abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219446108
quote:
88s.gif Op maandag 8 december 2025 23:22 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik kan ook niet eens de vlog kijken, die iemand hier heeft geplaatst (waarvoor dank). Het is allemaal even ongemakkelijk en té babbelend voor mij.

Hoe dan ook, K kon dan wel meer hebben dan M hebben (verdiend), ten tijde van hun huwelijksdag, maar de dag dat haar vader en moeder er niet meer zijn, dan kan M de nalatenschap delen met K (helemaal in geval van een echtscheiding). The Godfather zal dit niet toestaan, lijkt mij. Dus "de babbel vlog" is voor mij geen bewijs (sorry not sorry) en M lijkt zelfs nu nog "dit te zeggen en vervolgens het tegenovergestelde te doen". En kun je een 600 vierkante meter boerderie (hypotheek) bekostigen met de inkomsten van een webshop of is dit (ook) dankzij pa Walk?
Ik denk dat de inkomsten van haar instagram behoorlijk zijn. Als je al weet hoeveel AM verdient. MB vlogt al veel langer en heeft ook heel veel volgers én samenwerkingen. Daar komt aardig wat binnen per maand gok ik maar zo.
pi_219446128
AM die reclame maakt voor menstruatie-ondergoed op haar bijna 50e en dan zegt "dat ze toch niet meer ongesteld wordt", is de meest komische grap ooit (...). Het is hier al gezegd, maar je kunt dat pas zeggen na een jaar niet meer ongesteld te zijn geweest. AM zal verbaasd zijn, hoeveel en hoe vaak ze nog weleens ongesteld zou kunnen worden. Geloof me, dat ze dan helemaal niets aan dit ondergoed heeft want het komt dan uit haar oren het zal dan heftiger kunnen zijn, dan het broekje aankan. NB: ik vind menstruatie-ondergoed de meest onsmakelijkste ontdekking ooit 🤮.

[ Bericht 4% gewijzigd door Cattolica op 09-12-2025 00:12:48 ]
pi_219446141
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 23:39 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik denk dat de inkomsten van haar instagram behoorlijk zijn. Als je al weet hoeveel AM verdient. MB vlogt al veel langer en heeft ook heel veel volgers én samenwerkingen. Daar komt aardig wat binnen per maand gok ik maar zo.
Ja, je hebt gelijk! Ik vergeet dat snel, omdat ik me dat soort bedragen niet kan voorstellen.
pi_219446220
quote:

[..]
Zou Mb meer verdienen dan AM? Zij heeft volgens mij langdurige en goedbetaalde samenwerkingen
pi_219446251
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 22:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Eerst nog wijn erin he. Daarna een zak moment, dan plakt de beugel weer goed.
Hou op 😳😂😂😂
pi_219446521
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 21:57 schreef lila01 het volgende:
Dus het gezemel van Michelle over Sinterklaas was weer eens vreselijk overtrokken, want ze heeft zaterdagavond gewoon Sinterklaas met de klaver gevierd bij opa en oma, met broer, zus en kindjes.
Echt, zij maakt drama om letterlijk niets.
In de podcast vertelde ze dat het goed met haar ging. En die aflevering werd opgenomen op 5 december. Maar als je haar stories en die van Iris moest geloven, ging het helemaal niet goed met haar.

Iris en Michelle geven regelmatig aan dat het een het ander niet hoeft uit te sluiten. Maar ze vergeten dat zij zelf een beeld creëren dat tegenstrijdig is.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219446668
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 00:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou Mb meer verdienen dan AM? Zij heeft volgens mij langdurige en goedbetaalde samenwerkingen
Ik vermoed een veelvoud
pi_219446702
quote:

[..]
Niemand van de volgers heeft ooit haar boekhouding ingezien, dus we moeten uitgaan van wat ze zégt te verdienen.
pi_219446772
Wat een rare conclusies worden hier getrokken. MB’s ouders/pa kunnen wel vanalles gevonden hebben over GVG, maar zij hadden niet te kiezen, dat deden M en K zelf. Dat omzetten kan, maar dan zal K daar wel mee hebben moeten instemmen en tekenen. Bovendien kunnen M’s ouders het zelf zo vast laten leggen dat hun erfenis altijd buiten de GVG valt, tenzij M daar dan zelf anders over beslist. En ik snap het verschil wel heel goed tussen een swingen/een derde partner toevoegen en vreemdgaan. Het ene gebeurt in overleg en eerlijkheid, het andere is stiekem en bedrog. Ik zou daar dan als K ook helemaal klaar mee zijn áls het zo gebeurd is. Maar goed ik deel m’n man sowieso met niemand dus mij niet bellen. 🙈
pi_219446782
quote:

[..]
Dit. Die bekostigt lachend zo’n huis in dr eentje. Denk dat t voor J & K simpelweg niet te betalen is, dat zij er daarom blijft.
pi_219446805
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 07:24 schreef Zeeschelp het volgende:

[..]
Dit. Die bekostigt lachend zo’n huis in dr eentje. Denk dat t voor J & K simpelweg niet te betalen is, dat zij er daarom blijft.
En ik heb het idee dat jvp op dat gebied ook een tweede mb wil zijn /worden. Zij maakt ook steeds meer content, denk dat ze heel goed weet wat je daarmee kunt verdienen.
Ze hadden ook vaak dezelfde merken waar ze content voor maakten.
pi_219446829
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 07:21 schreef Zeeschelp het volgende:
Wat een rare conclusies worden hier getrokken. MB’s ouders/pa kunnen wel vanalles gevonden hebben over GVG, maar zij hadden niet te kiezen, dat deden M en K zelf. Dat omzetten kan, maar dan zal K daar wel mee hebben moeten instemmen en tekenen. Bovendien kunnen M’s ouders het zelf zo vast laten leggen dat hun erfenis altijd buiten de GVG valt, tenzij M daar dan zelf anders over beslist. En ik snap het verschil wel heel goed tussen een swingen/een derde partner toevoegen en vreemdgaan. Het ene gebeurt in overleg en eerlijkheid, het andere is stiekem en bedrog. Ik zou daar dan als K ook helemaal klaar mee zijn áls het zo gebeurd is. Maar goed ik deel m’n man sowieso met niemand dus mij niet bellen. 🙈
Dat haar ouders zelf ook zaken kunnen uitsluiten wilde ik hier net komen schrijven. Daar zou een GVG tussen M en K niks in veranderen. Dat M en K zelf hun GVG hebben omgezet zou ik niet gek vinden gezien de uitspraken die ze hebben gedaan over een gelijkwaardige verdeling met JvP.
Over die relatie: volledig eens. Een poly betekent niet dat je alle vrijheid hebt.
En eerlijk: die beelden van MB en TW in het stadion lieten misschien niet heel veel zien maar als er zulke beelden zouden zijn van mijn man met een vrouw zou ik daar echt iets van denken.
pi_219446861
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 07:28 schreef Henrike het volgende:

[..]
En ik heb het idee dat jvp op dat gebied ook een tweede mb wil zijn /worden. Zij maakt ook steeds meer content, denk dat ze heel goed weet wat je daarmee kunt verdienen.
Ze hadden ook vaak dezelfde merken waar ze content voor maakten.
Vanaf dag één heb ik gezegd dat JvP een kopie van MB wilde worden. Ik vond het altijd een beetje sneu overkomen hoe duidelijk dat was: woordgebruik, kleding, het benoemen van haar tas en auto... Zelfs haar kinderen werden kopietjes van 3/4 van de klaver.
Ik ben geen fan van MB, niet van JvP. En ik blijf erbij dat ze er met z’n drieën een potje van hebben gemaakt.
pi_219446903
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 07:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vanaf dag één heb ik gezegd dat JvP een kopie van MB wilde worden. Ik vond het altijd een beetje sneu overkomen hoe duidelijk dat was: woordgebruik, kleding, het benoemen van haar tas en auto... Zelfs haar kinderen werden kopietjes van 3/4 van de klaver.
Ik ben geen fan van MB, niet van JvP. En ik blijf erbij dat ze er met z’n drieën een potje van hebben gemaakt.
Ja dat was mij vanaf begin ook duidelijk . Of jvp tegen mb opkeek of dat het echt haar bedoeling was dat weet ik natuurlijk niet. Maar ze nam wel steeds meer van haar over.
En dat laatste ben ik met je eens, hoe en wat er gebeurd is, wie er wat fout heeft gedaan , we weten het allemaal niet 100% zeker dat weten alleen zij.
Maar dat ze er een potje van hebben gemaakt klopt als een bus.
En hopelijk komt het tot een fatsoenlijk eind, zodat de 7 kinderen weer een fijne thuis situatie krijgen.
pi_219446960
Ik had gelijk, DBM is gister weer eens bij de HAP geweest en ze kan nu,deze ochtend, niet wachten om de huisarts te bellen (threads)
pi_219447017
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 08:12 schreef opwegnaar het volgende:
Ik had gelijk, DBM is gister weer eens bij de HAP geweest en ze kan nu,deze ochtend, niet wachten om de huisarts te bellen (threads)
Was ook al weer even geleden natuurlijk 🫣
pi_219447374
AM: ik kies dit jaar voor kant en klaar voor school en scouting (eten voor de kerstviering). Net als vorig jaar dus.
pi_219447479
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 09:35 schreef Rimboequeen het volgende:
AM: ik kies dit jaar voor kant en klaar voor school en scouting (eten voor de kerstviering). Net als vorig jaar dus.
En dan weer dat gezwam over 'en voor de groene scholen hebben ze ook suggesties, hier proberen sommige moeders het ook maar eten zelf hun eigen kinderen het niet'. Nu ben ik niet per se van het 'alles moet maar gezond zijn', ook met een kerstdiner of traktaties niet. Maar de fruitspiezen, sterren komkommers en wraps met kipfilet gaan hier ieder jaar met het kerstdiner gewoon zo goed als op🤷‍♀️.
pi_219447533
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 09:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En dan weer dat gezwam over 'en voor de groene scholen hebben ze ook suggesties, hier proberen sommige moeders het ook maar eten zelf hun eigen kinderen het niet'. Nu ben ik niet per se van het 'alles moet maar gezond zijn', ook met een kerstdiner of traktaties niet. Maar de fruitspiezen, sterren komkommers en wraps met kipfilet gaan hier ieder jaar met het kerstdiner gewoon zo goed als op🤷‍♀️.
De school van de kinderen van AM is natuurlijk Heel Bijzonder he?
pi_219447644
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 08:12 schreef opwegnaar het volgende:
Omdat ze wat slijm ophoest. Mijn hemel. Het meisje is verkouden zoals de rest van half Nederland! Die vrouw heeft écht een probleem waar ze aan moet werken.
pi_219447645
Fruit en komkommer waren bij ons op school altijd een groot succes. Hoezeer ik ook bekend ben met kerststress, vind ik kan en klaar bestellen echt zonde. Al helemaal voor iemand, die bakken als hobby heeft (zegt te hebben).

Nou is Annemarie weer heel tactisch de hort op, maar er zijn genoeg andere mensen in huis die wat kunnen maken lijkt mij. Al maak je een paar mooie fruitspiesen of wat eiersalade, wraps en een mooie schotel met rauwkost. Is ook leuker voor de kinderen om mee te helpen.

Wel leuk om te zien dat Annemarie helemaal in de wolken is dat ze een vriendin (Mirjam van IJ.) gevonden heeft.
pi_219447720
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 09:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als ze pistache taartjes mee gaat geven naar school, dan weet ik wie dit jaar eten mee terug krijgt!
pi_219447774
Judith kiest ervoor om met een 16 jaar oude auto in het potje voor haar auto en het onderhoud nog niet eens ¤780,- te hebben. Voor iemand die zo enorm goed zegt te kunnen budgetteren, vind ik dit opvallend naïef. Wat doet ze als de auto er helemaal mee stopt, wat best reëel is met zo’n oude auto? Waar gaat ze een andere auto mee bekostigen? Ze heeft natuurlijk genoeg potjes om uit te grabbelen (getuige de trampoline, nintendo switch en nog wat andere grote aankopen en selfcare de afgelopen tijd), maar ze stelt duidelijk niet de juiste prioriteiten.
pi_219447863
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 10:19 schreef Tarantelle het volgende:
Fruit en komkommer waren bij ons op school altijd een groot succes. Hoezeer ik ook bekend ben met kerststress, vind ik kan en klaar bestellen echt zonde. Al helemaal voor iemand, die bakken als hobby heeft (zegt te hebben).

Nou is Annemarie weer heel tactisch de hort op, maar er zijn genoeg andere mensen in huis die wat kunnen maken lijkt mij. Al maak je een paar mooie fruitspiesen of wat eiersalade, wraps en een mooie schotel met rauwkost. Is ook leuker voor de kinderen om mee te helpen.

Wel leuk om te zien dat Annemarie helemaal in de wolken is dat ze een vriendin (Mirjam van IJ.) gevonden heeft.
Ik vind dat juist zo leuk altijd. Met de kinderen samen iets bedenken en het dan leuk presenteren.
Er was altijd 1 moeder die haar kind een zak gesneden stokbrood in zak meegaf, zo teleurgesteld koppie. Vrees dat dat ook voor de kinderen van Am gaat gelden.
Maak er gewoon iets leuks van, ze zijn maar zo kort klein
pi_219447865
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 10:40 schreef Danielle_ het volgende:
Judith kiest ervoor om met een 16 jaar oude auto in het potje voor haar auto en het onderhoud nog niet eens ¤780,- te hebben. Voor iemand die zo enorm goed zegt te kunnen budgetteren, vind ik dit opvallend naïef. Wat doet ze als de auto er helemaal mee stopt, wat best reëel is met zo’n oude auto? Waar gaat ze een andere auto mee bekostigen? Ze heeft natuurlijk genoeg potjes om uit te grabbelen (getuige de trampoline, nintendo switch en nog wat andere grote aankopen en selfcare de afgelopen tijd), maar ze stelt duidelijk niet de juiste prioriteiten.
Ook bijzonder dat ze zegt de auto gekocht te hebben in december en dat daarom de apk in december verloopt 🤔 als je in december een auto koopt met apk tot april kan je steeds in april naar de apk.. de aankoopdatum zit niet aan de apk... daarnaast kan je ook in november voor de apk als hij maar niet verlopen is tijdens het rijden... sterker nog.. als je hem een maandje laat staan kan je in januari gaan! Met verlopen apk mag je naar de keuring rijden
Vind Judith haar potjes maar raar en onrealistisch
Krijg de laatste tijd beetje het gevoel dat ze zo krenterig geleefd heeft dat ze bij uitgave helemaal los gaat zonder te kijken wat ze nou echt doet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')