Waarom oeps?quote:Op zondag 7 december 2025 23:56 schreef lila01 het volgende:
Oeps, Koen en Jacq waren vandaag samen bij de Intratuin.
Dankje!quote:Op maandag 8 december 2025 06:50 schreef Donna het volgende:
Topicnummer aangepast. Die gaat automatisch omhoog bij een nieuw topic.![]()
Inderdaad. Laat die mensen lekker naar de intratuin gaan. Zo lekker gewoon gebleven.quote:Op maandag 8 december 2025 06:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Waarom oeps?
Hoop dat ze gelukkig zijn samen, of dat nu als vrienden of lovers is.
Ze zijn wel fan van de intratuin, vorige week waren ze er toch ook al gespot?quote:Op maandag 8 december 2025 06:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Waarom oeps?
Of ze willen dit gedeelte van hun privéleven juist graag eens privé houdenquote:Op zondag 7 december 2025 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
K & J zijn wolven in schaapskleren, zich stil en op de achtergrond houdend, maar ondertussen wel een eentweetje doen
Misschien was deze foto wel vorige week genomen. En nu op juiche kanaal geplaatstquote:Op maandag 8 december 2025 07:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zijn wel fan van de intratuin, vorige week waren ze er toch ook al gespot?
Goed idee! Effing gaaf 😆quote:Op maandag 8 december 2025 07:47 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Kunnen we met z’n allen bij haar switchen vandaag?
De tijd gaat snel. Ik weet nog goed dat drama dat ze 30 werd. Maar hiep hiep hoera 🎉quote:
😂quote:Op maandag 8 december 2025 08:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar eerst de beentjes kietelen he
Dat huis puilt uit van de zooi. Bij Sanneke en DBM is dat ook, en maar blijven kopen. Koopziek en geen handen meer over.quote:Op maandag 8 december 2025 08:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het is niet alleen de elf bij de Lethers, maar ook allerlei accessoires.
Iets zegt me dat er regelmatig iets bijgekocht ‘moet’ worden want dingen zijn al eerder gebruikt, dát kan niet.
Ik vind het vreemd dat ze daar de energie voor heeft, al die zooi klaarzetten en weer opruimen.quote:Op maandag 8 december 2025 08:39 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dat huis puilt uit van de zooi. Bij Sanneke en DBM is dat ook, en maar blijven kopen. Koopziek en geen handen meer over.
Ze heeft half Temu vast leeggekochtquote:Op maandag 8 december 2025 08:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Iets zegt me dat er regelmatig iets bijgekocht ‘moet’ worden want dingen zijn al eerder gebruikt, dát kan niet.
Het lijkt me dat je als ouder meekijkt en weet wat je kinderen online doen. Roblox komt er bij ons niet inquote:Op maandag 8 december 2025 08:40 schreef Henrike het volgende:
Ik zag toevallig een post van huisje eggink op insta, ging over het spel roblocks, dat dat voor agressie zorgde en dat ze het daarom van de tablet had gehaald.
Daaronder een reactie van hvk; mijn kinderen spelen dit ook veel sinds de zomervakantie, geen idee wat het spel inhoudt.Maar hoe dan?
Heel zorgelijk als ouders niet volgen wat hun kind online doet.quote:Op maandag 8 december 2025 08:40 schreef Henrike het volgende:
Ik zag toevallig een post van huisje eggink op insta, ging over het spel roblocks, dat dat voor agressie zorgde en dat ze het daarom van de tablet had gehaald.
Daaronder een reactie van hvk; mijn kinderen spelen dit ook veel sinds de zomervakantie, geen idee wat het spel inhoudt.Maar hoe dan?
Bij HVK verbaast me dat totaal niet.quote:Op maandag 8 december 2025 09:02 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Heel zorgelijk als ouders niet volgen wat hun kind online doet.
Da's bij Milou net zo, steeds weer nieuwe zooi in huis. Nu lijkt het bij Milou allemaal wel net iets meer opgeruimd en georganiseerd dan bij Debbie.quote:Op maandag 8 december 2025 08:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
🤢🤢 eet smakelijk.quote:Op maandag 8 december 2025 09:16 schreef Cattolica het volgende:
AM meldt nog even, met een foto van haar bitje, dat ze deze afgelopen zaterdag, tijdens de lunch met Sam in een restaurant, aan tafel heeft uitgedaan en in het bakje gelegd 😑.
Gatverdammequote:Op maandag 8 december 2025 09:16 schreef Cattolica het volgende:
AM meldt nog even, met een foto van haar bitje, dat ze deze afgelopen zaterdag, tijdens de lunch met Sam in een restaurant, aan tafel heeft uitgedaan en in het bakje gelegd 😑.
Totdat Milou haar kasten en lades opent. Dan is het ook gewoon een ongeorganiseerde en vieze bende.quote:Op maandag 8 december 2025 09:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Da's bij Milou net zo, steeds weer nieuwe zooi in huis. Nu lijkt het bij Milou allemaal wel net iets meer opgeruimd en georganiseerd dan bij Debbie.
Dat aan tafel doen is echt wel heel goor en asociaal. Ik blijf hoop houden dat ze gewoon even naar de wc is gelopen en het daar heeft gedaan.quote:Op maandag 8 december 2025 09:16 schreef Cattolica het volgende:
Nou 🤮! Ik denk dat ze expres dit soort dingen schrijft; ik weiger (tegen beter weten in) het te geloven dat iemand écht zó bot en onsmakelijk is, zoals zij.quote:
Wie is KC?quote:Op maandag 8 december 2025 08:30 schreef Blossemtje_twente het volgende:
KC heeft van haar zelf kort haar en veel te onnatuurlijk blond. Ziet er echt goedkoop uit.
Ja, dat heb ik ook. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je aan tafel in een restaurant in je mond gaat zitten preutsen/roeren. Dit is gewoon weer bedoeld om reacties op te roepen.quote:Op maandag 8 december 2025 09:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nou 🤮! Ik denk dat ze expres dit soort dingen schrijft; ik weiger (tegen beter weten in) het te geloven dat iemand écht zó bot en onsmakelijk is, zoals zij.
Precies! Maar zelfs voor dat (het oproepen van reacties) moet je het toch ook ergens leuk vinden, om dit soort "gatverdamme" verhaaltjes te verzinnen en plaatsen. Ik kan me er niets bij voorstellen, maar AM gaat het wel heel erg makkelijk af.quote:Op maandag 8 december 2025 09:35 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je aan tafel in een restaurant in je mond gaat zitten preutsen/roeren. Dit is gewoon weer bedoeld om reacties op te roepen.
Nou dat dus, en ze zijn daar nog zo klein. En dan ook die redenatie: ze zijn er zoet mee, weet niet wat het voor spel is.quote:Op maandag 8 december 2025 09:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je als ouder meekijkt en weet wat je kinderen online doen. Roblox komt er bij ons niet in
Dit dus... zou me eerder verbazen als ze zou zeggen "ik kwam er achter dat ze het speelde en heb het direct van de tablets verwijderd "quote:Op maandag 8 december 2025 09:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Bij HVK verbaast me dat totaal niet.
Mij ook niet, en dat bedoelde ik gisteren o.a. met dom,zij denkt totaal niet na over haar kinderen.quote:Op maandag 8 december 2025 09:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Bij HVK verbaast me dat totaal niet.
Ze was methaar zoon. Als ik met mijn zoon was en dit zou proberen, zou hij mij echt wel even tot de orde roepen. Ik geloof er echt helemaal niets van (en dat heb ik bij meer van de dingen die Annemarie en collega-influencers roepen). Het is bedoeld om meer engagement te genereren, dit zorgt weer voor wat DM's. Zo'n bitje is gewoon goor als je die uit je mond trekt, ik ken niemand die dat zo op de foto zet, dan spoel je dat echteven af.quote:Op maandag 8 december 2025 09:43 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Precies! Maar zelfs voor dat (het oproepen van reacties) moet je het toch ook ergens leuk vinden, om dit soort "gatverdamme" verhaaltjes te verzinnen en plaatsen. Ik kan me er niets bij voorstellen, maar AM gaat het wel heel erg makkelijk af.
Nou de intratuin in Rosmalen is allesbehalve romantisch vind ik😉paar weken geleden toevallig even geweest.quote:Op maandag 8 december 2025 09:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Koen en Sjaak weer bij de intratuin. Dat is voor Sjaak de 3e keer in 2 weken tijd dat ze bij de intratuin komt. Is het daar zo romantisch?
En het is ook niet zo dat het in 1 snelle handeling uit is, Zoe moet echt met vingers in haar mond om het los te wrikken. Ranzige vrouw.quote:Op maandag 8 december 2025 09:50 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ze was methaar zoon. Als ik met mijn zoon was en dit zou proberen, zou hij mij echt wel even tot de orde roepen. Ik geloof er echt helemaal niets van (en dat heb ik bij meer van de dingen die Annemarie en collega-influencers roepen). Het is bedoeld om meer engagement te genereren, dit zorgt weer voor wat DM's. Zo'n bitje is gewoon goor als je die uit je mond trekt, ik ken niemand die dat zo op de foto zet, dan spoel je dat echteven af.
Is het niet opvallend dat ze alleen daar samen worden gespot en gefotografeerd? Nergens anders (behalve "haar auto voor zijn deur"). Zijn zij wellicht zelf de "juice spion"?quote:Op maandag 8 december 2025 09:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Koen en Sjaak weer bij de intratuin. Dat is voor Sjaak de 3e keer in 2 weken tijd dat ze bij de intratuin komt. Is het daar zo romantisch?
Is het al taaktober?quote:Op maandag 8 december 2025 09:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Totdat Milou haar kasten en lades opent. Dan is het ook gewoon een ongeorganiseerde en vieze bende.
Maar ze was zo ziek dat ze wel een verjaardag gevierd hebben, naar een krijspaleis geweest is, mee boodschappen gaat doen etc... Neem gister, dan gaat ze mee met de auto om vergeten boodschappen te doen. Maar dan blijft ze in de auto zitten. Had je man en kind samen laten gaan, had je zelf even rust. Maar het is allemaal ook zo moeilijk daar.quote:Op maandag 8 december 2025 09:41 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke zegt op treads dat ze al twee weken ziek is en dat ze niemand kan vinden om op te passen zodat ze een paar uurtjes echt kan uitrusten.
Ze is niet alleenstaand toch? Ze kan genoeg uren op een dag rusten als haar 'verloofde' gewoon thuis is.
En bovendien hoeft ze niet te werken en slaapt haar kind nog overdag.
AM zit in haar 2e pubertijd. Ze wil zo graag gezien worden en aandacht krijgen.quote:Op maandag 8 december 2025 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En het is ook niet zo dat het in 1 snelle handeling uit is, Zoe moet echt met vingers in haar mond om het los te wrikken. Ranzige vrouw.
En M had toch zoveel cadeaus gehad van vriendinnen? Maar die kunnen niet oppassen/M meenemen? Al denk ik dat dat laatste niet zal mogen want ze wil iedere minuut kunnen controleren, ook als Dijon hem heeft verschoont.quote:Op maandag 8 december 2025 10:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
Maar ze was zo ziek dat ze wel een verjaardag gevierd hebben, naar een krijspaleis geweest is, mee boodschappen gaat doen etc... Neem gister, dan gaat ze mee met de auto om vergeten boodschappen te doen. Maar dan blijft ze in de auto zitten. Had je man en kind samen laten gaan, had je zelf even rust. Maar het is allemaal ook zo moeilijk daar.
En dan ook nog eens "vergeten boodschappen" omdat ze de dag ervoor (toen Dion ook al boodschappen had gedaan) "vergeten was om potjes eten voor M op het lijstje te zetten, want ze was vergeten dat haar 1-jarig kind niet alleen meer uit een flesje drinkt". En dan zichzelf lachend "loedermoeder" blijven noemen. Ook haar verdenk ik vaak van "rage bait", vooral dit soort filmpjes waarin ze maar stompzinnig blijft lachen.quote:Op maandag 8 december 2025 10:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
Maar ze was zo ziek dat ze wel een verjaardag gevierd hebben, naar een krijspaleis geweest is, mee boodschappen gaat doen etc... Neem gister, dan gaat ze mee met de auto om vergeten boodschappen te doen. Maar dan blijft ze in de auto zitten. Had je man en kind samen laten gaan, had je zelf even rust. Maar het is allemaal ook zo moeilijk daar.
Daarom zei ik ook 'lijkt het opgeruimder' haha. Haar woonkamer ziet er iig niet uit als een veredelde kringloopwinkel. Maar haar kasten staan ook kei vol en het is er vaak een beetje viezig vind ik. Dat zie je dan vooral weer als het taaktober isquote:Op maandag 8 december 2025 09:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Totdat Milou haar kasten en lades opent. Dan is het ook gewoon een ongeorganiseerde en vieze bende.
Iedereen noemt zichzelf tegenwoordig loedermoeder, da's ook weer hip kennelijk.quote:Op maandag 8 december 2025 10:23 schreef Cattolica het volgende:
[..]
En dan ook nog eens "vergeten boodschappen" omdat ze de dag ervoor (toen Dion ook al boodschappen had gedaan) "vergeten was om potjes eten voor M op het lijstje te zetten, want ze was vergeten dat haar 1-jarig kind niet alleen meer uit een flesje drinkt". En dan zichzelf lachend "loedermoeder" blijven noemen. Ook haar verdenk ik vaak van "rage bait", vooral dit soort filmpjes waarin ze maar stompzinnig blijft lachen.
Zo vermoeiend, ieder jaar weer hetzelfde geblaat. Totdat er een keer een paar kinderen niet komen dan is ze echt niet zo relaxt hoor. Die overige 363 dagen hebben ze ook niemand die daar op bezoek komt dus ze mag ophouden met verkondigen dat ze vrienden/familie hebben buiten HeT gRoTe GeZiN. Benieuwd of Maarten zijn moeder nog ophaalt met Kerstmis of er even langs gaat.quote:Op maandag 8 december 2025 10:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM doet net alsof zij de trendsetter is die een relaxte kerst heeft, met mensen die komen wanneer en hoe ze willen. Dat beschrijft ze ook in haar eerste boek, dus dat moest weer even gemeld worden.
En dat het niet altijd het reclame-perfecte plaatje rondom kerst hoeft te zijn.
Goh AM, dat had ik nóóit zelf kunnen bedenken, ik dacht dat het in ieder gezin zo ging als op de TV.. 🙄
Geen idee. Maar ik vind het wel heel ongemakkelijk/onveilig dat iemand zomaar foto’s maakt in het wild.quote:Op maandag 8 december 2025 09:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Is het niet opvallend dat ze alleen daar samen worden gespot en gefotografeerd? Nergens anders (behalve "haar auto voor zijn deur"). Zijn zij wellicht zelf de "juice spion"?
Zeer vermoeiend, elk jaar hetzelfde. Bla bla bla.quote:Op maandag 8 december 2025 10:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM doet net alsof zij de trendsetter is die een relaxte kerst heeft, met mensen die komen wanneer en hoe ze willen. Dat beschrijft ze ook in haar eerste boek, dus dat moest weer even gemeld worden.
En dat het niet altijd het reclame-perfecte plaatje rondom kerst hoeft te zijn.
Goh AM, dat had ik nóóit zelf kunnen bedenken, ik dacht dat het in ieder gezin zo ging als op de TV.. 🙄
Nee, ze kan niet zelf gaan met de bakfiets waarvoor ze zo gedreind heeft; dat snap je toch wel (*huilstemmetje van Sanneke) 😉.quote:Op maandag 8 december 2025 10:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Iedereen noemt zichzelf tegenwoordig loedermoeder, da's ook weer hip kennelijk.
Alsof je meteen een loeder bent als je ff een boodschapje vergeet. Maar nee Sanneke moet er weer een ding van maken 🙈.
Had ze nou maar iets waar ze zich mee kon verplaatsen waar Mijan gewoon in kan zonder dat ze daar een rijbewijs voor nodig heeft. Dan had ze ook zelf ff een boodschap kunnen gaan doen...
En als ze thuis is weer zeuren dat Maarten het anders heeft gedaan dan zij met Lot.quote:Op maandag 8 december 2025 10:57 schreef papierentas het volgende:
Ja maar Maarten moet alles wel precies op de minuut af doen, zoals hoe moeder de vrouw het heeft opgeschreven in de heilige planner. Want anders raken de kindertjes AM, overstuur. Maarten kan dat prima zelf allemaal lijkt me, maar zij kan echt niks loslaten. Die gaat vanuit Noorwegen nog de boel lopen controleren gok ik. Echt mens je gaat zelf weg, bemoei je er dan niet mee.
Hoezo nog meer rusten, de enige beweging die ze krijgt is van de bed naar de bank en weer terugquote:Op maandag 8 december 2025 09:41 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke zegt op treads dat ze al twee weken ziek is en dat ze niemand kan vinden om op te passen zodat ze een paar uurtjes echt kan uitrusten.
Ze is niet alleenstaand toch? Ze kan genoeg uren op een dag rusten als haar 'verloofde' gewoon thuis is.
En bovendien hoeft ze niet te werken en slaapt haar kind nog overdag.
Het gaat er vaak een stuk relaxter aan toe. Maar nee, het zijn de kinderen die dwangmatige structuur nodig hebben.quote:Op maandag 8 december 2025 11:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En als ze thuis is weer zeuren dat Maarten het anders heeft gedaan dan zij met Lot.
En dat ze weer 100 halve wasjes moet draaien.
Volgens mij lukt het Maarten allemaal prima zonder zijn vrouw en haar planner 😅
Dank voor het melden! Echt, na het bitje van AM twee keer voorbij te hebben zien komen vanochtend, ben ik wel even klaar met dit soort content. Maar "ze apen elkaar ook na op IG" dus ik zet me schrap voor nóg meer ranzigheid op diverse accounts 🙄.quote:Op maandag 8 december 2025 11:01 schreef Mallorcameisje het volgende:
Hvk met kiespijn, toont vervolgens de getrokken kies pontificaal in haar story! Even een waarschuwing mocht iemand daar niet tegen kunnen 🙃
Lijkt me heerlijk voor de thuisblijvers, geen camera op hun neus!quote:Op maandag 8 december 2025 10:57 schreef papierentas het volgende:
Ja maar Maarten moet alles wel precies op de minuut af doen, zoals hoe moeder de vrouw het heeft opgeschreven in de heilige planner. Want anders raken de kindertjes AM, overstuur. Maarten kan dat prima zelf allemaal lijkt me, maar zij kan echt niks loslaten. Die gaat vanuit Noorwegen nog de boel lopen controleren gok ik. Echt mens je gaat zelf weg, bemoei je er dan niet mee.
Ik ben na taaktober in een zwart gat gevallen, ik weet niet wat ik moet doen qua schoonmaken 😣quote:
Dat hoeft ook pas weer in oktober, dus maak je niet druk 😉quote:Op maandag 8 december 2025 11:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik ben na taaktober in een zwart gat gevallen, ik weet niet wat ik moet doen qua schoonmaken 😣
En zo’n enorm gat.. dat was nog niet eerder opgevallen bij een controle?quote:Op maandag 8 december 2025 11:01 schreef Mallorcameisje het volgende:
Hvk met kiespijn, toont vervolgens de getrokken kies pontificaal in haar story! Even een waarschuwing mocht iemand daar niet tegen kunnen 🙃
Er knippert een lampje op mijn koffiezetapparaat maar het is geen oktober wat moet ik nou.. drink eerst maar een bakje op de bank 😆quote:Op maandag 8 december 2025 11:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik ben na taaktober in een zwart gat gevallen, ik weet niet wat ik moet doen qua schoonmaken 😣
Niet als ze er zelf, in dit geval, achter zitten. Ik kan me zo voorstellen "dat de poly-leden wereldberoemd zijn in Uden en omstreken" dus mogelijkheden genoeg om gefilmd en gefotografeerd op een juice-kanaal terecht te komen; wat ik nog niet uitgebreid heb gezien. Hetzelfde met, ik meen, MB en Tim zoenend in een hoekje bij PSV of J en K zoenend in een hoekje op een festival. Het is mij allemaal nét even te toevallig en te afgebakend.quote:Op maandag 8 december 2025 10:45 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik vind het wel heel ongemakkelijk/onveilig dat iemand zomaar foto’s maakt in het wild.
Ja als er een samenwerking aan verbonden zit ja.quote:Op maandag 8 december 2025 11:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dames: AM houdt van koken en bakken
😂
Voordat ze al haar principes overboord gooide, bakte ze idd vaak.quote:Op maandag 8 december 2025 11:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dames: AM houdt van koken en bakken
😂
De hele week al zo'n pijn, vannacht ervan wakker gelegen, belde vanochtend de tandarts, kon metéén terecht, de kindjes bij de bieb achtergelaten 😉 en hoppetee de kies werd binnen no time getrokken. Ik denk dat ze gewoon een afspraak had, maar een beetje maandagochtend-sensatie kan geen kwaad met daarbij horende "ach, wat ben je zielig" DM's.quote:Op maandag 8 december 2025 11:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En zo’n enorm gat.. dat was nog niet eerder opgevallen bij een controle?
En waar waren de kinderen toen ze in de behandelstoel lag?
🫣 gelukkig!quote:Op maandag 8 december 2025 11:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat hoeft ook pas weer in oktober, dus maak je niet druk 😉
Misschien kun je een nieuwe kopen? Milou heeft vast nog wel een handig linkjequote:Op maandag 8 december 2025 11:15 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Er knippert een lampje op mijn koffiezetapparaat maar het is geen oktober wat moet ik nou.. drink eerst maar een bakje op de bank 😆
Ik ook, hoorquote:Op maandag 8 december 2025 06:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Waarom oeps?
En als Maarten het afmaaktquote:Op maandag 8 december 2025 11:21 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ja als er een samenwerking aan verbonden zit ja.
Zouden ze ook niet bij Maarten’s moeder langsgaan?quote:Op maandag 8 december 2025 11:29 schreef Weerikier het volgende:
AM, wat doet zij toch of ze het buskruit heeft uitgevonden qua relaxte kerstdagen. Ten eerste, bij wie zou zij in godsnaam langs moeten? Ze heeft geen familie en vrienden. (Alleen die malle Mirjam, van Ijsland) ten tweede, behalve de 2 oudste jongens wonen alle kinderen nog thuis. Natuurlijk "komen" die, ze wonen daar! En ik denk dat de wereld te klein is als die oudste jongens werkelijk zouden besluiten hun gezicht niet te laten zien.
AM en relaxed, ga weg joh. ik ken weinig mensen die zo a-relaxed zijn als zij.
En zo triest ook weer om een Komt Goed sticker op die pop te plakken en zo mee te geven aan Lot naar school.
Ik vind het ook "prettig doch opmerkelijk dat M geen "content maakt" wanneer AM zonder de 4 jongste kinderen op pad is. M doet het niet omdat hij het misschien niet wil óf omdat AM wellicht de touwtjes zelf in handen wil houden en de samenwerkingen háár inkomsten wil houden.quote:Op maandag 8 december 2025 11:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk voor de thuisblijvers, geen camera op hun neus!
Ik vraag me bij haar oprecht af hoe relaxt ze daadwerkelijk is als de uitwonende de kinderen niet zouden komen.quote:Op maandag 8 december 2025 11:21 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: "Wij hebben geen verwachtingen met kerst Niet komen is ook goed".
Zouden Annemarie en Maart niet een ietsjepietsje de verwachting hebben dat de uitwondende kinderen komen? Misschien ook een beetje rekening houden met mee-eters? Ik vermoed dat je als kind gewoon verwacht wordt (tenzij je je afmeldt), net als bij de borrel op zondag.
Nee. In ieder geval niet tijdens de kerstdagen.quote:Op maandag 8 december 2025 11:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zouden ze ook niet bij Maarten’s moeder langsgaan?
Nee hoor, je zou met Kerst even een uurtje bij de bejaarde moeder van je man langs gaan. Dat kan écht niet. Dat is niet relaxed genoeg.quote:Op maandag 8 december 2025 11:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zouden ze ook niet bij Maarten’s moeder langsgaan?
Sticker erop plakken. Dan zie je het niet meer. Komt goed🤪quote:Op maandag 8 december 2025 11:15 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Er knippert een lampje op mijn koffiezetapparaat maar het is geen oktober wat moet ik nou.. drink eerst maar een bakje op de bank 😆
Ik dacht hetzelfde. En nee, dat doet ze niet zelf.quote:Op maandag 8 december 2025 12:04 schreef Lostit het volgende:
De nagels van de nagelkerkjes, ik hoop dat ze het zelf heeft gedaan want het ziet er niet uit.
Daar hoeft AM niet voor naar Noorwegen hoor. Ze beperkt het sowieso zonder enige gêne tot het minimum, zelfs als ze wel 24/7 thuis zit.quote:Op maandag 8 december 2025 11:55 schreef Harper het volgende:
Wel typisch dat AM komend weekend en de week/het weekend erna weg is. Kan ze handig alle kerstborrels vermijden en de kerstactiviteiten van de kinderen tot het minimum beperken onder het mom van "te druk voor Maarten alleen".
Ik vind het sneu voor de kinderen.
Nee, want Kerst draait om haar en om haar rust. Deze vrouw is CeO, schrijfster, spreker, professioneel raaskaller en geoefend leugenaar. Weet je HOE druk zij het heeft.quote:Op maandag 8 december 2025 11:58 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Nee hoor, je zou met Kerst even een uurtje bij de bejaarde moeder van je man langs gaan. Dat kan écht niet. Dat is niet relaxed genoeg.
En er zijn nog 363 dagen dat dat kan. Dat ze dan ook niet gaat vergeten we voor het gemak even.
Is beter, nu had ik op een knopje gedrukt dat hij ging spoelen maar niemand heeft mij verteld dat ik er dan een bakje onder moet zetten 🥴 nu heel mijn aanrecht nat 🤪🤣 Een nieuwe kopen was beter nu moest ik mijn aanrecht droogmaken. (Maar hij knippert niet meer 🥳)quote:Op maandag 8 december 2025 11:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien kun je een nieuwe kopen? Milou heeft vast nog wel een handig linkje
Misschien een studiedag? Maar ze heeft liever dat het in haar inbox wordt gevraagd aangezien ze normaliter elke "zucht en wind" deelt 😉.quote:Op maandag 8 december 2025 11:59 schreef Danielle_ het volgende:
Waarom is B in hemelsnaam mee naar het ziekenhuis? Moet hij niet gewoon naar school?
🤮🤮🤮 De derde keer. Als ze het vandaag nog een keer post, dan leest ze hier mee 🙄.quote:Op maandag 8 december 2025 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het gebit ligt weer op tafel naast een kop koffie. En natuurlijk moet daar een foto van gemaakt worden en op insta.
WAAROM. Aandachtsgorgel.
Ze eten zelf toch zo gezond? Dan kan hij gewoon met de pot mee eten zou je denken.quote:Op maandag 8 december 2025 12:36 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke was vergeten boodschappen te doen voor M want ze was zo gewend dat hij “gewoon een fles melk kreeg”, met 6 mnd beginnen ze toch langzamerhand met (mee) eten en niet ineens met 1jr? (Toen mijn kids klein waren ging dat wel zo 😏)
Natuurlijk leest ze hier mee, of haar bestie-dochter praat gastvrij. Ze moet natuurlijk wel weten wat er over haar gezegd wordt.quote:Op maandag 8 december 2025 12:32 schreef Cattolica het volgende:
[..]
🤮🤮🤮 De derde keer. Als ze het vandaag nog een keer post, dan leest ze hier mee 🙄.
Het is niet alsof ze vanaf 1 jaar ineens pats boem potjes/vast voedsel gaan eten.quote:Op maandag 8 december 2025 12:36 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke was vergeten boodschappen te doen voor M want ze was zo gewend dat hij “gewoon een fles melk kreeg”, met 6 mnd beginnen ze toch langzamerhand met (mee) eten en niet ineens met 1jr? (Toen mijn kids klein waren ging dat wel zo 😏)
Viel mij ook op ja, niet echt netjes afgewerktquote:Op maandag 8 december 2025 12:04 schreef Lostit het volgende:
De nagels van de nagelkerkjes, ik hoop dat ze het zelf heeft gedaan want het ziet er niet uit.
Hehe ook iemand die wakker wordt. Ze brieven alles zelf door Mies en JvPquote:Op maandag 8 december 2025 09:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Is het niet opvallend dat ze alleen daar samen worden gespot en gefotografeerd? Nergens anders (behalve "haar auto voor zijn deur"). Zijn zij wellicht zelf de "juice spion"?
😂😂quote:Op maandag 8 december 2025 12:26 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Is beter, nu had ik op een knopje gedrukt dat hij ging spoelen maar niemand heeft mij verteld dat ik er dan een bakje onder moet zetten 🥴 nu heel mijn aanrecht nat 🤪🤣 Een nieuwe kopen was beter nu moest ik mijn aanrecht droogmaken. (Maar hij knippert niet meer 🥳)
Of misschien is dat ook wel zoquote:Op maandag 8 december 2025 12:16 schreef lila01 het volgende:
Weer jankpost van mevrouw Wolf en ja joor, in de auto Wolf vol in beeld achter het stuur.
Ik begin die insinuaties van haar irritant te vinden, zeg dan wat er aan de hand is. Nu lijkt het net alsof Koen en Jacq haar vreselijke dingen aandoen ( misschien wil ze dat we dat denken?)
En dat is gunstiger voor haar bereikquote:Op maandag 8 december 2025 12:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Misschien een studiedag? Maar ze heeft liever dat het in haar inbox wordt gevraagd aangezien ze normaliter elke "zucht en wind" deelt 😉.
Dit gaat gewoon ontsteken ook volgens mij😂quote:Op maandag 8 december 2025 12:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Viel mij ook op ja, niet echt netjes afgewerkt
Zou ik natuurlijk met liefde doen, maar helaas, ik ben geblokkeerd! 🤣quote:Op maandag 8 december 2025 12:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Misschien een studiedag? Maar ze heeft liever dat het in haar inbox wordt gevraagd aangezien ze normaliter elke "zucht en wind" deelt 😉.
Meelezer hier maar wat zeurt zij over die beugel. Zelfs mijn zwaar autistische zoon deed minder moeilijk. En ook de volwassenen die ik ken met een bitje waren er niet zo spastisch mee.quote:Op maandag 8 december 2025 09:16 schreef Cattolica het volgende:
Ik geloof nog steeds dat de juicechannels gelijk hadden en dat de problemen zijn begonnen toen Jacq en Koen erachter kwamen dat Michelle is vreemdgegaan.quote:
quote:Op maandag 8 december 2025 13:28 schreef lila01 het volgende:
[..]
Jacq en Koen houden netjes hun mond over de scheiding, Michelle profileert zich als slachtoffer.
quote:
Dat lijkt me wel. Je gaat niet je kind van school houden vanwege een ziekenhuisbezoek van jezelf.quote:Op maandag 8 december 2025 12:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
]b]Misschien een studiedag?[/b] Maar ze heeft liever dat het in haar inbox wordt gevraagd aangezien ze normaliter elke "zucht en wind" deelt 😉.
Ik begrijp dat Jet, bij het uit school komen, haar gymtas bij zich had, terwijl ze morgen gym heeft. En AM moest dit tegen haar zeggen op haar welbekende zeikerige toon met de telefoon in het kind haar gezicht. Dit zonder een "hoi, dag schat, überhaupt zonder een knuffel óf blijk van genegenheid", wat ik trouwens nog nooit bij het hele gezin onderling heb gezien. Bot daarop aandacht naar Lot, want die heeft een verhaaltje over Jet geschreven. Jet kijkt of ze haar eigen naam niet meer weet, laat staan dat ze morgen gymles heeft en niet vandaag.quote:Op maandag 8 december 2025 12:25 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Je ziet aan de hele houding van Jet dat er iets is en wat doet AM? Vertelt Jet indirect dat ze iets niet goed heeft gedaan. Och dat arme snoetje daarna.
Het is "een samenwerking", de tandartspraktijk is indirect genoemd, de voordeur en vanuit de stoel gefilmd. Ze moet, kort gezegd, laten zien "wat een nachtmerrie het bitje is, dan dat het wel meevalt en uiteindelijk iets wat anderen ook zouden moeten willen". Van drama naar euforie 🙄.quote:Op maandag 8 december 2025 13:18 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
Meelezer hier maar wat zeurt zij over die beugel. Zelfs mijn zwaar autistische zoon deed minder moeilijk. En ook de volwassenen die ik ken met een bitje waren er niet zo spastisch mee.
Volgens mij heeft zij veel te veel tijd en ruimte om zich over dit soort dingen druk te maken.
Ik kreeg het gevoel dat Jet iets wilde vertellen, ze kijkt alsof ze elk moment in tranen uit kan barsten.quote:Op maandag 8 december 2025 13:42 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Jet, bij het uit school komen, haar gymtas bij zich had, terwijl ze morgen gym heeft. En AM moest dit tegen haar zeggen op haar welbekende zeikerige toon met de telefoon in het kind haar gezicht. Dit zonder een "hoi, dag schat, überhaupt zonder een knuffel óf blijk van genegenheid", wat ik trouwens nog nooit bij het hele gezin onderling heb gezien. Bot daarop aandacht naar Lot, want die heeft een verhaaltje over Jet geschreven. Jet kijkt of ze haar eigen naam niet meer weet, laat staan dat ze morgen gymles heeft en niet vandaag.
Ik zie een meisje dat moe is, haar gymtas per ongeluk op de verkeerde dag heeft meegenomen, terwijl dit 's ochtends ook door pa of ma opgemerkt had kunnen worden. Het kind is 7 maar wordt m.i. als een té grote zus gezien van haar 5 jarige zusje; ze moeten zelfs samen in bad. Altijd drukte thuis, geen ruimte voor haar verhaal/mening of tijd om haar gedachten te ordenen. Vrijdag hysterische bingo, zaterdag paardrijden en voor de 2e keer in 2 weken van haar paard gevallen, zondag de wekelijkse familie maaltijd en maandag "ben je zo suf geweest" om je gymtas mee te nemen en krijg je dit te horen, terwijl je weet dat je gefilmd wordt. Dieptriest vind ik het.
Maar dan even een gewetensvraag, gun je dat Michelle ook?quote:
Ik snap dat vreemdgaan niet zo; wanneer je van man-vrouw relatie naar man-vrouw-vrouw gaat, dan maakt eentje meer of minder toch ook niet meer uit? Ik blijf denken dat M de poly is begonnen toen het haar uitkwam en ermee is gestopt toen het haar uitkwam en vervolgens K en J heeft gevraagd om te vertrekken. Ik kan me er niets bij voorstellen dat K en J gelijkwaardige investeerders zijn in de boerderie en webshop net als M; anders laat je je niet wegsturen uit een 600 vierkante meter huis met je kinderen. Ik denk zelfs dat M niet eens alleenheerser is; er is er maar 1 de baas en dat is haar vader. En M doet nu zielig omdat het past in het narratief wat zij wil dat wij geloven. Ik heb er geen medelijden mee, met de hele poly niet.quote:Op maandag 8 december 2025 13:28 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat de juicechannels gelijk hadden en dat de problemen zijn begonnen toen Jacq en Koen erachter kwamen dat Michelle is vreemdgegaan.
We zullen het zien (of niet)
Welk verraad is wanneer begonnen? Voordat M met T in het openbaar aan het viezelevozen was óf daarna? Het verraad wat ik zou kunnen snappen is dat wanneer K en J financieel/zakelijk M zouden bedriegen maar "op liefdesgebied" kan ik hier geen verraad zien. Welke weldenkend mens laat een derde persoon toe, met 3 kinderen, in je huwelijk met 4 kinderen. Daar komt niets goeds uit, dus M wilde gewoon niet meer want financieel bedrog zie ik niet gebeuren met een vader Walk.quote:Op maandag 8 december 2025 14:10 schreef Cyan het volgende:
Zo zie je maar dat een relatie met 3 personen complexer is dan een relatie met 2 personen.
Als Jacqueline en Koen met elkaar verder (willen) gaan, kun je je afvragen in hoeverre dat verraad is naar Michelle toe. Ze hadden al een relatie met elkaar en zetten die mogelijk voort.
Lijkt me voor de kinderen in ieder geval fijn want ze kennen elkaar allemaal al.
Nou precies dat.quote:Op maandag 8 december 2025 14:01 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik kreeg het gevoel dat Jet iets wilde vertellen, ze kijkt alsof ze elk moment in tranen uit kan barsten.
Hoe weet jij dat de relatie open was ten tijde van de poly?quote:Op maandag 8 december 2025 14:23 schreef Blossemtje_twente het volgende:
De relatie was al open. Je kunt niet echt spreken van vreemdgaan dan…
Waar ze de tijd vandaan haalt… K, J en T 🤭
Papa Walk zal het financieel vast goed geregeld hebben voor zijn dochterlief.
Een poly is iets anders dan een open relatie.quote:Op maandag 8 december 2025 14:23 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Behoorlijke anti-reclame dan. Zo’n bedrijf heeft er toch veel meer aan alsquote:Op maandag 8 december 2025 13:50 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Het is "een samenwerking", de tandartspraktijk is indirect genoemd, de voordeur en vanuit de stoel gefilmd. Ze moet, kort gezegd, laten zien "wat een nachtmerrie het bitje is, dan dat het wel meevalt en uiteindelijk iets wat anderen ook zouden moeten willen". Van drama naar euforie 🙄.
De relatie was niet open. Het was een monogame relatie met zijn 3-enquote:Op maandag 8 december 2025 14:23 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Nou idd, alsof buiten kerst om er nooit dagen/weekenden van 'hun' zijn.. Heb nou niet het idee dat AM er het hele jaar door is voor hele hordes mensen.quote:Op maandag 8 december 2025 10:53 schreef Lodelie het volgende:
Am doet met kerst niks anders dan met verjaardagen, sinterklaas en vakanties: alleen met het gezin vieren en met niemand anders.
Daar kan ze een heel verhaal om heen verzinnen, maar ze doet nooit iets met (schoon)familie en/of vrienden dus doe niet alsof het met kerst ineens een weloverwogen keuze is.
Misschien kan ze bij Debbie advies vragenquote:Op maandag 8 december 2025 13:14 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon ontsteken ook volgens mij😂
Maar dat kan al omgezet zijn. En gezien het vermogen van haar familie en later de bedrijven kan ik me goed voorstellen dat het al lang en breed is omgezet.quote:Op maandag 8 december 2025 14:47 schreef Loveischocolala het volgende:
K en M waren in gemeenschap van goederen getrouwd.
Dit is haar vaste tandartspraktijk, zoals het nu allemaal heeft gefilmd deed ze ook al bij de halfjaarlijkse controles.quote:Op maandag 8 december 2025 13:50 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Het is "een samenwerking", de tandartspraktijk is indirect genoemd, de voordeur en vanuit de stoel gefilmd. Ze moet, kort gezegd, laten zien "wat een nachtmerrie het bitje is, dan dat het wel meevalt en uiteindelijk iets wat anderen ook zouden moeten willen". Van drama naar euforie 🙄.
Alleen als ze er wat uit kan slepen lijkt me.quote:Op maandag 8 december 2025 14:37 schreef sunny_8953 het volgende:
[..]
Nou idd, alsof buiten kerst om er nooit dagen/weekenden van 'hun' zijn.. Heb nou niet het idee dat AM er het hele jaar door is voor hele hordes mensen.
Sneu dit. Ik zie vooral een verveeld kind op de fotos. Studiedagen weet je ruim van te voren dus heel veel tijd om opvang of oppas te regelen ....quote:Op maandag 8 december 2025 11:59 schreef Danielle_ het volgende:
Waarom is B in hemelsnaam mee naar het ziekenhuis? Moet hij niet gewoon naar school?
Ach, de schoenen staan daar ook op de eettafel.quote:Op maandag 8 december 2025 15:28 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Waarom moet die smerige beugel van AM er elke keer bij op de foto? dat hoef ik echt niet te zien, bah.
(nee beugels zijn niet per se smerig maar brr ik krijg er de rillingen van, je legt gewoon kwijl op tafel toch?)
Dit denk ik ook. Dat alles is begonnen met het gerommel van Michelle met Tim en dat toen Koen en Jacq erachter kwamen Michelle heeft geprobeerd om de poly te herstellen, maar dat vooral Koen daar niets meer voor voelde.quote:Op maandag 8 december 2025 15:51 schreef Fleur79 het volgende:
Over MB/MW:
Ik denk dat M verliefd werd op Tim. Dat daar meer is gebeurd.
Maar dat Michelle er niet verder mee kon en tóch wilde werken aan haar poly-relatie.(destijds)
Maar dat Koen het toen helemaal zat was. En vervolgens Jacqueline ook.
Michelle was heel gestrest. En dat was goed te zien met dat afvallen. Net de boerderij gekocht. Alle kinderen. De samenwerkingen, Jolie Enz.
Vervolgens liepen er nog behoorlijk wat samenwerkingen die indirect om de poly gingen zoals Hello Fresh (met z'n tienen aan tafel.)
En ook Leen Bakker? Met z'n drieeen iets inrichten.
De gehele zomer was het overduidelijk dat ze al uit elkaar waren maar dat ze nog veel zakelijk moesten regelen.
Toen MB het uiteindelijk bekend maakte op 1 sept waren K&J op 2 september vertrokkken uit de boerderie. Dat was echt geen toeval.
K&J moesten er eerst uit. En daarna werd het bekend gemaakt.
Ik denk ook dat ze in eerste instantie allemaal uit elkaar waren maar J&K nu aan Michelle hebben gezegd samen verder te gaan. Sinds dat Intratuin verhaal zegt Michelle ook steeds hoe zwaar het weer is. En hoe graag ze dingen wil vertellen.
Maar niet kan. Of mag.
In de Podcast hint Iris ergens over.
In de trant: "gaat die andere deur nou ook dicht?"
En M zegt dan iets van dat dit bijna zo is.
Ja, het blijft gissen. Maar tóch denk ik dat het gaat over K&J.
Bij hen wordt het hele uitje ook gesponsord , lachen joh , en iedereen doet mee, vorig jaar hadden ze ook zo’n infantiel uitjequote:Op maandag 8 december 2025 10:58 schreef Harper het volgende:
En ook: In plaats van cadeautjes onder de boom gaan we iets gezameNlijks ondernemen in de kerstvakantie.
Wandelen, chocolademelk drinken, schaatsen oid.
Weer alsof dat heel bijzonder is, terwijl vrijwel elk gezin zulke dingen in de kerstvakantie doet.
Ik gun iedereen een gelukkig leven, maar als het inderdaad waar is dat Michelle het hele samengestelde polygezin en hun toekomst in de gezamenlijke boerderie op het spel heeft gezet om weer een verliefdheid waar ze geen weerstand aan kon bieden, dan hoop ik vooral dat de kinderen hun plekje weer vinden.quote:Op maandag 8 december 2025 14:03 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar dan even een gewetensvraag, gun je dat Michelle ook?
En daar bedoel ik niks mee, voordat iedereen weer in de aanval gaat. Ik vraag het mij oprecht af omdat ze toch wel vaak als de schuldige wordt gezien.
Scheiden is nooit leuk, of dat nu een stel van 2 is of een poly . Ik zeg altijd , ze zullen er allemaal wel ergens een aandeel in hebben gehad.Maar ik gun ze alle 3 ook weer veel geluk met wie het dan ook mag zijn. Vooral voor de kinderen.
Als dat zo is dan kan het zomaar zo zijn dat Michelle (de meestverdiener) partneralimentatie aan hem moet betalen.quote:Op maandag 8 december 2025 14:47 schreef Loveischocolala het volgende:
K en M waren in gemeenschap van goederen getrouwd.
Dat zouden best de 'grote mensen dingen' kunnen zijn waar mb het over had. In de podcast klinkt het alsof het niet haar keuze was om uit elkaar te gaan, in ieder geval niet met kbquote:Op maandag 8 december 2025 16:12 schreef lila01 het volgende:
[..]
Als dat zo is dan kan het zomaar zo zijn dat Michelle (de meestverdiener) partneralimentatie aan hem moet betalen.
Dat laatste vind ik ook het allerbelangrijkst.quote:Op maandag 8 december 2025 16:11 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik gun iedereen een gelukkig leven, maar als het inderdaad waar is dat Michelle het hele samengestelde polygezin en hun toekomst in de gezamenlijke boerderie op het spel heeft gezet om weer een verliefdheid waar ze geen weerstand aan kon bieden, dan hoop ik vooral dat de kinderen hun plekje weer vinden.
Arme Jetquote:Op maandag 8 december 2025 15:12 schreef MissBaksel het volgende:
Het is toch vreselijk dat je zo met je telefoon bezig bent dat je niet eens ziet dat je dochter ergens mee zit!
Idd, ik zag het in een oude vlog voorbijkomen. Dus ben benieuwdquote:Op maandag 8 december 2025 16:12 schreef lila01 het volgende:
[..]
Als dat zo is dan kan het zomaar zo zijn dat Michelle (de meestverdiener) partneralimentatie aan hem moet betalen.
Hadden die mensen en kinderen maar moet aangeven dat ze niet op haar insta willen!quote:Op maandag 8 december 2025 17:40 schreef Danielle_ het volgende:
Afgelopen weekend hield Judith heel netjes mensen buiten beeld die niet op insta willen. Vandaag pleurt ze de halve atletiekvereniging maar weer eens online. Gewoon omdat het kan!
Sorry, ik vind Judith gewoon een asociaal wijf. Dat de atletiek vereniging er ook niks van zegt? Hier word aangegeven dat er niks op social media geplaatst mag worden.quote:Op maandag 8 december 2025 17:40 schreef Danielle_ het volgende:
Afgelopen weekend hield Judith heel netjes mensen buiten beeld die niet op insta willen. Vandaag pleurt ze de halve atletiekvereniging maar weer eens online. Gewoon omdat het kan!
Zeker, ze kennen de grooote insta mom Judith allemaal wel toch! En anders hadden ze kunnen ruiken dat ze online geslingerd zouden worden. 😉quote:Op maandag 8 december 2025 17:46 schreef Nieve het volgende:
[..]
Hadden die mensen en kinderen maar moet aangeven dat ze niet op haar insta willen!
Viel mij ook op, B is de enige die opzij kijkt. Dat zegt al zoveel…quote:Op maandag 8 december 2025 17:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Sorry, ik vind Judith gewoon een asociaal wijf. Dat de atletiek vereniging er ook niks van zegt? Hier word aangegeven dat er niks op social media geplaatst mag worden.
En Bob rent, maar kijkt naar Judith en niet vooruit
Maar wat voor gat zit er in die kies, i'm in shockkkkquote:Op maandag 8 december 2025 11:01 schreef Mallorcameisje het volgende:
Nog even en er komt een samenwerking 😁quote:Op maandag 8 december 2025 07:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zijn wel fan van de intratuin, vorige week waren ze er toch ook al gespot?
Zelf in de lampen hangen met Tim en maar maximaal janken.quote:Op maandag 8 december 2025 12:16 schreef lila01 het volgende:
Weer jankpost van mevrouw Wolf en ja joor, in de auto Wolf vol in beeld achter het stuur.
Ik begin die insinuaties van haar irritant te vinden, zeg dan wat er aan de hand is. Nu lijkt het net alsof Koen en Jacq haar vreselijke dingen aandoen ( misschien wil ze dat we dat denken?)
Ik ook!! Letterlijk één zwart gat.quote:Op maandag 8 december 2025 18:00 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Maar wat voor gat zit er in die kies, i'm in shockkkk
The Godfather 😱quote:Op maandag 8 december 2025 14:08 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik snap dat vreemdgaan niet zo; wanneer je van man-vrouw relatie naar man-vrouw-vrouw gaat, dan maakt eentje meer of minder toch ook niet meer uit? Ik blijf denken dat M de poly is begonnen toen het haar uitkwam en ermee is gestopt toen het haar uitkwam en vervolgens K en J heeft gevraagd om te vertrekken. Ik kan me er niets bij voorstellen dat K en J gelijkwaardige investeerders zijn in de boerderie en webshop net als M; anders laat je je niet wegsturen uit een 600 vierkante meter huis met je kinderen. Ik denk zelfs dat M niet eens alleenheerser is; er is er maar 1 de baas en dat is haar vader. En M doet nu zielig omdat het past in het narratief wat zij wil dat wij geloven. Ik heb er geen medelijden mee, met de hele poly niet.
Zo denk ik er ook over. Toen K en J het van M en T ontdekten, was Tim er denk ik (nog) niet klaar om zijn gezin voor Mies te verlaten. Vandaar dat Mies de poly uit alle macht probeerde te redden. Haar stress/afvallen had/heeft denk ik ook te maken met de sores van Tim. Maar dat is mijn gevoel dus, op basis van wat we via juice en Insta weten.quote:Op maandag 8 december 2025 15:51 schreef Fleur79 het volgende:
Over MB/MW:
Ik denk dat M verliefd werd op Tim. Dat daar meer is gebeurd.
Maar dat Michelle er niet verder mee kon en tóch wilde werken aan haar poly-relatie.(destijds)
Maar dat Koen het toen helemaal zat was. En vervolgens Jacqueline ook.
Michelle was heel gestrest. En dat was goed te zien met dat afvallen. Net de boerderij gekocht. Alle kinderen. De samenwerkingen, Jolie Enz.
Vervolgens liepen er nog behoorlijk wat samenwerkingen die indirect om de poly gingen zoals Hello Fresh (met z'n tienen aan tafel.)
En ook Leen Bakker? Met z'n drieeen iets inrichten.
De gehele zomer was het overduidelijk dat ze al uit elkaar waren maar dat ze nog veel zakelijk moesten regelen.
Toen MB het uiteindelijk bekend maakte op 1 sept waren K&J op 2 september vertrokkken uit de boerderie. Dat was echt geen toeval.
K&J moesten er eerst uit. En daarna werd het bekend gemaakt.
Ik denk ook dat ze in eerste instantie allemaal uit elkaar waren maar J&K nu aan Michelle hebben gezegd samen verder te gaan. Sinds dat Intratuin verhaal zegt Michelle ook steeds hoe zwaar het weer is. En hoe graag ze dingen wil vertellen.
Maar niet kan. Of mag.
In de Podcast hint Iris ergens over.
In de trant: "gaat die andere deur nou ook dicht?"
En M zegt dan iets van dat dit bijna zo is.
Ja, het blijft gissen. Maar tóch denk ik dat het gaat over K&J.
Het zal vast ook niet de laatste keer zijn dat ze "hard tegen haar gevoelens heeft gevochten". Mies heeft gewoon heel veel bevestiging nodig.quote:Op maandag 8 december 2025 16:11 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik gun iedereen een gelukkig leven, maar als het inderdaad waar is dat Michelle het hele samengestelde polygezin en hun toekomst in de gezamenlijke boerderie op het spel heeft gezet om weer een verliefdheid waar ze geen weerstand aan kon bieden, dan hoop ik vooral dat de kinderen hun plekje weer vinden.
👏👏👏quote:Op maandag 8 december 2025 14:10 schreef Cyan het volgende:
Zo zie je maar dat een relatie met 3 personen complexer is dan een relatie met 2 personen.
Als Jacqueline en Koen met elkaar verder (willen) gaan, kun je je afvragen in hoeverre dat verraad is naar Michelle toe. Ze hadden al een relatie met elkaar en zetten die mogelijk voort.
Lijkt me voor de kinderen in ieder geval fijn want ze kennen elkaar allemaal al.
Als MB en K in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, dan zou ik zeer verbaasd zijn en teleurgesteld in hem. Ik geloof het pas als ik het bewijs zie, want kan me er niets bij voorstellen.quote:
Bedoel je dat je teleurgesteld zou zijn in Koen?quote:Op maandag 8 december 2025 18:52 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Als MB en K in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, dan zou ik zeer verbaasd zijn en teleurgesteld in hem. Ik geloof het pas als ik het bewijs zie, want kan me er niets bij voorstellen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 8 december 2025 18:52 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Als MB en K in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, dan zou ik zeer verbaasd zijn en teleurgesteld in hem. Ik geloof het pas als ik het bewijs zie, want kan me er niets bij voorstellen.
Locatie tracker?! Dat moet een grapje van je zijn 🤣.quote:Op maandag 8 december 2025 18:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
En Maarten deponeert zijn kwak eten weer op de borden.
En ‘Jim is er!’ Had ze dat niet in haar locatietracker gezien?
ik schrok evenquote:Op maandag 8 december 2025 18:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
En Maarten deponeert zijn kwak eten weer op de borden.
En ‘Jim is er!’ Had ze dat niet in haar locatietracker gezien?
Neehoor. Ze staat zeer regelmatig op de oprit/uit het raam te filmen hoe haar favoriete zoon op zijn motor komt aanrijden.quote:Op maandag 8 december 2025 18:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Locatie tracker?! Dat moet een grapje van je zijn 🤣.
En dan lees ik er in eerste instantie nog overheenquote:Op maandag 8 december 2025 19:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Daarom ook maar ‘eten’ er bij gezet 😁
Dit is gewoon om te zetten. Dus hoezo teleurgesteld zijn in hem en waarom zou je een bewijs nodig hebben?quote:Op maandag 8 december 2025 18:52 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nee het is een reactie op de "godfather".quote:Op maandag 8 december 2025 18:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bedoel je dat je teleurgesteld zou zijn in Koen?
Een kwak van Maarten naast de beugel van AM.quote:Op maandag 8 december 2025 19:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Daarom ook maar ‘eten’ er bij gezet 😁
🤢quote:Op maandag 8 december 2025 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Een kwak van Maarten naast de beugel van AM.
Eet smakelijk!
Precies, had het ge-quote maar is niet meegenomen in mijn reactie.quote:Op maandag 8 december 2025 19:38 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Nee het is een reactie op de "godfather".
Ik bedoel teleurgesteld in haar vader omdat hij een zakenman is.quote:Op maandag 8 december 2025 19:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit is gewoon om te zetten. Dus hoezo teleurgesteld zijn in hem en waarom zou je een bewijs nodig hebben?
Ik denk dat MB eerder dan KB redenen heeft gehad om het om te zetten.
Dat heb ik gezien, maar ik dacht omdat ze de motor de straat in hoort rijden; niet omdat ze hem letterlijk in de gaten houdt.quote:Op maandag 8 december 2025 19:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Neehoor. Ze staat zeer regelmatig op de oprit/uit het raam te filmen hoe haar favoriete zoon op zijn motor komt aanrijden.
Ha, sorry dan begreep ik het verkeerd. Daarin heb je zeker een punt.quote:Op maandag 8 december 2025 20:03 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik bedoel teleurgesteld in haar vader omdat hij een zakenman is.
Volgens mij hebben ze wel eens verteld in een Q&A dat ze toen ze met z’n drieën verder gingen, alles veranderd hebben zodat die gemeenschap van goederen weg viel en zij alle drie even veel rechten hadden (om J niet uit te sluiten destijds).quote:Op maandag 8 december 2025 18:52 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dat ging ook wel snel van rammelende eierstokken naar nooi tmeer ongesteld.quote:Op maandag 8 december 2025 20:20 schreef Harper het volgende:
AM wordt niet meer ongesteld?
Zou ze weten dat je pas officieel in de menopauze bent als je een jaar niet gemenstrueerd hebt?
Zolang is het zeker niet geleden. Laatst toch nog tijdens een fotoshoot?
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 8 december 2025 20:20 schreef Harper het volgende:
Zou ze weten dat je pas officieel in de menopauze bent als je een jaar niet gemenstrueerd hebt?
Ze moet wel aan haar samenwerkingen denken, het is net hoe het allemaal past in haar strategie.quote:Op maandag 8 december 2025 20:20 schreef Harper het volgende:
De perimenopauze schijnt ook heel heftig te (kunnen) zijn.quote:Op maandag 8 december 2025 20:20 schreef Harper het volgende:
Maar waarom dan? Toen zij getrouwd zijn zal Koen misschien meer verdiend hebben dan Michelle? Michelle is ook een tijd soort van thuisblijf moeder geweest toch?quote:Op maandag 8 december 2025 20:03 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik bedoel teleurgesteld in haar vader omdat hij een zakenman is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |