Dat is ook wel gek.quote:Op zondag 7 december 2025 17:52 schreef Meke het volgende:
En: ik vind het wel ver gaan om de nerfgun terug te brengen, máár ik vind het ook wel gek dat je als school beleid hebt dat er geen schietspeelgoed mee naar school mag, maar dan wel pistolen als cadeau geven is inderdaad gek.
Waar zegt ze dat? Dat ze haar grens bijna heeft bereikt?quote:Op zondag 7 december 2025 10:54 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet meer zo goed door één deur kunnen. Koen wordt nu opeens de ex en de vader van genoemd.
Ik begreep ook dat Michelle haar grens bijna is bereikt en dat het niet lang meer duurt voordat ze dat duidelijk maakt aan 'bepaalde mensen'.
Nou dat werd haar in de podcast even toegefluisterd vanuit iris. Was weer een typisch moment dat iris een uitspraak ontlokte bij mb, die ze anders zelf niet gezegd zou hebben.quote:Op zondag 7 december 2025 18:29 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Waar zegt ze dat? Dat ze haar grens bijna heeft bereikt?
Oh pfff. Nou misschien omdat de decembermaand al duur genoeg is en mensen niet verleid/geïnfluenced willen worden met spulletjes/kleding die ze niet nodig hebben.quote:Op zondag 7 december 2025 18:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
Waarom hebben jullie deze maand minder op Sanneke haar linkjes geklikt?!
Laat ze weten met een raar kijkende foto, alsof ze aan Dion vraagt: Maak eens een foto van me waarop ik autistisch kijk? Kijk ik autistisch genoeg?! Oh ik zou zo niet verbaast zijn als Sanneke dit doet...
Ja en dan blijf ze stellig zeggen dat ze alleen maar 2e hands koopt. Uhuh, sure Sanneke. Net zoals alleen vegan, en iedereen die vlees eet en nieuwe spullen koopt aanspreekt op Threads dat zij dit nooooooit doet ondertussen doet ze dat dus wel, beide. En dat maakt niet uit hoor maar dat je andere mensen dan soms belachelijk maakt kan ik erg slecht tegen. Net zoals de ouders die waarschijnlijk 40 uur werken en in een Ballorig achtige tent even op hun mobiel kijken ipv hun kind terwijl zij soms niks anders doet...quote:Op zondag 7 december 2025 18:47 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Oh pfff. Nou misschien omdat de decembermaand al duur genoeg is en mensen niet verleid/geïnfluenced willen worden met spulletjes/kleding die ze niet nodig hebben.
Want als we niet klikken kan ze haar kind natuurlijk geen truien van Z8 kopen. Stel je voor....
Of omdat ze het Sanneke niet gunnen? Dat komt natuurlijk helemaal niet in haar op!quote:Op zondag 7 december 2025 18:47 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Oh pfff. Nou misschien omdat de decembermaand al duur genoeg is en mensen niet verleid/geïnfluenced willen worden met spulletjes/kleding die ze niet nodig hebben.
Want als we niet klikken kan ze haar kind natuurlijk geen truien van Z8 kopen. Stel je voor....
Gelukkig schrijft ze er ook nog een boek over! Als mensen haar dan vragen stellen kan ze verwijzen naar haar boek en hoeft ze ook niet meer zo kribbig te reageren wanneer ze voor de zoveelste keer dezelfde vraag krijgt. Tig keer linkjes naar NB sneakers plaatsen is dan wel weer prima. Raar mens.quote:Op zondag 7 december 2025 18:29 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn geldzaken mocht schoenen uitzoeken bij de van V&D. Met al die linkjes en gekregen zooi kan iedereen 0,- besteden aan kleding. Dat heeft niks met bezuinigen of planning te maken.
Als je dat account langer volgt, is het eigenlijk net een AM. Zoveel herhaling.
Ik moest vooral lachen om haar Black friday tips, alsof zij echt onderzoek had gedaan naar welke sites daadwerkelijk goede kortingen hadden en niet de prijs eerst verhoogd haddenquote:Op zondag 7 december 2025 19:03 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik klik niet op linkjes van Sanneke omdat ze alle linkjes 1-op-1 jat van grotere accounts. Altijd zie ik het bij grotere “budget mom” accounts voorbij komen en kort daarna bij Sanneke. Zoek zelf gewoon.
Ik heb wel eens het idee dat ze dit ergens zien of gezamelijk binnenkrijgen ofzo. Waar je veel verdient per click. Dat fluctueert. H&M en Lidl hebben soms hele hoge aff tarieven.quote:Op zondag 7 december 2025 19:03 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik klik niet op linkjes van Sanneke omdat ze alle linkjes 1-op-1 jat van grotere accounts. Altijd zie ik het bij grotere “budget mom” accounts voorbij komen en kort daarna bij Sanneke. Zoek zelf gewoon.
Ik heb gemist dat dat het schoolbeleid was, maar an sich vind ik het niet gek. Zoveel soorten speelgoed, die je niet op een schoolplein wilt hebben om diverse redenen.quote:Op zondag 7 december 2025 17:52 schreef Meke het volgende:
En: ik vind het wel ver gaan om de nerfgun terug te brengen, máár ik vind het ook wel gek dat je als school beleid hebt dat er geen schietspeelgoed mee naar school mag, maar dan wel pistolen als cadeau geven is inderdaad gek.
Ik klik bij niemand op een linkje. Ga maar gewoon werken voor je geld. En bij Sanneke kijk ik anoniem dus dan kan het niet eens.quote:Op zondag 7 december 2025 19:03 schreef Paardrijden123 het volgende:
Bankhangen hoort erbij als je puber bent toch? En veel op bed liggen ook🤷♀️quote:Op zondag 7 december 2025 19:23 schreef Tarantelle het volgende:
En Hipenhot: geen grote bank kopen omdat je geen bankhangende pubers wil. Dat vind ik echt een hele vreemde reden. Wat heb je als ouder nu voor last van bankhangers?
Maar goed, ik weet nog dat ze ooit het matras van een van de kinderen op de gang zette, omdat dochter in de vakantie teveel naar de zin van haar moeder op bed lag, dus het verbaast mj ook weer niets.
Waar bemoei je je mee als ouder, zou ik denken, maar goed, ik maak mij totaal niet druk over dat soort dingen.
Dat bed, vooral dat bed!quote:Op zondag 7 december 2025 19:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Bankhangen hoort erbij als je puber bent toch? En veel op bed liggen ook🤷♀️
Klopt. Dat was echt een actie zoals je ook zag in het bekende Ruby Franke verhaal. De Amerikaanse familievlogger (8passengers) die inmiddels al jarenlang vast zit ivm kindermishandeling. Die had ook altijd van die rare opvoedacties (en filmde dat uiteraard ook nog) zoals een bed weghalen of een slaapkamerdeur.quote:Op zondag 7 december 2025 19:23 schreef Tarantelle het volgende:
En Hipenhot: geen grote bank kopen omdat je geen bankhangende pubers wil. Dat vind ik echt een hele vreemde reden. Wat heb je als ouder nu voor last van bankhangers?
Maar goed, ik weet nog dat ze ooit het matras van een van de kinderen op de gang zette, omdat dochter in de vakantie teveel naar de zin van haar moeder op bed lag, dus het verbaast mj ook weer niets.
Waar bemoei je je mee als ouder, zou ik denken, maar goed, ik maak mij totaal niet druk over dat soort dingen.
Krijg je 20 cent als iemand clickt zonder het te kopen ?quote:Op zondag 7 december 2025 19:17 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik heb wel eens het idee dat ze dit ergens zien of gezamelijk binnenkrijgen ofzo. Waar je veel verdient per click. Dat fluctueert. H&M en Lidl hebben soms hele hoge aff tarieven.
Dan zie je ineens bij iedereen Lidl linkjes zelfs bij die meid van dat Zeeman account (die op een blauwe maandag Zeeman verruilde voor Ot en Sien en nu weer terug is)
Leonie ter veld gebruikt dat ook wel eens als excuus: ' Ze geven nooit zoveel per click nu wel 20ct click alsjeblieft'
Knettergek met zijn allen.
Heb nog meer respect voor de statiegeld verzamelaars.
HVK weet genoeg dingen te vinden, van gratis uitjes en manieren om niet te hoeven werken tot mensen die voor haar koken en potjes gratis geld. Als ze echt wil kan ze ook bij de juiste hulp komen maar zij denkt waarschijnlijk dat ze een goede moeder is en geen hulp nodig heeft.quote:Op zondag 7 december 2025 17:47 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ze reageert verbaal zelden en er is weinig talige interactie. Vanuit de ontwikkelingsgroep worden hier vast cursussen voor aangeboden. Wanneer je zelf anders bent opgevoed en geen pedagogische opleiding hebt gevolgd, kan dit voor HVK mogelijk onnatuurlijk aanvoelen.
Hulp zoeken, aanvragen en dan nog de juiste ontvangen is best een zoektocht. Dat klinkt allemaal ontzettend makkelijk voor sommige mensen. Je zou haar een “maatje” gunnen om samen mee te kijken ipv Veilig Thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |