles uit liefde en in overleg 🤢
pi_219454645
AM schijt bagger voor die denktank. En terecht. En weer de verantwoordelijkheid bij anderen leggen hè, ja maar de bedrijven, ja maar de volgers (leuk ook, het is de schuld van de volgers tuurlijk joh!)
En iemand moet maar mee komen kijken een week bij het gezin. Waarom? Zodat iemand live mee kan lopen achter AM en haar telefoon aan. Als je weleens de reflectie in een raam of spiegel ziet dan zie je hoe enorm achterlijk het er dus de hele dag aan toe gaat daar. Moeder loopt al kijkend op scherm achter kinderen aan. En daarna zit moeder nog uren op de telefoon filmpjes en fotos te bewerken en AI antwoorden te geven aan haters/volgers. Lijkt mij vrij saai daar een week mee te lopen.
Btw, AM verliest alleen nog maar volgers de laatste maand. Geen duizenden per dag maar toch iedere dag lopen er meerdere weg.
pi_219454654
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
Misschien kan ze Engelse les bij Debbie volgen
pi_219454655
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:53 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Iemand vroeg het weekend of zij, Sofie, wel eens wat zelf/alleen doet, werd niet in dank afgenomen. Snibbig antwoord.

Ze hadden weer heerlijk gesnoosd in bed met z'n tweeen het weekend. Wie wil dat weten.
Ik vind het echt niet gezond hoe die 2 echt niks zonder elkaar kunnen doen
pi_219454682
AM preekt voor eigen parochie en hoe de denktank ook zal gaan verlopen, zal ze er als een combinatie van leerling (oh, maar dat wist ik niet), slachtoffer (komt door de haters) en overwinnaar (mijn gezin is trots op me) uitkomen. Deze vrouw is een tegenstrijdigheid op twee benen, maar is zó gehaaid dat ze het voor haar trouwe volgers laat klinken, alsof zij alleen de wijsheid in pacht heeft.
pi_219454701
AM voelt zich wel heel wat met haar opleiding pfff
pi_219454715
quote:

Ik snap er ook helemaal niets van. Ze vertelt altijd en overal haar kant van het verhaal, vertelde ze maar eens iets vaker de andere kant van het verhaal. En dan weer dat gezanik dat niemand weet wat er achter de glans van het influencerbestaan schuil gaat: ik denk dat de meeste mensen, met wat nadenken, zich daar echt wel een voorstelling van kunnen maken.

En dan elke keer weer dat: "Vroeger maakte ik fouten, maar ik doe het nu helemaal goed en ben in de positie om alle anderen, die er niets van snappen, te vertellen hoe het moet"-stokpaardje. Als je die fouten hebt gemaakt, dan is het het meest waarschijnlijk, dat je nu nog steeds fouten maakt. Dat noemen we voortschrijdend inzicht en het getuigt van rationeel nadenken als je dat inziet.

Ik vind dit superioriteitsdenken van Annemarie (ik ben de degene die anderen voor fouten kan behoeden) best wel stuitend. En dan ook weer die opmerking van Maarten, dat mensen eens een dagje mee moeten lopen... Dan ga je weer volledig aan de essentie voorbij: kinderen hebben een basaal recht op privacy. Dat lijkt in de basis vrijwel iedereen te begrijpen, behalve een kluit influencers, die hun leven in de vorm van content leven.

Het gaat dus niet om een keer meelopen, het gaat er om dat ik, en vele anderen, continu kinderen zien die we niet kennen, waar we geen connectie mee hebben, maar waarvan we wel van alles weten. Dat is het probleem.
pi_219454755
Wat is dat toch steeds over een dag/week meekijken? Het maakt helemaal niet uit hoe het er in het gezin Geerts aan toe gaat. Waar het om gaat is het resultaat wat 100k volgers (en misschien nog wel meer niet-volgers) te zien krijgen: kinderen die geen privacy hebben.
pi_219454758
quote:

[..]

Sofie lijkt sinds die nieuwe plastic verzameling in de vitrine kaaswinkel un peu kattig hier en daar (een niet positieve reviewer werd naar het GGZ doorverwezen 🙄). En die "samen in de jacuzzi of bad" opmerkingen zijn voor mij ook te klef.
pi_219454791
Annemarie met haar kant van het verhaal, hahaha. Haar kant is nog steeds hetzelfde. Ze verdient geld over de ruggen van haar kinderen en ze verkwanselt hun privacy. Daar helpt echt geen lievemoederen aan. Dat is het verhaal. Punt.
pi_219454821
quote:

Hier begrijp ik ook niets van. Ze maakt een enorme denkfout hier en dat zou haar best zuur kunnen opbreken. Ze ziet het werkelijk niet.
pi_219454834
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 10:08 schreef Cattolica het volgende:
AM preekt voor eigen parochie en hoe de denktank ook zal gaan verlopen, zal ze er als een combinatie van leerling (oh, maar dat wist ik niet), slachtoffer (komt door de haters) en overwinnaar (mijn gezin is trots op me) uitkomen. Deze vrouw is een tegenstrijdigheid op twee benen, maar is zó gehaaid dat ze het voor haar trouwe volgers laat klinken, alsof zij alleen de wijsheid in pacht heeft.
En domme volgers, want die vinden dat ze het zó goed doet, dat het zó leuk is om de jongsten op te zien groeien, dat het zó lief is hoe L in haar bed ligt omringt door Takkies en als zoete koek geloven dat wat AM zegt ook waar is, terwijl ze niet op haar eerste leugen betrapt is.
pi_219454837
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Wat is/was dat voor programma?
Iets met het brein. Sorry, geen fut om op te zoeken 😅. Maar Google weet het antwoord vast.
pi_219454881
Eens met Judith, die uitlaat is afschuwelijk. Dan laat je er toch een andere onder zetten?

En hebben zij geen wekker?
pi_219454923
Michelle en Iris (met een hele hoop random BN'ers, hoe past dat bij elkaar?) naar Curacao. M zal op het eiland wel weer als reisleider spelen want 'hier kom ik aaaaltijd'.
En deze maand nog naar Dubai zonder kids. Ze heeft het er maar druk mee.
Het maximaal janken als je je kinderen op donderdag afzet voor daaagen bij papa, terwijl je ze de zaterdagochtend alweer ziet, en dit staat toch wel in enorm contrast.
pi_219454936
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:
Eens met Judith, die uitlaat is afschuwelijk. Dan laat je er toch een andere onder zetten?

Ze wil autonoom wakker worden of zoiets.

Overigens over Annemarie nog eens: opnieuw komt bij mij de vraag op of ik haar wellicht intelligenter had geschat dat ze werkelijk is 🤔
pi_219454959
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 10:45 schreef Shuri het volgende:

[..]
Overigens over Annemarie nog eens: opnieuw komt bij mij de vraag op of ik haar wellicht intelligenter had geschat dat ze werkelijk is 🤔
Dat heb ik mezelf al zo vaak afgevraagd en ik ben er ook nog steeds niet uit.
pi_219455022
quote:

Ja lelijk ding, aan de andere kant; hoe vaak kijk jij naar je uitlaat? 🙈

En een wekker doen ze niet aan, iets met autonomie ofzo
pi_219455056
Ik heb het gevoel dat er voor Ochi (de hond) t.z.t. een ander logeeradresje wordt gevonden door Sanneke. Sneu, maar ik kan me er, om meerdere redenen, iets bij voorstellen. Het valt me al een tijdje op, dat ze óf minder vaak bij haar moeder is óf dat ze gewoon haar moeder niet meer post. Er vallen me meer dingen op, maar dat is wat ik vooral niet zie, dus dat mag ik hier niet bespreken (?).
pi_219455067
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 10:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja lelijk ding, aan de andere kant; hoe vaak kijk jij naar je uitlaat? 🙈

En een wekker doen ze niet aan, iets met autonomie ofzo
Het gaat er niet om of ik mijn uitlaat zie. Het gaat erom dat ik bepaalde dingen niet op mijn auto wil. Ik zou dus kiezen voor een nieuwe maar ik vermoed dat hier geen nieuwe is gebruikt.

Die wekker die er dus blijkbaar niet is heb ik gemist.
  woensdag 10 december 2025 @ 11:11:15 #117
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219455069
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar dan heb je op het mbo toch al 3 of 4 jaar Engels gehad? Of op de mavo/havo?
Toevallig heb ik ook een mbo opleiding gedaan waar geen Engelse les werd gegeven, dus inderdaad alleen op mavo/havo les gehad. Daarbij merk ik persoonlijk, omdat ik ook binnen een bedrijf werk waar weinig Engels wordt gesproken, dat het best wel wegzakt.
pi_219455077
quote:
88s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:06 schreef Cattolica het volgende:
Ik heb het gevoel dat er voor Ochi (de hond) t.z.t. een ander logeeradresje wordt gevonden door Sanneke. Sneu, maar ik kan me er, om meerdere redenen, iets bij voorstellen. Het valt me al een tijdje op, dat ze óf minder vaak bij haar moeder is óf dat ze gewoon haar moeder niet meer post. Er vallen me meer dingen op, maar dat is wat ik vooral niet zie, dus dat mag ik hier niet bespreken (?).
Dat denk ik ook. Zal ze hem wel uitlaten? Of mag hij z'n ding in de tuin doen?
pi_219455080
Judith en haar paspoort. Zij is echt slecht georganiseerd. Ik snap wel dat ze haar medicatie vergeet. Die vrouw zou haar kont nog vergeten als die niet vastzit.
pi_219455082
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:06 schreef Cattolica het volgende:
Ik heb het gevoel dat er voor Ochi (de hond) t.z.t. een ander logeeradresje wordt gevonden door Sanneke. Sneu, maar ik kan me er, om meerdere redenen, iets bij voorstellen. Het valt me al een tijdje op, dat ze óf minder vaak bij haar moeder is óf dat ze gewoon haar moeder niet meer post. Er vallen me meer dingen op, maar dat is wat ik vooral niet zie, dus dat kan of mag ik hier niet bespreken (?).
Ze had laatst een pakje laten bezorgen bij haar moeder, dus die is gewoon weer thuis? Maar kan de hond niet meer uitlaten misschien. En de hond en kind gingen niet zo goed meer samen schreef ze laatst, dus ik denk dat het voor iedereen beter is dat de hond een ander plekje krijgt.

Ik zie haar ook niet de hond uitlaten als Peppie aan het werk is, dus de deur naar ‘de tuin’ zal wel even open gedaan worden. Niet echt iets voor een (drukke) hond om zijn energie kwijt te raken.
pi_219455091
quote:
88s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:06 schreef Cattolica het volgende:
Lijkt me ook beter en fijner voor de hond.
pi_219455105
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:11 schreef LALAA het volgende:

[..]
Toevallig heb ik ook een mbo opleiding gedaan waar geen Engelse les werd gegeven, dus inderdaad alleen op mavo/havo les gehad. Daarbij merk ik persoonlijk, omdat ik ook binnen een bedrijf werk waar weinig Engels wordt gesproken, dat het best wel wegzakt.
Maar een paar simpele woorden moet toch wel lukken? In IJsland (met Mirjam), Londen en op de kroesj moet je ook weleens wat zeggen, of laat ze dat door anderen doen?
pi_219455116
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het gaat er niet om of ik mijn uitlaat zie. Het gaat erom dat ik bepaalde dingen niet op mijn auto wil. Ik zou dus kiezen voor een nieuwe maar ik vermoed dat hier geen nieuwe is gebruikt.

Die wekker die er dus blijkbaar niet is heb ik gemist.
Voor een nieuwe is ze te gierig ook haha.
pi_219455117
En AM moet vanwege haar instastraf nu iedere keer handmatig #af toevoegen en dat vergeet ze vaak.

Anders nooit hè AM? 😂
pi_219455119
Gaat niet echt lekker met Judith he? Al die rare grote uitgaven ineens met cadeautjes en dure zooi... apk niet eerder gedaan.. paspoort niet eerder gedaan.. allerlei potjes leeg 🤷 boodschappen pot op, autopot op.. uit allemaal andere potjes graaien 🤔 geen paspoort potje? (Ook nog je paspoort vergeten 🤔🤦‍♂️ hoe dan?)
Lijkt wel alsof ze met de extra inkomen van haar excel sheetje direct al haar budgetering skills kwijt is 🤔
En een sport uitlaat? Wat voor garage was dit?
pi_219455124
quote:

Dit was vast de goedkoopste optie 🫣
pi_219455126
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 08:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Over HvK. Ik weet niet hoe het in haar situatie is, maar ik weet wel dat niet elke sociale huurwoning (na leeg komen te staan), een sociale huurwoning blijft. Heel veel van dit soort woningen gaan in de verkoop; zelfs de sociale huurders kunnen, in sommige gevallen, hun huis kopen. Dus haar buurvrouw kan haar eigen huis hebben gekocht.
pi_219455149
Sanneke over die gezonde ontbijten en niet weten waar veel suiker in zit enzo.. je kan toch gewoon een verpakking omdraaien en zien hoeveel suiker in een product zit? Of is ze daar dan ook alweer te lui voor? Of anders kijkt ze online bij een website van een supermarkt? Ze zit de hele dag op de bank?

En ze had toch altijd zo’n samenwerking met zo’n notentoko, of was dat alleen voor pijnboompitten? Laatst klaagde ze dat noten altijd zo duur waren en ik moest toen aan die samenwerking denken van dat je dat dat elkaar tegenspreekt (ofja, als ik haar zou sponsoren is dit niet iets waarvan ik wil dat iemand dat zegt)
pi_219455157
Maar die uitlaat van Judith: waarschijnlijk wilde ze een tweedehandse en/of moest deze er onder om de APK te kunnen voltooien.

En dan heeft ze dus deze.
Dan kun je kiezen om het te accepteren of alsnog een nieuwe te laten bestellen en monteren.
pi_219455162
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Lijkt me ook beter en fijner voor de hond.
💯💯💯💯💯
pi_219455169
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:21 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Over HvK. Ik weet niet hoe het in haar situatie is, maar ik weet wel dat niet elke sociale huurwoning (na leeg komen te staan), een sociale huurwoning blijft. Heel veel van dit soort woningen gaan in de verkoop; zelfs de sociale huurders kunnen, in sommige gevallen, hun huis kopen. Dus haar buurvrouw kan haar eigen huis hebben gekocht.
Dat weet ik. Ik beweer ook niet dat de buurvrouw een sociale huurwoning heeft.
pi_219455190
Op de dag dat je paspoort verloopt een nieuwe aanvragen? Dan ben je toch te laat?

En Debbie die zegt dat het niet helpt. Maar ze is niet echt ziek. Maar moet wel ziek blijven lijken, anders kan ze haar verworven identiteit opdoeken.
pi_219455207
quote:
Volgens Judith "past de uitlaat bij een type man die ze niet wil zijn". Ik kijk ernaar en denk zal ze een "pooierbak" bedoelen 🤣😉.
pi_219455251
quote:

[..]

En de meiden hadden een feestje met vriendinnen en zij (Jan en Sofie) gingen samen in een warm bad. Kunnen de meiden ook allemaal lezen 🤭
pi_219455252
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:25 schreef Utopica het volgende:
Sanneke over die gezonde ontbijten en niet weten waar veel suiker in zit enzo.. je kan toch gewoon een verpakking omdraaien en zien hoeveel suiker in een product zit? Of is ze daar dan ook alweer te lui voor? Of anders kijkt ze online bij een website van een supermarkt? Ze zit de hele dag op de bank?

En ze had toch altijd zo’n samenwerking met zo’n notentoko, of was dat alleen voor pijnboompitten? Laatst klaagde ze dat noten altijd zo duur waren en ik moest toen aan die samenwerking denken van dat je dat dat elkaar tegenspreekt (ofja, als ik haar zou sponsoren is dit niet iets waarvan ik wil dat iemand dat zegt)
En daarnaast: als je gewoon een bakje kwark met een beetje volvette gesuikerde muesli eet, hoef je echt niet zo dik te worden. Ik vermoed dat ze heel veel tussendoor snackt en nu moeilijk doet om het zeiken. Wil je niet die gesuikerde muesli, dan neem je havermout en wat fruit ofzo. Sanneke zit ook enorm in die slachtofferrol, zo ongezond.
Blegh.
pi_219455270
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 10:44 schreef Nieuwnestje het volgende:
Michelle en Iris (met een hele hoop random BN'ers, hoe past dat bij elkaar?) naar Curacao. M zal op het eiland wel weer als reisleider spelen want 'hier kom ik aaaaltijd'.
Het maximaal janken als je je kinderen op donderdag afzet voor daaagen bij papa, terwijl je ze de zaterdagochtend alweer ziet, en dit staat toch wel in enorm contrast.
Wel heel fijn voor haar! Ze is in deze ellendige tijd al zo lang niet met het vliegtuig weg geweest. Hopelijk doet het haar goed.

Oh wacht…
pi_219455277
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:13 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze had laatst een pakje laten bezorgen bij haar moeder, dus die is gewoon weer thuis? Maar kan de hond niet meer uitlaten misschien. En de hond en kind gingen niet zo goed meer samen schreef ze laatst, dus ik denk dat het voor iedereen beter is dat de hond een ander plekje krijgt.

Ik zie haar ook niet de hond uitlaten als Peppie aan het werk is, dus de deur naar ‘de tuin’ zal wel even open gedaan worden. Niet echt iets voor een (drukke) hond om zijn energie kwijt te raken.
Dat denk ik ook. Dat haar moeder wel thuis is (ik meen dat Sanneke onlangs zei "dat haar moeder nog steeds in het gips zit"); wellicht mobiel genoeg voor de voordeur maar (begrijpelijk) niet voor de hond. Dat vind ik ook sneu voor Ochi, dat z'n bewegingsvrijheid heel minimaal lijkt te zijn.
pi_219455285
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:35 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Volgens Judith "past de uitlaat bij een type man die ze niet wil zijn". Ik kijk ernaar en denk zal ze een "pooierbak" bedoelen 🤣😉.
Wat een zeur is het. Het is als ik het zie niet meer dan een sierstuk wat erop zit, ik heb ook zo'n dubbele, vond de verkoper mooi bij aflevering om mij te dollen, dubbele pijp op een klein autotje. We hebben er samen hard om gelachen toen en hij zit er nog steeds op.

En de APK voor 800,- , nee meid, je hebt al een tijdje rondgereden met een auto die je niet hebt onderhouden, dat is iets anders.
pi_219455287
Sanneke op threads: ze proeft en ruikt al 1,5 week niks. Dan lijkt het me de ideale gelegenheid om geen snaai te eten, omdat ze gezonder wil eten?
pi_219455291
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke op threads: ze proeft en ruikt al 1,5 week niks. Dan lijkt het me de ideale gelegenheid om geen snaai te eten, omdat ze gezonder wil eten?
Misschien heeft ze wel (long) covid. Kan ze een Debbie gaan doen.
Nee alle gekheid, het kan dat ze niks ruikt en proeft, maar dan zou nu gezond eten toch ook niet zo moeilijk moeten zijn. Gisteravond een hele rant over havermout, het moet inderdaad je smaak zijn, maar als je toch niks proeft, wat is dan het punt.
pi_219455314
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:25 schreef Utopica het volgende:

Ik hoop dat ze meeleest en jouw antwoord leest, dan weet ze nu hoe ze erachter komt waar veel suiker in zit. Fijn dat jij dat haar even vertelt!
pi_219455373
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:44 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
En daarnaast: als je gewoon een bakje kwark met een beetje volvette gesuikerde muesli eet, hoef je echt niet zo dik te worden. Ik vermoed dat ze heel veel tussendoor snackt en nu moeilijk doet om het zeiken. Wil je niet die gesuikerde muesli, dan neem je havermout en wat fruit ofzo. Sanneke zit ook enorm in die slachtofferrol, zo ongezond.
Blegh.
En ze beweegt ook niet , alles wat ze eet wordt opgeslagen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219455407
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 12:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
En ze beweegt ook niet , alles wat ze eet wordt opgeslagen
Maar ze eet tegenwoordig chips uit een bákje, misschien dat ze denkt dat dat scheelt?
pi_219455419
Sientje wil ook steeds meer geld verdienen , nu heeft ze die ahead in haar boom gehangen , ik kan mij daar eerder aan storen dan dat ik daar om moet lachen .
Al die influencers eerst zijn ze wel leuk maar naar een tijdje ga je je er aan irriteren
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219455457
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:44 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Blegh.
Nouja dit.. en toen begint ze over het zelf maken en dan zijn noten weer het probleem? Waar houdt het op?
pi_219455470
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:55 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze meeleest en jouw antwoord leest, dan weet ze nu hoe ze erachter komt waar veel suiker in zit. Fijn dat jij dat haar even vertelt!
Nou ik hoop het! Aangezien ze volgens mij zowat iedereen die haar probeert te helpen, sowieso blokkeert 👍
pi_219455477
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 12:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar ze eet tegenwoordig chips uit een bákje, misschien dat ze denkt dat dat scheelt?
Ja alsof dat zo bijzonder is :’)

Ik doe het trouwens ook, maar meer omdat ik een hekel heb aan het geluid van een chipszak :’)
pi_219455478
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:47 schreef Mirp het volgende:

[..]
Wel heel fijn voor haar! Ze is in deze ellendige tijd al zo lang niet met het vliegtuig weg geweest. Hopelijk doet het haar goed.

Oh wacht…
Ze is nog nooit zo vaak op reis geweest. Ze komt nog eens ergens na het uit elkaar vallen van de poly 😁 Onze globetrotter.

Is dit niet (grotendeels) dezelfde groep als die toen samen naar Moraira ging?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219455521
quote:
Maximaal vluchten voor de realiteit. Zij is werkelijk nog nooit alleen geweest sinds de breuk.
pi_219455566
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gaat niet echt lekker met Judith he? Al die rare grote uitgaven ineens met cadeautjes en dure zooi... apk niet eerder gedaan.. paspoort niet eerder gedaan.. allerlei potjes leeg 🤷 boodschappen pot op, autopot op.. uit allemaal andere potjes graaien 🤔 geen paspoort potje? (Ook nog je paspoort vergeten 🤔🤦‍♂️ hoe dan?)
Lijkt wel alsof ze met de extra inkomen van haar excel sheetje direct al haar budgetering skills kwijt is 🤔
En een sport uitlaat? Wat voor garage was dit?
Ook Judith laat m.i. het narrarief zien, die zij wil dat wij zien; net als alle anderen die hier worden besproken. Wat ik bij haar zie is "beheersbare paniek, onrust, chaos en gedoe" en dan opeens komt het allemaal uiteindelijk goed. Dan is er B, de buurman, haar vader, haar moeder, haar zus, haar broer, de fysio, het ziekenhuis, der nieuwe blender, haar beleggingen, haar Excell-bestand én haar duizend en één spaarpotjes. Judith "is niet gek en haar paspoort verlengen op de verloopdatum is gewoon hoe Judith is; het komt uiteindelijk altijd goed maar zorgt ook voor de door haar gewenste interactie in haar DM". En die uitlaat was gewoon het goedkoopste wat ze hadden en groot gelijk heeft ze (maar het klagen zorgt toch weer voor content).

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 10-12-2025 13:14:41 ]
pi_219455601
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 12:06 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Sientje wil ook steeds meer geld verdienen , nu heeft ze die ahead in haar boom gehangen , ik kan mij daar eerder aan storen dan dat ik daar om moet lachen .
Al die influencers eerst zijn ze wel leuk maar naar een tijdje ga je je er aan irriteren
Oh ja Sientje. Die vind ik al heel lang niet meer leuk, wandelend reclamebord voor Ot en Sien destijds, met schoenen en kleding wat ze het jaar erna eigenlijk pas goed pasten.
pi_219455609
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 12:13 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze is nog nooit zo vaak op reis geweest. Ze komt nog eens ergens na het uit elkaar vallen van de poly 😁 Onze globetrotter.

Is dit niet (grotendeels) dezelfde groep als die toen samen naar Moraira ging?
Was ook heel sarcastisch bedoeld. En haar kinderen maar maximaal missen. Haar verhalen kloppen ook van geen kant meer.
pi_219455901
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:44 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
En de meiden hadden een feestje met vriendinnen en zij (Jan en Sofie) gingen samen in een warm bad. Kunnen de meiden ook allemaal lezen 🤭
Dat vond ik ook zo gênant om te lezen. En stel er is wat je moet je ouders halen/ wat vragen zitten ze in bad
pi_219455904
AM heeft naast een jaar niet live kunnen, ook een boete van Insta gehad van ¤3500 🫣
pi_219455922
Ik vind Yaramairin haar filmpjes zo ongemakkelijk om naar te kijken, ondanks dat ik denk dat dit een hele lieve meid is die ik het echt wel gun om een kindje te krijgen.
pi_219455994
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 12:52 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind Yaramairin haar filmpjes zo ongemakkelijk om naar te kijken, ondanks dat ik denk dat dit een hele lieve meid is die ik het echt wel gun om een kindje te krijgen.
Ik volg haar ook , ik ben zo verbaasd dat iemand zo kleurloos kan leven , ik gun haar ook een kindje, sneu dat het dan zo lang duurt
pi_219456079
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 12:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM heeft naast een jaar niet live kunnen, ook een boete van Insta gehad van ¤3500 🫣
Ja, stond ik ook van te kijken. En dat ze tot maart geen nieuwe abonnees erbij kan nemen; nou vraagt ze hiervoor geen schrikbarend bedrag, maar al met al is ze aanzienlijk gestraft.

Ik ben benieuwd of dit ook door haar in "de denktank" besproken gaat worden en "dat de bedenker van dit vlaggensysteem de schuld heeft van haar straf 🙄".
pi_219456110
Vreemd zo’n boete. Bedoeld ze niet, alle misgelopen inkomsten van abonnees? Waarom zou lid worden van AM? Dan heb je toch ook een beperking…
pi_219456134
DBM weer op de SEH..
pi_219456166
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 13:11 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Vreemd zo’n boete. Bedoeld ze niet, alle misgelopen inkomsten van abonnees? Waarom zou lid worden van AM? Dan heb je toch ook een beperking…
Voor de recepten van de kwak-van-MG die je ook op de appie-site kan vinden natuurlijk!
pi_219456183
Gelukkig heeft DBM wel nog even tijd om tussendoor nog het eea op threads te plaatsen:

'waarom altijd dat gezeik over "waarom zetten mensen hun kinderen online". Laat ze man, t zijn niet jouw kinderen. Post er iemand een trots bericht over zn zoon.. staan de comments vol met die bullshit.

Niet iedereen maakt zich daar even druk om dus flikker op'

Voor zichzelf weer even goed praten dat ze haar kinderen in een kwetsbare situatie op het internet zet.
pi_219456189
En in de plannert staat morgen iets van ‘Jennifer thui’

De as wordt dan opgehaald door de familie? En AM vindt dat ze tot de inner circle behoort dus ik verwacht dat er veel #howcanImakethisaboutme posts komen.
pi_219456244
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 13:20 schreef opwegnaar het volgende:
Gelukkig heeft DBM wel nog even tijd om tussendoor nog het eea op threads te plaatsen:

'waarom altijd dat gezeik over "waarom zetten mensen hun kinderen online". Laat ze man, t zijn niet jouw kinderen. Post er iemand een trots bericht over zn zoon.. staan de comments vol met die bullshit.

Voor zichzelf weer even goed praten dat ze haar kinderen in een kwetsbare situatie op het internet zet.
Zit je op de seh en ga je op threads zitten posten 🤦♀ ben er dan voor je kind
pi_219456360
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:51 schreef papierentas het volgende:

[..]
Misschien heeft ze wel (long) covid. Kan ze een Debbie gaan doen.
Nee alle gekheid, het kan dat ze niks ruikt en proeft, maar dan zou nu gezond eten toch ook niet zo moeilijk moeten zijn. Gisteravond een hele rant over havermout, het moet inderdaad je smaak zijn, maar als je toch niks proeft, wat is dan het punt.
Straks geef je haar nog ideeën 🫣
  Moderator woensdag 10 december 2025 @ 13:40:32 #165
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219456389
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 13:08 schreef Cattolica het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of dit ook door haar in "de denktank" besproken gaat worden en "dat de bedenker van dit vlaggensysteem de schuld heeft van haar straf 🙄".
Even hè, ze zegt steeds dat het om het vlaggensysteem gaat. Ik kan me niet voorstellen dat ze geband was omdat ze dat uit heeft gelegd. Ze heeft foto's gedeeld uit het lesboek van J, waar gewoon naakte, rukkende jongens in een tent stonden (getekend gelukkig).
Het lijkt mij dat Meta geen boodschap heeft aan de context, maar daar gewoon (terecht) blind op gehandeld heeft.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219456487
Ik ging er vanuit dat de boete een grap is.

Afgezien van dat: Annemarie heeft er zo vaak gedoe met Meta over piemels gehad, dat ik mij echt afvraag waarom ze blijft proberen. Het is een Amerikaans bedrijf, dus tja. Daarnaast vraag ik mij af of je die afbeeldingen van het vlaggensysteem zo zonder copyright mag delen op een commercieel account, maar dat terzijde.

Van die potjes van Judith snap ik werkelijk niets. Ik ben te lui voor dat soort dingen heb gewoon een grote pot voor onvoorziene uitgaven.
pi_219456509
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 13:20 schreef opwegnaar het volgende:

Miniliefde poste gisteren dat je haar post ook kon reposten of hoe heet dat, maar dan kunnen ze dat dus ook doen met kwetsbare posts over haar kinderen. Iedereen kan foto's van haar kinderen (of wie dan ook die de kinderen openbaar plaatst) opslaan op de pc/telefoon en er mee doen wat ze willen. Ik vind daar wat van...
pi_219456526
En Sanneke met haar gezonde eten kocht wel 2 (of 3) ijstaarten die in de reclame waren.

Vast voor het kerstdiner met al hun vrienden en familie.
pi_219456621
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 13:48 schreef Tarantelle het volgende:
Ik ging er vanuit dat de boete een grap is.

Afgezien van dat: Annemarie heeft er zo vaak gedoe met Meta over piemels gehad, dat ik mij echt afvraag waarom ze blijft proberen. Het is een Amerikaans bedrijf, dus tja. Daarnaast vraag ik mij af of je die afbeeldingen van het vlaggensysteem zo zonder copyright mag delen op een commercieel account, maar dat terzijde.

Van die potjes van Judith snap ik werkelijk niets. Ik ben te lui voor dat soort dingen heb gewoon een grote pot voor onvoorziene uitgaven.
Goed punt!
pi_219456645
Die kerstmannetjes die AM voor school kocht zien er leuk uit maar de vulling is terryaki groenten!
Denk dat er wel wat in de prullenbak beland in de klas🥴
pi_219456737
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 14:06 schreef Earring het volgende:
Die kerstmannetjes die AM voor school kocht zien er leuk uit maar de vulling is terryaki groenten!
Denk dat er wel wat in de prullenbak beland in de klas🥴
Dat was ook mijn gedachte
pi_219456741
Milou ook weer aan het kopen vandaag. Waar laat ze het?!
pi_219457251
Is die boete waar AM het over heeft niet gewoon de inkomsten die ze mist? Ze had het laatst toch over 2 maanden straf ofzo op haar betaalde account?

Judith met al haar potjes, ik krijg daar stress van. Ik heb 2 rekeningen daar doe ik het mee. Vorig jaar in Spanje had ze het al over een andere auto kopen, misschien kan ze dat beter doen ipv investeren in een ‘sportuitlaat voor het type man wat zij niet is’ onder de auto laten schroeven.
pi_219457450
Die ‘conversatie’ over/met Julia die een foto zou fröbelen voor het piemelkleien (hihi) maar wat dan een Pegasus wordt met de CEO er op en een alle 2 met een paardengebit: ik snap het niet.

Maar dat ligt ongetwijfeld aan mijn andere soort humor.
pi_219457508
quote:
Gezellie, Leontien Borsato ook mee, zie ik 😜
Wat zal Miesje zich weer belangrijk voelen.

Ik heb wel met haar kinderen te doen. Zo'n grote overgang na de poly en dan een moeder als springende vlo.

(Gelukkig zijn Koen en Jacq er ook nog, die dit jaar 0 keer op vakantie zijn geweest).
pi_219457626
quote:

Waar kun je de samenstelling van de denktank zien?
pi_219457715
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 15:04 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Waar kun je de samenstelling van de denktank zien?
Dat las ik in haar stories
pi_219457780
AM legt idd ook de schuld bij de volgers neer. Wat een mafkees, bedrijven en volgens leggen druk op de kinderen. Nee, dat doe jij AM, jij slingert elke poep en scheet op het internet.
pi_219457934
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 14:47 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
een moeder als springende vlo
😂
Haha wat een treffende omschrijving
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Moderator woensdag 10 december 2025 @ 15:57:11 #180
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219457967
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 15:29 schreef proud_mami het volgende:
AM legt idd ook de schuld bij de volgers neer. Wat een mafkees, bedrijven en volgens leggen druk op de kinderen. Nee, dat doe jij AM, jij slingert elke poep en scheet op het internet.
Dit zijn echt de dingen waarbij ik (net als iedereen hier volgens mij :+ ) twijfel of ze het écht niet snapt of doet alsof. Ze deelde toen toch ook dat filmpje over dat iedereen een meisje herkende, en bijv ook wist dat haar vader haar altijd te laat ophaalde bij de voetbal (!), dat ze dat héél eng vond van die mensen, terwijl de rest van de miljoenen kijkers van dat filmpje allemaal de vader fout vond :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_219457985
Da
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 15:57 schreef Meke het volgende:

[..]
Dit zijn echt de dingen waarbij ik (net als iedereen hier volgens mij :+ ) twijfel of ze het écht niet snapt of doet alsof. Ze deelde toen toch ook dat filmpje over dat iedereen een meisje herkende, en bijv ook wist dat haar vader haar altijd te laat ophaalde bij de voetbal (!), dat ze dat héél eng vond van die mensen, terwijl de rest van de miljoenen kijkers van dat filmpje allemaal de vader fout vond :')
Of ze het zelf wel of niet snapt weet ik niet, maar dat de oudste 4 kinderen het niet snappen begrijp ik echt niet
pi_219457986
Ik heb uit nieuwsgierigheid de vraag gesteld aan ChatGpt of individuele Instagram gebruikers boetes kunnen worden opgelegd voor “foute content. Dit kreeg ik als antwoord: Als gewone gebruiker van Instagram loop je dus geen direct financieel risico — je kunt geen boete verwachten van Instagram alleen omdat je “foute” content plaatst. Wel loop je het gevaar dat je content wordt verwijderd of dat je account geschorst wordt.
  Moderator woensdag 10 december 2025 @ 16:02:19 #183
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219457998
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 16:00 schreef Lalaland79 het volgende:
Da
[..]
Of ze het zelf wel of niet snapt weet ik niet, maar dat de oudste 4 kinderen het niet snappen begrijp ik echt niet
Nee precies dat. Daarom blijf ik ook twijfelen of het niet allemaal juist expres is zodat wij er weer over gaan praten _O-
pi_219458040
Weinig voorbij zien komen van de pop-up van @byjolienoe. Alleen bij mb. Jvp niks erover gezegd.
Als ze er echt vanaf willen, misschien zijn ze dan nu gestopt met inkopen, maar er zijn natuurlijk nog wel heeeeeel veel maanden die al ingekocht hebben, dus ze zitten nog wel even vast aan elkaar
pi_219458079
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 14:47 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Gezellie, Leontien Borsato ook mee, zie ik 😜
Wat zal Miesje zich weer belangrijk voelen.

Ik heb wel met haar kinderen te doen. Zo'n grote overgang na de poly en dan een moeder als springende vlo.

(Gelukkig zijn Koen en Jacq er ook nog, die dit jaar 0 keer op vakantie zijn geweest).
😂
pi_219458134
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 12:52 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik denk een hele labiele vrouw
pi_219458153
AM; Schrijft over een Staat secretaris. Het is echt moeilijk kennelijk om fatsoenlijk nederlands te schrijven. Dat is dan bestseller auteur.
pi_219458219
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 16:26 schreef papierentas het volgende:
AM; Schrijft over een Staat secretaris. Het is echt moeilijk kennelijk om fatsoenlijk nederlands te schrijven. Dat is dan bestseller auteur.
Ze kan al niet eens de namen van mensen, zelfs haar eigen kinderen, met een hoofdletter schrijven.
pi_219458249
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 15:57 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik denk dat ze het prima snapt maar net doet of ze het niet snapt zodat ze het kan recht lullen dat ze (AM en MG) ondanks alle risico’s etc er gewoon voor kiezen om het wel te doen omdat het flink wat geld oplevert. En ze kan het alleen maar recht lullen door anderen de schuld te geven.
pi_219458330
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 16:39 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik denk dat ze het prima snapt maar net doet of ze het niet snapt zodat ze het kan recht lullen dat ze (AM en MG) ondanks alle risico’s etc er gewoon voor kiezen om het wel te doen omdat het flink wat geld oplevert. En ze kan het alleen maar recht lullen door anderen de schuld te geven.
Ja, al die bedrijven maken het natuurlijk onmogelijk om nee te zeggen. De euro's gaan boven de kinderen. Dan ben je als ouders gewoon fout en af. Maar ik ben blij dat ze alvast weer een verhaal heeft ingestudeerd zodat ze oa. mensen van jeugdzorg wel even gaat vertellen waarom zij het wel doen en dat helemaal oke is. AM en Maarten zijn niet dom, ze kunnen heel goed dom kijken.
pi_219458361
Wat een bende weer bij hvk. Kleintje is maar op de bank in slaap gevallen
pi_219458417
AM heeft meer dan 25 jaar geleden op de HEAO gezeten . Nooit iets met diploma gedaan want werd meteen huismoeder . Nu denkt ze nog steeds aan haar werkstuk voor de politie . kun je nagaan hoe weinig zij de afgelopen 25 jaar heeft meegemaakt.
En goed nieuws voor haar ze schrijft dat ze beter naar de politieacademie had kunnen gaan. Dat kan nog steeds! Maar verdient geen 10.000,- per maand.
pi_219458467
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 17:08 schreef Pumba2024 het volgende:
AM heeft meer dan 25 jaar geleden op de HEAO gezeten . Nooit iets met diploma gedaan want werd meteen huismoeder . Nu denkt ze nog steeds aan haar werkstuk voor de politie . kun je nagaan hoe weinig zij de afgelopen 25 jaar heeft meegemaakt.
En goed nieuws voor haar ze schrijft dat ze beter naar de politieacademie had kunnen gaan. Dat kan nog steeds! Maar verdient geen 10.000,- per maand.
Ik zie haar echt geen politie agent zijn, zij kan niet tegen een weerwoord krijgen. Al haar dagen zijn precies hetzelfde, dat is bij de politie niet 😅
pi_219458481
quote:
Wat zal ze zich belangrijk voelen. Haar behoefte aan aandacht is groter dan in de wens om in deze turbulente tijd rust te creëren voor haar kinderen.
Ik vond haar oudste zoon er laatst doodmoe uitzien. Dat tempo van supermom Mies is toch ook niet bij te houden?
Ze doet me denken aan dat roze Duracellkonijntje. Ik word al moe als ik ernaar kijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door lila01 op 10-12-2025 18:32:32 ]
pi_219458488
AM 'sjoemelt' tussendoor ff wat extra reclame.
Doet ze anders nooit....
pi_219458731
quote:

[..]
Maar in dat geval houd je je toch een beetje gedeisd en ga je lekker door met wat je aan het doen bent.
In plaats van je nek uitsteken en mensen als Tim, of misschien wel de arbeidsinspectie op je dak krijgen?
pi_219458745
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 17:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM 'sjoemelt' tussendoor ff wat extra reclame.
Doet ze anders nooit....
Maar betekent dat eigenlijk niet dat ze drie maanden geen reclame mag maken op haar kanaal?
Aangezien ze #ad er handmatig bij moet in plaatsen van geregistreerd partnerschap bij de stories selecteren?

[ Bericht 1% gewijzigd door Harper op 10-12-2025 18:00:40 ]
pi_219458753
Oh dat haar van kc, ze heeft even een story gemaakt hoe ze haar haren krult, doe maar niet
pi_219458850
DBM over haar dochter “ze had mogen blijven” ( in het ziekenhuis) alsof het een hotel of een logeerpartijtje is 😆
pi_219458993
quote:
88s.gif Op woensdag 10 december 2025 17:50 schreef Harper het volgende:

[..]
Maar in dat geval houd je je toch een beetje gedeisd en ga je lekker door met wat je aan het doen bent.
In plaats van je nek uitsteken en mensen als Tim, of misschien wel de arbeidsinspectie op je dak krijgen?
Niet als je mediageil bent en een chronisch aandachtstekort hebt.
pi_219459016
En weer een nieuwe aflevering van mompelen met Sanneke en Peppie online 🫣
pi_219459050
AM slaat weer volledig de plank mis met haar gezwets over influencerschap en het uitbuiten van kinderen. Ze begrijpt het echt niet en denkt dat ze nu alles goed doet. Iemand zei hier laatst dat je iemand niet dom mag noemen. Nou, AM is echt heel dom.
pi_219459069
quote:

[..]
Maar ze lult helemaal niets recht? Ze had geen enkel tegenargument waaruit bleek dat zij een weloverwogen beslissing hadden genomen. Hun enige drijfveer is geld.
pi_219459110
quote:
En door die ene meeloopperiode van 1 week wist ze precies hoe het er op alle afdelingen van de politie aan toe ging! Een week op verschillende afdelingen, dat is nog minder dan een snuffelstage…
pi_219459135
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 18:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
En weer een nieuwe aflevering van mompelen met Sanneke en Peppie online 🫣
Erg toch, steeds die advent content. Ik heb mijn geluid uit en ben blij toe
pi_219459152
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 18:48 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En door die ene meeloopperiode van 1 week wist ze precies hoe het er op alle afdelingen van de politie aan toe ging! Een week op verschillende afdelingen, dat is nog minder dan een snuffelstage…
Ik geloof eigenlijk niks van dat hele politie verhaal.
En iemand had het over diploma. Maar dat heeft zij toch niet omdat ze zwanger was dus moest stoppen met haar ‘carriere’ ? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
pi_219459172
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 18:09 schreef IlseMarije het volgende:
DBM over haar dochter “ze had mogen blijven” ( in het ziekenhuis) alsof het een hotel of een logeerpartijtje is 😆
Vast een gevalletje ‘als u het echt niet aandurft mevrouw, dan kan ze hier een nachtje blijven. Maar in principe kan ze dit gewoon thuis uitzieken.’
pi_219459182
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 18:53 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik geloof eigenlijk niks van dat hele politie verhaal.
En iemand had het over diploma. Maar dat heeft zij toch niet omdat ze zwanger was dus moest stoppen met haar ‘carriere’ ? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Ik meen wel dat ze haar diploma heeft, maar dat het afstuderen door de zwangerschap wat chaotischer verliep en dat ze er daarna nooit meer iets mee gedaan heeft?
pi_219459261
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 18:56 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik meen wel dat ze haar diploma heeft, maar dat het afstuderen door de zwangerschap wat chaotischer verliep en dat ze er daarna nooit meer iets mee gedaan heeft?
Ja, dat kan ook hoor.
Kan me nog wel verhalen herinneren hoe goed zij was en hoe jammer dat ze moest stoppen 😉 want zij had carriere willen maken
pi_219459363
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 19:02 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja, dat kan ook hoor.
Kan me nog wel verhalen herinneren hoe goed zij was en hoe jammer dat ze moest stoppen 😉 want zij had carriere willen maken
Ze werd zomaar zwanger! En ze wilde helemaal geen kinderen! Onbevlekt ontvangen zeker?
pi_219459369
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 19:02 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja, dat kan ook hoor.
Want ze wilde helemaal geen kinderen.
pi_219459386
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 19:11 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ze werd zomaar zwanger! En ze wilde helemaal geen kinderen! Onbevlekt ontvangen zeker?
Toepasselijk in deze tijd 🤭
pi_219459451
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 18:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Erg toch, steeds die advent content. Ik heb mijn geluid uit en ben blij toe
Je mis top kwaliteit content joh 🫣
pi_219459457
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 18:48 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Onze alwetende expert
pi_219459470
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 19:11 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Maarten had een ongepland zakmoment misschien?
pi_219459588
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 19:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Sinterklaas is weer naar Spanje hoor! Klaar nu met dat vieze zakmoment 🤣🤣
pi_219459804
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 19:26 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Zo doen ze dat bij de Geertsen..
pi_219459843
quote:

[..]
😂😂
pi_219459877
quote:

[..]
Probeer jij Maarten Geerts nu zijn zakmoment af te nemen?
pi_219459935
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 19:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Eerst kwakken dan zakken bij de Geertsen en dat allemaal tussen 18.00u en 23.00u
pi_219459976
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 18:09 schreef IlseMarije het volgende:
Weer een storm in een glas water bij DBM. Dat kind kan toch ook niet eens fatsoenlijk uitzieken? Wordt constant meegesleept van huisarts, naar HAP, naar SEH..leg dat kind gewoon in bed, en laat het slapen..
pi_219460026
Dat haar van Kelly (kellycaresse) klopt toch helemaal niet? Je ziet zo duidelijk de extensions zitten. Ik vind haar net zo iemand als Debbie wat heel veel dingen betreft; net niet allemaal.
pi_219460058
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 19:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik denk dat Annemarie er al chocolademelk van gemaakt heeft. Extra romig.
pi_219460059
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 19:50 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Weer een storm in een glas water bij DBM. Dat kind kan toch ook niet eens fatsoenlijk uitzieken? Wordt constant meegesleept van huisarts, naar HAP, naar SEH..leg dat kind gewoon in bed, en laat het slapen..
Moeders raakt om ieder snotje en kuchje in paniek, dus moeten alle dokters weer afgegaan worden.
pi_219460073
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 19:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Eerst kwakken dan zakken bij de Geertsen en dat allemaal tussen 18.00u en 23.00u
🤢
pi_219460091
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 19:52 schreef Mirp het volgende:
Dat haar van Kelly (kellycaresse) klopt toch helemaal niet? Je ziet zo duidelijk de extensions zitten. Ik vind haar net zo iemand als Debbie wat heel veel dingen betreft; net niet allemaal.
De overgang van haar eigen haar naar extensions is heel erg zichtbaar
pi_219460094
Oh ja, voor wie het zich afvroeg: de volgers van Milou kwamen de afgelopen weken weer keurig in bosjes van 200-250 stuks per keer hoor. Dus geen zorgen, van die 60.000 volgers zijn er nog steeds max 15.000 écht in plaats van duur betaald Chinees.
pi_219460113
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 19:55 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik denk dat Annemarie er al chocolademelk van gemaakt heeft. Extra romig.
🤮
pi_219460122
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 19:58 schreef Danielle_ het volgende:
Oh ja, voor wie het zich afvroeg: de volgers van Milou kwamen de afgelopen weken weer keurig in bosjes van 200-250 stuks per keer hoor. Dus geen zorgen, van die 60.000 volgers zijn er nog steeds max 15.000 écht in plaats van duur betaald Chinees.
Echt te triest voor woorden, wie hou je dan voor de gek
pi_219460345
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:00 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Echt te triest voor woorden, wie hou je dan voor de gek
Maar gelukkig kan ze iedere dag alles met de jongens beleven, al betekent dat wel dat ze ‘s avonds aan het werk moet omdat social media écht haar werk is. Milou is voor mij een beetje die goedgelovige lieve meid die in een piramide constructie trapte en maar met de producten blijft leuren ergens onderaan de ladder, door middel van nep promoties en eigen aankopen. Als jullie snappen wat ik bedoel.
  woensdag 10 december 2025 @ 20:18:34 #231
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219460377
quote:
Haha, ik dacht hetzelfde. Best sneu om op een prestatie van tig jaar geleden terug te vallen als referentiekader.
Graag verwijderen
  Moderator woensdag 10 december 2025 @ 20:19:00 #232
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219460382
quote:
Eén van mijn favoriete hobbies is kijken wie van mijn Insta-vrienden bepaalde fluflu's volgen, en bij Milou zit er eentje waarvan ik het ZO niet had verwacht _O- Hele slimme, leuke vrouw, waarvan ik me oprecht afvraag wat ze leuk vindt aan Milou want verder volgt ze weinig momfluencers. Helaas ken ik haar ook niet zo goed dat ik het na durf te vragen :+
pi_219460423
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:19 schreef Meke het volgende:

[..]
Eén van mijn favoriete hobbies is kijken wie van mijn Insta-vrienden bepaalde fluflu's volgen, en bij Milou zit er eentje waarvan ik het ZO niet had verwacht _O- Hele slimme, leuke vrouw, waarvan ik me oprecht afvraag wat ze leuk vindt aan Milou want verder volgt ze weinig momfluencers. Helaas ken ik haar ook niet zo goed dat ik het na durf te vragen :+
Zou het ramptoerisme kunnen zijn? :+
  Moderator woensdag 10 december 2025 @ 20:22:27 #234
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219460459
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:20 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Zou het ramptoerisme kunnen zijn? :+
Maar waarom zou je het dan volgen? :P
pi_219460505
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:16 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Maar gelukkig kan ze iedere dag alles met de jongens beleven, al betekent dat wel dat ze ‘s avonds aan het werk moet omdat social media écht haar werk is. Milou is voor mij een beetje die goedgelovige lieve meid die in een piramide constructie trapte en maar met de producten blijft leuren ergens onderaan de ladder, door middel van nep promoties en eigen aankopen. Als jullie snappen wat ik bedoel.
Ik begrijp wel wat je bedoeld ja. En maar volgers kopen pm geloofwaardig te blijven.
Ik denk dat zij meer geld kwijt is aan volgers kopen dan dat ze verdiend aan insta 😅
pi_219460642
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 18:43 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maar ze lult helemaal niets recht? Ze had geen enkel tegenargument waaruit bleek dat zij een weloverwogen beslissing hadden genomen. Hun enige drijfveer is geld.
Klopt maar in haar hoofd heeft ze wel argumenten: zij hebben er weloverwogen beslissing genomen, de kinderen hebben inspraak en als de kinderen er later last van krijgen dan dealen ze daar wel mee. En oh ja, ze heeft ook experts nu die haar adviseren om haar te behoeden voor de fouten die ze in het verleden heeft gemaakt. Sterker nog, ze kan andere influencers helpen niet dezelfde fouten te maken. En heel veel volgers hebben hebben echt heel veel aan haar stories, ze helpt er echt heel veel mensen mee.

Geweldige argumenten toch?
pi_219460693
Wat een vreselijke AI plaatjes bij de "aubergine"-post van AM :r
Zou AM van hagelwitte tanden dromen ofzo?
Ik snap sowieso niks van die workshop maar ik ben vast een saai oud wijf.
pi_219460765
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:22 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik volg er een aantal omdat het best een werk is om ze allemaal anoniem te bekijken haha en die moeite liever bewaar voor degenen die ik echt geen enkele volger gun haha
pi_219460897
quote:
88s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:37 schreef Harper het volgende:
Wat een vreselijke AI plaatjes bij de "aubergine"-post van AM :r
Zou AM van hagelwitte tanden dromen ofzo?
Ik snap sowieso niks van die workshop maar ik ben vast een saai oud wijf.
Ze mocht willen dat ze ook maar iets leek op die plaatjes 🤣
pi_219460898
Ik snap de plaatjes bij AM niet
pi_219460919
Laura Kemeling blijft ook alle medische details delen. Inclusief kwetsbare beelden. 🫠
  woensdag 10 december 2025 @ 21:03:59 #242
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219460937
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 21:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik snap de plaatjes bij AM niet
Het is eigenlijk een workshop piemel kleien (want dat is toch hi ha hilarisch), maar daar mag ze het vast niet over hebben van Instagram dus zijn de foto’s waarschijnlijk gevoerd aan chatgpt om er aubergine kleien van te maken, met deze nieuwe foto’s als resultaat.
Graag verwijderen
pi_219461023
quote:
Hahahaha. Ongelofelijk die vrouw.

En weer lekker een hele winkelwagen vol met zooi gekocht bij het tuincentrum.
pi_219461101
quote:

[..]
Ja, goed punt😂
pi_219461112
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:19 schreef Meke het volgende:

[..]
Haha dit herken ik. Laatst spotte ik een kennis die bij iedereen die hier besproken is, een volger is. Zou diegene hier ook meelezen/meeschrijven? Haha
pi_219461203
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:18 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Haha, ik dacht hetzelfde. Best sneu om op een prestatie van tig jaar geleden terug te vallen als referentiekader.
Ja dat beleef ik in een maand. En dan heb ik niet eens een heel spannende baan.
pi_219461345
Ik geloof echt net zo veel in Mies haar 3 uur slaap per nacht als in haar verbrijzelde knie. Alles voor de a-a-n-d-a-c-h-t.
pi_219461474
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 19:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maarten komt goed 😇
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_219461510
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 19:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
De overgang van haar eigen haar naar extensions is heel erg zichtbaar
Yep. Jammer. Zij kan het gewoon niet met haar type haar. Ik zou bij haar wel eens benieuwd zijn als zij haar haar eens donkerder zal verven, bijvoorbeeld donkerblond. Dat zal denk ik heel anders staan.
pi_219461637
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 21:59 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Maarten komt goed 😇
🤢
pi_219461744
Hoe is die hele workshop piemel kleien nou ontstaan?

Ik vind dat iets voor een vrijgezellefeestje ofzo.
Maar Am en haar lievelingsdochter gaan dat samen doen en nu willen ze er volgers bij als een soort prijsvraag? Waarom in hemelsnaam?

Hoe loopt het met aanmeldingen van die volgmoekes? Ik zie alleen fb, daar zijn 24 reacties.
pi_219461746
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 21:59 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Maarten komt goed 😇
_O- _O-
pi_219461758
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 21:46 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Ik geloof echt net zo veel in Mies haar 3 uur slaap per nacht als in haar verbrijzelde knie. Alles voor de a-a-n-d-a-c-h-t.
Om maar te zwijgen over wat chronische slaap te kort met een mens doet.
Als je zo lang als zij beweert maar 3u per nacht slaapt dan heeft dat lichamelijke en geestelijke gevolgen.
pi_219461842
Het zuurstofgehalte van vriendinnetje is blijkbaar 85? Voor wat ik weet is er dan acute medische hulp nodig. En nu wacht ze een half uur omdat er toch net gepuft is? Bijzonder
pi_219461857
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:32 schreef Lodelie het volgende:

Maar Am en haar lievelingsdochter gaan dat samen doen en nu willen ze er volgers bij als een soort prijsvraag? Waarom in hemelsnaam?

Hoe loopt het met aanmeldingen van die volgmoekes? Ik zie alleen fb, daar zijn 24 reacties.
Ik dacht hetzelfde. En heb ook geen idee waar dit ineens vandaan komt.
De piemel-klei-tent had vast meer klanten nodig.

Bijna 500 reacties dus animo genoeg!
pi_219461934
quote:
88s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:51 schreef Harper het volgende:

[..]

500?! Ik ben in shock.

Al zou ik geld toe krijgen...
pi_219462065
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:49 schreef Mallorcameisje het volgende:
Het zuurstofgehalte van vriendinnetje is blijkbaar 85? Voor wat ik weet is er dan acute medische hulp nodig. En nu wacht ze een half uur omdat er toch net gepuft is? Bijzonder
Ik begrijp niet dat ze dit soort zaken deelt.
Waarom een foto plaatsen van de saturatiemeter, überhaupt dat je hoofd naar posten staat.
Doe gewoon wat je moet doen, en maak het niet tot een sensatie. Het is al vervelend genoeg voor het meisje.
En een gebedje, sorry hoor maar ze scheldt zelf de hele dag, en nu moet een ander gaan bidden?
pi_219462075
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 23:43 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik begrijp niet dat ze dit soort zaken deelt.
Waarom een foto plaatsen van de saturatiemeter, überhaupt dat je hoofd naar posten staat.
Doe gewoon wat je moet doen, en maak het niet tot een sensatie. Het is al vervelend genoeg voor het meisje.
En een gebedje, sorry hoor maar ze scheldt zelf de hele dag, en nu moet een ander gaan bidden?
Dit. Raar mens. Wel sneu voor flapje
pi_219462076
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:32 schreef Lodelie het volgende:

Zelfs dan zou ik er niet aan mee doen
pi_219462080
Boeiende content bij Debbie ook weer vandaag (sowieso de laatste tijd zijn het barre tijden qua content bij haar) wie boeit het nu welke pakketpunten er zijn in Barneveld?
pi_219462114
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 23:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
Boeiende content bij Debbie ook weer vandaag (sowieso de laatste tijd zijn het barre tijden qua content bij haar) wie boeit het nu welke pakketpunten er zijn in Barneveld?
Ik vind vooral dat lopen voor endometriose raar... Waarom zou je dat posten als je het zelf niet hebt? Of zal ze dit ook ineens hebben zonder naar de gynaecoloog te zijn gegaan, een inwendige echo te hebben gekregen, een MRI of kijkoperatie?
🙄
pi_219462116
quote:

[..]
Ik heb wel eens dat ik mensen tegenkom die ik volg, maar die nooit op mijn pagina komen. Die hebben dan 1 keer een leuke post gedaan over bakken of zo, dan dacht ik ‘oeh leuk, volgen’ en vervolgens verdwijnen ze in de krochten van mijn Insta.
Misschien is het zoiets?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219462224
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 00:21 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind vooral dat lopen voor endometriose raar... Waarom zou je dat posten als je het zelf niet hebt? Of zal ze dit ook ineens hebben zonder naar de gynaecoloog te zijn gegaan, een inwendige echo te hebben gekregen, een MRI of kijkoperatie?
🙄
Ik vind het raar dat toen ze die link poste ze zelf nog geen euro had over gemaakt (of ze moet 1 van de anonieme 5¤'s zijn maar haar kennende staat er Debbie lether in grote letters bij als ze gedoneerd had...
pi_219462331
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:49 schreef Mallorcameisje het volgende:
Het kan wel zijn dat de saturatie na t puffen weer oploopt. Ze zal daarover ook afspraken hebben gemaakt met een arts denk ik.
Ik vraag me vooral af hoe betrouwbaar een (goedkope) saturatiemeter voor volwassenen is op een kinder vinger.
pi_219462410
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 23:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij haar betekend het meestal dat er dan iets nieuws aan zit te komen qua 'oh no she didn't'. We wachten af.
pi_219462417
quote:
88s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:51 schreef Harper het volgende:

[..]

Als dan de signeersessies afgelopen zijn is er weer een nieuwe inkomstenbron. Simpel en puberaal dus perfect aansluitend op het niveau van de fans.
pi_219462480
Nu is Maarten weer van een paard gevallen. Wat is dat voor manege? Ik heb geen verstand van paarden en paardrijden, maar normaal is het niet lijkt mij? Dat daar bijna wekelijks mensen/kinderen van een paard vallen?
pi_219462493
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 06:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het kan wel zijn dat de saturatie na t puffen weer oploopt. Ze zal daarover ook afspraken hebben gemaakt met een arts denk ik.
Ik vraag me vooral af hoe betrouwbaar een (goedkope) saturatiemeter voor volwassenen is op een kinder vinger.
En idd als die kleine meid een heftige hoestaanval had dan dipt idd je zuurstof even en stijgt je hartslag. Daarna trekt dat weer bij. Gelukkig had ze wel uitgebreid de tijd om dr telefoon erbij te pakken en een foto van het geheel te maken..
pi_219462531
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 07:10 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Bij haar betekend het meestal dat er dan iets nieuws aan zit te komen qua 'oh no she didn't'. We wachten af.
Sowieso zal er deze maand een zielige post komen over hoe ze LC opliep 🫣
pi_219462542
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 07:30 schreef Sushirijst het volgende:
Nu is Maarten weer van een paard gevallen. Wat is dat voor manege? Ik heb geen verstand van paarden en paardrijden, maar normaal is het niet lijkt mij? Dat daar bijna wekelijks mensen/kinderen van een paard vallen?
Dat snap ik ook niet. Het is niet zo dat ze springen met die paarden ofzo. En als ik ze uit de stal zie sjokken (wat was die stal vies van het paard van AM..) lijkt me er weinig pit in te zitten.

En een week niet kunnen zitten (volgens AM dan..) na een uurtje knolhobbelen, wat ze iedere week doet. Huh?
pi_219462549
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 07:33 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
En idd als die kleine meid een heftige hoestaanval had dan dipt idd je zuurstof even en stijgt je hartslag. Daarna trekt dat weer bij. Gelukkig had ze wel uitgebreid de tijd om dr telefoon erbij te pakken en een foto van het geheel te maken..
Ja en dan nu de toelichting met de woorden: don,t worry. Nou ik vind het zeker vervelend voor het meisje dat ze zich niet fijn voelt, maar denk niet dat andere mensen zich zorgen maken om haar kind. Ze doet alsof er iets vreselijk ernstigs aan de hand is.
pi_219462577
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 07:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat snap ik ook niet. Het is niet zo dat ze springen met die paarden ofzo. En als ik ze uit de stal zie sjokken (wat was die stal vies van het paard van AM..) lijkt me er weinig pit in te zitten.

En een week niet kunnen zitten (volgens AM dan..) na een uurtje knolhobbelen, wat ze iedere week doet. Huh?
Ze hebben daar vast doorgesleten oude nietpassende zadels.
Zielig voor de paarden daar.
pi_219462586
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 07:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja en dan nu de toelichting met de woorden: don,t worry. Nou ik vind het zeker vervelend voor het meisje dat ze zich niet fijn voelt, maar denk niet dat andere mensen zich zorgen maken om haar kind. Ze doet alsof er iets vreselijk ernstigs aan de hand is.
In het kader van ‘een like voor een like, een comment voor een comment.
pi_219462635
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 07:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ik vind die paarden altijd zo droevig overkomen daar
pi_219462671
Hvk: kan ze nu zelf niet bedenken dat het misschien handig is om samen met Jayda de kleren klaar te leggen?
Waarom doe je dat niet in de avond als de kleintjes op bed liggen. Ga even met dat meisje samen kijken wat ze aan kan de volgende ochtend,scheelt toch stress
pi_219462677
Nienke Plas heeft een judo film van jongste zoon.
Zij is echt een karikatuur geworden van zichzelf qua overdreven nep commentaar.
Plus zou ze alle aanwezigen voor toestemming hebben gevraagd? Ik vind Judith haar gefilmd al verschrikkelijk bij de sport wedstrijden maar dit is nog meer ingezoomd van andere kids.

Wat tegelijkertijd ook iets engs is. Je kent nooit alle influencers. Je weet dus nooit wie er na het weekend de beelden online slingerd van de wedstrijden van je kind.
pi_219462699
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 08:42 schreef AppelsEieren het volgende:
Nienke Plas heeft een judo film van jongste zoon.
Zij is echt een karikatuur geworden van zichzelf qua overdreven nep commentaar.
Plus zou ze alle aanwezigen voor toestemming hebben gevraagd? Ik vind Judith haar gefilmd al verschrikkelijk bij de sport wedstrijden maar dit is nog meer ingezoomd van andere kids.

Wat tegelijkertijd ook iets engs is. Je kent nooit alle influencers. Je weet dus nooit wie er na het weekend de beelden online slingerd van de wedstrijden van je kind.
Dat laatste bedacht ik me ook tijdens een plaatselijke sint intocht. Wat als ik met mijn kinderen in vol ornaat ineens op iemands social media sta, omdat ik het gewoon niet weet? Enge wereld eigenlijk…
pi_219462766
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 08:40 schreef Henrike het volgende:
Hvk: kan ze nu zelf niet bedenken dat het misschien handig is om samen met J de kleren klaar te leggen?
Waarom doe je dat niet in de avond als de kleintjes op bed liggen. Ga even met dat meisje samen kijken wat ze aan kan de volgende ochtend,scheelt toch stress
Ik denk dat J ook wel professionele hulp kan gebruiken.. 😢
pi_219462768
quote:
Hvk: kan ze nu zelf niet bedenken dat het misschien handig is om samen met Jayda de kleren klaar te leggen?
En nee zeggen als het eerste kledingstuk uit de la wordt gegooid.
pi_219462770
quote:
Dit inderdaad
pi_219462785
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 08:56 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
En nee zeggen als het eerste kledingstuk uit de la wordt gegooid.
Ik denk steeds vaker dat haar oudste wel ‘makkelijk’ was, ook doordat ze toen volgens mij nog wat hulp van haar ouders had. Nu met de 5 jongsten moet ze er ineens zelf de schouders onder zetten en dat had ze even niet bedacht! Haar ouders hebben vast niet voor niks bij de 5e of 6e (weet het even niet meer precies) gezegd dat zij er niet langer achter staan. Die zagen ongetwijfeld al het een en ander mis gaan bij kindje 2, 3 en 4 (en dan met name de pittige tweeling, die echt geen terror had hoeven worden als moeder een beetje opgevoed had).
pi_219462803
Heeft dat meiske nu een la onder de tv in de woonkamer? Dat is toch ook niet echt een plek voor je eigen spullen/kleding?
pi_219462814
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 08:46 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Dat laatste bedacht ik me ook tijdens een plaatselijke sint intocht. Wat als ik met mijn kinderen in vol ornaat ineens op iemands social media sta, omdat ik het gewoon niet weet? Enge wereld eigenlijk…
Dat doen programma's op tv ook, die tussenstukjes bij Ewout bij de politie bijvoorbeeld, daar zijn mensen ook niet van op de hoogte.

Mijn vriendin is een keer uitgebreid in beeld geweest tijdens een voetbalwedstrijd terwijl ze met man en kind op de tribune zat.

Mensen lopen tegenwoordig vaak gewoon al filmend over straat, ik vind dat echt niet fijn. Laatst was ik in de markthal in Rotterdam, zoveel toeristen die daar gewoon lopen en ondertussen om zich heen filmen. Dan zin ze mij een corndog naar binnenwerken.
pi_219462992
Nou de sierpijp bij Judith gaan er vrijdag weer af. Echt hoe druk kun je je maken over de uitlaat van je auto. En 4 winkels af voor een kerstboom, want niet de maat die ze zocht, moeilijk moeilijk allemaal daar.
pi_219463099
Ik word echt moe van Judith.. Telefonische excuses zijn niet goed genoeg, ze eist schriftelijk echt wauw.. Dat je gemaakte afspraken op papier wil dat snap ik hoor. Volgende keer moeten ze persoonlijk bij haar op de knietjes om voor vergiffenis te smeken??

Ook al die beleggingen, rekeningen, cashback, clicks en waar ze nog meer allemaal gebruik van maakt. Het zal best geld opbrengen hoor maar ik wil niet weten hoeveel (malafide) bedrijven hierdoor allerlei gegevens van je verzamelen. Woolsocks bijvoorbeeld schijnt echt niet helemaal kosjer te zijn.
pi_219463141
HVK woont volgens mij ontzettend klein. Triestig voor de kinderen dat urgentie tegenwoordig niet meer mogelijk is.
pi_219463165
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:01 schreef Blossemtje_twente het volgende:
HVK woont volgens mij ontzettend klein. Triestig voor de kinderen dat urgentie tegenwoordig niet meer mogelijk is.
Ze hebben een dak boven hun hoofd en er zijn (minstens) 2 slaapkamers en een best wel grote zolder. Kinderen kunnen in de tuin spelen. Waarom zouden ze een groter huis moeten hebben omdat moeder besloot zoveel kinderen te krijgen?
pi_219463230
Zo de kinderen van MWalk gaan al op pad samen met moeder EN haar nieuwe lover.
Lekker snel aan elkaar geïntroduceerd in ieder geval, meteen doorpakken.
pi_219463251
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik denk dat J ook wel professionele hulp kan gebruiken.. 😢
Ja , eens. Maar moeder kan zelf al heel veel problemen tackelen als ze zich iets meer in zou leven.
pi_219463268
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:01 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ze had ook kunnen bedenken om niet zoveel kinderen op de wereld te zetten als haar financiële toestand dit niet toelaat. Waarom 6 kinderen als je weet dat je niet verder komt dan een piepklein beschimmeld huurhuis? Want wie miet dat betalen dan,? En ja ik weet dat er veel huizen naar vluchtelingen gaan maar deze moeder kiest hier bewust voor.
pi_219463304
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:20 schreef Annika2016 het volgende:
Zo de kinderen van MWalk gaan al op pad samen met moeder EN haar nieuwe lover.
Lekker snel aan elkaar geïntroduceerd in ieder geval, meteen doorpakken.
Zij denkt echt niet na. Hop van een bonusmoeder en 3 broertjes binnen 3 maanden door naar een bonuspapa en nieuwe bonus broertjes/zusjes. Dan denk je echt niet na. Maar o ze heeft het toch zo zwaar en moeilijk ermee.
pi_219463337
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:26 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze had ook kunnen bedenken om niet zoveel kinderen op de wereld te zetten als haar financiële toestand dit niet toelaat. Waarom 6 kinderen als je weet dat je niet verder komt dan een piepklein beschimmeld huurhuis? Want wie miet dat betalen dan,? En ja ik weet dat er veel huizen naar vluchtelingen gaan maar deze moeder kiest hier bewust voor.
Kinderen maken deze keuze niet. Elk kind verdient dezelfde kansen.

Deze woning is totaal niet geschikt voor zo’n hoeveelheid kinderen.
pi_219463346
Tuurlijk had HVK moeten nadenken over de toekomst. Maar waarschijnlijk is zij ook slachtoffer van haar jeugd.

Ik gun de kinderen meer. Zodat het bij deze generatie stopt
pi_219463375
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze hebben een dak boven hun hoofd en er zijn (minstens) 2 slaapkamers en een best wel grote zolder. Kinderen kunnen in de tuin spelen. Waarom zouden ze een groter huis moeten hebben omdat moeder besloot zoveel kinderen te krijgen?
Ach de mensen hier uit de sociale huurwoningen doen niks anders hoor. Daar zijn ook gezinnen met soms wel 8!!! Kinderen. Denk dat het Soedanezen zijn oid.
pi_219463379
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 09:31 schreef papierentas het volgende:
Nou de sierpijp bij Judith gaan er vrijdag weer af. Echt hoe druk kun je je maken over de uitlaat van je auto. En 4 winkels af voor een kerstboom, want niet de maat die ze zocht, moeilijk moeilijk allemaal daar.
Niet de maat die ze zocht? Ze bedoelt vast ‘niet de prijs die ik zoek’
pi_219463382
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 09:54 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik word echt moe van Judith.. Telefonische excuses zijn niet goed genoeg, ze eist schriftelijk echt wauw.. Dat je gemaakte afspraken op papier wil dat snap ik hoor. Volgende keer moeten ze persoonlijk bij haar op de knietjes om voor vergiffenis te smeken??

Ook al die beleggingen, rekeningen, cashback, clicks en waar ze nog meer allemaal gebruik van maakt. Het zal best geld opbrengen hoor maar ik wil niet weten hoeveel (malafide) bedrijven hierdoor allerlei gegevens van je verzamelen. Woolsocks bijvoorbeeld schijnt echt niet helemaal kosjer te zijn.
Valt mee dat ze niet om compensatie gevraagd heeft
pi_219463393
AM blijft overal ‘maar even’ voor het signeren, en houdt ook geen rekening met vertraging onderweg, zoeken naar een parkeerplaats, de weg vinden naar de boekhandel/bibliotheek.

Daar sta je dan als volgmoeke met je boek in je hand, hopend op een stempel, een krabbel en een foto.

Jammer joh, ze heeft maar tijd voor 7 mensen in de rij en jij bent nummer 8.

Gelukkig heeft ze wel zakjes gemaakt voor ál die kinderen die moeten wachten. Met een snoepje er in. En een plastic krukje. Hoe lang zullen ze daar zoet mee zijn?
pi_219463471
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Niet de maat die ze zocht? Ze bedoelt vast ‘niet de prijs die ik zoek’
Wat ze nu kwijt is aan extra benzinekosten door dat heen en weer rijden!
Of zal ze daar ook casback voor hebben? 🤭
pi_219463478
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 04:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind het raar dat toen ze die link poste ze zelf nog geen euro had over gemaakt (of ze moet 1 van de anonieme 5¤'s zijn maar haar kennende staat er Debbie lether in grote letters bij als ze gedoneerd had...
Ook zoiets raars ja. En ze kan prima minder meuk kopen om iets te doneren.
pi_219463479
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:52 schreef Earring het volgende:

[..]
Wat ze nu kwijt is aan extra benzinekosten door dat heen en weer rijden!
Of zal ze daar ook casback voor hebben? 🤭
Zou ze een kerstpotje hebben?
pi_219463492
Sanneke moest en zal toen ze haar reuk en smaak weer terug had direct voor de vettigheid gaan. Zoals mijn moeder zou hebben gezegd: God straft onmiddellijk! :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')