abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219445703
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 21:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith haar medicatie wordt verhoogd en er wordt nieuwe medicatie gestart, terwijl ze het nu al heel vaak vergeet?
Zou ze niet eerst eens beginnen met haar medicatie adequaat te gebruiken voor je gaat ophogen?

En HOE krijg je het voor elkaar om het te vergeten? Of is dit ook eeer zo'n 'het leven komt met risico's?'.

Ons mam slikt 7x per dag medicatie, die heeft gewoon 7 wekkers staan zodat ze het niet vergeet. 9 van de 10x heeft ze die wekker niet nodig, maar ze laat ze toch staan omdat ze het niet wil vergeten. Als een vrouw van 70 dat kan bedenken, dan Judith toch ook wel?
Ja dit ook absoluut. De waardes zijn toch niet reëel als je de dosering al niet juist neemt.

De lul smoes is: ik zet wekkers maar negeer ik. Mens al draag je de hele dag en buiktasje, zoek iets wat helpt.
pi_219445725
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 22:04 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
En in de podcast zegt ze het never nooit op een andere datum te vieren dan 5 december.
Als je toch over zoiets al moet liegen en drama moet maken?
pi_219445727
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 21:02 schreef AppelsEieren het volgende:
Judith; ik moet vijf x per dag medicatie maar vergeet dit.
Had ook niet de juiste hoeveelheid medicatie mee ivm weekend naar ouders.

Kind bewust van school gehouden in verband met de ziekenhuis ervaring. Zo kan ze beter praten met hem over haar ziek zijn.

Pfff ik weet niet eens waar ik beginnen moet en ik kan denk ik weinig respectvols zeggen dus ik zeg maar niks.
Misschien kan ze een excell bestandje maken
pi_219445733
Ik zie net de laatste story van AM van een half uur geleden dat de beugel uit is. Zou Maarten zijn zakmoment al begonnen zijn? 🤔
pi_219445740
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 22:09 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ja dit ook absoluut. De waardes zijn toch niet reëel als je de dosering al niet juist neemt.

De lul smoes is: ik zet wekkers maar negeer ik. Mens al draag je de hele dag en buiktasje, zoek iets wat helpt.
Maar dan wel het verhaal 'een volger dacht altijd dat haar moeder dood zou gaan, dus ik nam Bob mee naar het ziekenhuis zodat hij het kan beleven'. Terwijl zij wel echt een ziekte heeft waar ze dood aan kan gaan terwijl Bob nog heel jong is.
En dan zo met je medicatie en je lijf omgaan, ik vind het gewoon echt dom. Een ander woord heb ik er niet voor.
pi_219445741
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 21:38 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Omdat ze/het merk zegt dat het ook beschermd bij ongewild urineverlies. Als je aan het bootcampen bent met je favoriete dochter bijvoorbeeld.
Ik heb niks gehoord.

Ik weet te veel van deze vrouw. Ik weet dus nu ook dat ze urinverlies heeft bij het sporten. Ik had niet zonder deze info kunnen leven.
pi_219445742
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 22:14 schreef sunny_8953 het volgende:
Ik zie net de laatste story van AM van een half uur geleden dat de beugel uit is. Zou Maarten zijn zakmoment al begonnen zijn? 🤔
Eerst nog wijn erin he. Daarna een zak moment, dan plakt de beugel weer goed.
pi_219445746
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 22:09 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]

Misschien moet ze even een excel maken om haar medicatievoorraad en -inname in bij te gaan houden met net zoveel toewijding als haar financiële excel.
pi_219445751
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 22:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar dan wel het verhaal 'een volger dacht altijd dat haar moeder dood zou gaan, dus ik nam Bob mee naar het ziekenhuis zodat hij het kan beleven'. Terwijl zij wel echt een ziekte heeft waar ze dood aan kan gaan terwijl Bob nog heel jong is.
En dan zo met je medicatie en je lijf omgaan, ik vind het gewoon echt dom. Een ander woord heb ik er niet voor.
Ik vind het ook egoïstisch naar haar kind toe.
pi_219445753
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 22:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Misschien kan ze een excell bestandje maken
Oh ik was mosterd zie ik🤣
pi_219445761
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 22:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vind het ook egoïstisch naar haar kind toe.
Precies dit. De jongen heeft nu gezien dat er toch wel een probleem was op de echo en heeft gehoord dat zijn moeder er flink wat medicatie bij krijgt. Zal allemaal vast helpen voor hem om het te kunnen relativeren! Not.
pi_219445770
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 22:00 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze doet aan een dure studie mee, dit is toch gewoon een dikke middelvinger naar haar artsen?
Nou dat! Ik was voor dezelfde trial uitgenodigd maar die ging niet door, ik kan niet uitstaan dat ze er zo klakkeloos mee omgaat. Dan neem je je ziekte niet serieus.
pi_219445772
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 22:17 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Oh ik was mosterd zie ik🤣
Of ik?
pi_219445776
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 22:04 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
En in de podcast zegt ze het never nooit op een andere datum te vieren dan 5 december.
Dat klopte wel, daarna altijd bij de opa' s en oma' s.
Maar hoe dan ook: dramaqueen ten top.
pi_219445781
Ik denk dat er heel veel manieren zijn om je kind bij je ziekte te betrekken en er een gesprek over te voeren. Ik begrijp de keuze niet van Judith om haar kind mee te nemen (nu en op dit moment). Over 3 weken is het vakantie en moet hij ook mee.
pi_219445801
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 22:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zal ze haar urine opvangende onderbroek wel even verwisselen?
pi_219445808
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 22:15 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik heb niks gehoord.

Ik weet te veel van deze vrouw. Ik weet dus nu ook dat ze urinverlies heeft bij het sporten. Ik had niet zonder deze info kunnen leven.
Het is niet de eerste keer dat zij (of een andere fluflu) reclame maakt voor snukks he?
pi_219445886
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 22:20 schreef lila01 het volgende:

[..]
Dat klopte wel, daarna altijd bij de opa' s en oma' s.
Maar hoe dan ook: dramaqueen ten top.
Off topic, maar die over-knee laarzen zijn zo ordi. Helemaal op een pakjesavond. En tandenpoetsen en filmen tegelijk snap ik helemaal niet.
pi_219445891
Ik vind het best wel heftig dat Judith zegt af en toe medicatie te missen door het te vergeten. Ik zou het ook vergeten, maar dat is toch gewoon kwestie van smartwatch en alarmen?

Kind van 6 meenemen naar het ziekenhuis zou niet mijn keuze zijn. Jonge kinderen vangen zo iets op dat ze kunnen plaatsen en voor je het weet gaat zoiets een heel eigen, ondergronds, leven leiden. Dan toch liever kinderen beschermen tot ze emotioneel ouder zijn en dit beter aan kunnen. En dan uitleggen in een andere omgeving.

Maar goed, ik heb minder ervaring op dit gebied (wel wat), dus wie weet wat ik zou doen. Wel riep een arts ooit ongefundeerde dingen over erfelijkheid en kinderen laten onderzoeken. Gelukkig bleek deze arts (te) voortvarend en hebben de kinderen dit nooit geweten.
pi_219445906
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 22:38 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vind het best wel heftig dat Judith zegt af en toe medicatie te missen door het te vergeten. Ik zou het ook vergeten, maar dat is toch gewoon kwestie van smartwatch en alarmen?

Kind van 6 meenemen naar het ziekenhuis zou niet mijn keuze zijn. Jonge kinderen vangen zo iets op dat ze kunnen plaatsen en voor je het weet gaat zoiets een heel eigen, ondergronds, leven leiden. Dan toch liever kinderen beschermen tot ze emotioneel ouder zijn en dit beter aan kunnen. En dan uitleggen in een andere omgeving.

Maar goed, ik heb minder ervaring op dit gebied (wel wat), dus wie weet wat ik zou doen. Wel riep een arts ooit ongefundeerde dingen over erfelijkheid en kinderen laten onderzoeken. Gelukkig bleek deze arts (te) voortvarend en hebben de kinderen dit nooit geweten.
Het gaat hier niet om zomaar een kind van 6. Het gaat om de zoon van Judith. De zoon die volgens z’n paspoort 6 is maar zo ontzettend wijs!
pi_219445974
Ben ik de enige die dat dansen van kc een beetje vreemd vind?
Waar gaat ze dit dansje uitvoeren?
En dat slaan op eigen billen🤣
pi_219445992
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 22:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het gaat hier niet om zomaar een kind van 6. Het gaat om de zoon van Judith. De zoon die volgens z’n paspoort 6 is maar zo ontzettend wijs!
Hij hoort lekker een bibliotheek prentenboek te lezen om het gesprek te starten als ze dat zo nodig vind. Maar ik ben bang dat hij volgende week in een nieuwe encyclopedie moet laten zien waar de medische issues van zijn moeder zich precies bevinden.
pi_219446060
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 20:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar waarom dan? Toen zij getrouwd zijn zal Koen misschien meer verdiend hebben dan Michelle? Michelle is ook een tijd soort van thuisblijf moeder geweest toch?

Ik heb haar niet gevolgd in de tijd van haar vlogs, maar kan me voorstellen dat toen in gemeenschap van goederen gunstiger was voor Michelle?
Ik kan ook niet eens de vlog kijken, die iemand hier heeft geplaatst (waarvoor dank). Het is allemaal even ongemakkelijk en té babbelend voor mij.

Hoe dan ook, K kon dan wel meer hebben dan M hebben (verdiend), ten tijde van hun huwelijksdag, maar de dag dat haar vader en moeder er niet meer zijn, dan kan M de nalatenschap delen met K (helemaal in geval van een echtscheiding). The Godfather zal dit niet toestaan, lijkt mij. Dus "de babbel vlog" is voor mij geen bewijs (sorry not sorry) en M lijkt zelfs nu nog "dit te zeggen en vervolgens het tegenovergestelde te doen". En kun je een 600 vierkante meter boerderie (hypotheek) bekostigen met de inkomsten van een webshop of is dit (ook) dankzij pa Walk?
pi_219446067
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 22:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
🤢

Zakmoment is echt een vies woord 😆
pi_219446070
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 22:53 schreef Henrike het volgende:
Ben ik de enige die dat dansen van kc een beetje vreemd vind?
Waar gaat ze dit dansje uitvoeren?
En dat slaan op eigen billen🤣
Lapdance voor Sjenkie, zal niet de eerste keer zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')