jaquote:Op zondag 7 december 2025 20:19 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Krijg je 20 cent als iemand clickt zonder het te kopen ?
Dat vind ik al sinds de zomer. Vertel feitelijk het hele verhaal of houd je muil en ga van instaquote:Op zondag 7 december 2025 15:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zou Iris dan eindelijk eens op de boerderij komen? 🙈
MW is een grote contradictie, ze vecht al lang tegen gevoelens voor die Tim, maar ze zijn nog niet zo lang een stel? (Of zijn ze geen stel? Maar een pre-la ofzo?)
En ik wil echt niet zeggen dat Koen&Jacqueline het allemaal zo perfect doen hoor, ze zijn tenslotte samen uit elkaar gegaan. Maar ik wel zoiets van: zeg niks, of vertel het hele verhaal. Met wat Michelle nu doet komen er alleen maar meer speculaties etc de wereld in.
Alsof ze verplicht is haar volgers meer te vertellen dan ze tot nu toe doetquote:Op zondag 7 december 2025 20:43 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Dat vind ik al sinds de zomer. Vertel feitelijk het hele verhaal of houd je muil en ga van insta
Maar hoe leg je dat sint technisch uit aan je kind, je kreeg dit cadeau van sinterklaas op school maar mama wil het niet en brengt het terug naar school ipv sinterklaas en Bob krijgt een ander cadeau...quote:Op zondag 7 december 2025 17:52 schreef Meke het volgende:
En: ik vind het wel ver gaan om de nerfgun terug te brengen, máár ik vind het ook wel gek dat je als school beleid hebt dat er geen schietspeelgoed mee naar school mag, maar dan wel pistolen als cadeau geven is inderdaad gek.
😁😁quote:Op zondag 7 december 2025 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof ze verplicht is haar volgens meer te vertellen dan ze tot nu toe doet
Nee tuurlijk niet. Maar ze werkt zo alle speculaties wel ook in de hand. Wees dan gewoon duidelijk denk ik dan.quote:Op zondag 7 december 2025 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof ze verplicht is haar volgens meer te vertellen dan ze tot nu toe doet
She loves itquote:Op zondag 7 december 2025 20:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar ze werkt zo alle speculaties wel ook in de hand. Wees dan gewoon duidelijk denk ik dan.
Denk juist dat een fijne bank een pre is als je je pubers af en toe wilt zien 🤣quote:Op zondag 7 december 2025 19:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Bankhangen hoort erbij als je puber bent toch? En veel op bed liggen ook🤷♀️
Waarschijnlijk vindt haar grote ego het wel fijn dat er zoveel over haar gespeculeerd wordtquote:Op zondag 7 december 2025 20:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar ze werkt zo alle speculaties wel ook in de hand. Wees dan gewoon duidelijk denk ik dan.
Offtopic maar mijn man en ik mochten van mijn schoonmoeder ook nooit uitslapen. 9 uur maximaal. Lachwekkende van dit alles is dat ze zelf tot half 10 bleef liggen of langer en als ze weekenddienst had moesten wij er even vroeg uit als zij. Zou mij niks verbazen als dit ook zo'n type vrouw is.quote:Op zondag 7 december 2025 19:23 schreef Tarantelle het volgende:
En Hipenhot: geen grote bank kopen omdat je geen bankhangende pubers wil. Dat vind ik echt een hele vreemde reden. Wat heb je als ouder nu voor last van bankhangers?
Maar goed, ik weet nog dat ze ooit het matras van een van de kinderen op de gang zette, omdat dochter in de vakantie teveel naar de zin van haar moeder op bed lag, dus het verbaast mj ook weer niets.
Waar bemoei je je mee als ouder, zou ik denken, maar goed, ik maak mij totaal niet druk over dat soort dingen.
Zij heeft sowieso van die vreemde dingen, ook met dat eten, toendertijd die kinderen filmen die weer wat vies spul op hun bord hadden liggen. Vind haar geen hartelijke, lieve moeder.quote:Op zondag 7 december 2025 19:23 schreef Tarantelle het volgende:
En Hipenhot: geen grote bank kopen omdat je geen bankhangende pubers wil. Dat vind ik echt een hele vreemde reden. Wat heb je als ouder nu voor last van bankhangers?
Maar goed, ik weet nog dat ze ooit het matras van een van de kinderen op de gang zette, omdat dochter in de vakantie teveel naar de zin van haar moeder op bed lag, dus het verbaast mj ook weer niets.
Waar bemoei je je mee als ouder, zou ik denken, maar goed, ik maak mij totaal niet druk over dat soort dingen.
K & J zijn wolven in schaapskleren, zich stil en op de achtergrond houdend, maar ondertussen wel een eentweetje doenquote:Op zondag 7 december 2025 21:33 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Het volgende tripje staat al weer op het programma bij Mies: met de kerst naar Dubai. Het zou natuurlijk raar zijn om een keer stil te zitten 🤪
Van vliegschaamte heeft ze duidelijk geen last. Wie er mee gaan weet ik niet. Tim sowieso denk ik. De kinderen?
En daarna een oudennieuw feest voor de besties op de boerderie. Zal wel de grote Tim introductie worden. Het moet voor Mies allemaal groots en meeslepend. In haar downtime (dagen met de kinderen) is ze vooral down.
Maar niet vergeten dat het natuurlijk allemaal de schuld van Koen en Jacq is (hint Iris) dat zij nou de luxe boerderie voor zichzelf (en Tim) heeft en dat ze noodgedwongen op zoek moest naar een Koen 2.0 (die ze al heel lang had gevonden).
Mb heeft wel wat met wolven.quote:Op zondag 7 december 2025 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
K & J zijn wolven in schaapskleren, zich stil en op de achtergrond houdend, maar ondertussen wel een eentweetje doen
Dat idee heb ik ook, ze probeert zo wanhopig om bij de oudere kinderen te horen en stoer te zijnquote:Op zondag 7 december 2025 18:06 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die jas-actie van AM is inderdaad sneu. Ze zei in een van die stories ook iets over haar midlifecrisis. Ja, daar zit ze wel in.
Misschien is Debbie dan ook terug gegaan naar haar tienerjarenquote:Op zondag 7 december 2025 19:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Bankhangen hoort erbij als je puber bent toch? En veel op bed liggen ook🤷♀️
Dit snap ik ook echt nietquote:Op zondag 7 december 2025 20:18 schreef lila01 het volgende:
Verrassend, Michelle gaat weer op reis. Dubai.
Wat een leven.
En je kinderen willen beschermen tegen misbruik, maar ze wel voor de hele wereld online zetten en door Jan en alleman laten optillen/ knuffelen. Schiet mij maar lek.
Niet verplicht maar hint er dan ook niet de hele tijd op. Net als thehomeandthekin. Kan ik gewoon niet tegen.quote:Op zondag 7 december 2025 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof ze verplicht is haar volgers meer te vertellen dan ze tot nu toe doet
Ze gedraagd zich wel als een puber 🙈quote:Op zondag 7 december 2025 21:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien is Debbie dan ook terug gegaan naar haar tienerjaren
Die extensions vind ik niet mooi overlopen, je ziet heel duidelijk waar haar eigen haar ophoudquote:Op zondag 7 december 2025 22:08 schreef Henrike het volgende:
De extensions bij Kc, wat erg!
Ik moest zo lachen want ik dacht : waar lijkt ze toch op?
Noemt ze het land van ooit in haar stories, ze lijkt precies op Kloontje, een van de personages.
De kinderen zijn met de Kerst bij Koen, want die is dan jarig.quote:Op zondag 7 december 2025 21:33 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Het volgende tripje staat al weer op het programma bij Mies: met de kerst naar Dubai. Het zou natuurlijk raar zijn om een keer stil te zitten 🤪
Van vliegschaamte heeft ze duidelijk geen last. Wie er mee gaan weet ik niet. Tim sowieso denk ik. De kinderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |