Leven met risico’s 🤣quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoezo doet Judith nooit onderhoud aan de auto? Raar mens.
Debbie is wel erg koest de afgelopen dagen 🤔
Ja, dat valt wel erg op inderdaad...quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoezo doet Judith nooit onderhoud aan de auto? Raar mens.
Debbie is wel erg koest de afgelopen dagen 🤔
Daarom gaan L en J ook maar 1 keer per week in bad; zo hoorde ik nog in het boek.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze heeft er gewoon geen zin meer in
Op dinsdag 9 december 2025 14:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
Even moeten googelen, maar zoiets zou het eventueel wel kunnen verklaren idd.. Uit het niets lange woorden leggen leek me wat vreemd gezien zijn verhaal en leeftijd, maar wie weet speelt er zoiets.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:55 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Ik heb dit dus ook pas meegemaakt in mijn naaste omgeving. Had grote vraagtekens, maar blijkt hyperlexie te zijn. Vaak gelinkt aan autistisch spectrum 'aandoeningen'.
Dat had niemand haar verteld 🫣quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:53 schreef Danielle_ het volgende:
Oh ik moet zó lachen… Judith had geen goedkope bf deal bij de kwikfit en toen … kwam ze erachter dat haar eigen garage een wachttijd had! Halló, garages hebben het al jaren druk. Denk even na…
Ze reageert zelfs niet op een reactie op haar laatste Tiktok 🫣quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:57 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ja, dat valt wel erg op inderdaad...
Nee, je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:32 schreef opwegnaar het volgende:
Ben ik de enige die de storie van Debbie weer totaal ongepast vind? Ze heeft het boek van Jaimy besteld. Ze plaats de tekst ',daar ben je dan Jaimy'. Vind ik heel raar om te zeggen over een overleden iemand. Ze tagt ook de man van Jaimy in het bericht🙈
Heeft ze afgekeken van haar bestie, over lijken gaanquote:Op dinsdag 9 december 2025 16:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige.
Alsof ze vriendinnen waren.
Volgens mij had Debbie precies niets met Jaimy. Dus ja, ik vind het ook weer bijzonder.quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:32 schreef opwegnaar het volgende:
Ben ik de enige die de storie van Debbie weer totaal ongepast vind? Ze heeft het boek van Jaimy besteld. Ze plaats de tekst ',daar ben je dan Jaimy'. Vind ik heel raar om te zeggen over een overleden iemand. Ze tagt ook de man van Jaimy in het bericht🙈
Ziek. Net als toen met het boek van Eva Kroot. Debbie noemde dat een leuk boek.quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:44 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Heeft ze afgekeken van haar bestie, over lijken gaan
‘Daar ben je dan Jaimy’? Mens, je kende haar niet eens. How can I makes this about mequote:Op dinsdag 9 december 2025 16:32 schreef opwegnaar het volgende:
Dat was helemaal bizarquote:Op dinsdag 9 december 2025 17:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ziek. Net als toen met het boek van Eva Kroot. Debbie noemde dat een leuk boek.
Poeh de opmerkingen van Debbie raken mij...quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂 naast dat Debbie de plank mis slaat met haar daar ben je jaimy bericht (🤦♂️echt hoe bedenkt ze het?) Deelt ze een bericht over dat je mensen lekker over je moet laten praten want jij leeft je beste leven 🤔
Ze beweert steeds dat ze nog net niet afsterft... maar dit is wel haar "living your best life" 😂👌👍
Ze zal het filmpje wel weer niet begrepen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |