abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219440772
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:01 schreef Mallorcameisje het volgende:
Hvk met kiespijn, toont vervolgens de getrokken kies pontificaal in haar story! Even een waarschuwing mocht iemand daar niet tegen kunnen 🙃
En zo’n enorm gat.. dat was nog niet eerder opgevallen bij een controle?
En waar waren de kinderen toen ze in de behandelstoel lag?
pi_219440773
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:13 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik ben na taaktober in een zwart gat gevallen, ik weet niet wat ik moet doen qua schoonmaken 😣
Er knippert een lampje op mijn koffiezetapparaat maar het is geen oktober wat moet ik nou.. drink eerst maar een bakje op de bank 😆
pi_219440814
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 10:45 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Geen idee. Maar ik vind het wel heel ongemakkelijk/onveilig dat iemand zomaar foto’s maakt in het wild.
Niet als ze er zelf, in dit geval, achter zitten. Ik kan me zo voorstellen "dat de poly-leden wereldberoemd zijn in Uden en omstreken" dus mogelijkheden genoeg om gefilmd en gefotografeerd op een juice-kanaal terecht te komen; wat ik nog niet uitgebreid heb gezien. Hetzelfde met, ik meen, MB en Tim zoenend in een hoekje bij PSV of J en K zoenend in een hoekje op een festival. Het is mij allemaal nét even te toevallig en te afgebakend.

De Marketingvrouw loopt dagelijks met haar mobiel rond in het zwembad en dat post ze ook nog eens. Ze heeft ook weleens gezegd het bij zich te hebben in de sauna (nooit geweten dat een mobiel dit "overleeft"). Nou, dát vind niet kunnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cattolica op 08-12-2025 11:31:56 ]
pi_219440816
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dames: AM houdt van koken en bakken

😂
Ja als er een samenwerking aan verbonden zit ja.
pi_219440819
Demammavan: "Wij hebben geen verwachtingen met kerst Niet komen is ook goed".
Zouden Annemarie en Maart niet een ietsjepietsje de verwachting hebben dat de uitwondende kinderen komen? Misschien ook een beetje rekening houden met mee-eters? Ik vermoed dat je als kind gewoon verwacht wordt (tenzij je je afmeldt), net als bij de borrel op zondag.
pi_219440842
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dames: AM houdt van koken en bakken

😂
Voordat ze al haar principes overboord gooide, bakte ze idd vaak.
pi_219440857
AM, wat doet zij toch of ze het buskruit heeft uitgevonden qua relaxte kerstdagen. Ten eerste, bij wie zou zij in godsnaam langs moeten? Ze heeft geen familie en vrienden. (Alleen die malle Mirjam, van Ijsland) ten tweede, behalve de 2 oudste jongens wonen alle kinderen nog thuis. Natuurlijk "komen" die, ze wonen daar! En ik denk dat de wereld te klein is als die oudste jongens werkelijk zouden besluiten hun gezicht niet te laten zien.
AM en relaxed, ga weg joh. ik ken weinig mensen die zo a-relaxed zijn als zij.
En zo triest ook weer om een Komt Goed sticker op die pop te plakken en zo mee te geven aan Lot naar school.
pi_219440858
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:15 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En zo’n enorm gat.. dat was nog niet eerder opgevallen bij een controle?
En waar waren de kinderen toen ze in de behandelstoel lag?
De hele week al zo'n pijn, vannacht ervan wakker gelegen, belde vanochtend de tandarts, kon metéén terecht, de kindjes bij de bieb achtergelaten 😉 en hoppetee de kies werd binnen no time getrokken. Ik denk dat ze gewoon een afspraak had, maar een beetje maandagochtend-sensatie kan geen kwaad met daarbij horende "ach, wat ben je zielig" DM's.
pi_219440920
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 11:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat hoeft ook pas weer in oktober, dus maak je niet druk 😉
🫣 gelukkig!
pi_219440925
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:15 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Er knippert een lampje op mijn koffiezetapparaat maar het is geen oktober wat moet ik nou.. drink eerst maar een bakje op de bank 😆
Misschien kun je een nieuwe kopen? Milou heeft vast nog wel een handig linkje
pi_219440930
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 06:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Waarom oeps?
Hoop dat ze gelukkig zijn samen, of dat nu als vrienden of lovers is.
Ik ook, hoor
pi_219440932
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:21 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ja als er een samenwerking aan verbonden zit ja.
En als Maarten het afmaakt
pi_219440935
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 11:29 schreef Weerikier het volgende:
AM, wat doet zij toch of ze het buskruit heeft uitgevonden qua relaxte kerstdagen. Ten eerste, bij wie zou zij in godsnaam langs moeten? Ze heeft geen familie en vrienden. (Alleen die malle Mirjam, van Ijsland) ten tweede, behalve de 2 oudste jongens wonen alle kinderen nog thuis. Natuurlijk "komen" die, ze wonen daar! En ik denk dat de wereld te klein is als die oudste jongens werkelijk zouden besluiten hun gezicht niet te laten zien.
AM en relaxed, ga weg joh. ik ken weinig mensen die zo a-relaxed zijn als zij.
En zo triest ook weer om een Komt Goed sticker op die pop te plakken en zo mee te geven aan Lot naar school.
Zouden ze ook niet bij Maarten’s moeder langsgaan?
pi_219440936
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Lijkt me heerlijk voor de thuisblijvers, geen camera op hun neus!
Ik vind het ook "prettig doch opmerkelijk dat M geen "content maakt" wanneer AM zonder de 4 jongste kinderen op pad is. M doet het niet omdat hij het misschien niet wil óf omdat AM wellicht de touwtjes zelf in handen wil houden en de samenwerkingen háár inkomsten wil houden.
pi_219440939
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:21 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: "Wij hebben geen verwachtingen met kerst Niet komen is ook goed".
Zouden Annemarie en Maart niet een ietsjepietsje de verwachting hebben dat de uitwondende kinderen komen? Misschien ook een beetje rekening houden met mee-eters? Ik vermoed dat je als kind gewoon verwacht wordt (tenzij je je afmeldt), net als bij de borrel op zondag.
Ik vraag me bij haar oprecht af hoe relaxt ze daadwerkelijk is als de uitwonende de kinderen niet zouden komen.
pi_219440954
Die kies van hvk 🫣 hoe dan, zo’n groot gat?
pi_219440982
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nee. In ieder geval niet tijdens de kerstdagen.
pi_219440989
Sanneke is al 2 weken ziek.. Waarom ga je mee boodschappen doen als je zo vreselijk ziek bent en heel hard een uurtje rust nodig hebt. En je vent is toch het hele weekend thuis? Hoezo kan je dan niet even rusten? Of bedoeld ze meer dat ze het wel lekker zou vinden met Dion te gaan lunchen ergens (uiteten gaan is haar grootste hobbie volgens mij) terwijl iemand anders op het kindje past. Zou ze zich vast spontaan een heel stuk beter door gaan voelen 😉
Ik vind haar een enorme zeur.
pi_219440995
Wel typisch dat AM komend weekend en de week/het weekend erna weg is. Kan ze handig alle kerstborrels vermijden en de kerstactiviteiten van de kinderen tot het minimum beperken onder het mom van "te druk voor Maarten alleen".
Ik vind het sneu voor de kinderen.
pi_219441016
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nee hoor, je zou met Kerst even een uurtje bij de bejaarde moeder van je man langs gaan. Dat kan écht niet. Dat is niet relaxed genoeg.
En er zijn nog 363 dagen dat dat kan. Dat ze dan ook niet gaat vergeten we voor het gemak even.
pi_219441024
Waarom is B in hemelsnaam mee naar het ziekenhuis? Moet hij niet gewoon naar school?
pi_219441025
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:15 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Sticker erop plakken. Dan zie je het niet meer. Komt goed🤪
pi_219441050
De nagels van de nagelkerkjes, ik hoop dat ze het zelf heeft gedaan want het ziet er niet uit.
pi_219441081
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 12:04 schreef Lostit het volgende:
De nagels van de nagelkerkjes, ik hoop dat ze het zelf heeft gedaan want het ziet er niet uit.
Ik dacht hetzelfde. En nee, dat doet ze niet zelf.
pi_219441180
quote:
88s.gif Op maandag 8 december 2025 11:55 schreef Harper het volgende:
Wel typisch dat AM komend weekend en de week/het weekend erna weg is. Kan ze handig alle kerstborrels vermijden en de kerstactiviteiten van de kinderen tot het minimum beperken onder het mom van "te druk voor Maarten alleen".
Ik vind het sneu voor de kinderen.
Daar hoeft AM niet voor naar Noorwegen hoor. Ze beperkt het sowieso zonder enige gêne tot het minimum, zelfs als ze wel 24/7 thuis zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')