abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219429339
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Am zegt we delen de jas , maar de jas is te groot voor Julia, ik zou dat niet kunnen , dat als mijn dochter een jas heel leuk vind dat ik hem dan koop. Dat is iemand de ogen uitsteken en dan bij je eigen dochter , naar vind ik dat .
Ik vind het ook meer een jas voor jonge meiden .
Heel naar.
Daarbij kocht kreeg M een maand geleden nog twee nieuwe winterjassen.
pi_219429342
Wat vallen er vaak mensen van hun paard op die manege bij AM. Wat doen ze daar? Ik heb echt heel lang en veel paardgereden, maar de keren dat er iemand gevallen is, zijn echt op 1 hand te tellen. Jet nu voor de 2e keer in een maand tijd (waar het meisje waarschijnlijk niks aan kan doen, zoveel ervaring heeft ze niet) en bij de volwassenen les heeft er ook super vaak iemand taart mee, terwijl die toch al jaren rijden? Snap gewoon niet hoe je het voor elkaar krijgt. Of het zijn hele lompe paarden die iedereen eraf knikkeren, maar dat zijn dan niet echt handige manege paarden.
pi_219429360
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik heb ook overal commentaar op , ben al verwijdert bij AM , drielingmama Julia en Sanneke 😂😂
Wat doe je dan?🤣
Ach die fluflus hebben lange tenen
pi_219429466
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:47 schreef Mamavan1meisje het volgende:
Wat vallen er vaak mensen van hun paard op die manege bij AM. Wat doen ze daar? Ik heb echt heel lang en veel paardgereden, maar de keren dat er iemand gevallen is, zijn echt op 1 hand te tellen. Jet nu voor de 2e keer in een maand tijd (waar het meisje waarschijnlijk niks aan kan doen, zoveel ervaring heeft ze niet) en bij de volwassenen les heeft er ook super vaak iemand taart mee, terwijl die toch al jaren rijden? Snap gewoon niet hoe je het voor elkaar krijgt. Of het zijn hele lompe paarden die iedereen eraf knikkeren, maar dat zijn dan niet echt handige manege paarden.
Ik heb geen ervaring met paarden, paardrijden of maneges. Maar dat er shotjes worden uitgedeeld tijdens 'de les' van AM en MG vind ik al een behoorlijke rode vlag.
pi_219429475
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:47 schreef Mamavan1meisje het volgende:
Dat verbaast me ook. Maar ook dat kinderen op paarden rijden, zelfs buiten, terwijl ze heel weinig ervaring hebben en amper met hun benen onder het zadel uitkomen.
En in die volwassenen les: hoe dan? Ze rijden met heel veel tegelijk, dus veel plek om flink te galopperen is er niet. En als ik die paarden zie sjokken als ze uit de stal komen en rondjes lopen in de bak, zit er weinig pit in.
pi_219429500
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
En Debbie is de dag na pakjesavond vanaf 2 uur in de dierentuin geweest, heeft de dieren bekeken, een hapje gegeten en toen de lichttour gedaan, compleet met flikkerende en van kleur veranderende objecten.

It’s amaaaaaaazing.
En daarna ook nog energie om een reel met voiceover in elkaar te knutselen.
Leg de thermometer maar vast klaar!
pi_219429505
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:34 schreef Samarkand het volgende:
Hè jakkes, wat flauw en kinderachtig dat AM een jas 'koopt' die Julia graag wilde hebben. Mijn moeder heeft dat vroeger ook wel eens gedaan en ik vond dat echt niet leuk. Wees dan gewoon gul en neem die gratis jas mee voor je dochter.

Over het Nerf-verhaal van Judith moet ik ook zuchten. Maak dan afspraken hoe Bob er mee mag spelen, maar val de juffen niet lastig die er een leuk feest van gemaakt hebben voor de kinderen en die vrijdagmiddag ma schooltijd de school moeten omtoveren van Sint naar kerst (dat was mijn middag tenminste gisteren en ik was echt niet aardig tegen haar geweest als ze terug was gekomen met dit cadeau).
Serieus alweer? Dat deed ze de vorige keer ook al. Ik vind AM zo ontzettend kinderachtig daarin. Meine gute die vrouw heeft serieuze complexen. Laat haar daar iets aan doen zeg.
pi_219429539
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Kinderen zitten toch vaak op een kinderstoel?
Hier waren ze de kinderstoelen al snel zat. Maar afgezien van dat vloog het eten in de fase van het zelf leren eten (vond ik belangrijk) overal heen.
pi_219429552
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat kan heel goed. Ik kijk sinds het begin van de poly al met argusogen naar JvP. En sinds het uit elkaar gaan heeft ze al meerdere keren berichten geplaatst waar ik een reactie op MB in zie. En ondertussen speelt ze de onschuld zelve.
Maar is dat daadwerkelijk zo of is het een invulling van jezelf? 😉
pi_219429554
Judith weer stories vol vragenstickers.

En dat nergding verbieden was een van de moeilijkste beslissingen die ze als ouder had moeten nemen. Hou toch op zeg.
En dat deze negatieve herinnering waarschijnlijk wel bij zijn sinterklaasherinneringen zal blijven. Hou toch op zeg, nummer 2.
En dat ding verbieden was goed voor de maatschappij. Nummer 3.
pi_219429592
De sinterklaas van AM kan ik echt niet bij, niet om de cadeaus maar iedereen is er dan wil je daar toch van genieten zonder om iedereen heen te lopen??
pi_219429596
Ik begrijp werkelijk niet dat AM zo lyrisch is nu over die panterjas. Toen Jet laatst een panter jas had uitgezocht vond ze het nog verschrikkelijk. En nu moest ze er 1 hebben? Die vrouw is bijna 50. Zo’n bomber is toch geen porem bij haar?
pi_219429601
Hvk en het gedrag van de tweeling. Waarom gooi je dit online, doe er wat aan
pi_219429643
Mb die meerdere keren duidelijk Tim laat zien in stories . Ongelofelijk zij kan niet alleen zijn. Zorgelijk en vind het een zeer ingewikkeld ‘voorbeeld ‘ voor de kinderen
pi_219429654
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou, dat is weer respectvol gezegd .
Iets met leven en laten leven?
Nou Henrike het wordt wel een beetje flauw dat je alles wat MB doet goed praat en de rest van de influencers niet. Als je zo ongenuanceerd bent kan je bijvoorbeeld ook over HVK of Am zeggen dat we niet alles zuen
pi_219429747
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:43 schreef Wiepje het volgende:

[..]
Nou Henrike het wordt wel een beetje flauw dat je alles wat MB doet goed praat en de rest van de influencers niet. Als je zo ongenuanceerd bent kan je bijvoorbeeld ook over HVK of Am zeggen dat we niet alles zuen
Is opzich een onnodige opmerking (waar ik mezelf vroeger ook schuldig aan heb gemaakt).

En onnodig aangezien het best fijn is en ik het knap vind dat Henrike de laatste dagen juist helemaal niet ingaat op MB. Dank daarvoor! Ook omdat ik weet dat je het niet eens bent met alles wat hier wordt vermeld Henrike.
pi_219429754
quote:

[..]
De post waarop Henrike reageert ging niet over MB though 🤓
pi_219429773
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:31 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat AM zo lyrisch is nu over die panterjas. Toen Jet laatst een panter jas had uitgezocht vond ze het nog verschrikkelijk. En nu moest ze er 1 hebben? Die vrouw is bijna 50. Zo’n bomber is toch geen porem bij haar?
Nel Pantervel 🐆
pi_219429778
Als het inderdaad zo is dat Julia die jas leuk vind, dan is het echt wel heel raar gedrag om zo'n jas voor jezelf te kopen. Maar dat bedenken de meeste ouders wel uit zichzelf. Er zijn uitzonderingen.

Overigens vraag ik mij af of het waar is, of dat Annemarie weer te plekke iets staat te verzinnen of staat op te blazen.

Ik dacht dat ze met Sam winterkleding ging kopen voor Noorwegen, maar het was gewoon weer het jaarlijks spontane winkelmomentje (Sam, niet zeuren, even paar keer in beeld komen en dan mag je de zooi meenemen en zeuren we nergens meer over).
pi_219429798
quote:

[..]
Wiepje, jij bent net weer terug op dit forum. De vorige keer was het ook al niet zo aardig wat je allemaal schreef. Dus wees eens niet zo aanvallend. Het is niet de bedoeling dat we forummers aanspreken hier. Al doe ik dat nu ook maar sorry hoor, dit is zo’n herhalend onderwerp steeds

[ Bericht 1% gewijzigd door Earring op 07-12-2025 00:47:16 ]
pi_219429824
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En daarna ook nog energie om een reel met voiceover in elkaar te knutselen.
Leg de thermometer maar vast klaar!
En op FB te reageren op posts in de LC groep
pi_219429832
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 00:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Klopt, maar het is bij Henrike vaak ook niet duidelijk op welk bericht ze precies reageert, omdat ze dan een deel toevoegt of weghaalt.
pi_219429836
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hvk en het gedrag van de tweeling. Waarom gooi je dit online, doe er wat aan
Dat aldus, zou me kapot schamen omdat ik mijn kinderen niet onder controle heb.
En dat terror Twin: als zij als moeder gewoon eens op gaat voeden.
Net als die honger , geef ze een fatsoenlijke maaltijd.
Ik vind haar zo vreselijk dom.
pi_219429846
quote:

[..]
Het mooiste is; het gaat hier niet om een reactie op mb maar om Iris, sugardaady, ouwe vent, vierde leg, verstokte vrijgezel.
Zie geen mb hoor
pi_219429858
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 00:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Precies, maar blijkbaar werkt mijn naam bij sommigen als een rode lap en moet er negatief op mij gereageerd worden.
Als er goed wordt opgelet zie je dat ik al een tijdje niet reageer op wat er over Mb wordt gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')