abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219430494
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 08:20 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Er zijn heel veel mensen bij want ze plaatst alles op internet. Ondertussen kan half Nederland toeschouwer zijn van hoe Jayda gepest wordt, Zayn die nog steeds in z'n broek plast, schreeuwende en ruziënde kinderen en moeder die dag in dag uit aan het overleven is met haar kinderen. Je ziet haar nooit q momentje van dankbaarheid of geluk tonen. Ze zit alleen maar te fitten op die kinderen. Het zou de kinderen goed doen als ze niet continu openbaar worden tentoongesteld.

Edit: het is gewoon in en in triest wat ze laat zien. Nu ook weer alleen maar klaagposts. Ga verdorie die kinderen eens opvoeden!!! Spugen op elkaar is niet normaal. Arme kinderen... worden gewoon (emotioneel)verwaarloosd daar. Een kind opvoeden is meer dan alleen elke dag onder de douche en mooie kleren aan, want daar hecht ze wel veel waarde aan.
Precies zoals het is. Ik ben helemaal niet van mensen ´aanvallen´ online, maar deze vrouw kan echt beter haar telefoon weg doen, hulp zoeken en haar kinderen op gaan voeden. Ze zegt ook steeds dat als ze ouder worden het vast beter wordt, dat denk ik in dit geval juist niet. Wordt denk ik alleen maar erger als ze gaan puberen.
pi_219430495
Ik weet niet of ik het alleen zie, maar ik zie kleine L ook nooit eens écht oprecht vrolijk, hij heeft altijd zo´n verdrietig-bangig snoetje. :N
pi_219430511
quote:
15s.gif Op zondag 7 december 2025 08:37 schreef Mirp het volgende:
Ik weet niet of ik het alleen zie, maar ik zie kleine L ook nooit eens écht oprecht vrolijk, hij heeft altijd zo´n verdrietig-bangig snoetje. :N
Ja dat zegt ze zelf ook, Louay is altijd heel serieus en lacht weinig.
In een story laatst filmde ze zijn lach.
Ik vind het zo'n mooi mannetje
pi_219430515
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 08:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja dat zegt ze zelf ook, Louay is altijd heel serieus en lacht weinig.
In een story laatst filmde ze zijn lach.
Ik vind het zo'n mooi mannetje
Ja ik vind L echt een schatje en inderdaad een mooi mannetje.
pi_219430562
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 00:26 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Klopt, maar het is bij Henrike vaak ook niet duidelijk op welk bericht ze precies reageert, omdat ze dan een deel toevoegt of weghaalt.
Nu was het prima duidelijk. Dit is zeuren om het zeuren.
Ook goedemorgen.
  Moderator/colorchick zondag 7 december 2025 @ 09:04:10 #156
382129 crew  Donna
pi_219430601
En als een user je zo triggert; neem een abbo en voeg iemand als foe (vijand) toe.
pi_219430607
Ik vind de kerstboom bij hip en hot zo ongezellig ogen
pi_219430731
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 09:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vind het op zich een leuk idee om zoiets daar in de hoek te hebben met lichtjes, maar absoluut niet als (enige) kerstboom; dan een (kleinere) boom erbij en mooi optuigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 07-12-2025 09:58:43 ]
pi_219430754
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 09:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vind het een leuk ding. Zou er alleen wel een ‘gewone’ kerstboom bijzetten in een andere hoek bijvoorbeeld🎄
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 09:40:26 #160
184769 crew  Deisyy
pi_219430774
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 09:04 schreef Donna het volgende:
En als een user je zo triggert; neem een abbo en voeg iemand als foe (vijand) toe.
En neem een usericon, dit topic gaat er nog gezelliger uitzien met UI's *O*

In Showchat is altijd wel iemand de je kan helpen als het niet lukt.

SHO / [ShowChat #1256] Waar we gezellig over Show posten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219431067
Ik heb niet veel met lotteballijns maar kom zojuist langs haar account. Leuk om te zien hoe Sinterklaas-avond ook gevierd kan worden, zonder hysterische taferelen maar wel met lekkere hapjes op tafel én papa (ex) erbij.
pi_219431083
Het feit dat HVK het slaan spugen en schoppen normaal vindt komt ( naar mijn idee) dan voort uit haar eigen jeugd. Ik denk dat dit voor haar, haar normaal is😥
pi_219431107
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:11 schreef Cattolica het volgende:
Ik heb niet veel met lotteballijns maar kom zojuist langs haar account. Leuk om te zien hoe Sinterklaas-avond ook gevierd kan worden, zonder hysterische taferelen maar wel met lekkere hapjes op tafel én papa (ex) erbij.
Heel mooi maar wel weer gelijk kijk mij het eens goed doen
pi_219431237
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Oh echt? Hahaha, ik ging uit van wat ze zelf zei, dat haar vader een keer drie nieuwe auto’s in een week voor haar moeder kocht.
Niet kunnen herbouwen kan misschien ook een conflict met de verzekeraar geweest zijn.
Iris vertelde in haar podcast inderdaad over een jeugd met veel geld. Ze werd door een chauffeur naar paardrijden gebracht.
pi_219431260
Hipenhot heb ik nooit eerder gezien. Ik zie dat ze een foto van haar jongste dochter heeft geplaatst, met een "lekker puh" comment, dat de Sinterklaas regels thuis veranderd zijn en dat ze dit oneerlijk vindt. Ik krijg daar toch altijd de kriebels van; waarom je kind zó belachelijk maken én dan is ze ook nog eens "onderwijsexpert".
pi_219431261
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 19:23 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik weet niet wat ik lees. De kinderen van HVK spúgen op elkaar. Als er iets denigrerend, smerig en asociaal is dan is het wel spugen. Echt, bizar dit. Je kan alles wel goed vinden. Dat zou hier 1 keer gebeuren en NOOIT weer. Grenzen en opvoeden.
Dit! Ik vind dat zo ontzettend ordinair.
pi_219431283
Ik kan ook gewoon niet geloven dat er echt nog nooit een instantie bij HVK aan de deur gestaan heeft… Dit kan toch niet onopgemerkt blijven in de buurt, op school of bij de bieb?
pi_219431298
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:17 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Heel mooi maar wel weer gelijk kijk mij het eens goed doen
Inderdaad "het ideale Instagram plaatje" maar voor de kinderen vind ik het fijn, dat het ook zo kan.
pi_219431302
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:30 schreef Danielle_ het volgende:
Ik kan ook gewoon niet geloven dat er echt nog nooit een instantie bij HVK aan de deur gestaan heeft… Dit kan toch niet onopgemerkt blijven in de buurt, op school of bij de bieb?
Zou het niet? Denk niet dat ze het zou delen als het wel zo was.
En op zich niks mis mee als ze om hulp zou vragen, beter dat het daar veranderd.
pi_219431320
MB geeft aan dat ze sinterklaas niet samen kunnen vieren. Ruzie in de tent, toch niet zo vriendelijk uit elkaar als voorheen leek?
pi_219431342
We weten natuurlijk ook niet wat er precies speelt bij hvk.
Met Zayn heeft ze uiteindelijk wel hulp gezocht, al was het wat laat.
Maar zoals een Jayda met haar nachten beneden zitten, huilen en niet naar school willen.
Een tweeling wat zoals ze zelf zegt, de boel terroriseert, slaat en spuugt.
De maaltijden, het is bij elkaar best wel wat. En ze zal heus ontzettend van haar kinderen houden,komen veel buiten, dien ook veel leuke dingen wat ik knap vind met zo'n aantal.
Maar dit houd je op deze manier geen jaren vol en de kinderen ook niet.
Ik vraag me bij haar altijd af of dit was zoals ze het bedacht had, ze klaagt veel is vaak negatief over haar kinderen.
Jammer, ik gun ze meer dan dit.
pi_219431347
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 10:32 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Inderdaad "het ideale Instagram plaatje" maar voor de kinderen vind ik het fijn, dat het ook zo kan.
Ik vind haar altijd wel een leuke moeder ( wat ze laat zien dan hè)
pi_219431351
Welke aflevering heeft Sanneke in lang leve de liefde gezeten? Lijkt mij lollig om terug te zien 🤭
pi_219431371
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind haar altijd wel een leuke moeder ( wat ze laat zien dan hè)
Ik heb dan weer een totaal andere indruk. Ze lijkt haar kinderen zo vaak als een last te ervaren. En dat speelt al jaren. Zodra ze zonder kinderen is leeft ze op.

Geen enkele twijfel aan de liefde voor haar kinderen, maar ze lijkt het ouderschap niet zo leuk te vinden (de kinderen uiteraard wel).
pi_219431399
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 07:42 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Je bent er niet bij toch?! Leven en laten leven…
En om direct iemand dom te noemen lijkt me niet nodig. Je kunt ook gewoon ontvolgen
Dat vind ik altijd van die dooddoeners.
Je bent er niet bij, leven en laten leven en ontvolgen. 'De azijn was zeker in de aanbieding' is er ook zo een.Dit hele topic gaat juist over iets vinden van wat je ziet. Als je haar volgt dan krijg je een heel goed beeld van hoe het er daar aan toegaat. Ik durf dan wel te zeggen dat ik de situatie zoegelijk vind en moeder dom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')