abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219439266
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219439327
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 23:56 schreef lila01 het volgende:
Oeps, Koen en Jacq waren vandaag samen bij de Intratuin.
Waarom oeps?
Hoop dat ze gelukkig zijn samen, of dat nu als vrienden of lovers is.
  Moderator/colorchick maandag 8 december 2025 @ 06:50:33 #3
382129 crew  Donna
pi_219439337
Topicnummer aangepast. Die gaat automatisch omhoog bij een nieuw topic. ;)
pi_219439394
@lterveld heeft oppas, laat weten hoe laat ze thuis is, vervolgens 5 minuten na die tijd zegt haar vriend dat ze later zijn. Persoonlijk hou ik daar niet van. Je zit al in die snackbar oid, dit kan je dan toch eerder communiceren? Na nádat je al 'thuis had moeten zijn'
pi_219439405
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 06:50 schreef Donna het volgende:
Topicnummer aangepast. Die gaat automatisch omhoog bij een nieuw topic. ;)
Dankje!
pi_219439452
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 06:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Waarom oeps?
Inderdaad. Laat die mensen lekker naar de intratuin gaan. Zo lekker gewoon gebleven.
pi_219439543
Gefeliciteerd met dbm allemaal 🥳
pi_219439546
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 07:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kunnen we met z’n allen bij haar switchen vandaag? B-)
pi_219439556
quote:

[..]
Waarom oeps?
Ze zijn wel fan van de intratuin, vorige week waren ze er toch ook al gespot?
pi_219439564
quote:
4s.gif Op zondag 7 december 2025 21:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]
K & J zijn wolven in schaapskleren, zich stil en op de achtergrond houdend, maar ondertussen wel een eentweetje doen :P
Of ze willen dit gedeelte van hun privéleven juist graag eens privé houden ;).
pi_219439596
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 07:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien was deze foto wel vorige week genomen. En nu op juiche kanaal geplaatst
pi_219439602
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 07:47 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Kunnen we met z’n allen bij haar switchen vandaag? B-)
Goed idee! Effing gaaf 😆
pi_219439608
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 07:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
De tijd gaat snel. Ik weet nog goed dat drama dat ze 30 werd. Maar hiep hiep hoera 🎉

[ Bericht 0% gewijzigd door Earring op 08-12-2025 09:12:21 ]
pi_219439632
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Goed idee! Effing gaaf 😆
Maar eerst de beentjes kietelen he
pi_219439644
Een ‘komt goed’ sticker op die schoolpop geplakt die weer mee naar school gaat.

#howcanImakethisaboutme
pi_219439650
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 08:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar eerst de beentjes kietelen he
😂
pi_219439682
KC heeft van haar zelf kort haar en veel te onnatuurlijk blond. Ziet er echt goedkoop uit.
pi_219439684
Het is niet alleen de elf bij de Lethers, maar ook allerlei accessoires.
Iets zegt me dat er regelmatig iets bijgekocht ‘moet’ worden want dingen zijn al eerder gebruikt, dát kan niet.
pi_219439749
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Iets zegt me dat er regelmatig iets bijgekocht ‘moet’ worden want dingen zijn al eerder gebruikt, dát kan niet.
Dat huis puilt uit van de zooi. Bij Sanneke en DBM is dat ook, en maar blijven kopen. Koopziek en geen handen meer over.
pi_219439754
Ik zag toevallig een post van huisje eggink op insta, ging over het spel roblocks, dat dat voor agressie zorgde en dat ze het daarom van de tablet had gehaald.
Daaronder een reactie van hvk; mijn kinderen spelen dit ook veel sinds de zomervakantie, geen idee wat het spel inhoudt.Maar hoe dan?
pi_219439795
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat huis puilt uit van de zooi. Bij Sanneke en DBM is dat ook, en maar blijven kopen. Koopziek en geen handen meer over.
Ik vind het vreemd dat ze daar de energie voor heeft, al die zooi klaarzetten en weer opruimen.
Het is ook echt zelf een kind
pi_219439857
quote:
Ze heeft half Temu vast leeggekocht
pi_219439868
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:40 schreef Henrike het volgende:
Ik zag toevallig een post van huisje eggink op insta, ging over het spel roblocks, dat dat voor agressie zorgde en dat ze het daarom van de tablet had gehaald.
Daaronder een reactie van hvk; mijn kinderen spelen dit ook veel sinds de zomervakantie, geen idee wat het spel inhoudt.Maar hoe dan?
Het lijkt me dat je als ouder meekijkt en weet wat je kinderen online doen. Roblox komt er bij ons niet in
pi_219439903
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:40 schreef Henrike het volgende:
Heel zorgelijk als ouders niet volgen wat hun kind online doet.
pi_219439929
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:02 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Heel zorgelijk als ouders niet volgen wat hun kind online doet.
Bij HVK verbaast me dat totaal niet.
pi_219440021
quote:
Da's bij Milou net zo, steeds weer nieuwe zooi in huis. Nu lijkt het bij Milou allemaal wel net iets meer opgeruimd en georganiseerd dan bij Debbie.
pi_219440046
AM meldt nog even, met een foto van haar bitje, dat ze deze afgelopen zaterdag, tijdens de lunch met Sam in een restaurant, aan tafel heeft uitgedaan en in het bakje gelegd 😑.
pi_219440058
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:16 schreef Cattolica het volgende:
AM meldt nog even, met een foto van haar bitje, dat ze deze afgelopen zaterdag, tijdens de lunch met Sam in een restaurant, aan tafel heeft uitgedaan en in het bakje gelegd 😑.
🤢🤢 eet smakelijk.

Loop dan ff naar de wc, spoel hem af stop hem in dat bakkie en dan in je tas.
pi_219440087
quote:
Gatverdamme
pi_219440111
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 09:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Da's bij Milou net zo, steeds weer nieuwe zooi in huis. Nu lijkt het bij Milou allemaal wel net iets meer opgeruimd en georganiseerd dan bij Debbie.
Totdat Milou haar kasten en lades opent. Dan is het ook gewoon een ongeorganiseerde en vieze bende.
pi_219440118
quote:
Dat aan tafel doen is echt wel heel goor en asociaal. Ik blijf hoop houden dat ze gewoon even naar de wc is gelopen en het daar heeft gedaan.
pi_219440147
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Gatverdamme
Nou 🤮! Ik denk dat ze expres dit soort dingen schrijft; ik weiger (tegen beter weten in) het te geloven dat iemand écht zó bot en onsmakelijk is, zoals zij.
pi_219440186
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:30 schreef Blossemtje_twente het volgende:
KC heeft van haar zelf kort haar en veel te onnatuurlijk blond. Ziet er echt goedkoop uit.
Wie is KC?
pi_219440191
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:30 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Nou 🤮! Ik denk dat ze expres dit soort dingen schrijft; ik weiger (tegen beter weten in) het te geloven dat iemand écht zó bot en onsmakelijk is, zoals zij.
Ja, dat heb ik ook. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je aan tafel in een restaurant in je mond gaat zitten preutsen/roeren. Dit is gewoon weer bedoeld om reacties op te roepen.
pi_219440205
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:34 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Wie is KC?
Kelly Caresse
pi_219440227
Sanneke zegt op treads dat ze al twee weken ziek is en dat ze niemand kan vinden om op te passen zodat ze een paar uurtjes echt kan uitrusten.

Ze is niet alleenstaand toch? Ze kan genoeg uren op een dag rusten als haar 'verloofde' gewoon thuis is.

En bovendien hoeft ze niet te werken en slaapt haar kind nog overdag.
pi_219440242
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:35 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je aan tafel in een restaurant in je mond gaat zitten preutsen/roeren. Dit is gewoon weer bedoeld om reacties op te roepen.
Precies! Maar zelfs voor dat (het oproepen van reacties) moet je het toch ook ergens leuk vinden, om dit soort "gatverdamme" verhaaltjes te verzinnen en plaatsen. Ik kan me er niets bij voorstellen, maar AM gaat het wel heel erg makkelijk af.
pi_219440243
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:00 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Het lijkt me dat je als ouder meekijkt en weet wat je kinderen online doen. Roblox komt er bij ons niet in
Nou dat dus, en ze zijn daar nog zo klein. En dan ook die redenatie: ze zijn er zoet mee, weet niet wat het voor spel is.
Kijk dat je ze schermtijd geeft prima, al zitten ze daar continu achter dat ding, maar check dan wat ze doen.
Zo vreselijk naïef weer.
pi_219440268
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dit dus... zou me eerder verbazen als ze zou zeggen "ik kwam er achter dat ze het speelde en heb het direct van de tablets verwijderd "
pi_219440272
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Mij ook niet, en dat bedoelde ik gisteren o.a. met dom,zij denkt totaal niet na over haar kinderen.
De regels qua opvoeden, grenzen stellen. Het chaotische eten, nu weer dat naïeve gedrag met die tablets .
De kinderen van haar slaan, bijten en spugen dan stimuleer je dat toch met agressieve spelletjes op een tablet lijkt me?
Zet er een educatief spel op, een luisterboek, in ieder geval iets wat niet prikkelt
pi_219440275
Koen en Sjaak weer bij de intratuin. Dat is voor Sjaak de 3e keer in 2 weken tijd dat ze bij de intratuin komt. Is het daar zo romantisch?
pi_219440282
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:43 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Precies! Maar zelfs voor dat (het oproepen van reacties) moet je het toch ook ergens leuk vinden, om dit soort "gatverdamme" verhaaltjes te verzinnen en plaatsen. Ik kan me er niets bij voorstellen, maar AM gaat het wel heel erg makkelijk af.
Ze was methaar zoon. Als ik met mijn zoon was en dit zou proberen, zou hij mij echt wel even tot de orde roepen. Ik geloof er echt helemaal niets van (en dat heb ik bij meer van de dingen die Annemarie en collega-influencers roepen). Het is bedoeld om meer engagement te genereren, dit zorgt weer voor wat DM's. Zo'n bitje is gewoon goor als je die uit je mond trekt, ik ken niemand die dat zo op de foto zet, dan spoel je dat echteven af.
pi_219440292
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Koen en Sjaak weer bij de intratuin. Dat is voor Sjaak de 3e keer in 2 weken tijd dat ze bij de intratuin komt. Is het daar zo romantisch?
Nou de intratuin in Rosmalen is allesbehalve romantisch vind ik😉paar weken geleden toevallig even geweest.
pi_219440302
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:50 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ze was methaar zoon. Als ik met mijn zoon was en dit zou proberen, zou hij mij echt wel even tot de orde roepen. Ik geloof er echt helemaal niets van (en dat heb ik bij meer van de dingen die Annemarie en collega-influencers roepen). Het is bedoeld om meer engagement te genereren, dit zorgt weer voor wat DM's. Zo'n bitje is gewoon goor als je die uit je mond trekt, ik ken niemand die dat zo op de foto zet, dan spoel je dat echteven af.
En het is ook niet zo dat het in 1 snelle handeling uit is, Zoe moet echt met vingers in haar mond om het los te wrikken. Ranzige vrouw.
pi_219440334
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Is het niet opvallend dat ze alleen daar samen worden gespot en gefotografeerd? Nergens anders (behalve "haar auto voor zijn deur"). Zijn zij wellicht zelf de "juice spion"?
pi_219440351
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Totdat Milou haar kasten en lades opent. Dan is het ook gewoon een ongeorganiseerde en vieze bende.
Is het al taaktober? ^p^
pi_219440431
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:41 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke zegt op treads dat ze al twee weken ziek is en dat ze niemand kan vinden om op te passen zodat ze een paar uurtjes echt kan uitrusten.

Ze is niet alleenstaand toch? Ze kan genoeg uren op een dag rusten als haar 'verloofde' gewoon thuis is.

Maar ze was zo ziek dat ze wel een verjaardag gevierd hebben, naar een krijspaleis geweest is, mee boodschappen gaat doen etc... Neem gister, dan gaat ze mee met de auto om vergeten boodschappen te doen. Maar dan blijft ze in de auto zitten. Had je man en kind samen laten gaan, had je zelf even rust. Maar het is allemaal ook zo moeilijk daar.
pi_219440445
Het account fietsenisleven heeft eenzelfde camera als AM. Echter met een heel groot verschil: prachtige normale beelden die niet van bovenaf de grond een halve ronding geeft.
pi_219440449
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En het is ook niet zo dat het in 1 snelle handeling uit is, Zoe moet echt met vingers in haar mond om het los te wrikken. Ranzige vrouw.
AM zit in haar 2e pubertijd. Ze wil zo graag gezien worden en aandacht krijgen.
pi_219440474
Sanneke wil opeens ook een slowcooker. Zoekt reacties van mensen die geen vlees eten, en wat ze er dan in maken. Die blijven die caravan ook echt volladen.
pi_219440475
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 10:11 schreef papierentas het volgende:

[..]
Maar ze was zo ziek dat ze wel een verjaardag gevierd hebben, naar een krijspaleis geweest is, mee boodschappen gaat doen etc... Neem gister, dan gaat ze mee met de auto om vergeten boodschappen te doen. Maar dan blijft ze in de auto zitten. Had je man en kind samen laten gaan, had je zelf even rust. Maar het is allemaal ook zo moeilijk daar.
En M had toch zoveel cadeaus gehad van vriendinnen? Maar die kunnen niet oppassen/M meenemen? Al denk ik dat dat laatste niet zal mogen want ze wil iedere minuut kunnen controleren, ook als Dijon hem heeft verschoont.

En inderdaad, met dat ziek zijn valt het erg mee.
Ik ben ook al 2 weken verkouden, daardoor hoofdpijn en een blafhoest, werk gewoon (vanuit huis).
pi_219440496
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 10:11 schreef papierentas het volgende:

[..]
En dan ook nog eens "vergeten boodschappen" omdat ze de dag ervoor (toen Dion ook al boodschappen had gedaan) "vergeten was om potjes eten voor M op het lijstje te zetten, want ze was vergeten dat haar 1-jarig kind niet alleen meer uit een flesje drinkt". En dan zichzelf lachend "loedermoeder" blijven noemen. Ook haar verdenk ik vaak van "rage bait", vooral dit soort filmpjes waarin ze maar stompzinnig blijft lachen.
pi_219440498
We gaan andere mensen niet 'het vee' noemen. Ik heb je reactie aangepast.

[ Bericht 45% gewijzigd door Donna op 08-12-2025 11:32:53 ]
pi_219440525
AM doet net alsof zij de trendsetter is die een relaxte kerst heeft, met mensen die komen wanneer en hoe ze willen. Dat beschrijft ze ook in haar eerste boek, dus dat moest weer even gemeld worden.

En dat het niet altijd het reclame-perfecte plaatje rondom kerst hoeft te zijn.
Goh AM, dat had ik nóóit zelf kunnen bedenken, ik dacht dat het in ieder gezin zo ging als op de TV.. 🙄
pi_219440535
En ‘ze hebben nog 363 dagen om er voor anderen te zijn. De rest komt gewoon een andere keer aan de beurt’

Want hun sociale kring is zó groot..
😂

Waarschijnlijk komt Jennifer ook wel weer snel voorbij in haar stories. Dat ze haar extra mist deze dagen/dat ze zo graag samen met haar de manege had willen versieren/dat de lieve mensen met meer zijn, maar er eentje mist’
Blablabla.
pi_219440557
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Daarom zei ik ook 'lijkt het opgeruimder' haha. Haar woonkamer ziet er iig niet uit als een veredelde kringloopwinkel. Maar haar kasten staan ook kei vol en het is er vaak een beetje viezig vind ik. Dat zie je dan vooral weer als het taaktober is
pi_219440563
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 10:23 schreef Cattolica het volgende:

[..]
En dan ook nog eens "vergeten boodschappen" omdat ze de dag ervoor (toen Dion ook al boodschappen had gedaan) "vergeten was om potjes eten voor M op het lijstje te zetten, want ze was vergeten dat haar 1-jarig kind niet alleen meer uit een flesje drinkt". En dan zichzelf lachend "loedermoeder" blijven noemen. Ook haar verdenk ik vaak van "rage bait", vooral dit soort filmpjes waarin ze maar stompzinnig blijft lachen.
Iedereen noemt zichzelf tegenwoordig loedermoeder, da's ook weer hip kennelijk.
Alsof je meteen een loeder bent als je ff een boodschapje vergeet. Maar nee Sanneke moet er weer een ding van maken 🙈.
Had ze nou maar iets waar ze zich mee kon verplaatsen waar Mijan gewoon in kan zonder dat ze daar een rijbewijs voor nodig heeft. Dan had ze ook zelf ff een boodschap kunnen gaan doen...
pi_219440578
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 10:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM doet net alsof zij de trendsetter is die een relaxte kerst heeft, met mensen die komen wanneer en hoe ze willen. Dat beschrijft ze ook in haar eerste boek, dus dat moest weer even gemeld worden.

Goh AM, dat had ik nóóit zelf kunnen bedenken, ik dacht dat het in ieder gezin zo ging als op de TV.. 🙄
Zo vermoeiend, ieder jaar weer hetzelfde geblaat. Totdat er een keer een paar kinderen niet komen dan is ze echt niet zo relaxt hoor. Die overige 363 dagen hebben ze ook niemand die daar op bezoek komt dus ze mag ophouden met verkondigen dat ze vrienden/familie hebben buiten HeT gRoTe GeZiN. Benieuwd of Maarten zijn moeder nog ophaalt met Kerstmis of er even langs gaat.
pi_219440593
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:59 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Is het niet opvallend dat ze alleen daar samen worden gespot en gefotografeerd? Nergens anders (behalve "haar auto voor zijn deur"). Zijn zij wellicht zelf de "juice spion"?
Geen idee. Maar ik vind het wel heel ongemakkelijk/onveilig dat iemand zomaar foto’s maakt in het wild.
pi_219440622
Waarom maakt AM een planning voor thuis als ze in Noorwegen zit? Neemt ze haar planner dan mee ofzo zodat ze Maarten kan appen wat hij allemaal moet doen? Ik ben er niet van overtuigd dat Maarten in die planner kijkt.
pi_219440631
Am doet met kerst niks anders dan met verjaardagen, sinterklaas en vakanties: alleen met het gezin vieren en met niemand anders.

Daar kan ze een heel verhaal om heen verzinnen, maar ze doet nooit iets met (schoon)familie en/of vrienden dus doe niet alsof het met kerst ineens een weloverwogen keuze is.
pi_219440635
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 10:29 schreef Huisopdehoek het volgende:

Zeer vermoeiend, elk jaar hetzelfde. Bla bla bla.

En ze vergeet even dat zij al jaren ook een perfect "groot gezin" plaatje neerzet, voor haar reclames.
pi_219440661
Ja maar Maarten moet alles wel precies op de minuut af doen, zoals hoe moeder de vrouw het heeft opgeschreven in de heilige planner. Want anders raken de kindertjes AM, overstuur. Maarten kan dat prima zelf allemaal lijkt me, maar zij kan echt niks loslaten. Die gaat vanuit Noorwegen nog de boel lopen controleren gok ik. Echt mens je gaat zelf weg, bemoei je er dan niet mee.
pi_219440666
En ook: In plaats van cadeautjes onder de boom gaan we iets gezameNlijks ondernemen in de kerstvakantie.
Wandelen, chocolademelk drinken, schaatsen oid.

Weer alsof dat heel bijzonder is, terwijl vrijwel elk gezin zulke dingen in de kerstvakantie doet.
pi_219440679
Hvk met kiespijn, toont vervolgens de getrokken kies pontificaal in haar story! Even een waarschuwing mocht iemand daar niet tegen kunnen 🙃
pi_219440694
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 10:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Iedereen noemt zichzelf tegenwoordig loedermoeder, da's ook weer hip kennelijk.
Alsof je meteen een loeder bent als je ff een boodschapje vergeet. Maar nee Sanneke moet er weer een ding van maken 🙈.
Had ze nou maar iets waar ze zich mee kon verplaatsen waar Mijan gewoon in kan zonder dat ze daar een rijbewijs voor nodig heeft. Dan had ze ook zelf ff een boodschap kunnen gaan doen...
Nee, ze kan niet zelf gaan met de bakfiets waarvoor ze zo gedreind heeft; dat snap je toch wel (*huilstemmetje van Sanneke) 😉.

Het is (té) koud, M moet zijn dutje(s) doen, de hond kan niet mee, de hond kan niet alleen thuisblijven, ze moet de hele dag op woningen reageren, ze moet de hele dag linkjes plaatsen, ze moet kleren voor M bestellen, ze moet de hele dag ruzie maken discussiëren op internet, ze moet haar Vinted bijhouden, betraande foto's plaatsen, zielig doen en klagen. Geen tijd om zelfstandig een leven op te bouwen. Ik houd m'n hart vast als M ooit naar school(tje) gaat.
pi_219440702
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 10:57 schreef papierentas het volgende:
Ja maar Maarten moet alles wel precies op de minuut af doen, zoals hoe moeder de vrouw het heeft opgeschreven in de heilige planner. Want anders raken de kindertjes AM, overstuur. Maarten kan dat prima zelf allemaal lijkt me, maar zij kan echt niks loslaten. Die gaat vanuit Noorwegen nog de boel lopen controleren gok ik. Echt mens je gaat zelf weg, bemoei je er dan niet mee.
En als ze thuis is weer zeuren dat Maarten het anders heeft gedaan dan zij met Lot.
En dat ze weer 100 halve wasjes moet draaien.
Volgens mij lukt het Maarten allemaal prima zonder zijn vrouw en haar planner 😅
pi_219440725
Eerlijk is eerlijk wat DBM doet in de sportschool (ALS ze een keer niet ziek, zwak of misselijk is) doe ik haar niet na. Mag ook gezegd worden. (Maar goed ik ben AL 47 he, zij is al bejaard sinds ze 30 is dus ik ben stokoud 😆)
pi_219440727
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:41 schreef Lodelie het volgende:

Hoezo nog meer rusten, de enige beweging die ze krijgt is van de bed naar de bank en weer terug
pi_219440728
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 11:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En als ze thuis is weer zeuren dat Maarten het anders heeft gedaan dan zij met Lot.
En dat ze weer 100 halve wasjes moet draaien.
Volgens mij lukt het Maarten allemaal prima zonder zijn vrouw en haar planner 😅
Het gaat er vaak een stuk relaxter aan toe. Maar nee, het zijn de kinderen die dwangmatige structuur nodig hebben.
pi_219440733
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:01 schreef Mallorcameisje het volgende:
Hvk met kiespijn, toont vervolgens de getrokken kies pontificaal in haar story! Even een waarschuwing mocht iemand daar niet tegen kunnen 🙃
Dank voor het melden! Echt, na het bitje van AM twee keer voorbij te hebben zien komen vanochtend, ben ik wel even klaar met dit soort content. Maar "ze apen elkaar ook na op IG" dus ik zet me schrap voor nóg meer ranzigheid op diverse accounts 🙄.
pi_219440746
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 10:57 schreef papierentas het volgende:
Lijkt me heerlijk voor de thuisblijvers, geen camera op hun neus!
pi_219440758
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 10:02 schreef Earring het volgende:

[..]
Is het al taaktober? ^p^
Ik ben na taaktober in een zwart gat gevallen, ik weet niet wat ik moet doen qua schoonmaken 😣
pi_219440764
Dames: AM houdt van koken en bakken

😂
pi_219440766
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:13 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik ben na taaktober in een zwart gat gevallen, ik weet niet wat ik moet doen qua schoonmaken 😣
Dat hoeft ook pas weer in oktober, dus maak je niet druk 😉
pi_219440772
quote:
En zo’n enorm gat.. dat was nog niet eerder opgevallen bij een controle?
En waar waren de kinderen toen ze in de behandelstoel lag?
pi_219440773
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:13 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Er knippert een lampje op mijn koffiezetapparaat maar het is geen oktober wat moet ik nou.. drink eerst maar een bakje op de bank 😆
pi_219440814
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 10:45 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Geen idee. Maar ik vind het wel heel ongemakkelijk/onveilig dat iemand zomaar foto’s maakt in het wild.
Niet als ze er zelf, in dit geval, achter zitten. Ik kan me zo voorstellen "dat de poly-leden wereldberoemd zijn in Uden en omstreken" dus mogelijkheden genoeg om gefilmd en gefotografeerd op een juice-kanaal terecht te komen; wat ik nog niet uitgebreid heb gezien. Hetzelfde met, ik meen, MB en Tim zoenend in een hoekje bij PSV of J en K zoenend in een hoekje op een festival. Het is mij allemaal nét even te toevallig en te afgebakend.

De Marketingvrouw loopt dagelijks met haar mobiel rond in het zwembad en dat post ze ook nog eens. Ze heeft ook weleens gezegd het bij zich te hebben in de sauna (nooit geweten dat een mobiel dit "overleeft"). Nou, dát vind niet kunnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cattolica op 08-12-2025 11:31:56 ]
pi_219440816
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

😂
Ja als er een samenwerking aan verbonden zit ja.
pi_219440819
Demammavan: "Wij hebben geen verwachtingen met kerst Niet komen is ook goed".
Zouden Annemarie en Maart niet een ietsjepietsje de verwachting hebben dat de uitwondende kinderen komen? Misschien ook een beetje rekening houden met mee-eters? Ik vermoed dat je als kind gewoon verwacht wordt (tenzij je je afmeldt), net als bij de borrel op zondag.
pi_219440842
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

😂
Voordat ze al haar principes overboord gooide, bakte ze idd vaak.
pi_219440857
AM, wat doet zij toch of ze het buskruit heeft uitgevonden qua relaxte kerstdagen. Ten eerste, bij wie zou zij in godsnaam langs moeten? Ze heeft geen familie en vrienden. (Alleen die malle Mirjam, van Ijsland) ten tweede, behalve de 2 oudste jongens wonen alle kinderen nog thuis. Natuurlijk "komen" die, ze wonen daar! En ik denk dat de wereld te klein is als die oudste jongens werkelijk zouden besluiten hun gezicht niet te laten zien.
AM en relaxed, ga weg joh. ik ken weinig mensen die zo a-relaxed zijn als zij.
En zo triest ook weer om een Komt Goed sticker op die pop te plakken en zo mee te geven aan Lot naar school.
pi_219440858
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:15 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En zo’n enorm gat.. dat was nog niet eerder opgevallen bij een controle?
En waar waren de kinderen toen ze in de behandelstoel lag?
De hele week al zo'n pijn, vannacht ervan wakker gelegen, belde vanochtend de tandarts, kon metéén terecht, de kindjes bij de bieb achtergelaten 😉 en hoppetee de kies werd binnen no time getrokken. Ik denk dat ze gewoon een afspraak had, maar een beetje maandagochtend-sensatie kan geen kwaad met daarbij horende "ach, wat ben je zielig" DM's.
pi_219440920
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 11:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat hoeft ook pas weer in oktober, dus maak je niet druk 😉
🫣 gelukkig!
pi_219440925
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:15 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Er knippert een lampje op mijn koffiezetapparaat maar het is geen oktober wat moet ik nou.. drink eerst maar een bakje op de bank 😆
Misschien kun je een nieuwe kopen? Milou heeft vast nog wel een handig linkje
pi_219440930
quote:

[..]
Waarom oeps?
Ik ook, hoor
pi_219440932
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:21 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ja als er een samenwerking aan verbonden zit ja.
En als Maarten het afmaakt
pi_219440935
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 11:29 schreef Weerikier het volgende:
AM, wat doet zij toch of ze het buskruit heeft uitgevonden qua relaxte kerstdagen. Ten eerste, bij wie zou zij in godsnaam langs moeten? Ze heeft geen familie en vrienden. (Alleen die malle Mirjam, van Ijsland) ten tweede, behalve de 2 oudste jongens wonen alle kinderen nog thuis. Natuurlijk "komen" die, ze wonen daar! En ik denk dat de wereld te klein is als die oudste jongens werkelijk zouden besluiten hun gezicht niet te laten zien.
AM en relaxed, ga weg joh. ik ken weinig mensen die zo a-relaxed zijn als zij.
En zo triest ook weer om een Komt Goed sticker op die pop te plakken en zo mee te geven aan Lot naar school.
Zouden ze ook niet bij Maarten’s moeder langsgaan?
pi_219440936
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Lijkt me heerlijk voor de thuisblijvers, geen camera op hun neus!
Ik vind het ook "prettig doch opmerkelijk dat M geen "content maakt" wanneer AM zonder de 4 jongste kinderen op pad is. M doet het niet omdat hij het misschien niet wil óf omdat AM wellicht de touwtjes zelf in handen wil houden en de samenwerkingen háár inkomsten wil houden.
pi_219440939
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:21 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: "Wij hebben geen verwachtingen met kerst Niet komen is ook goed".
Zouden Annemarie en Maart niet een ietsjepietsje de verwachting hebben dat de uitwondende kinderen komen? Misschien ook een beetje rekening houden met mee-eters? Ik vermoed dat je als kind gewoon verwacht wordt (tenzij je je afmeldt), net als bij de borrel op zondag.
Ik vraag me bij haar oprecht af hoe relaxt ze daadwerkelijk is als de uitwonende de kinderen niet zouden komen.
pi_219440954
Die kies van hvk 🫣 hoe dan, zo’n groot gat?
pi_219440982
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nee. In ieder geval niet tijdens de kerstdagen.
pi_219440989
Sanneke is al 2 weken ziek.. Waarom ga je mee boodschappen doen als je zo vreselijk ziek bent en heel hard een uurtje rust nodig hebt. En je vent is toch het hele weekend thuis? Hoezo kan je dan niet even rusten? Of bedoeld ze meer dat ze het wel lekker zou vinden met Dion te gaan lunchen ergens (uiteten gaan is haar grootste hobbie volgens mij) terwijl iemand anders op het kindje past. Zou ze zich vast spontaan een heel stuk beter door gaan voelen 😉
Ik vind haar een enorme zeur.
pi_219440995
Wel typisch dat AM komend weekend en de week/het weekend erna weg is. Kan ze handig alle kerstborrels vermijden en de kerstactiviteiten van de kinderen tot het minimum beperken onder het mom van "te druk voor Maarten alleen".
Ik vind het sneu voor de kinderen.
pi_219441016
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nee hoor, je zou met Kerst even een uurtje bij de bejaarde moeder van je man langs gaan. Dat kan écht niet. Dat is niet relaxed genoeg.
En er zijn nog 363 dagen dat dat kan. Dat ze dan ook niet gaat vergeten we voor het gemak even.
pi_219441024
Waarom is B in hemelsnaam mee naar het ziekenhuis? Moet hij niet gewoon naar school?
pi_219441025
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:15 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Sticker erop plakken. Dan zie je het niet meer. Komt goed🤪
pi_219441050
De nagels van de nagelkerkjes, ik hoop dat ze het zelf heeft gedaan want het ziet er niet uit.
pi_219441081
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 12:04 schreef Lostit het volgende:
De nagels van de nagelkerkjes, ik hoop dat ze het zelf heeft gedaan want het ziet er niet uit.
Ik dacht hetzelfde. En nee, dat doet ze niet zelf.
pi_219441180
quote:
88s.gif Op maandag 8 december 2025 11:55 schreef Harper het volgende:
Wel typisch dat AM komend weekend en de week/het weekend erna weg is. Kan ze handig alle kerstborrels vermijden en de kerstactiviteiten van de kinderen tot het minimum beperken onder het mom van "te druk voor Maarten alleen".
Ik vind het sneu voor de kinderen.
Daar hoeft AM niet voor naar Noorwegen hoor. Ze beperkt het sowieso zonder enige gêne tot het minimum, zelfs als ze wel 24/7 thuis zit.
pi_219441194
Weer jankpost van mevrouw Wolf en ja joor, in de auto Wolf vol in beeld achter het stuur.
Ik begin die insinuaties van haar irritant te vinden, zeg dan wat er aan de hand is. Nu lijkt het net alsof Koen en Jacq haar vreselijke dingen aandoen ( misschien wil ze dat we dat denken?)
pi_219441221
Het gebit ligt weer op tafel naast een kop koffie. En natuurlijk moet daar een foto van gemaakt worden en op insta.

WAAROM. Aandachtsgorgel.
pi_219441225
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 11:58 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Nee hoor, je zou met Kerst even een uurtje bij de bejaarde moeder van je man langs gaan. Dat kan écht niet. Dat is niet relaxed genoeg.
En er zijn nog 363 dagen dat dat kan. Dat ze dan ook niet gaat vergeten we voor het gemak even.
Nee, want Kerst draait om haar en om haar rust. Deze vrouw is CeO, schrijfster, spreker, professioneel raaskaller en geoefend leugenaar. Weet je HOE druk zij het heeft.
pi_219441335
Je ziet aan de hele houding van Jet dat er iets is en wat doet AM? Vertelt Jet indirect dat ze iets niet goed heeft gedaan. Och dat arme snoetje daarna.
pi_219441359
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien kun je een nieuwe kopen? Milou heeft vast nog wel een handig linkje
Is beter, nu had ik op een knopje gedrukt dat hij ging spoelen maar niemand heeft mij verteld dat ik er dan een bakje onder moet zetten 🥴 nu heel mijn aanrecht nat 🤪🤣 Een nieuwe kopen was beter nu moest ik mijn aanrecht droogmaken. (Maar hij knippert niet meer 🥳)
pi_219441440
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:59 schreef Danielle_ het volgende:
Waarom is B in hemelsnaam mee naar het ziekenhuis? Moet hij niet gewoon naar school?
Misschien een studiedag? Maar ze heeft liever dat het in haar inbox wordt gevraagd aangezien ze normaliter elke "zucht en wind" deelt 😉.
pi_219441490
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het gebit ligt weer op tafel naast een kop koffie. En natuurlijk moet daar een foto van gemaakt worden en op insta.

WAAROM. Aandachtsgorgel.
🤮🤮🤮 De derde keer. Als ze het vandaag nog een keer post, dan leest ze hier mee 🙄.
pi_219441570
Sanneke was vergeten boodschappen te doen voor M want ze was zo gewend dat hij “gewoon een fles melk kreeg”, met 6 mnd beginnen ze toch langzamerhand met (mee) eten en niet ineens met 1jr? (Toen mijn kids klein waren ging dat wel zo 😏)
pi_219441608
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 12:36 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke was vergeten boodschappen te doen voor M want ze was zo gewend dat hij “gewoon een fles melk kreeg”, met 6 mnd beginnen ze toch langzamerhand met (mee) eten en niet ineens met 1jr? (Toen mijn kids klein waren ging dat wel zo 😏)
Ze eten zelf toch zo gezond? Dan kan hij gewoon met de pot mee eten zou je denken.
pi_219441609
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 12:32 schreef Cattolica het volgende:

[..]
🤮🤮🤮 De derde keer. Als ze het vandaag nog een keer post, dan leest ze hier mee 🙄.
Natuurlijk leest ze hier mee, of haar bestie-dochter praat gastvrij. Ze moet natuurlijk wel weten wat er over haar gezegd wordt.

👋🏻👋🏻
pi_219441625
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 12:36 schreef IlseMarije het volgende:
Het is niet alsof ze vanaf 1 jaar ineens pats boem potjes/vast voedsel gaan eten.
En klopt wel, vanaf een maand of 6 gaan ze steeds meer vast eten, vanaf een jaar met de pot mee
pi_219441690
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 12:04 schreef Lostit het volgende:
Viel mij ook op ja, niet echt netjes afgewerkt
pi_219441707
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:59 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Hehe ook iemand die wakker wordt. Ze brieven alles zelf door Mies en JvP
pi_219441717
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 12:26 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Is beter, nu had ik op een knopje gedrukt dat hij ging spoelen maar niemand heeft mij verteld dat ik er dan een bakje onder moet zetten 🥴 nu heel mijn aanrecht nat 🤪🤣 Een nieuwe kopen was beter nu moest ik mijn aanrecht droogmaken. (Maar hij knippert niet meer 🥳)
😂😂
pi_219441725
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 12:16 schreef lila01 het volgende:
Weer jankpost van mevrouw Wolf en ja joor, in de auto Wolf vol in beeld achter het stuur.
Ik begin die insinuaties van haar irritant te vinden, zeg dan wat er aan de hand is. Nu lijkt het net alsof Koen en Jacq haar vreselijke dingen aandoen ( misschien wil ze dat we dat denken?)
Of misschien is dat ook wel zo
pi_219441733
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 12:30 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Misschien een studiedag? Maar ze heeft liever dat het in haar inbox wordt gevraagd aangezien ze normaliter elke "zucht en wind" deelt 😉.
En dat is gunstiger voor haar bereik
  Moderator maandag 8 december 2025 @ 13:00:58 #117
184769 crew  Deisyy
pi_219441766
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 12:56 schreef Earring het volgende:

[..]
GMTA
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219441858
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 12:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Viel mij ook op ja, niet echt netjes afgewerkt
Dit gaat gewoon ontsteken ook volgens mij😂
pi_219441864
quote:

[..]
Zou ik natuurlijk met liefde doen, maar helaas, ik ben geblokkeerd! 🤣
pi_219441897
quote:
Meelezer hier maar wat zeurt zij over die beugel. Zelfs mijn zwaar autistische zoon deed minder moeilijk. En ook de volwassenen die ik ken met een bitje waren er niet zo spastisch mee.

Volgens mij heeft zij veel te veel tijd en ruimte om zich over dit soort dingen druk te maken.
pi_219441950
quote:

[..]
Ik geloof nog steeds dat de juicechannels gelijk hadden en dat de problemen zijn begonnen toen Jacq en Koen erachter kwamen dat Michelle is vreemdgegaan.
We zullen het zien (of niet)
  Moderator maandag 8 december 2025 @ 13:29:38 #122
184769 crew  Deisyy
pi_219441965
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 13:28 schreef lila01 het volgende:

[..]
Jacq en Koen houden netjes hun mond over de scheiding, Michelle profileert zich als slachtoffer.
quote:

[..]
pi_219442027
quote:

[..]
]b]Misschien een studiedag?[/b] Maar ze heeft liever dat het in haar inbox wordt gevraagd aangezien ze normaliter elke "zucht en wind" deelt 😉.
Dat lijkt me wel. Je gaat niet je kind van school houden vanwege een ziekenhuisbezoek van jezelf.

Alhoewel.. het is wel Judith.
pi_219442055
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 12:25 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Je ziet aan de hele houding van Jet dat er iets is en wat doet AM? Vertelt Jet indirect dat ze iets niet goed heeft gedaan. Och dat arme snoetje daarna.
Ik begrijp dat Jet, bij het uit school komen, haar gymtas bij zich had, terwijl ze morgen gym heeft. En AM moest dit tegen haar zeggen op haar welbekende zeikerige toon met de telefoon in het kind haar gezicht. Dit zonder een "hoi, dag schat, überhaupt zonder een knuffel óf blijk van genegenheid", wat ik trouwens nog nooit bij het hele gezin onderling heb gezien. Bot daarop aandacht naar Lot, want die heeft een verhaaltje over Jet geschreven. Jet kijkt of ze haar eigen naam niet meer weet, laat staan dat ze morgen gymles heeft en niet vandaag.

Ik zie een meisje dat moe is, haar gymtas per ongeluk op de verkeerde dag heeft meegenomen, terwijl dit 's ochtends ook door pa of ma opgemerkt had kunnen worden. Het kind is 7 maar wordt m.i. als een té grote zus gezien van haar 5 jarige zusje; ze moeten zelfs samen in bad. Altijd drukte thuis, geen ruimte voor haar verhaal/mening of tijd om haar gedachten te ordenen. Vrijdag hysterische bingo, zaterdag paardrijden en voor de 2e keer in 2 weken van haar paard gevallen, zondag de wekelijkse familie maaltijd en maandag "ben je zo suf geweest" om je gymtas mee te nemen en krijg je dit te horen, terwijl je weet dat je gefilmd wordt. Dieptriest vind ik het.
pi_219442087
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 13:18 schreef Madelein84 het volgende:

[..]
Meelezer hier maar wat zeurt zij over die beugel. Zelfs mijn zwaar autistische zoon deed minder moeilijk. En ook de volwassenen die ik ken met een bitje waren er niet zo spastisch mee.

Volgens mij heeft zij veel te veel tijd en ruimte om zich over dit soort dingen druk te maken.
Het is "een samenwerking", de tandartspraktijk is indirect genoemd, de voordeur en vanuit de stoel gefilmd. Ze moet, kort gezegd, laten zien "wat een nachtmerrie het bitje is, dan dat het wel meevalt en uiteindelijk iets wat anderen ook zouden moeten willen". Van drama naar euforie 🙄.
pi_219442148
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 13:42 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik begrijp dat Jet, bij het uit school komen, haar gymtas bij zich had, terwijl ze morgen gym heeft. En AM moest dit tegen haar zeggen op haar welbekende zeikerige toon met de telefoon in het kind haar gezicht. Dit zonder een "hoi, dag schat, überhaupt zonder een knuffel óf blijk van genegenheid", wat ik trouwens nog nooit bij het hele gezin onderling heb gezien. Bot daarop aandacht naar Lot, want die heeft een verhaaltje over Jet geschreven. Jet kijkt of ze haar eigen naam niet meer weet, laat staan dat ze morgen gymles heeft en niet vandaag.

Ik zie een meisje dat moe is, haar gymtas per ongeluk op de verkeerde dag heeft meegenomen, terwijl dit 's ochtends ook door pa of ma opgemerkt had kunnen worden. Het kind is 7 maar wordt m.i. als een té grote zus gezien van haar 5 jarige zusje; ze moeten zelfs samen in bad. Altijd drukte thuis, geen ruimte voor haar verhaal/mening of tijd om haar gedachten te ordenen. Vrijdag hysterische bingo, zaterdag paardrijden en voor de 2e keer in 2 weken van haar paard gevallen, zondag de wekelijkse familie maaltijd en maandag "ben je zo suf geweest" om je gymtas mee te nemen en krijg je dit te horen, terwijl je weet dat je gefilmd wordt. Dieptriest vind ik het.
Ik kreeg het gevoel dat Jet iets wilde vertellen, ze kijkt alsof ze elk moment in tranen uit kan barsten.
pi_219442152
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:45 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik ook, hoor
Maar dan even een gewetensvraag, gun je dat Michelle ook?
En daar bedoel ik niks mee, voordat iedereen weer in de aanval gaat. Ik vraag het mij oprecht af omdat ze toch wel vaak als de schuldige wordt gezien.
Scheiden is nooit leuk, of dat nu een stel van 2 is of een poly . Ik zeg altijd , ze zullen er allemaal wel ergens een aandeel in hebben gehad.Maar ik gun ze alle 3 ook weer veel geluk met wie het dan ook mag zijn. Vooral voor de kinderen.
pi_219442179
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 13:28 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik geloof nog steeds dat de juicechannels gelijk hadden en dat de problemen zijn begonnen toen Jacq en Koen erachter kwamen dat Michelle is vreemdgegaan.
We zullen het zien (of niet)
Ik snap dat vreemdgaan niet zo; wanneer je van man-vrouw relatie naar man-vrouw-vrouw gaat, dan maakt eentje meer of minder toch ook niet meer uit? Ik blijf denken dat M de poly is begonnen toen het haar uitkwam en ermee is gestopt toen het haar uitkwam en vervolgens K en J heeft gevraagd om te vertrekken. Ik kan me er niets bij voorstellen dat K en J gelijkwaardige investeerders zijn in de boerderie en webshop net als M; anders laat je je niet wegsturen uit een 600 vierkante meter huis met je kinderen. Ik denk zelfs dat M niet eens alleenheerser is; er is er maar 1 de baas en dat is haar vader. En M doet nu zielig omdat het past in het narratief wat zij wil dat wij geloven. Ik heb er geen medelijden mee, met de hele poly niet.
pi_219442194
Zo zie je maar dat een relatie met 3 personen complexer is dan een relatie met 2 personen.

Als Jacqueline en Koen met elkaar verder (willen) gaan, kun je je afvragen in hoeverre dat verraad is naar Michelle toe. Ze hadden al een relatie met elkaar en zetten die mogelijk voort.

Lijkt me voor de kinderen in ieder geval fijn want ze kennen elkaar allemaal al.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219442253
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 14:10 schreef Cyan het volgende:
Zo zie je maar dat een relatie met 3 personen complexer is dan een relatie met 2 personen.

Als Jacqueline en Koen met elkaar verder (willen) gaan, kun je je afvragen in hoeverre dat verraad is naar Michelle toe. Ze hadden al een relatie met elkaar en zetten die mogelijk voort.

Lijkt me voor de kinderen in ieder geval fijn want ze kennen elkaar allemaal al.
Welk verraad is wanneer begonnen? Voordat M met T in het openbaar aan het viezelevozen was óf daarna? Het verraad wat ik zou kunnen snappen is dat wanneer K en J financieel/zakelijk M zouden bedriegen maar "op liefdesgebied" kan ik hier geen verraad zien. Welke weldenkend mens laat een derde persoon toe, met 3 kinderen, in je huwelijk met 4 kinderen. Daar komt niets goeds uit, dus M wilde gewoon niet meer want financieel bedrog zie ik niet gebeuren met een vader Walk.
pi_219442270
De relatie was al open. Je kunt niet echt spreken van vreemdgaan dan…

Waar ze de tijd vandaan haalt… K, J en T 🤭

Papa Walk zal het financieel vast goed geregeld hebben voor zijn dochterlief.
pi_219442275
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 14:01 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik kreeg het gevoel dat Jet iets wilde vertellen, ze kijkt alsof ze elk moment in tranen uit kan barsten.
Nou precies dat.
pi_219442282
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 14:23 schreef Blossemtje_twente het volgende:

Hoe weet jij dat de relatie open was ten tijde van de poly?
pi_219442288
quote:

Een poly is iets anders dan een open relatie.
pi_219442313
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 13:50 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Het is "een samenwerking", de tandartspraktijk is indirect genoemd, de voordeur en vanuit de stoel gefilmd. Ze moet, kort gezegd, laten zien "wat een nachtmerrie het bitje is, dan dat het wel meevalt en uiteindelijk iets wat anderen ook zouden moeten willen". Van drama naar euforie 🙄.
Behoorlijke anti-reclame dan. Zo’n bedrijf heeft er toch veel meer aan als
Iemand juist laat zien hoe makkelijk t is
pi_219442337
quote:

De relatie was niet open. Het was een monogame relatie met zijn 3-en
pi_219442364
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 10:53 schreef Lodelie het volgende:
Am doet met kerst niks anders dan met verjaardagen, sinterklaas en vakanties: alleen met het gezin vieren en met niemand anders.

Daar kan ze een heel verhaal om heen verzinnen, maar ze doet nooit iets met (schoon)familie en/of vrienden dus doe niet alsof het met kerst ineens een weloverwogen keuze is.
Nou idd, alsof buiten kerst om er nooit dagen/weekenden van 'hun' zijn.. Heb nou niet het idee dat AM er het hele jaar door is voor hele hordes mensen.
pi_219442388
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 13:14 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Dit gaat gewoon ontsteken ook volgens mij😂
Misschien kan ze bij Debbie advies vragen
pi_219442471
K en M waren in gemeenschap van goederen getrouwd.
pi_219442527
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 14:47 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar dat kan al omgezet zijn. En gezien het vermogen van haar familie en later de bedrijven kan ik me goed voorstellen dat het al lang en breed is omgezet.
pi_219442529
AM: de stories van vandaag gezien en ik kan alleen maar zeggen : emotionele armoede!
pi_219442658
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 13:50 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dit is haar vaste tandartspraktijk, zoals het nu allemaal heeft gefilmd deed ze ook al bij de halfjaarlijkse controles.
En ik ben heel sceptisch over alles wat AM laat zien, maar dat ze de hele praktijk filmt is niet nieuw en is dus ook niet per se een 'aanwijzing' dat het een samenwerking is.
pi_219442682
Het is toch vreselijk dat je zo met je telefoon bezig bent dat je niet eens ziet dat je dochter ergens mee zit!
pi_219442831
Waarom moet die smerige beugel van AM er elke keer bij op de foto? dat hoef ik echt niet te zien, bah.

(nee beugels zijn niet per se smerig maar brr ik krijg er de rillingen van, je legt gewoon kwijl op tafel toch?)
pi_219442841
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 14:37 schreef sunny_8953 het volgende:

[..]
Nou idd, alsof buiten kerst om er nooit dagen/weekenden van 'hun' zijn.. Heb nou niet het idee dat AM er het hele jaar door is voor hele hordes mensen.
Alleen als ze er wat uit kan slepen lijkt me.
pi_219442853
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:59 schreef Danielle_ het volgende:
Sneu dit. Ik zie vooral een verveeld kind op de fotos. Studiedagen weet je ruim van te voren dus heel veel tijd om opvang of oppas te regelen ....
pi_219443001
Jemig ik dacht echt even dat hvk haar kind met benen wijd onder der rokje filmde zonder broek aan 😱 gelukkig heeft kind een legging aan.. wel beige dat huidkleurig lijkt en daarom moeilijk te zien is.. zal vast een groep volgers blij maken 😵‍💫
pi_219443017
Bekijk deze YouTube-video

Geweldig rutger is een “zoon” van familie vloggers
pi_219443028
Over MB/MW:

Ik denk dat M verliefd werd op Tim. Dat daar meer is gebeurd.
Maar dat Michelle er niet verder mee kon en tóch wilde werken aan haar poly-relatie.(destijds)
Maar dat Koen het toen helemaal zat was. En vervolgens Jacqueline ook.
Michelle was heel gestrest. En dat was goed te zien met dat afvallen. Net de boerderij gekocht. Alle kinderen. De samenwerkingen, Jolie Enz.

Vervolgens liepen er nog behoorlijk wat samenwerkingen die indirect om de poly gingen zoals Hello Fresh (met z'n tienen aan tafel.)
En ook Leen Bakker? Met z'n drieeen iets inrichten.
De gehele zomer was het overduidelijk dat ze al uit elkaar waren maar dat ze nog veel zakelijk moesten regelen.
Toen MB het uiteindelijk bekend maakte op 1 sept waren K&J op 2 september vertrokkken uit de boerderie. Dat was echt geen toeval.
K&J moesten er eerst uit. En daarna werd het bekend gemaakt.

Ik denk ook dat ze in eerste instantie allemaal uit elkaar waren maar J&K nu aan Michelle hebben gezegd samen verder te gaan. Sinds dat Intratuin verhaal zegt Michelle ook steeds hoe zwaar het weer is. En hoe graag ze dingen wil vertellen.
Maar niet kan. Of mag.

In de Podcast hint Iris ergens over.
In de trant: "gaat die andere deur nou ook dicht?"
En M zegt dan iets van dat dit bijna zo is.
Ja, het blijft gissen. Maar tóch denk ik dat het gaat over K&J.
pi_219443029
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 15:28 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Waarom moet die smerige beugel van AM er elke keer bij op de foto? dat hoef ik echt niet te zien, bah.

(nee beugels zijn niet per se smerig maar brr ik krijg er de rillingen van, je legt gewoon kwijl op tafel toch?)
Ach, de schoenen staan daar ook op de eettafel.
pi_219443113
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 15:51 schreef Fleur79 het volgende:
Over MB/MW:

Maar dat Michelle er niet verder mee kon en tóch wilde werken aan haar poly-relatie.(destijds)
Michelle was heel gestrest. En dat was goed te zien met dat afvallen. Net de boerderij gekocht. Alle kinderen. De samenwerkingen, Jolie Enz.

Vervolgens liepen er nog behoorlijk wat samenwerkingen die indirect om de poly gingen zoals Hello Fresh (met z'n tienen aan tafel.)
De gehele zomer was het overduidelijk dat ze al uit elkaar waren maar dat ze nog veel zakelijk moesten regelen.
Toen MB het uiteindelijk bekend maakte op 1 sept waren K&J op 2 september vertrokkken uit de boerderie. Dat was echt geen toeval.

Ik denk ook dat ze in eerste instantie allemaal uit elkaar waren maar J&K nu aan Michelle hebben gezegd samen verder te gaan. Sinds dat Intratuin verhaal zegt Michelle ook steeds hoe zwaar het weer is. En hoe graag ze dingen wil vertellen.
Maar niet kan. Of mag.

Dit denk ik ook. Dat alles is begonnen met het gerommel van Michelle met Tim en dat toen Koen en Jacq erachter kwamen Michelle heeft geprobeerd om de poly te herstellen, maar dat vooral Koen daar niets meer voor voelde.
Tim was ook nog geen vrij man, want ook nog in een relatie, ziedaar de stress en het afvallen van Michelle.

De juicechannels hadden de info over het vreemdgaan van Michelle uit hun inner circle.

[ Bericht 0% gewijzigd door lila01 op 08-12-2025 16:13:44 ]
pi_219443122
quote:
88s.gif Op maandag 8 december 2025 10:58 schreef Harper het volgende:
En ook: In plaats van cadeautjes onder de boom gaan we iets gezameNlijks ondernemen in de kerstvakantie.
Wandelen, chocolademelk drinken, schaatsen oid.

Weer alsof dat heel bijzonder is, terwijl vrijwel elk gezin zulke dingen in de kerstvakantie doet.
Bij hen wordt het hele uitje ook gesponsord , lachen joh , en iedereen doet mee, vorig jaar hadden ze ook zo’n infantiel uitje
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219443157
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 14:03 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar dan even een gewetensvraag, gun je dat Michelle ook?
En daar bedoel ik niks mee, voordat iedereen weer in de aanval gaat. Ik vraag het mij oprecht af omdat ze toch wel vaak als de schuldige wordt gezien.
Scheiden is nooit leuk, of dat nu een stel van 2 is of een poly . Ik zeg altijd , ze zullen er allemaal wel ergens een aandeel in hebben gehad.Maar ik gun ze alle 3 ook weer veel geluk met wie het dan ook mag zijn. Vooral voor de kinderen.
Ik gun iedereen een gelukkig leven, maar als het inderdaad waar is dat Michelle het hele samengestelde polygezin en hun toekomst in de gezamenlijke boerderie op het spel heeft gezet om weer een verliefdheid waar ze geen weerstand aan kon bieden, dan hoop ik vooral dat de kinderen hun plekje weer vinden.
pi_219443165
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 14:47 schreef Loveischocolala het volgende:
Als dat zo is dan kan het zomaar zo zijn dat Michelle (de meestverdiener) partneralimentatie aan hem moet betalen.
pi_219443199
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 16:12 schreef lila01 het volgende:

[..]
Als dat zo is dan kan het zomaar zo zijn dat Michelle (de meestverdiener) partneralimentatie aan hem moet betalen.
Dat zouden best de 'grote mensen dingen' kunnen zijn waar mb het over had. In de podcast klinkt het alsof het niet haar keuze was om uit elkaar te gaan, in ieder geval niet met kb
pi_219443242
Dit klinkt heel vervelend en zo bedoel ik het niet per se. Maar ik krijg bij Michelle het gevoel dat ze vooral niet wil(de) dat haar perfecte plaatje uiteen zou vallen/valt.
Wel voor iedereen gevoelens krijgen (en daar maximaal tegen vechten), maar ook verwachten dat bijv. Een Koen altijd maar op haar zou wachten.

Pure hersenspinsel van mij hoor.
pi_219443250
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 16:11 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik gun iedereen een gelukkig leven, maar als het inderdaad waar is dat Michelle het hele samengestelde polygezin en hun toekomst in de gezamenlijke boerderie op het spel heeft gezet om weer een verliefdheid waar ze geen weerstand aan kon bieden, dan hoop ik vooral dat de kinderen hun plekje weer vinden.
Dat laatste vind ik ook het allerbelangrijkst.
En wat de reden is, misschien gaat het ons wel verbazen.
Maar dan wens ik ze nog alle 3 het beste.
Thanks voor je antwoord.
pi_219443480
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 15:12 schreef MissBaksel het volgende:
Het is toch vreselijk dat je zo met je telefoon bezig bent dat je niet eens ziet dat je dochter ergens mee zit!
Arme Jet
pi_219443527
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 16:12 schreef lila01 het volgende:

[..]
Idd, ik zag het in een oude vlog voorbijkomen. Dus ben benieuwd
pi_219443653
K is ook een sulletje geweest.

Misschien was de poly niet open. Maar als je aan swingen doet, een 3e persoon accepteert … Waarom nog moeilijk doen over een Tim die even voorbij komt wippen.
pi_219443701
Afgelopen weekend hield Judith heel netjes mensen buiten beeld die niet op insta willen. Vandaag pleurt ze de halve atletiekvereniging maar weer eens online. Gewoon omdat het kan!
pi_219443774
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 17:40 schreef Danielle_ het volgende:
Afgelopen weekend hield Judith heel netjes mensen buiten beeld die niet op insta willen. Vandaag pleurt ze de halve atletiekvereniging maar weer eens online. Gewoon omdat het kan!
Hadden die mensen en kinderen maar moet aangeven dat ze niet op haar insta willen!
pi_219443824
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 17:40 schreef Danielle_ het volgende:
Sorry, ik vind Judith gewoon een asociaal wijf. Dat de atletiek vereniging er ook niks van zegt? Hier word aangegeven dat er niks op social media geplaatst mag worden.
En Bob rent, maar kijkt naar Judith en niet vooruit
pi_219443839
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 17:46 schreef Nieve het volgende:

[..]
Hadden die mensen en kinderen maar moet aangeven dat ze niet op haar insta willen!
Zeker, ze kennen de grooote insta mom Judith allemaal wel toch! En anders hadden ze kunnen ruiken dat ze online geslingerd zouden worden. 😉
pi_219443846
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 17:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Sorry, ik vind Judith gewoon een asociaal wijf. Dat de atletiek vereniging er ook niks van zegt? Hier word aangegeven dat er niks op social media geplaatst mag worden.
En Bob rent, maar kijkt naar Judith en niet vooruit
Viel mij ook op, B is de enige die opzij kijkt. Dat zegt al zoveel…
pi_219443898
quote:
Maar wat voor gat zit er in die kies, i'm in shockkkk
pi_219443910
Mies jokkebrokt weer dat ze alleen op de boerderie is (maar wil wel weer de praise). Tim wordt al wat bedrevener in de shoots.
pi_219443919
Mies jokkebrokt weer dat ze alleen op de boerderie is (maar wil wel weer de praise). Tim wordt al wat bedrevener in de shoots.
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 07:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nog even en er komt een samenwerking 😁
pi_219443963
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 12:16 schreef lila01 het volgende:
Zelf in de lampen hangen met Tim en maar maximaal janken.
pi_219443969
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 18:00 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Maar wat voor gat zit er in die kies, i'm in shockkkk
Ik ook!! Letterlijk één zwart gat.
pi_219443974
Familie Geerts eet weer héérlijke kwak van Maarten, inclusief draad 🤢
pi_219443987
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 14:08 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik snap dat vreemdgaan niet zo; wanneer je van man-vrouw relatie naar man-vrouw-vrouw gaat, dan maakt eentje meer of minder toch ook niet meer uit? Ik blijf denken dat M de poly is begonnen toen het haar uitkwam en ermee is gestopt toen het haar uitkwam en vervolgens K en J heeft gevraagd om te vertrekken. Ik kan me er niets bij voorstellen dat K en J gelijkwaardige investeerders zijn in de boerderie en webshop net als M; anders laat je je niet wegsturen uit een 600 vierkante meter huis met je kinderen. Ik denk zelfs dat M niet eens alleenheerser is; er is er maar 1 de baas en dat is haar vader. En M doet nu zielig omdat het past in het narratief wat zij wil dat wij geloven. Ik heb er geen medelijden mee, met de hele poly niet.
The Godfather 😱
pi_219444041
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 15:51 schreef Fleur79 het volgende:
Over MB/MW:

Maar niet kan. Of mag.

Zo denk ik er ook over. Toen K en J het van M en T ontdekten, was Tim er denk ik (nog) niet klaar om zijn gezin voor Mies te verlaten. Vandaar dat Mies de poly uit alle macht probeerde te redden. Haar stress/afvallen had/heeft denk ik ook te maken met de sores van Tim. Maar dat is mijn gevoel dus, op basis van wat we via juice en Insta weten.
pi_219444072
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 16:11 schreef lila01 het volgende:

[..]
Het zal vast ook niet de laatste keer zijn dat ze "hard tegen haar gevoelens heeft gevochten". Mies heeft gewoon heel veel bevestiging nodig.
pi_219444076
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 14:10 schreef Cyan het volgende:

👏👏👏
pi_219444085
Wanneer krijgt Jet eens een nieuwe fiets, ze zit nu zowat met haar knieën op de grond.
(die beugel op tafel :r )
pi_219444214
En Maarten deponeert zijn kwak eten weer op de borden.

En ‘Jim is er!’ Had ze dat niet in haar locatietracker gezien?
pi_219444237
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 18:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
The Godfather 😱
Als MB en K in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, dan zou ik zeer verbaasd zijn en teleurgesteld in hem. Ik geloof het pas als ik het bewijs zie, want kan me er niets bij voorstellen.
pi_219444246
quote:
88s.gif Op maandag 8 december 2025 18:52 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Als MB en K in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, dan zou ik zeer verbaasd zijn en teleurgesteld in hem. Ik geloof het pas als ik het bewijs zie, want kan me er niets bij voorstellen.
Bedoel je dat je teleurgesteld zou zijn in Koen?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219444259
quote:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

In deze vlog vertellen ze het
pi_219444275
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 18:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

Locatie tracker?! Dat moet een grapje van je zijn 🤣.
  Moderator maandag 8 december 2025 @ 18:59:45 #182
184769 crew  Deisyy
pi_219444277
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 18:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

ik schrok even _O-
pi_219444289
quote:
88s.gif Op maandag 8 december 2025 18:59 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Locatie tracker?! Dat moet een grapje van je zijn 🤣.
Neehoor. Ze staat zeer regelmatig op de oprit/uit het raam te filmen hoe haar favoriete zoon op zijn motor komt aanrijden.
pi_219444307
quote:
4s.gif Op maandag 8 december 2025 18:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]
ik schrok even _O-
Daarom ook maar ‘eten’ er bij gezet 😁
  Moderator maandag 8 december 2025 @ 19:08:56 #185
184769 crew  Deisyy
pi_219444319
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 19:06 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En dan lees ik er in eerste instantie nog overheen _O-
pi_219444397
quote:

[..]
Dit is gewoon om te zetten. Dus hoezo teleurgesteld zijn in hem en waarom zou je een bewijs nodig hebben?
Ik denk dat MB eerder dan KB redenen heeft gehad om het om te zetten.

[ Bericht 4% gewijzigd door JaNeeDan op 08-12-2025 19:27:57 ]
pi_219444446
Ja hoor, die beugel is een samenwerking. Vorige week liet ze het merk duidelijk zien en dagelijks stories waarin dat ding te zien is.
pi_219444503
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 18:53 schreef Cyan het volgende:

[..]
Bedoel je dat je teleurgesteld zou zijn in Koen?
Nee het is een reactie op de "godfather".
pi_219444566
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 19:06 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Een kwak van Maarten naast de beugel van AM.
Eet smakelijk!
pi_219444627
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Een kwak van Maarten naast de beugel van AM.
Eet smakelijk!
🤢
pi_219444634
Ellen (-koen) zet zichzelf ook weer voor schut in een dans-reel 🫣
pi_219444670
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 19:38 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Nee het is een reactie op de "godfather".
Precies, had het ge-quote maar is niet meegenomen in mijn reactie.
pi_219444682
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 19:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit is gewoon om te zetten. Dus hoezo teleurgesteld zijn in hem en waarom zou je een bewijs nodig hebben?
Ik denk dat MB eerder dan KB redenen heeft gehad om het om te zetten.
Ik bedoel teleurgesteld in haar vader omdat hij een zakenman is.
pi_219444705
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 19:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Neehoor. Ze staat zeer regelmatig op de oprit/uit het raam te filmen hoe haar favoriete zoon op zijn motor komt aanrijden.
Dat heb ik gezien, maar ik dacht omdat ze de motor de straat in hoort rijden; niet omdat ze hem letterlijk in de gaten houdt.
pi_219444734
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 20:03 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ha, sorry dan begreep ik het verkeerd. Daarin heb je zeker een punt.
pi_219444741
Hebben we allemaal de rode beha’s en body’s besteld? Leuk voor kerst.
pi_219444789
quote:

[..]
Volgens mij hebben ze wel eens verteld in een Q&A dat ze toen ze met z’n drieën verder gingen, alles veranderd hebben zodat die gemeenschap van goederen weg viel en zij alle drie even veel rechten hadden (om J niet uit te sluiten destijds).
pi_219444844
AM wordt niet meer ongesteld?
Zou ze weten dat je pas officieel in de menopauze bent als je een jaar niet gemenstrueerd hebt?
Zolang is het zeker niet geleden. Laatst toch nog tijdens een fotoshoot?
pi_219444923
quote:
88s.gif Op maandag 8 december 2025 20:20 schreef Harper het volgende:
Zou ze weten dat je pas officieel in de menopauze bent als je een jaar niet gemenstrueerd hebt?
Dat ging ook wel snel van rammelende eierstokken naar nooi tmeer ongesteld.
pi_219444938
Ik denk dat DBM vanavond nog een rondje HAP/SEH doet...
pi_219445013
quote:
Dat dacht ik ook
pi_219445032
quote:
Ze moet wel aan haar samenwerkingen denken, het is net hoe het allemaal past in haar strategie.
pi_219445035
quote:
De perimenopauze schijnt ook heel heftig te (kunnen) zijn.
Tijdens haar shoot was ze idd ongesteld geworden. Grote kans dat ze over een maand of 2 nog eens ongesteld wordt. Maar gelukkig draagt ze haar snuggs regelmatig.
pi_219445074
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 20:03 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Maar waarom dan? Toen zij getrouwd zijn zal Koen misschien meer verdiend hebben dan Michelle? Michelle is ook een tijd soort van thuisblijf moeder geweest toch?

Ik heb haar niet gevolgd in de tijd van haar vlogs, maar kan me voorstellen dat toen in gemeenschap van goederen gunstiger was voor Michelle?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')