abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219449551
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219449554
Hoezo doet Judith nooit onderhoud aan de auto? Raar mens.

Debbie is wel erg koest de afgelopen dagen 🤔
pi_219449628
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 14:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

Leven met risico’s 🤣
pi_219449645
Oh ik moet zó lachen… Judith had geen goedkope bf deal bij de kwikfit en toen … kwam ze erachter dat haar eigen garage een wachttijd had! Halló, garages hebben het al jaren druk. Denk even na…
pi_219449659
Haha ja. Het was geen slechte planning maar gewoon gierigheid, zoals altijd...
pi_219449675
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 14:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

Ja, dat valt wel erg op inderdaad...
pi_219449722
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 14:17 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze heeft er gewoon geen zin meer in
Daarom gaan L en J ook maar 1 keer per week in bad; zo hoorde ik nog in het boek.
pi_219449765
quote]0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 14:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
De vuilafstotende spray die AM promoot werkt volgens mij niet bijster goed: ze moet zeer regelmatig de bank reinigen met het Fantastische Gesponsorde apparaat.
[/quote]

Ik begrijp überhaupt niet hoe je die bank zo smerig krijgt. Ze zei toch dat er niet gegeten en gedronken mag worden op die bank. Of dat nu wel of niet mag, je zou denken dat de kinderen toch oud genoeg zijn om er niet zo’n puinhoop van te maken.
Verder met je eens dat dat gesponsorde spul dus voor geen meter werkt.
pi_219449774
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 13:55 schreef ElizaR het volgende:

[..]
Ik heb dit dus ook pas meegemaakt in mijn naaste omgeving. Had grote vraagtekens, maar blijkt hyperlexie te zijn. Vaak gelinkt aan autistisch spectrum 'aandoeningen'.
Even moeten googelen, maar zoiets zou het eventueel wel kunnen verklaren idd.. Uit het niets lange woorden leggen leek me wat vreemd gezien zijn verhaal en leeftijd, maar wie weet speelt er zoiets.
Ze is in elk geval wel heel lief met hem en ook op tijd met hulp, fijn om te zien.
pi_219450152
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 14:53 schreef Danielle_ het volgende:
Oh ik moet zó lachen… Judith had geen goedkope bf deal bij de kwikfit en toen … kwam ze erachter dat haar eigen garage een wachttijd had! Halló, garages hebben het al jaren druk. Denk even na…
Dat had niemand haar verteld 🫣
pi_219450156
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 14:57 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ja, dat valt wel erg op inderdaad...
Ze reageert zelfs niet op een reactie op haar laatste Tiktok 🫣
pi_219450159
AM weer met haar gelul over mensen verzamelen. Zelf is ze snel klaar, ze dondert iedereen uit haar leven.
pi_219450168
Ben ik de enige die de storie van Debbie weer totaal ongepast vind? Ze heeft het boek van Jaimy besteld. Ze plaats de tekst ',daar ben je dan Jaimy'. Vind ik heel raar om te zeggen over een overleden iemand. Ze tagt ook de man van Jaimy in het bericht🙈
pi_219450194
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 16:32 schreef opwegnaar het volgende:
Ben ik de enige die de storie van Debbie weer totaal ongepast vind? Ze heeft het boek van Jaimy besteld. Ze plaats de tekst ',daar ben je dan Jaimy'. Vind ik heel raar om te zeggen over een overleden iemand. Ze tagt ook de man van Jaimy in het bericht🙈
Nee, je bent niet de enige.
Alsof ze vriendinnen waren.
pi_219450223
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 16:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nee, je bent niet de enige.
Alsof ze vriendinnen waren.
Heeft ze afgekeken van haar bestie, over lijken gaan
pi_219450282
quote:
Volgens mij had Debbie precies niets met Jaimy. Dus ja, ik vind het ook weer bijzonder.

Ik heb het e-book trouwens ook besteld. Ik ben wel heel benieuwd naar het boek.
pi_219450309
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 16:44 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Heeft ze afgekeken van haar bestie, over lijken gaan
Ziek. Net als toen met het boek van Eva Kroot. Debbie noemde dat een leuk boek.
pi_219450359
quote:
‘Daar ben je dan Jaimy’? Mens, je kende haar niet eens. How can I makes this about me
pi_219450361
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 17:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ziek. Net als toen met het boek van Eva Kroot. Debbie noemde dat een leuk boek.
Dat was helemaal bizar
pi_219450482
Typisch Debbie om er weer zo mee aan de haal te gaan...
Ze heeft wel een flinke les te leren van Jaimy, dus in die zin goed dat ze het boek gaat lezen. ;)
pi_219450696
😂 naast dat Debbie de plank mis slaat met haar daar ben je jaimy bericht (🤦‍♂️echt hoe bedenkt ze het?) Deelt ze een bericht over dat je mensen lekker over je moet laten praten want jij leeft je beste leven 🤔
Ze beweert steeds dat ze nog net niet afsterft... maar dit is wel haar "living your best life" 😂👌👍
Ze zal het filmpje wel weer niet begrepen hebben
pi_219450741
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 18:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂 naast dat Debbie de plank mis slaat met haar daar ben je jaimy bericht (🤦‍♂️echt hoe bedenkt ze het?) Deelt ze een bericht over dat je mensen lekker over je moet laten praten want jij leeft je beste leven 🤔
Ze beweert steeds dat ze nog net niet afsterft... maar dit is wel haar "living your best life" 😂👌👍
Ze zal het filmpje wel weer niet begrepen hebben
Poeh de opmerkingen van Debbie raken mij...

'daar ben je dan Jaimy'. Nee, Jaimy is er niet, Jaimy is overleden, f****** veel te vroeg...

En dat ze dan nu zegt dat ze dr beste leven leeft wordt ik echt even onpasselijk van....had Jaimy ook graag gewild, haar beste leven leven...

Sorry, het raakt mij echt even. Wat een zelfingenomen, sociaal onhandig mens is het toch. Zeg dan gewoon helemaal niks...Je hóeft niet te posten dat je dat boek gekocht hebt...
pi_219450878
Debbie heeft de plank al zo vaak misgeslagen met haar teksten, uitspraken, gedeelde berichten etc.

Zo vaak dat ik er bijna respect voor krijg dat ze actief durft te blijven op social media.
pi_219450945
Sanneke met een hoop gezeur over tips voor een gezond ontbijt en de storie starten met een bakje chips 8)7
pi_219450947
Hoe kan het dat Iris zegt Michelle allen maar in haar verliefde staat te kennen ??!! Hoelang speelt dit dan al zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')