Wanneer zijn de beelden uit het PSV stadion uitgelekt? Volgens mij al zeker zo’n 1,5 jaar geleden. Misschien zelfs al langer geleden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:58 schreef Lovelii2026 het volgende:
Hoe kan het dat Iris zegt Michelle allen maar in haar verliefde staat te kennen ??!! Hoelang speelt dit dan al zeg
Morgen alles vast weer op karakter.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:28 schreef Earring het volgende:
DBM is toch maar uit eten gegaan. Goh dat ze haar derde kind dit toevertrouwt, zij moest toch zelf altijd alles doen voor flipflap?
Als ze toch naar ziekenhuis moet ben ik dichtbij zegt ze nog. Wat een dramaqueen!
Ik denk dat ze bedoelt dat mb destijds zo verliefd was op kbquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:58 schreef Lovelii2026 het volgende:
Hoe kan het dat Iris zegt Michelle allen maar in haar verliefde staat te kennen ??!! Hoelang speelt dit dan al zeg
Als je kind toch zo ziek is als zij beweert ga je toch niet uiteten?quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:28 schreef Earring het volgende:
DBM is toch maar uit eten gegaan. Goh dat ze haar derde kind dit toevertrouwt, zij moest toch zelf altijd alles doen voor flipflap?
Als ze toch naar ziekenhuis moet ben ik dichtbij zegt ze nog. Wat een dramaqueen!
Haar dochter is altijd ziek en eerder bleef ze altijd thuis maar raakte ze in een sociaal isolement en dus nu kiest ze voor zichzelf.. 🤪quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als je kind toch zo ziek is als zij beweert ga je toch niet uiteten?
Ik vertrouw mijn man 100%, maar als er een kans bestaat dat mijn kind opgenomen moet worden dan wil ik niet eerst vanaf het restaurant nog naar huis moeten 🤷♀️
Haar beste leven, met haar luie reet op de bankquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂 naast dat Debbie de plank mis slaat met haar daar ben je jaimy bericht (🤦♂️echt hoe bedenkt ze het?) Deelt ze een bericht over dat je mensen lekker over je moet laten praten want jij leeft je beste leven 🤔
Ze beweert steeds dat ze nog net niet afsterft... maar dit is wel haar "living your best life" 😂👌👍
Ze zal het filmpje wel weer niet begrepen hebben
Precies. Daarom geloof ik al die drama stories van haar niet zo. Verkoudheid en hoesten, dat doen zoveel kinderen nu. Maar zij moest weer naar de HAP. En omdat haar arts weet dat flapje liever niet opgenomen wordt ( goh anderen wel?) mag ze thuis blijven. Tuuuuuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als je kind toch zo ziek is als zij beweert ga je toch niet uiteten?
Ik vertrouw mijn man 100%, maar als er een kans bestaat dat mijn kind opgenomen moet worden dan wil ik niet eerst vanaf het restaurant nog naar huis moeten 🤷♀️
Volgens zijn Threads heeft hij er 4.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Lotte en Joeri hebben samen best heel veel kinderen. En dat past niet zo makkelijk in een huis.
Vraag me dan af hoeveel kinderen hij heeft.
Wel goed dat ze niet alles direct samenvoegen.
Ik heb zijn Instagram bekeken en ik kom op minimaal 3 uit, twijfel over de laatste. Zijn oudste is een jongetje Milo uit 2008, daarna een meisje Jula (uit 2011 ofzo) dan een jongetje Borre denk uit 2013, en nog eentje uit 2019 Nua Lou.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Lotte en Joeri hebben samen best heel veel kinderen. En dat past niet zo makkelijk in een huis.
Vraag me dan af hoeveel kinderen hij heeft.
Wel goed dat ze niet alles direct samenvoegen.
ieder geval wat leert van het boek, jaimy was altijd positief hoe zwaar het voor haar ook aas, zoveel respect voor haarquote:Op dinsdag 9 december 2025 16:32 schreef opwegnaar het volgende:
Ben ik de enige die de storie van Debbie weer totaal ongepast vind? Ze heeft het boek van Jaimy besteld. Ze plaats de tekst ',daar ben je dan Jaimy'. Vind ik heel raar om te zeggen over een overleden iemand. Ze tagt ook de man van Jaimy in het bericht🙈
Ja ik ben in de war.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:45 schreef Miepje77 het volgende:
Zijn Lotte en Joerie weer samen dan, of ben ik in de war met iemand anders?
Zakenreis, champagne en kaas inkopen. Kunnen ze de romantische borrels en het hotel bij de belasting indienen als business tripquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jan en Sofie weer samen naar Parijs. Opa en Oma moeten zeker weer voor de kinderen zorgen
Dank je! Ik vind hem echt heel raar overkomen, nog nooit op zijn account gekeken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:26 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Volgens zijn Threads heeft hij er 4.
Waren die uit elkaar dan?quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:45 schreef Miepje77 het volgende:
Zijn Lotte en Joerie weer samen dan, of ben ik in de war met iemand anders?
Waarom heeft Jet niet gewoon verlichting op haar fiets (AM)?
En Judith..tja. ik heb er geen woorden voor hoe zij omgaat met het innemen van haar medicatie.
echt he dat zij van mijn muesli klinkt echt zo denigrerend.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
’
En zij van Mijn mueslireep was ziek dus had ik niks meer (..) en dat goedkope spul van de appie is ook prima en doet ook zijn werk (..) maar deze heeft toch wel mijn voorkeur’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |