Nee, want Kerst draait om haar en om haar rust. Deze vrouw is CeO, schrijfster, spreker, professioneel raaskaller en geoefend leugenaar. Weet je HOE druk zij het heeft.quote:Op maandag 8 december 2025 11:58 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Nee hoor, je zou met Kerst even een uurtje bij de bejaarde moeder van je man langs gaan. Dat kan écht niet. Dat is niet relaxed genoeg.
En er zijn nog 363 dagen dat dat kan. Dat ze dan ook niet gaat vergeten we voor het gemak even.
Is beter, nu had ik op een knopje gedrukt dat hij ging spoelen maar niemand heeft mij verteld dat ik er dan een bakje onder moet zetten 🥴 nu heel mijn aanrecht nat 🤪🤣 Een nieuwe kopen was beter nu moest ik mijn aanrecht droogmaken. (Maar hij knippert niet meer 🥳)quote:Op maandag 8 december 2025 11:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien kun je een nieuwe kopen? Milou heeft vast nog wel een handig linkje
Misschien een studiedag? Maar ze heeft liever dat het in haar inbox wordt gevraagd aangezien ze normaliter elke "zucht en wind" deelt 😉.quote:Op maandag 8 december 2025 11:59 schreef Danielle_ het volgende:
Waarom is B in hemelsnaam mee naar het ziekenhuis? Moet hij niet gewoon naar school?
🤮🤮🤮 De derde keer. Als ze het vandaag nog een keer post, dan leest ze hier mee 🙄.quote:Op maandag 8 december 2025 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het gebit ligt weer op tafel naast een kop koffie. En natuurlijk moet daar een foto van gemaakt worden en op insta.
WAAROM. Aandachtsgorgel.
Ze eten zelf toch zo gezond? Dan kan hij gewoon met de pot mee eten zou je denken.quote:Op maandag 8 december 2025 12:36 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke was vergeten boodschappen te doen voor M want ze was zo gewend dat hij “gewoon een fles melk kreeg”, met 6 mnd beginnen ze toch langzamerhand met (mee) eten en niet ineens met 1jr? (Toen mijn kids klein waren ging dat wel zo 😏)
Natuurlijk leest ze hier mee, of haar bestie-dochter praat gastvrij. Ze moet natuurlijk wel weten wat er over haar gezegd wordt.quote:Op maandag 8 december 2025 12:32 schreef Cattolica het volgende:
[..]
🤮🤮🤮 De derde keer. Als ze het vandaag nog een keer post, dan leest ze hier mee 🙄.
Het is niet alsof ze vanaf 1 jaar ineens pats boem potjes/vast voedsel gaan eten.quote:Op maandag 8 december 2025 12:36 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke was vergeten boodschappen te doen voor M want ze was zo gewend dat hij “gewoon een fles melk kreeg”, met 6 mnd beginnen ze toch langzamerhand met (mee) eten en niet ineens met 1jr? (Toen mijn kids klein waren ging dat wel zo 😏)
Viel mij ook op ja, niet echt netjes afgewerktquote:Op maandag 8 december 2025 12:04 schreef Lostit het volgende:
De nagels van de nagelkerkjes, ik hoop dat ze het zelf heeft gedaan want het ziet er niet uit.
Hehe ook iemand die wakker wordt. Ze brieven alles zelf door Mies en JvPquote:Op maandag 8 december 2025 09:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Is het niet opvallend dat ze alleen daar samen worden gespot en gefotografeerd? Nergens anders (behalve "haar auto voor zijn deur"). Zijn zij wellicht zelf de "juice spion"?
😂😂quote:Op maandag 8 december 2025 12:26 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Is beter, nu had ik op een knopje gedrukt dat hij ging spoelen maar niemand heeft mij verteld dat ik er dan een bakje onder moet zetten 🥴 nu heel mijn aanrecht nat 🤪🤣 Een nieuwe kopen was beter nu moest ik mijn aanrecht droogmaken. (Maar hij knippert niet meer 🥳)
Of misschien is dat ook wel zoquote:Op maandag 8 december 2025 12:16 schreef lila01 het volgende:
Weer jankpost van mevrouw Wolf en ja joor, in de auto Wolf vol in beeld achter het stuur.
Ik begin die insinuaties van haar irritant te vinden, zeg dan wat er aan de hand is. Nu lijkt het net alsof Koen en Jacq haar vreselijke dingen aandoen ( misschien wil ze dat we dat denken?)
En dat is gunstiger voor haar bereikquote:Op maandag 8 december 2025 12:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Misschien een studiedag? Maar ze heeft liever dat het in haar inbox wordt gevraagd aangezien ze normaliter elke "zucht en wind" deelt 😉.
Dit gaat gewoon ontsteken ook volgens mij😂quote:Op maandag 8 december 2025 12:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Viel mij ook op ja, niet echt netjes afgewerkt
Zou ik natuurlijk met liefde doen, maar helaas, ik ben geblokkeerd! 🤣quote:Op maandag 8 december 2025 12:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Misschien een studiedag? Maar ze heeft liever dat het in haar inbox wordt gevraagd aangezien ze normaliter elke "zucht en wind" deelt 😉.
Meelezer hier maar wat zeurt zij over die beugel. Zelfs mijn zwaar autistische zoon deed minder moeilijk. En ook de volwassenen die ik ken met een bitje waren er niet zo spastisch mee.quote:Op maandag 8 december 2025 09:16 schreef Cattolica het volgende:
AM meldt nog even, met een foto van haar bitje, dat ze deze afgelopen zaterdag, tijdens de lunch met Sam in een restaurant, aan tafel heeft uitgedaan en in het bakje gelegd 😑.
Ik geloof nog steeds dat de juicechannels gelijk hadden en dat de problemen zijn begonnen toen Jacq en Koen erachter kwamen dat Michelle is vreemdgegaan.quote:
quote:Op maandag 8 december 2025 13:28 schreef lila01 het volgende:
[..]
Jacq en Koen houden netjes hun mond over de scheiding, Michelle profileert zich als slachtoffer.
quote:
Dat lijkt me wel. Je gaat niet je kind van school houden vanwege een ziekenhuisbezoek van jezelf.quote:Op maandag 8 december 2025 12:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
]b]Misschien een studiedag?[/b] Maar ze heeft liever dat het in haar inbox wordt gevraagd aangezien ze normaliter elke "zucht en wind" deelt 😉.
Ik begrijp dat Jet, bij het uit school komen, haar gymtas bij zich had, terwijl ze morgen gym heeft. En AM moest dit tegen haar zeggen op haar welbekende zeikerige toon met de telefoon in het kind haar gezicht. Dit zonder een "hoi, dag schat, überhaupt zonder een knuffel óf blijk van genegenheid", wat ik trouwens nog nooit bij het hele gezin onderling heb gezien. Bot daarop aandacht naar Lot, want die heeft een verhaaltje over Jet geschreven. Jet kijkt of ze haar eigen naam niet meer weet, laat staan dat ze morgen gymles heeft en niet vandaag.quote:Op maandag 8 december 2025 12:25 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Je ziet aan de hele houding van Jet dat er iets is en wat doet AM? Vertelt Jet indirect dat ze iets niet goed heeft gedaan. Och dat arme snoetje daarna.
Het is "een samenwerking", de tandartspraktijk is indirect genoemd, de voordeur en vanuit de stoel gefilmd. Ze moet, kort gezegd, laten zien "wat een nachtmerrie het bitje is, dan dat het wel meevalt en uiteindelijk iets wat anderen ook zouden moeten willen". Van drama naar euforie 🙄.quote:Op maandag 8 december 2025 13:18 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
Meelezer hier maar wat zeurt zij over die beugel. Zelfs mijn zwaar autistische zoon deed minder moeilijk. En ook de volwassenen die ik ken met een bitje waren er niet zo spastisch mee.
Volgens mij heeft zij veel te veel tijd en ruimte om zich over dit soort dingen druk te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |