En als dat zo erg als ze ons wil laten denken dan had de dokterswacht het meisje wel doorgestuurd naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:19 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Omdat ze wat slijm ophoest. Mijn hemel. Het meisje is verkouden zoals de rest van half Nederland! Die vrouw heeft écht een probleem waar ze aan moet werken.
Ik vermoed dat ze de auto destijds heeft gekocht met een nieuwe APK en dat deze daarom in december vervalt. Maar toen ze afgelopen winter in Spanje ‘woonde’ had ze het erover dat ze een andere auto wilde kopen. Er is dus vast een ander potje om uit te putten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ook bijzonder dat ze zegt de auto gekocht te hebben in december en dat daarom de apk in december verloopt 🤔 als je in december een auto koopt met apk tot april kan je steeds in april naar de apk.. de aankoopdatum zit niet aan de apk... daarnaast kan je ook in november voor de apk als hij maar niet verlopen is tijdens het rijden... sterker nog.. als je hem een maandje laat staan kan je in januari gaan! Met verlopen apk mag je naar de keuring rijden
Vind Judith haar potjes maar raar en onrealistisch
Krijg de laatste tijd beetje het gevoel dat ze zo krenterig geleefd heeft dat ze bij uitgave helemaal los gaat zonder te kijken wat ze nou echt doet
Ja dat zegt ze nu bewust, moet toegeven is een mooi huis maar villa... beetje overdrevenquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
De ene keer is het bij Kelly Caresse ‘de Villa’ maar gisteren ging ze terug naar ‘ons huisje’. 😊
Onze apk verloopt ook in de maand dat we hem gekocht hebben, we 'kregen' de apk er bij.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ook bijzonder dat ze zegt de auto gekocht te hebben in december en dat daarom de apk in december verloopt 🤔 als je in december een auto koopt met apk tot april kan je steeds in april naar de apk.. de aankoopdatum zit niet aan de apk... daarnaast kan je ook in november voor de apk als hij maar niet verlopen is tijdens het rijden... sterker nog.. als je hem een maandje laat staan kan je in januari gaan! Met verlopen apk mag je naar de keuring rijden
Vind Judith haar potjes maar raar en onrealistisch
Krijg de laatste tijd beetje het gevoel dat ze zo krenterig geleefd heeft dat ze bij uitgave helemaal los gaat zonder te kijken wat ze nou echt doet
Ze is vanmorgen nog bij de huisarts geweest, ze mocht met een recept prednison naar huis. Ze zit (weer) op t randje van opname (net als 1,5week geleden). Maar omdat dochter dat zo vervelend vindt hoeft dat niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:19 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
En als dat zo erg als ze ons wil laten denken dan had de dokterswacht het meisje wel doorgestuurd naar het ziekenhuis.
Ja naar ze doet alsof maand van aankoop vast zit aan apk... dat is niet zo! Het kan.. maar het hoeft nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Onze apk verloopt ook in de maand dat we hem gekocht hebben, we 'kregen' de apk er bij.
Natuurlijk. Het is toch 0.0% in het belang van de zieke kinderen zelf dat het zo gedeeld wordt op sociale media. Dan blijven er weinig andere belangen over, behalve een eigen belang (dat je omwille van je kind aan de kant zou moeten schuiven).quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:46 schreef Blossemtje_twente het volgende:
DBM
Is het geen vorm van aandacht die zieke kinderen?
Als een arts het niet verantwoordelijk vind om naar huis te gaan, wordt ze opgenomen, ongeacht wat het kind ervan vind.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze is vanmorgen nog bij de huisarts geweest, ze mocht met een recept prednison naar huis. Ze zit (weer) op t randje van opname (net als 1,5week geleden). Maar omdat dochter dat zo vervelend vindt hoeft dat niet.
Maar als t dan zo erg is, waarom is er gisteren dan niks voorgeschreven door de hap? Waarom is ze gisteren dan niet opgenomen?
Ik hoop natuurlijk dat het meisje snel opknapt, maar ik kan dbm echt niet helemaal serieus nemen met hoe ernstig ze het altijd schetst.
Ohh op die manier, nee dat kloptquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja naar ze doet alsof maand van aankoop vast zit aan apk... dat is niet zo! Het kan.. maar het hoeft niet
En sowieso mag je vanaf 2 maanden voor de APK datum al laten keuren. Dus is de APK datum 20 december, dan kun je al vanaf 21 oktober laten keuren zonder dat je maanden APK ‘kwijt raakt’. Je keuringsdatum voor het volgende jaar blijft dan gewoon 20 december. Het is dus gewoon zeuren om niks en een slechte planning van Judith zelf.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja naar ze doet alsof maand van aankoop vast zit aan apk... dat is niet zo! Het kan.. maar het hoeft niet
En vreemd dat ze gister nog schreef ‘ze is super benauwd maar haar zuurstof is goed’. Er rammelt iets aan het hele verhaal.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze is vanmorgen nog bij de huisarts geweest, ze mocht met een recept prednison naar huis. Ze zit (weer) op t randje van opname (net als 1,5week geleden). Maar omdat dochter dat zo vervelend vindt hoeft dat niet.
Maar als t dan zo erg is, waarom is er gisteren dan niks voorgeschreven door de hap? Waarom is ze gisteren dan niet opgenomen?
Ik hoop natuurlijk dat het meisje snel opknapt, maar ik kan dbm echt niet helemaal serieus nemen met hoe ernstig ze het altijd schetst.
Oh, slingert ze nu toch rustig het internet op wat het jochie ‘mankeert’? Dat was eerder iets wat ze nooit zou delen want zijn privacy. 😅quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:36 schreef Nieve het volgende:
In 1 van haar laatste vlogs legt Elyse uit dat haar 2 jarige zoon nog weinig van de wereld begrijpt en daarom op een mkd zit, maar gister legde hetzelfde ventje ineens moeiteloos het woord schildpad van letters met duploblokken puur door te observeren. Wat zal minibelle jaloers zijn
Ze zegt niet wat hij 'mankeert', maar iemand vraagt hoe hij het vindt dat er een broertje komt en dan zegt ze dat hij er eigenlijk niks van begrijpt omdat hij 'anders' is en daarom op een mkd zit.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:12 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Oh, slingert ze nu toch rustig het internet op wat het jochie ‘mankeert’? Dat was eerder iets wat ze nooit zou delen want zijn privacy. 😅
Nee klopt hoor, daarom mankeert even tussen aanhalingstekens. Maar eerder zei ze ‘er speelt iets met hem maar we willen niet zeggen wat’. Even melden dat hij op een medisch kdv zit en dat dat is omdat ie nog zo weinig begrijpt vind ik dan toch ook al best veel info.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:20 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ze zegt niet wat hij 'mankeert', maar iemand vraagt hoe hij het vindt dat er een broertje komt en dan zegt ze dat hij er eigenlijk niks van begrijpt omdat hij 'anders' is en daarom op een mkd zit.
Maar nu blijkt 'ie dus ineens briljant met letters. Plottwist.
Ja dat bedoelde ik met je kan ook eerder... het is echt zeuren om je eigen fouten bij Judithquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:08 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En sowieso mag je vanaf 2 maanden voor de APK datum al laten keuren. Dus is de APK datum 20 december, dan kun je al vanaf 21 oktober laten keuren zonder dat je maanden APK ‘kwijt raakt’. Je keuringsdatum voor het volgende jaar blijft dan gewoon 20 december. Het is dus gewoon zeuren om niks en een slechte planning van Judith zelf.
Klopt, maar Elyse weet sowieso niet wat ze nou eigenlijk wel of niet wil. Dat verandert per week. Vermoeiend..quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:22 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Nee klopt hoor, daarom mankeert even tussen aanhalingstekens. Maar eerder zei ze ‘er speelt iets met hem maar we willen niet zeggen wat’. Even melden dat hij op een medisch kdv zit en dat dat is omdat ie nog zo weinig begrijpt vind ik dan toch ook al best veel info.
Ik snap ook niet dat ze daarvoor de huisarts belt, ze is onder controle bij de kinderarts (zijn ze waarschijnlijk vandaag voor een extra controle geweest) en heeft toch zelfs het privenummer van de kinderarts.. Als mijn kind bij de kinderarts is vanwege de longen dan bel ik met de kinderarts als mijn kind problemen heeft met de longen. Het meisje kon nog lopen met een ballon, als een kind zo ziek en benauwd is loopt die echt niet vrolijk voor de ouders uit met een ballon. (Lijkt mij)quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb dit dus ook pas meegemaakt in mijn naaste omgeving. Had grote vraagtekens, maar blijkt hyperlexie te zijn. Vaak gelinkt aan autistisch spectrum 'aandoeningen'.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:20 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ze zegt niet wat hij 'mankeert', maar iemand vraagt hoe hij het vindt dat er een broertje komt en dan zegt ze dat hij er eigenlijk niks van begrijpt omdat hij 'anders' is en daarom op een mkd zit.
Maar nu blijkt 'ie dus ineens briljant met letters en kan hij uit het niets het woord schildpad spellen. Plottwist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |