abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219435287
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 15:04 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh net DE podcast geluisterd

Zooooveel vragen na het horen van onderstaande uitspraken

- Zelfde vlinders als vorige week
eh dit speelt toch al veel langer? krijgen we nu weer een fake tijdlijn?
- Na zo lang eenzaam en verdrietig eindelijk de andere kant weer ervaren
Contradictie dus....ze zijn pas net uit elkaar en de laatste stories over de perfecte poly zijn nog helemaal niet
zolang geleden

- Iris leerde haar zo (verliefd) kennen
Hoe lang kennen die twee elkaar?)
- Alles is nog 1 doffe ellende, Tim heeft al meer tranen gezien dan menig ander.....
Hoe was je relatie met Koen en Jvp dan?
- Vrijdag is niet mijn dag, samen vieren gaat niet....dus ik ben voor het eerst alleen
ehhh volgens de stories was ze helemaal niet alleen?
- Nu ga ik naar Dubai met kerst want voorheen gingen we altijd samen
eh altijd?
- Met oud en nieuw zijn ze bij mij: Iedereen komt dan op de boerderij, vrienden.....
[b]Ja...hoeveel vrienden heeft ze nog over?

Verder is het een grote verdediging betreft haar stories en leven, veel onafgemaakte zinnen en mysterieus....wordt wederom haar misbruik tussen neus en lippen genoemd en is het vooral veel geblaat en weinig gepraat met een forse dosis zelfverheerlijking

Nou dit scheelt jullie weer met kromme tenen luisteren.
Ik heb hem vanmorgen ook geluisterd.
pi_219435398
Veilig thuis niet maar jeugdhulp zou met wat extra ondersteuning en opvoed tips veel kunnen betekenen.

Ik denk dat HVK oververmoeid is. Zoveel kinderen, kleine woning en niks voor jezelf hebben het is niet gemakkelijk. Al dat geschreeuw altijd maar aan je hoofd…
pi_219435507
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 15:48 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Veilig thuis niet maar jeugdhulp zou met wat extra ondersteuning en opvoed tips veel kunnen betekenen.

Ik denk dat HVK oververmoeid is. Zoveel kinderen, kleine woning en niks voor jezelf hebben het is niet gemakkelijk. Al dat geschreeuw altijd maar aan je hoofd…
Het is niet verplicht om kinderen te krijgen. Als je ze dan wel krijgt, geef ze dan de zorg en opvoeding die ze nodig hebben. Totaal geen medelijden met HvK.
pi_219435589
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 15:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is niet verplicht om kinderen te krijgen. Als je ze dan wel krijgt, geef ze dan de zorg en opvoeding die ze nodig hebben. Totaal geen medelijden met HvK.
En trek aan de bel als het je allemaal niet lukt,gooi die camera aan de kant en ga opvoeden ipv die rare acties daar op film te zetten.
pi_219435618
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 13:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nog één jaar onder 8. Ja, en dan? Dan gaat hij naar onder 10. Dan gaat ze vast steeds benoemen dat hij pas 8 is. Stop met excuses zoeken. Kind sport gewoon lekker.
Ik weet niet hoe die categorien werken bij atletiek, maar Bob wordt in (maart?)2027 pas 8. Zit hij dan niet bijna 2 jaar nog bij onder 10?
pi_219435622
quote:

Ze had ook gewoon anticonceptie of een vibrator kunnen gebruiken, niemand heeft haar verplicht zoveel kinderem te krijgen in haar eentje.

En zal t makkelijk zijn? Vast niet, maar zij heeft deze keuze gemaakt en ze dient dus voor haar kinderen te zorgen. En dat doet ze niet. Ze gaat volgens mij ook niet actief op zoek naar hulp.

Ik ben ook echt geen perfecte moeder, wij hebben voor onze oudste zoon ook hulp nodig, maar die hebben wij zelf gezocht zodat hij hopelijk weer wat onbezorgder kind kan zijn. Zij verwaarloosd haar kinderen naar mijn mening.
pi_219435629
Ik kijk al een tijd niet meer bij HVK, ik kan het niet aanzien.

[ Bericht 21% gewijzigd door Deisyy op 07-12-2025 16:23:19 (diagnose verwijderd) ]
pi_219435699
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:00 schreef Henrike het volgende:

[..]
En trek aan de bel als het je allemaal niet lukt,gooi die camera aan de kant en ga opvoeden ipv die rare acties daar op film te zetten.
In plaats van hulp te vragen kiest zij voor nog meer kinderen.
pi_219435721
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:01 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe die categorien werken bij atletiek, maar Bob wordt in (maart?)2027 pas 8. Zit hij dan niet bijna 2 jaar nog bij onder 10?
Ze zei: nog een jaar onder 8. Dus dat klopt wel ongeveer. Zodra hij 8 is gaat hij naar onder 10. En voor zover ik weet gaat dat in per 1 jan. van het jaar waarin je die leeftijd bereikt.
pi_219435728
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In plaats van hulp te vragen kiest zij voor nog meer kinderen.
Ja want door zo lekker veel kinderen te hebben leren ze genoeg van elkaar en hoeven de kleintjes niet naar een peuterspeelzaal. Gelukkig hadden de terror twin dames daar al kunnen leren dat elkaar slaan, duwen, schoppen en op elkaar spugen niet hoort. Om te beginnen.
pi_219435792
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:11 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ja want door zo lekker veel kinderen te hebben leren ze genoeg van elkaar en hoeven de kleintjes niet naar een peuterspeelzaal. Gelukkig hadden de terror twin dames daar al kunnen leren dat elkaar slaan, duwen, schoppen en op elkaar spugen niet hoort. Om te beginnen.
Dit! HvK faalt op alle fronten als moeder.
pi_219435806
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze zei: nog een jaar onder 8. Dus dat klopt wel ongeveer. Zodra hij 8 is gaat hij naar onder 10. En voor zover ik weet gaat dat in per 1 jan. van het jaar waarin je die leeftijd bereikt.
Maar die gebeurtenis vind pas over ruim een jaar plaats.

Je zegt toch ook niet; nog even en dan groep 5. Mijn kind zit in 3 nu....
pi_219435807
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 15:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mooi omschreven, ik herken ook wel veel van Bob in mijn zoon. Die doet ook niet mee aan zoiets als een Sinterklaas viering, maar observeert. Niet omdat ie kritisch is (hij weet dat Sinterklaas niet bestaat), maar omdat het hem te veel is, te veel mensen, te veel geluid.
En dat is helemaal oke, ieder kind geniet er op zijn eigen manier van (of niet).
Ik was vroeger als kind een stille genieter. Ik weet nog dat we op schoolreis gingen en dat voor mij de dag van het jaar was. Ik zat in de bus heerlijk naar buiten te kijken, werd mij (ontzettend lief natuurlijk) door de juf gevraagd of ik het leuk vond. Ik snap het wel, maar sommige kinderen zijn stille genieters.
pi_219435832
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:21 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Maar die gebeurtenis vind pas over ruim een jaar plaats.

Je zegt toch ook niet; nog even en dan groep 5. Mijn kind zit in 3 nu....
Het is bijna 1 januari dus is het nog een jaar. Per 1 januari 2027 gaat hij over naar U 10 omdat hij in dat jaar 8 wordt. U 8 is voor kinderen t/m 7 jaar.
pi_219435840
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:11 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik ben zo benieuwd hoe dat dan op school gaat, ze hebben wel een extra jaar kleuteren, misschien om hun gedrag?
Juf zal de handen er ook vol aan hebben.
pi_219436049
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:02 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik kijk al een tijd niet meer bij HVK, ik kan het niet aanzien.
Hier idem! Ik wil op geen enkele manier bijdragen aan de ‘armoede’ op welke manier dan ook, van deze kinderen. Blijven kijken gaat wat mij betreft een morele grens over
pi_219436097
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:37 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Hier idem! Ik wil op geen enkele manier bijdragen aan de ‘armoede’ op welke manier dan ook, van deze kinderen. Blijven kijken gaat wat mij betreft een morele grens over
Hier net zo. Van wat ik eerder heb gezien en van wat ik hier lees krijg ik de rillingen.
pi_219436140
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hier net zo. Van wat ik eerder heb gezien en van wat ik hier lees krijg ik de rillingen.
Ik ook niet, ik lees alleen hier de schrijnende verhalen 😢
pi_219436171
En ze moet nog maar weer eens online slingeren dat Zayn nog lang niet zindelijk is en vast niet meer op zijn 18e in zijn broek plast. Ben wel benieuwd of ze bij die ontwikkelgroep niet het eea verwachten met thuis oefenen. Niet perse qua zindelijkheid maar ook bv taal.
pi_219436266
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:54 schreef Jenn1806 het volgende:
En ze moet nog maar weer eens online slingeren dat Zayn nog lang niet zindelijk is en vast niet meer op zijn 18e in zijn broek plast. Ben wel benieuwd of ze bij die ontwikkelgroep niet het eea verwachten met thuis oefenen. Niet perse qua zindelijkheid maar ook bv taal.
Hij kan straks wel goed spugen denk ik
Dat gedrag ziet hij bij zijn zussen. Daarom moet moeder daar ook wat op uit doen ipv schone kleding aantrekken.
pi_219436472
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:54 schreef Jenn1806 het volgende:
Het zegt toch al alles hoe moeder nagenoeg nooit verbaal reageert als het jongetje dingen roept als ‘kijk mama!’…
pi_219436494
quote:

Ze is wars van welke bemoeienis dan ook, zeker van de overheid. Ze laat haar kinderen ook niet (volledig) vaccineren.

Behalve als het gaat om het verstrekken van een uitkering en toeslagen uiteraard, die overheid is welkom.
pi_219436647
Ze reageert verbaal zelden en er is weinig talige interactie. Vanuit de ontwikkelingsgroep worden hier vast cursussen voor aangeboden. Wanneer je zelf anders bent opgevoed en geen pedagogische opleiding hebt gevolgd, kan dit voor HVK mogelijk onnatuurlijk aanvoelen.

Hulp zoeken, aanvragen en dan nog de juiste ontvangen is best een zoektocht. Dat klinkt allemaal ontzettend makkelijk voor sommige mensen. Je zou haar een “maatje” gunnen om samen mee te kijken ipv Veilig Thuis.
pi_219436663
Ik vind J en de prestatie drang op haar zoon B ook niet gezond. Wat een onnodige druk zij haar zoon oplegt.
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 17:52:03 #250
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219436680
Ik heb gisteren zonder geluid stories gekeken. Mijn aanname dat AM die panterjas voor J had gekocht, bleek onterecht, wat een sneue actie inderdaad
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')