abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219439266
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219439327
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 23:56 schreef lila01 het volgende:
Oeps, Koen en Jacq waren vandaag samen bij de Intratuin.
Waarom oeps?
Hoop dat ze gelukkig zijn samen, of dat nu als vrienden of lovers is.
  Moderator/colorchick maandag 8 december 2025 @ 06:50:33 #3
382129 crew  Donna
pi_219439337
Topicnummer aangepast. Die gaat automatisch omhoog bij een nieuw topic. ;)
pi_219439394
@lterveld heeft oppas, laat weten hoe laat ze thuis is, vervolgens 5 minuten na die tijd zegt haar vriend dat ze later zijn. Persoonlijk hou ik daar niet van. Je zit al in die snackbar oid, dit kan je dan toch eerder communiceren? Na nádat je al 'thuis had moeten zijn'
pi_219439405
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 06:50 schreef Donna het volgende:
Topicnummer aangepast. Die gaat automatisch omhoog bij een nieuw topic. ;)
Dankje!
pi_219439452
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 06:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Waarom oeps?
Inderdaad. Laat die mensen lekker naar de intratuin gaan. Zo lekker gewoon gebleven.
pi_219439543
Gefeliciteerd met dbm allemaal 🥳
pi_219439546
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 07:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kunnen we met z’n allen bij haar switchen vandaag? B-)
pi_219439556
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 06:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Waarom oeps?
Ze zijn wel fan van de intratuin, vorige week waren ze er toch ook al gespot?
pi_219439564
quote:
4s.gif Op zondag 7 december 2025 21:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]
K & J zijn wolven in schaapskleren, zich stil en op de achtergrond houdend, maar ondertussen wel een eentweetje doen :P
Of ze willen dit gedeelte van hun privéleven juist graag eens privé houden ;).
pi_219439596
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 07:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze zijn wel fan van de intratuin, vorige week waren ze er toch ook al gespot?
Misschien was deze foto wel vorige week genomen. En nu op juiche kanaal geplaatst
pi_219439602
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 07:47 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Kunnen we met z’n allen bij haar switchen vandaag? B-)
Goed idee! Effing gaaf 😆
pi_219439608
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 07:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
De tijd gaat snel. Ik weet nog goed dat drama dat ze 30 werd. Maar hiep hiep hoera 🎉

[ Bericht 0% gewijzigd door Earring op 08-12-2025 09:12:21 ]
pi_219439632
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Goed idee! Effing gaaf 😆
Maar eerst de beentjes kietelen he
pi_219439644
Een ‘komt goed’ sticker op die schoolpop geplakt die weer mee naar school gaat.

#howcanImakethisaboutme
pi_219439650
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 08:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar eerst de beentjes kietelen he
😂
pi_219439682
KC heeft van haar zelf kort haar en veel te onnatuurlijk blond. Ziet er echt goedkoop uit.
pi_219439684
Het is niet alleen de elf bij de Lethers, maar ook allerlei accessoires.
Iets zegt me dat er regelmatig iets bijgekocht ‘moet’ worden want dingen zijn al eerder gebruikt, dát kan niet.
pi_219439749
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Iets zegt me dat er regelmatig iets bijgekocht ‘moet’ worden want dingen zijn al eerder gebruikt, dát kan niet.
Dat huis puilt uit van de zooi. Bij Sanneke en DBM is dat ook, en maar blijven kopen. Koopziek en geen handen meer over.
pi_219439754
Ik zag toevallig een post van huisje eggink op insta, ging over het spel roblocks, dat dat voor agressie zorgde en dat ze het daarom van de tablet had gehaald.
Daaronder een reactie van hvk; mijn kinderen spelen dit ook veel sinds de zomervakantie, geen idee wat het spel inhoudt.Maar hoe dan?
pi_219439795
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat huis puilt uit van de zooi. Bij Sanneke en DBM is dat ook, en maar blijven kopen. Koopziek en geen handen meer over.
Ik vind het vreemd dat ze daar de energie voor heeft, al die zooi klaarzetten en weer opruimen.
Het is ook echt zelf een kind
pi_219439857
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze heeft half Temu vast leeggekocht
pi_219439868
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:40 schreef Henrike het volgende:
Ik zag toevallig een post van huisje eggink op insta, ging over het spel roblocks, dat dat voor agressie zorgde en dat ze het daarom van de tablet had gehaald.
Daaronder een reactie van hvk; mijn kinderen spelen dit ook veel sinds de zomervakantie, geen idee wat het spel inhoudt.Maar hoe dan?
Het lijkt me dat je als ouder meekijkt en weet wat je kinderen online doen. Roblox komt er bij ons niet in
pi_219439903
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:40 schreef Henrike het volgende:
Heel zorgelijk als ouders niet volgen wat hun kind online doet.
pi_219439929
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:02 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Heel zorgelijk als ouders niet volgen wat hun kind online doet.
Bij HVK verbaast me dat totaal niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')