Aan de ene kant: laat haar het gewoon zeggen. Als haar grens bereikt is, geeft dat haar waarschijnlijk eindelijk rust. Ik zou er ook klaar mee zijn om steeds als boeman gezien te worden als het anders ligt.quote:Op zondag 7 december 2025 10:54 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet meer zo goed door één deur kunnen. Koen wordt nu opeens de ex en de vader van genoemd.
Ik begreep ook dat Michelle haar grens bijna is bereikt en dat het niet lang meer duurt voordat ze dat duidelijk maakt aan 'bepaalde mensen'.
Ze kon een zusje zijn van Bzzonder.quote:Op zondag 7 december 2025 10:45 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik heb dan weer een totaal andere indruk. Ze lijkt haar kinderen zo vaak als een last te ervaren. En dat speelt al jaren. Zodra ze zonder kinderen is leeft ze op.
Geen enkele twijfel aan de liefde voor haar kinderen, maar ze lijkt het ouderschap niet zo leuk te vinden (de kinderen uiteraard wel).
Ik wil Jayda het liefste ophalen, thuis vertroetelen, haar rust geven en een luisterend oor. Dat meisje gaat het niet makkelijk krijgen in haar volwassen leven met zo’n onveilige hechting.quote:Op zondag 7 december 2025 10:40 schreef Henrike het volgende:
We weten natuurlijk ook niet wat er precies speelt bij hvk.
Met Zayn heeft ze uiteindelijk wel hulp gezocht, al was het wat laat.
Maar zoals een Jayda met haar nachten beneden zitten, huilen en niet naar school willen.
Een tweeling wat zoals ze zelf zegt, de boel terroriseert, slaat en spuugt.
De maaltijden, het is bij elkaar best wel wat. En ze zal heus ontzettend van haar kinderen houden,komen veel buiten, dien ook veel leuke dingen wat ik knap vind met zo'n aantal.
Maar dit houd je op deze manier geen jaren vol en de kinderen ook niet.
Ik vraag me bij haar altijd af of dit was zoals ze het bedacht had, ze klaagt veel is vaak negatief over haar kinderen.
Jammer, ik gun ze meer dan dit.
En bewust ervoor kiezen om je kinderen een vader te onthouden, omdat jij dat lastig vindt, vind ik ook heel kwalijk.quote:Op zondag 7 december 2025 11:14 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Niet lichamelijk mishandeld, maar sorry hoor maar ik zie toch echt wel tekenen van verwaarlozing daar.
‘Maar hij was een beetje moe’quote:Op zondag 7 december 2025 13:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith is weer helemaal obsessed bezig met Bob en zijn PR’s. Vermoeiend mens
Nog één jaar onder 8. Ja, en dan? Dan gaat hij naar onder 10. Dan gaat ze vast steeds benoemen dat hij pas 8 is. Stop met excuses zoeken. Kind sport gewoon lekker.quote:
Als hij niet wint verzint ze altijd wel een excuus. Het is toch gewoon prima als hij niet wint, daar hoeft toch geen excuus voor te zijn?quote:
Ik vind Judith dus ergens heel ingewikkeld. Ik vind het tof hoe ze het doet ondanks haar ziekte en perspectief (en wellicht komt daar ook een groot deel van haar opvoeding vandaan) Ze onderneemt meer dan menig ander fluflu die pretendeert ziek te zijn of CEO meent te zijn.(we hoeven geen namen te noemen)quote:Op zondag 7 december 2025 13:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Als hij niet wint verzint ze altijd wel een excuus. Het is toch gewoon prima als hij niet wint, daar hoeft toch geen excuus voor te zijn?
Daar is het echt nodig dat veiligthuis eens om de hoek komt kijken. Gek genoeg lijkt dit niet te gebeurenquote:Op zondag 7 december 2025 13:05 schreef Nieve het volgende:
Bij hvk is er wat mij betreft sprake van opvoed- en emotionele armoede.
Ja, ze gaat er veel op uit met die kinderen maar dat is volgens mij vooral omdat ze ze thuis niet aan kan.
Bovendien zou het vooral voor die jongste fijn zijn als hij wat meer thuis kan aanrommelen en slaapjes kan doen in zijn eigen bed. Voor hem is het schema veel te onrustig. Kind slaapt overdag niet, gaat pas 20/21 naar bed, wordt vaak wakker 's nachts en is om 6 uur weer op. Kind is 1... Veel te weinig slaap.
De basisverzorging valt haar al zwaar en als ik het zo inschat wordt er nauwelijks tot niets aan de emotionele verzorging gedaan en daar hebben die kinderen nu al last van want het zijn juist kinderen die ook wat meer vragen van de ouder. J heeft problemen, de tweeling vraagt wat meer qua opvoeding, Z zijn ontwikkeling loopt anders en voor die jongste ontbreekt alle structuur. Ik hoop echt dat er daar niet nog een baby komt...
Ik word elke keer als ik haar stories van dat 'gezinsleven' zie doodongelukkig.
Dit omschrijf je goed!quote:Op zondag 7 december 2025 14:04 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik vind Judith dus ergens heel ingewikkeld. Ik vind het tof hoe ze het doet ondanks haar ziekte en perspectief (en wellicht komt daar ook een groot deel van haar opvoeding vandaan) Ze onderneemt meer dan menig ander fluflu die pretendeert ziek te zijn of CEO meent te zijn.(we hoeven geen namen te noemen)
Maar deze drang naar perfectie bij Bob vind ik echt merkwaardig. Hetzelfde als de stories over hoe hij van de week toekeek bij het Sinterklaasfeest ergens (heb het niet meer helemaal scherp waar) Hij keek bedenkelijk en. nam geen deel aan. Ik denk dan eerder dat hij niet bij machte is om normaal deel te nemen....
Dit was al eerder bij het bijvoorbeeld 3e zijn ergens....zijn reacties zouden voor mij een signaal zijn dat hij wellicht speltherapie nodig heeft ( en nee dat is niet B zn schuld)
Judith kan heel goed afspraken maken met haar zoon. Hij begrijpt alles ook altijd heel goed. Geen zorgen!quote:Op zondag 7 december 2025 14:27 schreef Danielle_ het volgende:
https://www.rtl.nl/wonen/(...)1QaqIas_81q4mpOzEJHA
En nu maar hopen dat Judith inderdaad gaat reguleren en dat ze B niet lekker automoom de hele dag z’n gang laat gaan.
Mooi omschreven, ik herken ook wel veel van Bob in mijn zoon. Die doet ook niet mee aan zoiets als een Sinterklaas viering, maar observeert. Niet omdat ie kritisch is (hij weet dat Sinterklaas niet bestaat), maar omdat het hem te veel is, te veel mensen, te veel geluid.quote:Op zondag 7 december 2025 14:04 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik vind Judith dus ergens heel ingewikkeld. Ik vind het tof hoe ze het doet ondanks haar ziekte en perspectief (en wellicht komt daar ook een groot deel van haar opvoeding vandaan) Ze onderneemt meer dan menig ander fluflu die pretendeert ziek te zijn of CEO meent te zijn.(we hoeven geen namen te noemen)
Maar deze drang naar perfectie bij Bob vind ik echt merkwaardig. Hetzelfde als de stories over hoe hij van de week toekeek bij het Sinterklaasfeest ergens (heb het niet meer helemaal scherp waar) Hij keek bedenkelijk en. nam geen deel aan. Ik denk dan eerder dat hij niet bij machte is om normaal deel te nemen....
Dit was al eerder bij het bijvoorbeeld 3e zijn ergens....zijn reacties zouden voor mij een signaal zijn dat hij wellicht speltherapie nodig heeft ( en nee dat is niet B zn schuld)
Zou Iris dan eindelijk eens op de boerderij komen? 🙈quote:Op zondag 7 december 2025 15:04 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh net DE podcast geluisterd
Zooooveel vragen na het horen van onderstaande uitspraken
- Zelfde vlinders als vorige week
eh dit speelt toch al veel langer? krijgen we nu weer een fake tijdlijn?
- Na zo lang eenzaam en verdrietig eindelijk de andere kant weer ervaren
Contradictie dus....ze zijn pas net uit elkaar en de laatste stories over de perfecte poly zijn nog helemaal niet
zolang geleden
- Iris leerde haar zo (verliefd) kennen
Hoe lang kennen die twee elkaar?)
- Alles is nog 1 doffe ellende, Tim heeft al meer tranen gezien dan menig ander.....
Hoe was je relatie met Koen en Jvp dan?
- Vrijdag is niet mijn dag, samen vieren gaat niet....dus ik ben voor het eerst alleen
ehhh volgens de stories was ze helemaal niet alleen?
- Nu ga ik naar Dubai met kerst want voorheen gingen we altijd samen
eh altijd?
- Met oud en nieuw zijn ze bij mij: Iedereen komt dan op de boerderij, vrienden.....
[b]Ja...hoeveel vrienden heeft ze nog over?
Verder is het een grote verdediging betreft haar stories en leven, veel onafgemaakte zinnen en mysterieus....wordt wederom haar misbruik tussen neus en lippen genoemd en is het vooral veel geblaat en weinig gepraat met een forse dosis zelfverheerlijking
Nou dit scheelt jullie weer met kromme tenen luisteren.
Eens! Die vrouw kickt gewoon op de reacties op haar halve en suggestieve verhalen!quote:Op zondag 7 december 2025 15:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zou Iris dan eindelijk eens op de boerderij komen? 🙈
MW is een grote contradictie, ze vecht al lang tegen gevoelens voor die Tim, maar ze zijn nog niet zo lang een stel? (Of zijn ze geen stel? Maar een pre-la ofzo?)
En ik wil echt niet zeggen dat Koen&Jacqueline het allemaal zo perfect doen hoor, ze zijn tenslotte samen uit elkaar gegaan. Maar ik wel zoiets van: zeg niks, of vertel het hele verhaal. Met wat Michelle nu doet komen er alleen maar meer speculaties etc de wereld in.
Dat had ik ook, maar aan dat onderwerp en zeker in het benoemen van de dochter wilde ik me verder niet branden.quote:Op zondag 7 december 2025 15:24 schreef Hyacinth het volgende:
Mij viel het vooral op dat ze geen dochter wilde want die kon ze niet beschermen tegen misbruik. Nu heeft ze toch een dochter en zet ze die halfnaakt en douchend op insta. Schiet mij maar lek.
Dankjewel! Ben benieuwd 🤭quote:Op zondag 7 december 2025 11:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
2021, welke aflevering weet ik niet als je googled op hun namen en lang leve de liefde zie je verschillende vides voorbij komen.
Ja heb je gelijk in, ze sneeuwt onder door haar tweelingzusjes die de boel terroriseren, Zayn die extra aandacht nodig heeft en nog een dreumes. En de leeftijd van Jayda is zo'n mooie leeftijd maar ook moeilijk, ze horen niet bij het kleine grut en niet bij de groten.quote:Op zondag 7 december 2025 13:03 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ik wil Jayda het liefste ophalen, thuis vertroetelen, haar rust geven en een luisterend oor. Dat meisje gaat het niet makkelijk krijgen in haar volwassen leven met zo’n onveilige hechting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |